Ga naar inhoud

Jessyjess : 10 juni 2020 : Dr. Grabietz : MFIV


Aanbevolen berichten

@Juni ook lekker vroeg! Maar wel beter aangezien we niets mogen eten Haha

 

Ah jij moet een nachtje blijven, opzich ook wel een fijn gevoel lijkt me

 

ik moet mij om 7:15 melden, zit om 05:45 al in de auto😬😴

ik mag wel naar huis zodra ik helemaal bij ben en wat heb gegeten en gedronken, als het allemaal meezit zit ik ruim gerekend rond 12 uur wel in de auto naar huis 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 56
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

32 minuten geleden, Jessyjess zei:

@Juni ook lekker vroeg! Maar wel beter aangezien we niets mogen eten Haha

 

Ah jij moet een nachtje blijven, opzich ook wel een fijn gevoel lijkt me

 

ik moet mij om 7:15 melden, zit om 05:45 al in de auto😬😴

ik mag wel naar huis zodra ik helemaal bij ben en wat heb gegeten en gedronken, als het allemaal meezit zit ik ruim gerekend rond 12 uur wel in de auto naar huis 

Dat is ook een fijne tijd.  Ben je voor de lunch weer thuis lekker in je eigen bed bank. Maar 545😱 wij gaan tegen 630 op pad. Nog even snel douchen rond uurtje of 5🤪

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden, Juni zei:

Dat is ook een fijne tijd.  Ben je voor de lunch weer thuis lekker in je eigen bed bank. Maar 545😱 wij gaan tegen 630 op pad. Nog even snel douchen rond uurtje of 5🤪


ik ben zo geen ochtend mens😬

maar inderdaad dan ben ik wel optijd thuis ook dus de tijd is eigenlijk wel top ook met niet mogen eten! 

 

je staat alsnog eerder op als mij hoor🤣 mijn wekker gaat 05:15, vanavond ga ik douche en morgen is het opstaan en gaan
 

al zenuwachtig ??

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden, Special-Me zei:

Succes morgen! 
 

Ik mag morgen ook, wel pas om 13u aanmelden en rond 14u het ok binnen... 

 

Dankjewel!! Oeh spannend, jij ook succes morgen! 
gelukkig hoef je niet pas aan het einde van de middag, maar hopelijk ga je niet met te veel trek de ok in.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Juni ja het is dubbel he! 
Ik ben nu eigenlijk heel chill nog, had ik niet verwacht want ik ben als de dood voor operaties, naalden, ziekenhuizen enz. 
misschien is het besef er nog niet en komt alles morgen ineens😅

 

ik hoop dat je een beetje kan slapen vannacht! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook niet zo van de naalden vooral t infuus😱. Ben nogal lastig te prikken dat zal niet helpen.

Was eigenlijk tot vanmiddag niet zo nerveus nu best wel. Maar meer dat ik er vet veel zin in heb. Ben zo benieuwd! 

Ach slapen ga mn best doen maar gelukkig mag ik morgen daar weer lekker slapen.  Hoor morgen graag hoe het je is vergaan. Succes en slaap lekker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Juni zei:

Ik ben ook niet zo van de naalden vooral t infuus😱. Ben nogal lastig te prikken dat zal niet helpen.

Was eigenlijk tot vanmiddag niet zo nerveus nu best wel. Maar meer dat ik er vet veel zin in heb. Ben zo benieuwd! 

Ach slapen ga mn best doen maar gelukkig mag ik morgen daar weer lekker slapen.  Hoor morgen graag hoe het je is vergaan. Succes en slaap lekker.


Oei dat is heel begrijpelijk dat je dan voor het infuus de zenuwen hebt! Mij lijkt dat ook zoiezo al geen pretje inderdaad.. 

 

gezonde spanning iniedergeval! En hopelijk daar een heerlijke diepe slaap Hahaha 

Ik ben ook benieuwd naar jou morgen! Houden contact! 
Slaaplekker en heel veel succes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou het zit er op, hierbij mijn verslag van de dag 

 

Vanacht werd ik wakker rond 2 uur en toen kwamen de zenuwen heel erg ineens . Gelukkig toch nog in slaap kunnen komen en om 05:15 ging mijn wekker. 

Was even aankleden, borstel door me haar, tandenpoetsen en gaan. 

Mijn beste vriendin haalde mij op, onderweg viel het me nog weer mee met de zenuwen. Na een uur rijden kwamen we aan en moest ik alleen naar binnen. Ik moest mij melden, temperatuur werd gemeten (ivm Corona) en ik mocht plaatsnemen in de wachtkamer. 

 

Na een kwartiertje (07:30)  mocht ik mee naar een kamertje waar ik mij om kon kleden en vanuit daar naar weer een ander kamertje kon ik in een bed gaan liggen met een warm deken. 

Dr. Grabietz kwam mij even aftekenen nog en de anesthesist kwam vervolgens ook nog en met hem mocht ik meelopen naar de ok. 

Nu begonnen de zenuwen echt te komen en ik was lekker aan het trillen 

Maar ze waren allemaal super lief en voordat ik het wist zat het infuus erin en werd ik in slaap gebracht. 

 

Rond 09:15 werd ik wakker, lekker duf nog maar ik voelde mij goed! 

Gelijk even gespiekt natuurlijk en ook met een spiegel😁

Dr. grabietz kwam nog langs om te vertellen dat het allemaal goed is gegaan. Wel met minder CC uiteindelijk. ( ik zou 325 krijgen en is nu 300 geworden) de reden was omdat er gewoon niet meer paste, mijn lichaam was blijkbaar heel scheef.. mijn linkerschouder dus ook borst staan veel meer naar voren. 

Nou mijn hele lichaam is dus scheef, wist al dat me rug scheef liep, ook dat ik pectus heb (het kuiltje tussen mijn borsten waardoor mijn ribben al wat op verschillende hoogte stonden) en nu ook dit, maaaar gelukkig heb ik nu borsten😂 en derest zie je toch niet. 

 

Een kwartiertje later ging de post-op BH aan en kreeg ik mijn telefoon en ook wat te drinken. 

Weer een tijdje later kreeg ik wat te eten en nieuw drinken, werd ik aangekleed en mocht ik gaan plassen. Daarna nog eventjes gewacht en toen mocht ik gaan. In een rolstoel werd ik naar buiten begeleid waar mijn vriendin al stond te wachten. 

 

Zo dit was mijn verslag over de operatie, al met al was ik rond half 1 al lekker thuis en ik heb bijna de hele middag geslapen. Als ik lig gaat het super! Maar moment dat ik wat beweeg bij mn armen of ik wil opstaan en lopen dan komt de erge druk. 

Bij rechts meer dan links en het lijkt soms dat wanneer ik perongeluk me borstspier aanspan ik de implantaat voel?? Niet pijnlijk maar voelt apart Haha 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hiii! Gefeliciteerd 😍 Wat fijn om te lezen dat het goed is gegaan. Hier gaat het ook redelijk goed. Net als jij wel wanneer ik stil lig, gaat het goed. Maar zodra ik ga bewegen 😱 en dat wordt nu met het uur heftiger. De dag na de op schijnt het ook het heftigst te zijn. We gaan het meemaken 😅 heb je ze al even kunnen bewonderen? 
Ik heb nog geen verslagje gemaakt maar zal dit snel doen.

 

@Juni lieverd jij ook van harte met je nieuwe aanwinsten 😍 En een spoedig herstel 🍀

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jessyjess ik heb je verslagje gelezen fijn om te zien dat bij jou ook goed is gegaan. Die trekkende pijn herkenbaar. Soort mega blauwe spierpijn. Misschien is het bij jouw ook dieper gehecht?

Mijn verslagje heb ik ook neergezet. 

Succes met het herstel zodra ik mn album heb voeg ik je toe. Zal eerst alleen voorsituatie zijn boel is nu nog aardig gezwollen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, Elisabeth37 zei:

Hiii! Gefeliciteerd 😍 Wat fijn om te lezen dat het goed is gegaan. Hier gaat het ook redelijk goed. Net als jij wel wanneer ik stil lig, gaat het goed. Maar zodra ik ga bewegen 😱 en dat wordt nu met het uur heftiger. De dag na de op schijnt het ook het heftigst te zijn. We gaan het meemaken 😅 heb je ze al even kunnen bewonderen? 
Ik heb nog geen verslagje gemaakt maar zal dit snel doen.

 

@Juni lieverd jij ook van harte met je nieuwe aanwinsten 😍 En een spoedig herstel 🍀


Jaa dat was wel even wat die druk😬 

moet zeggen dat ik het nu juist minder erg heb dan gisteravond, of misschien ben ik er aan gewend nu? 
 

ik heb ze daar gezien in de spiegel en mag elke dag mijn bh een uurtje los hebben maar dat durf ik nog niet Haha 

 

ik ben benieuwd naar jouw verslag straks! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden, Jessyjess zei:


Jaa dat was wel even wat die druk😬 

moet zeggen dat ik het nu juist minder erg heb dan gisteravond, of misschien ben ik er aan gewend nu? 
 

ik heb ze daar gezien in de spiegel en mag elke dag mijn bh een uurtje los hebben maar dat durf ik nog niet Haha 

 

ik ben benieuwd naar jouw verslag straks! 

Zo te lezen gaat heb prima! Mooi zo👍🏽

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Juni zei:

@Jessyjess ik heb je verslagje gelezen fijn om te zien dat bij jou ook goed is gegaan. Die trekkende pijn herkenbaar. Soort mega blauwe spierpijn. Misschien is het bij jouw ook dieper gehecht?

Mijn verslagje heb ik ook neergezet. 

Succes met het herstel zodra ik mn album heb voeg ik je toe. Zal eerst alleen voorsituatie zijn boel is nu nog aardig gezwollen.


op de plek van de hechting voel ik het eigenlijk helemaal niet, maar meer buitenkanten en ertussenin wat dan behoorlijk drukt.

 

ik ga jouw verslag ook lezen ben benieuwd! 
mijne zijn nu ook erg gezwollen, lijkt wel of ze steeds meer naar boven kruipen😅 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Fje1981 Dankjewel! Jaa het gaat eigenlijk wel heel goed, pijn is er niet echt, meer een heel naar gevoel met opstaan of lopen omdat er dan druk op komt te staan. 
me armen gaan ook al iets soepeler met bewegen Haha 

ik merk nu wel dat alles op aan het opzetten is want ze kruipen aardig omhoog, misschien dat ik toch straks wel de bh een uurtje los ga maken 

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.