Ga naar inhoud

Jessyjess : 10 juni 2020 : Dr. Grabietz : MFIV


Aanbevolen berichten

2 uur geleden, Jessyjess zei:


Jaa dat was wel even wat die druk😬 

moet zeggen dat ik het nu juist minder erg heb dan gisteravond, of misschien ben ik er aan gewend nu? 
 

ik heb ze daar gezien in de spiegel en mag elke dag mijn bh een uurtje los hebben maar dat durf ik nog niet Haha 

 

ik ben benieuwd naar jouw verslag straks! 


De pijn is bij mij echt 3x verdubbeld. Hopelijk wordt het vanaf nu iedere dag minder 🙏🏼 Dit is echt niet te doen.

ik durf de bh ook niet los te doen. Bang dat ze eraf vallen 🙈😂

 

hoe is het met jou vandaag?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 56
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

@Elisabeth37 Onee meen je niet! Heb je ook sterke pijnstillers? 
Wat vervelend zeg ik hoop voor je dat de pijn echt snel minder wordt.. 

 

bij mij is het juist wat minder dan gisteravond, wel nog erge druk met opstaan maar verder heel goed te doen. Alleen zitten ze nu behoorlijk hoog😅 durf nog niet te kijken maar het zal allemaal wel lekker opgezwollen zijn 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jessyjess zolang ik niet beweeg, gaat t goed 😅 ik heb Tramadol gekregen maar werd er kotsmisselijk van. Dus doe het nu op 4x daags 2 tabletten pcm 500mg. En maar hopen dat het snel verminderd 😬

 

ik durfde ook niet te kijken maar heb net voor t eerst sinds thuiskomst de sport bh afgedaan en foto’s kunnen maken. Heb ze net toegevoegd aan mijn album. Enige akelige eraan vind ik het bloed rondom de tepels, die zijn verkleind 🥴

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Elisabeth37  nee dan snap ik dat je het alleen bij paracetamol houdt, voorlopig maar proberen om zo min mogelijk te bewegen dan😬

 

ik heb ook 4x daags 2 tabletten pcm van 500 mg en 3x daags Naproxen 

 

ook heb ik oxynorm/oxycodon meegekregen dat mocht het echt niet gaan ik dat voor het slapen in kan nemen. Maar tot nu toe denk ik dat ik dat niet hoef te gaan gebruiken. 
 

ojaaa dat snap ik, en je mag het nog niet schoonmaken ook... 

zou ik een kijkje mogen nemen in je album? 
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update dag 2 po

 

zo weer even tijd voor een klein verslagje. 
gisteren is allemaal goed gegaan, merkte toen wel dat ik alleen maar wou liggen omdat ik opstaan toch wel spannend steeds vond vanwege de druk die dan komt. 
 

vandaag gaat dit al stukken beter, er is wel druk maar al wel minder. Merk alleen dat als ik een stukje gelopen heb ik snel buiten adem ben. Ik wil nu juist wat meer bewegen omdat ik van dat stil liggen wel een beetje gek wordt nu en goed voor je rug is het ook niet🤪

 

gisteren toch de bh los gemaakt en uitgebreid met een spiegel gekeken natuurlijk, nu al zo blij met het resultaat! 
Ook kon ik me even wassen en dat deed ook goed 

 

ik ben heel benieuwd hoe het over een paar dagen gaat

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.