Lisa1981

Lisa1981 : 19 augustus 2020 : Dr. Parys : Wellness Kliniek

Recommended Posts

@Petra84 wat gaat het worden? Ik snap het aftellen hoor het is zo spannend allemaal. Voor mij waren de eerste 3 dagen het meest pittig maar zal bij iedereen anders zijn. Heb nu al de neiging dingen in huis te gaan doen maar ik moet het nog maar even loslaten. manlief maakt toch niet schoon zoals ik zelf zou doen 🤣

Klopt helemaal @Lisa1981 maar goed ze doen het wel dus laat maar even toe doen en doe zeker nog niks zelf hoor

Ik krijg motiva round full 500 cc

Dus heel spannend maar ben er klaar voor 😁

@Lisa1981 Wauw wat een stoer verhaal heb jij zeg hee! Gewoon zo goed als geen bedenktijd 🤪 ik ben heel benieuwd naar je fotos wanneer je die geplaatst hebt! We komen qua lengte en volume aardig overeen volgens mij 😁

Hi meiden, Ik heb net een foto in mijn album geplaatst van de huidige situatie. Vandaag 19 dagen p.o.

Recht is echt nog steeds een stuk groter en heel gevoelig. Kan iemand meekijken en zeggen of ik me zorgen moet maken.

Thanks

@minion19 Ik heb je toegevoegd hoor. Ik maak me zorgen omdat eigenlijk vanaf het begin rechts groter is. Links voelt helemaal super geen pijn meer niks. Recht is heel gevoelig, de huid de tepel en gewoon de hele borst. Ik voel hem zeg maar de hele dag. Ik heb teveel enge verhalen gelezen en ben zo bang voor een complicatie.  

Mag ik met je meekijken? Je bent nog niet zo lang PO hè, dus ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken hoor. Je zit nog vol in je herstel.

Misschien doe je teveel met die kant?

Mag ik ook eens meekijken met je?

Hou in de gaten dat je borst niet warm

wordt of heftig opzwelt. Ook even kijken naar je wondjes of die er niet rood uitzien. 
Hoewel het vaak voorkomt dat 1 borst gevoeliger is dan de ander, en beide borsten eigenlijk hun eigen genezingsproces doormaken, zou ik met echte zorgen altijd even je kliniek bellen, al is het maar ter geruststelling. 😊

@Veerveertje @lettyboob

Ik heb jullie toegevoegd, ik hoop ook dat niemand het er zorgelijk uit vind zien maar ik weet ook dat ik een neuroot ben haha.

Ga altijd uit van het ergste. het is niet rood of warm dat hou ik goed in de gaten.

Ik heb je toegevoegd. Ik werk achter een computer maar verder probeer ik weinig te doen al is dat niet altijd mogelijk met 2 kinderen😏

Nee helaas, je blijft bezig en ongemerkt toch wel dingen doen die misschien niet helemaal goed zijn nog. Soms kan het even niet anders hè. Zeker met kinderen.

Ik zit nooit achter de computer maar wilde na 2 weken PO een vakantiealbum aanmaken. Dit vond ik echt niet prettg aanvoelen aan de rechterkant. Zeker ook omdat de tafel te hoog was naar mijn idee. Had toch het gevoel dat de borstspier lichtjes aangespannen was continue. Misschien is dit bij jou ook zo? Het lijkt misschien niet zwaar, maar steeds dezelfde houding en beweging is misschien niet zo goed? 

Net je foto bekeken, maar wow wel supermooi zeg! Rechts is idd wel groter, was dat misschien voor de bv ook al? 

Thanks zodra rechts bijtrekt kan ik ook blij zijn. Rechts was niet groter, ook de pc vond het heel symmetrisch

Ik hoop dat het zoiets is inderdaad. Ik heb me voorgenomen deze week niks te doen behalve de echt noodzakelijke dingen, Vriendlief mag weer aan de bak haha