Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Lieve allemaal

 

ik heb in november 2017 een bv laten doen door Laura Zaal bij de Velthuis kliniek. Super blij met de hulp van tevoren en het eind resultaat na afloop. Ik ging van niks naar 280 cc dual plane.

na een halfjaar had ik het idee dat ze kleiner waren geworden. Laura zei toen tijdens ons consult dat dit niet zo was en dat ik nog moest wennen. Een maat groter zou duidelijker zichtbaar zijn geweest. Iets wat ik toen nog spannend vond.

nu na 2 jaar vind ik ze helaas te klein. Ik baal ontzettend dat ik een operatie heb gehad en uiteindelijk niet het resultaat heb wat ik had gehoopt. 
Ik heb vrijdag een consult ingepland bij haar om dit te bespreken. Maar ik vind het eigenlijk super eng en gek om voor een wissel te gaan. 
weer een herstel en ook een hoop geld! Maar ik zit er ook enorm mee dat ik zolang niet kan sporten. Ik sport 5 keer per week op een intensief niveau.

 

heeft iemand ervaring???

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 52
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hey pambbg, jammer dat je niet tevreden bent met de maat. Dat is echt balen :(Ik heb een soortgelijke ervaring gehad, misschien heb je hier iets aan...

 

Op jonge leeftijd, inmiddels 15 jr geleden, heb ik 265cc gehad en 2 jaar later gewisseld naar 345cc. Na de wissel zag je ineens duidelijk dat ze nep zijn, dat had ik me vooraf niet gerealiseerd en achteraf vind ik het geen goede keuze geweest. Zo te horen geeft je pc ook bij jou aan dat het duidelijker zichtbaar zal zijn. Dat is mss nog iets om over na te denken, hoe belangrijk vind je een natural look?

 

Het herstel was bij mij toen heel vlot. Nog steeds 6 weken niet intensief gesport, maar ik ging na 2 weken al veel wandelen en die paar weken zijn toen voorbij gevlogen.

 

Het is een lastige keuze, je wil helemaal blij zijn en aan de andere kant staan daar ook weer geld en risico's tegenover. Veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou gewoon het consult aangaan hoor! Vanuit daar kan je het beste je conclusie trekken. Het is jouw lijf en jij moet er happy mee zijn, dus als dit is wat je wilt.. dan zou ik dat ook doen. Maar laat je wel goed voorlichten.

Persoonlijk zou ik er niet aan moeten denken om het zo snel weer te doen, dit is nu mijn tweede na 10

jaar maar vind het echt wel pittig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ladies,

 

Heb vrijdag een gesprek met dr.Zaal.gehad.en ben erg tevreden.. Ze was super aardig en erg  behulpzaam.

Ik vind dat ik nu niet veel deco heb maar ik heb nu begrepen dat ik met meer cc ook geen deco ga bereiken. De ruimte tussen m'n borsten is perfect zegt ze. Als ik voor 400 cc zal gaan (rond ipv anatomisch wat ik nu heb), zal ik meer bolling bovenop krijgen maar vooral ook onderop. De ruimte tussen m'n borsten zal niks veranderen.

Hierdoor twijfel ik dus weer. Ga ik wel bereiken wat ik wil?

 

Ik moet alle info nu even laten bezinken. Aan de ene kan zeg ik ja, maar aan de andere kant vind ik het ook weer veel.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden, pambbg zei:

Ladies,

 

Heb vrijdag een gesprek met dr.Zaal.gehad.en ben erg tevreden.. Ze was super aardig en erg  behulpzaam.

Ik vind dat ik nu niet veel deco heb maar ik heb nu begrepen dat ik met meer cc ook geen deco ga bereiken. De ruimte tussen m'n borsten is perfect zegt ze. Als ik voor 400 cc zal gaan (rond ipv anatomisch wat ik nu heb), zal ik meer bolling bovenop krijgen maar vooral ook onderop. De ruimte tussen m'n borsten zal niks veranderen.

Hierdoor twijfel ik dus weer. Ga ik wel bereiken wat ik wil?

 

Ik moet alle info nu even laten bezinken. Aan de ene kan zeg ik ja, maar aan de andere kant vind ik het ook weer veel.

 

Hoi hoi

Als je wilt dat ik de maten van de prothesen voor je vergelijk, stuur me dan even een pb.. Ik weet niet of er heel veel verschil is tussen 280 anatomisch en 400 rond.. Ligt aan het profile van de prothese en het merk.. Dus geef me in pb even zoveel mogelijk info, dan kijk ik even met je mee. Niet dat je straks nog te klein kiest....

Heb je trouwens ook een voorbeeld van wat je graag zou willen bereiken?

En heb je de pb gelezen die je kreeg bij registratie? Foto's die in topics geplaatst worden, worden opgepikt door google....

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hi ladies,

 

Update; ben gisterochtend op gesprek geweest bij dr Wouter vd Pot. Hij werd mij aanbevolen en ik kon super snel op afspraak.

Ik was gaan twijfelen door mijn gesprek met dr Laura Zaal, die mij Mentor 400 cc adviseerde. 

 

Ik ben naar dr Wouter vd Pot gegaan omdat hij erom bekend staat meer cleavage te kunnen creëren . Hij zoekt net een beetje de grens op qua maatvoering in breedte. Het viel me op dat hij echt de tijd neemt voor het meten.

Super fijne en luisterende arts. Hij heeft echt de tijd genomen voor al mijn vragen en super veel informatie gegeven.

 

Nu heb ik weer een twijfel over de maten. Hij werkt eigenlijk alleen nog maar met ronde prothesen, die zo zacht zijn dat ze vrijwel automatisch als anatomisch vallen.

Nu heb ik Mentor 280 CC anatomisch met een projectie van 4.2 (12 cm breedte). Hij adviseerde me voor 12.5 of voor 13 cm te kiezen voor meer cleavage.

Ik kan nu kiezen uit de Demi 380 (4.1 projectie en 12.5 cm breedte) of Demi 425 (4.3 projectie en 13 cm breedte) OF

Full 450 (5.1 projectie en 12.5 cm breedte) of Full 500 (5.1 projectie en 13 cm breedte). Ik denk dus dat ik er met de Demi niet veel op vooruit ga maar ben te bang dat de Full te groot zal zijn...

 

Iemand die iets vergelijkbaars heeft gedaan?????

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

weer een dr Van der Pot fan erbij ?

Bij mij was duidelijk gezegd dat ik met de demi niet jde cleavage krijg die ik wel graag wil. Ik heb wel voor de minst brede variant (dus in jouw geval de 450, in mijn geval met breedte van 14/14,5 cm de 550cc) gekozen. Klopt het dat de 450 en full 500 dezelfde projectie hebben? Ik dacht dat daar 0,2 cm verschil in zat. 

 

@ld1234 heeft een wissel naar 450cc gedaan met een prachtig resultaat. Wel de ronde prothese,  vd Pot werkt liever met de ergonomix. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@pambbg lees net je topic door leuk om te lezen en een feest der herkenning.

 

Ook ik ga me laten opereren bij Dr. van der Pot sta op de wachtlijst en ik hoop nog in Juni aan de beurt te komen. Konden ze jouw een indicatie geven of je voor of na de vakantie van Dr. van der Pot aan de beurt bent?

Ook ik heb moeite met de keuze tussen de Full 450 (5.1 projectie en 12.5 cm breedte) en de Full 500 (5.3 projectie en 13 cm breedte). Bij mij gaan ze voor de spier en ik heb een borst lift nodig.

 

Heb je eigenlijk foto's gemaakt van tijdens de pas sessie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Anca23 wat leuk! Nee helaas geen indicatie en daar baal ik best van.. Ben er eigenlijk nu al klaar voor, haha..

Vind het ook best lastig plannen zo!

 

Ik neig nu naar de 450 aangezien ik bang ben dat de 500 te breed zal worden.

Ik heb al een bv ondergaan en kom van een 290 cc (12 cm)..Deze zitten voor mij nu te hoog en m'n cleavage is te breed helaas. Door de implantaten iets lager te plaatsen zal ik ook meer deco krijgen.

 

Aangezien dit dus mijn 2e wordt, kan ik niet passen. Hier baal ik wel van!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@pambbg jeetje dat is lastig dan kiezen als je niet van te voren kan passen! Het is natuurlijk ook hoe de rest van je postuur is.

 

Ik ben wel heel benieuwd naar je huidige situatie want te hoog is niet iets dat ik hier ben tegengekomen, heb je een album waar ik in mag spieken?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben op consult geweest begin februari, bedoeling was dat ik begin januari zou gaan,had de afspraak al gemaakt, maar door ziekte kon Dr. van der Pot toen niet en is het doorgeschoven naar februari.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Wowwwww ik krijg net te horen dat ik 22 juni ‘mag’ bij Wouter van der Pot. 
Ik ben een beetje overdonderd aangezien ik in m’n hoofd had dat het na zijn sabbatical zou plaatsvinden. Maar ben vandaag gebeld!

 

Nu mijn twijfels; we gaan 18 juli naar Italie voor 3 weken. Geen doe- maar een uitrustvakantie.

Maar ik twijfel of dit kan??

Hele dag met een sport bh is dan geen pretje in de zon. 
 

heeft iemand ervaring?? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel jammer dat je niet een dagje later mocht, hadden we gezellig met elkaar op de kamer kunnen liggen 😊

 

Je moet sowieso oppassen met in de zon gaan de eerste 6 weken. Ik zou even met blooming overleggen wat zij adviseren.

Zij sabatical gaat volgens mij ivm corona niet door. Daarnaast oepreren ze nu ook in kliniek Velsen, dus mogelijk meer ok ruimte

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaa ik zag het al! Blijf je een nachtje? Geen idee of dat in deze tijd nog gebeurd?
waar word jij geholpen?

 

Ben echt enorm in dubio..Had gister al met hem besproken dat een ondersteuning bikini ok is.. En ben niet echt een ‘in de zon ligger’, dus dat is ook ok. 
Maar had nog niet eens stil gestaan bij een eventuele complicatie 😳

 

Hij gaat nog wel op sabatical na volgende week, maar opereert nog wel inderdaad. 
Oh wow Velsen, daar zou ik niet graag heen willen..

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Whaha ja is mijn regio, dus ik weet dat kliniek Velsen hemelsbreed 500 meter weg is bij het rode kruis ziekenhuis waar ik de 1e keer ben geopereerd. 
complicatie moet je uiteraard niet vanuit gaan, maar blijft een risico dat bestaat. Maar als een ondersteunings bikini voldoende is dan zou ik er gewoon voor gaan. Maar wel rekening mee houden dat je partner de koffers moet tillen enzo. 

oke dus wel een sabbatical, maar wel operaties.

ja ik blijf een nachtje, jij toch ook gewoon? Waar word jij geopereerd dan?

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.