Jessyjess

Jessyjess : 10 juni 2020 : Dr. Grabietz : MFIV

Recommended Posts

Hoi allemaal! 

ik ben vrij nieuw hier. Ik ben al wel even aan het rondsnuffelen geweest op het forum en wat fijn om al die verslagen te lezen. 

Nu de datum voor mij niet heel lang meer duurt dacht ik hee laat ik ook een topic aanmaken:)

Ik ben 23 jaar. Vanaf mijn 14e heb ik met goede moed zitten wachten op borsten. Een paar jaar later kwamen ze nog niet en ze zijn ook nooit gekomen. Ik zit hier al

mee vanaf mijn 16e, voel mij totaal niet vrouwelijk. Het voelt alsof ik in een lijf van een 10 jarige zit.. 

Waarom heb ik er nooit eerder wat aan laten doen? Ik was er niet klaar voor, vond het doodeng ( nu nog steeds wel eigenlijk), ik durfde het gewoon echt niet. 

En toen... in een keer begin dit jaar plande ik een consult in, het gesprek beviel mij zo goed en ik werd zo gerustgesteld dat ik 2 weken later een datum heb besproken voor de operatie. 

ik heb mijn operatie op 10 juni bij Dr. Grabietz in Vlaardingen. Ik krijg 350cc dual plane mentor protheses. 

Ik ben 1.70 m lang, weeg 59 kilo en heb nu een AA-cupje. Ik hoop op een mooie C-cup uit te komen.

Ook heb ik pectus excavatum. (Een deukje tussen de borsten) 

Het is niet diep, je ziet het wel iets. 

Ik ben heel benieuwd of er iemand is hier die een bv heeft gedaan met hetzelfde

Wat een mooie operatiedatum😉.

Ik ben de 10 ook aan de beurt lift en vergroting. 

Welkom hier! En ik denk dat het prima toch is zo dat je het nu laat doen? Je bent 23, niet alsof je 60 bent en decennia hebt gewacht 😊. Het lijkt me een prima leeftijd ervoor.

Je mag in mijn album kijken als het je helpt. Ik heb 345 cc mentor en ben alleen iets langer. Ik heb vorige week de operatie gehad. Of had ik je al toegevoegd? 

In elk geval, spannend en succes!! 

@Jessyjess

welkom op het forum .Spannend zeg🤗

eigenlijk wel een perfecte leeftijd . Je bent lekker jong en je kan straks lang genieten van borsten. Juist omdat je jong bent . Straks komen kindjes dan moet je toch wel weer wisselen.  10 juni is al bijna 🥳 nog lekker voor de zomer ! 😊Gr. Linda 

Dankjewel!
 Dat is zeker waar, blij dat de stap nu eindelijk gezet is. alleen als je het al zo lang wil is het toch wel een beetje een eindelijk haha 

ik heb even je topic gelezen, doet me wel goed!

lijkt me ook heel apart en spannend om alleen naar binnen te moeten en dan vooral om alleen te moeten wachten, ik weet van mezelf dat ik dan zo’n zenuwpees kan zijn😅

Ik zou graag toegevoegd willen worden aan je album! Ben heel benieuwd 

Dankjewel!! 
Jaa nog anderhalve week, kan er nu al zenuwachtig van worden pff... 🤣

Is dat altijd zo na een zwangerschap? Ik had begrepen dat het niet altijd hoeft/nodig is om een wissel te doen na kindjes, dat het er net aan ligt hoe je borst zich ontwikkeld heeft in de zwangerschap. 
maar dat dat inderdaad een reden zou kunnen zijn voor een tweede keer? 

@Jessyjess

klopt maar ga daar maar niet van uit. Hehe Zwangerschap en Borstvoeding doen je borsten niet goed . En bovendien borstvergroting moet je wel een keer wisselen . De meeste vrouwen wisselen meestal na 10/15 jaar. 

Ja snap dat je het spannend vind . Maar wel super leuk. 🥳 

Nou ja, op zich deed de zwangerschap en borstvoeding mijn borsten juist heel goed, maar was het erna wat teleurstellend. Ik had ook tegen mijn vriend gezegd "dat wordt een borstvergroting of een derde kind", maar daar waren we snel uit 😇😅

Als het goed is @Jessyjessheb je toegang? @Savien ik ga je gelijk toevoegen!

Inderdaad zenuwen beginnen langzaam te komen. Tijd hoor ik 1 a 2 dagen vtv. Hoop niet te laat mag vanaf 0000 niet meer eten. En jij?

Yess ik kan in je album! Wauww ze zijn echt mooi en ik vind de grootte ook heel mooi, hoe gaat het nu met je? Heb je nog veel pijn?

Nee, eerlijk gezegd niet echt meer. Ik kan ook weer normaal op mijn zij draaien zonder pijn en ook zo slapen gelukkig! Ik slaap dan zoveel beter. 

Het blauwe is nu bijna weg ook, maar ze mogen echt nog wel wat meer ontspannen. Al is het nu natuurlijk ook warm en dat zal ook niet helpen tegen de zwelling. 

Ik merk nu ook dat ik weer meer ga doen. Ik moest buiten echt even wat aanvegen en dat kon nu ook weer. Wel doe ik dan wat minder dan ik normaal zou doen, want het zijn geen ideale bewegingen. Maar alles waaide door de tuin 😊

Oh dat is dus nog afwachten, ik hoop voor je dat het een beetje optijd kan! 
Ik moet mij om 07:15 melden en het is ruim een uur rijden dus de dag begint vroeg, ik mag 8 uur van te voren niks meer eten. Maar ben wel blij dat ik zo vroeg aan de beurt ben, wordt het toch niet super laat voordat ik mag eten 

wat fijn dat je toch al zo snel op je zij kan liggen! Ik ben zelf ook echt een zij slaper, ik denk dat dat ook nog wennen wordt op het begin. 

mag je eigenlijk wel gewoon lekker in de zon ? Met shirt aan dan of is dat ook niet goed? 

Nou vegen is al heel wat binnen de 2 weken, zijn inderdaad nog aardig zware bewegingen!

Hoelang heb jij vrij genomen om te herstellen? 
Ik heb 3 weken vakantie opgenomen, ik werk in een schoenenwinkel en zou het zwaardere zoals stapels dozen tillen enz. nog wel kunnen vermijden ook