Ga naar inhoud

Ogen niet kunnen sluiten na ooglidcorrectie


Aanbevolen berichten

Hoi,

 

Ik heb 9 dagen gelden een ooglidcorrectie gehad en kan nogsteeds mijn ogen niet geheel sluiten. Er zit nog wat minimale zwelling. Kan iemand mij aangeven of dit normaal is en eventueel nog weg kan trekken? Het niet sluiten van mijn ogen resulteert nl in hele droge geirriteerde ogen, moet er ‘s nacht meerdere malen uit om mijn ogen te druppelen. Ik ben afgelopen maandag op nacontrole geweest en chirurg zegt ze zijn dicht, maar dat is gewoon echt niet zo, werd ja en nee spelletje en gesprek werd nogal grimmig. Ik moest het de tijd geven kwam allemaal echt wel goed....

Iemand aanwezig die mee gerust kan stellen?

 

alvast bedankt!

anastasia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ontzettend naar zeg. Ik heb er geen ervaring mee, wel een collega die onlangs een ooglidcorrectie heeft gedaan en het erg was tegengevallen qua herstel en de zwelling. Maar niet dat haar ogen niet dicht konden. Sterkte en succes. Wellicht inderdaad een andere kliniek bellen om te vragen of dit normaal is. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie reactie’s. Vanmorgen op advies van huisarts toch terug gegaan naar kliniek, zalf gekregen voor ogen, zie alleen nu continue wazig....volgens arts kan het volledig sluiten van de ogen wel 6 weken in beslag nemen 😳, heb hier serieus echt nog nooit van gehoord, misschien PC op forum aanwezig die dit kan bevestigen? Voor nu echt waardeloos....heb al twee klinieken gebeld voor SO maar die houden ook beetje de boot af, krijg alleen receptioniste aan de lijn en die kan mijn vraag niet beantwoorden....afspraak maken hiervoor willen ze niet echt....iemand tips voor een kliniek die hiertoe wel bereid is?

Link naar reactie
Delen op andere sites