Ga naar inhoud

Simone89 : 11 november 2020 : Dr. van Engeland : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

4 minuten geleden, Lindan zei:

@Simone89 welkom op het forum😃
Wat leuk dat je een bv in de planning heb staan. Ik lees dat je nu een cup b heb .
Heb jij een lichte hang of juist niet ?
Want bij dual plane heb je wel een liftend effect. Bij mij adviseerde ze om het juist niet voor de spier te doen .

De zwaarte kracht zou bij mij ervoor zorgen dat het sneller zou gaan hangen. Het was gelukkig niet zodanig hang dat ik eerst een borstlift hoefde te doen. 
Ben benieuwd naar je keuzes😃

Hopen dat de hele Corona situatie snel voorbij gaat.
@Lindan ik heb een foutje gemaakt, het is wel een dual plane🙈 sorry mijn tweelingzusje is er al helemaal bekend mee voor mij is het nog nieuw. Ik heb inderdaad het liftende effect wel een beetje nodig, maar een borstlift zal waarschijnlijk niet nodig zijn inderdaad. Ik wil gaan kijken bij Heyendael in Nijmegen, kliniek Veldhoven en bauland in mill, ik kan er alleen nog steeds niet over uit dat de arts die je bij bauland opereert dezelfde kan zijn als die bij faceland, waar zit hem dat grote prijsverschil dan in en kun je de gok wagen of niet?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Ld1234 zei:

@Simone89 als je het liftende effect nodig hebt zou ik inderdaad net zoals @Lindan aangeeft voor dual plane gaan. Geeft inderdaad een lift effect zonder een echte lift te laten doen. Dit was bij mij niet nodig vandaar dat het voor de spier kon. Echt benieuwd wat de adviezen gaan zijn. 😁

Jaa ik ook! Hadden jullie alleen ook zo’n twijfels over waar naartoe te gaan. Misschien ligt het er een beetje aan dat ik nu niet meteen actie kan ondernemen hoor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat is gewoon irritant. Ik moest ook 2 maanden wachten voordat ik op consult kon en daarna weer 2 maanden op de operatie zelf en ik ben echt heel erg ongeduldig als ik iets in m'n hoofd heb zitten🤣.

Ikzelf heb 3900 betaald voor mijn prothese wissel en een gewone borstvergroting kost 3500 euro waar ik ben geweest voor ronde protheses. De ergonomix van motiva zijn weer 500 euro duurder. Wat zijn de prijzen bij de klinieken waar jij op consult wilt gaan? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Ld1234 zei:

Ja dat is gewoon irritant. Ik moest ook 2 maanden wachten voordat ik op consult kon en daarna weer 2 maanden op de operatie zelf en ik ben echt heel erg ongeduldig als ik iets in m'n hoofd heb zitten🤣.

Ikzelf heb 3900 betaald voor mijn prothese wissel en een gewone borstvergroting kost 3500 euro waar ik ben geweest voor ronde protheses. De ergonomix van motiva zijn weer 500 euro duurder. Wat zijn de prijzen bij de klinieken waar jij op consult wilt gaan? 

Ja ik ben ook zo van als ik het in mijn hoofd heb moet het ook gebeuren, let wel er is jaren over nagedacht dus het is niet ineens in mij op gekomen. Mijn tweelingzusje heeft al een borstvergroting ondergaan, wat ik je kan vertellen best lastig is als het al jaren je wens is en jij op dat moment niet de financiële mogelijkheid hebt. Ik heb daardoor natuurlijk wel al tips gehad.

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Simone89

ik had twijfels tot aan moment dat ik geopereerd werd. Bij het aftekenen vroeg ik nogmaals , worden ze niet te klein of te groot, en vele e-mails met twijfels ...

liefst wilde ik zekerheid over de eindresultaat . Hier lees je toch wel 

Vrouwen achteraf vaak te klein vinden. 
De kosten voor mijn bv was 4590 incl. Martel vest. 
oh ja ik heb motiva ergonomix demi. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Lindan zei:

@Simone89

ik had twijfels tot aan moment dat ik geopereerd werd. Bij het aftekenen vroeg ik nogmaals , worden ze niet te klein of te groot, en vele e-mails met twijfels ...

liefst wilde ik zekerheid over de eindresultaat . Hier lees je toch wel 

Vrouwen achteraf vaak te klein vinden. 
De kosten voor mijn bv was 4590 incl. Martel vest. 
oh ja ik heb motiva ergonomix demi. 

@Lindan ja ik denk dat iedereen dat wel heeft, wat is het grote verschil tussen  motivatie ergonomix en silk surface?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bizar wat een verschil in prijzen overal. @Lindan was voor jou je eerste bv toch?

Is dan 590 euro duurder dan mijn kliniek voor eerste bv met motiva ergonomix. Denk ook dat het te maken heeft met de naamsbekendheid van de kliniek en hoger uur tarief van de chirurg.🤷🏼‍♀️

Ik had het geluk dat mijn moeder een beetje panisch was dat ik geruwde protheses had en zij wilde graag dat ik die onmiddellijk liet wisselen..dus mijn vader heeft het betaald. Ik had het geld zelf ook maar ja als je het aangeboden krijgt zeg je geen nee uiteraard😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

Motiva ergonomix is een ronde prothese die meer druppelachtig valt als je staat en deze is nog wat zachter dan de gewone ronde prothese. Silk surface hebben ze volgens mij beide zowel de ronde als de ergonomix, maar kan zijn dat ik me daarin vergis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ld1234 ja gelijk heb je! Het is een behoorlijke dure uitgave. Ik ben nu al aan het sparen voor de wissel over hopelijk pas 10 jaar 😂. Maar je weet het maar nooit . Maar begrijp ik nu dat wissel dus duurder is dan de eerste x bv? Oh dan ga ik zeker de volgende keer wel even beter prijs vergelijken. 
 

@Simone89 Ergonomix demi heb ik dan , vind ik qua gevoel nu inmiddels 10 weken later , lekker zacht maar toch stevig .
En wat ik ook mooi vind , ze vallen natuurlijk op zij als je ligt. Maar het zijn inderdaad ronde protheses die in een druppel vallen.

oh ja ze zijn wel wat breed qua vorm . Schrok ik in het begin wel een beetje van.

maar ben er nu heel blij mee🤗

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lindan ja een wissel is duurder. gewone bv met ronde protheses is 3500 en met motiva ergonomix 4000 euro. Een wissel is met gewone motiva protheses 3900 euro en met ergonomix 4400 euro bij de kliniek waar ik ben geweest dan.

Ik ben ook alweer begonnen met sparen voor hopelijk pas over 15 jaar weer. Ligt eraan hoe het gaat uitzien nadat ik zwanger ben geweest.😉 Geld wat ik nu heb gespaard gaat naar ons nieuwe huis dat we gaan kopen zodra die rottige grens weer open is met België en hun lockdown voorbij is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Ld1234 zei:

@Lindan ja een wissel is duurder. gewone bv met ronde protheses is 3500 en met motiva ergonomix 4000 euro. Een wissel is met gewone motiva protheses 3900 euro en met ergonomix 4400 euro bij de kliniek waar ik ben geweest dan.

Ik ben ook alweer begonnen met sparen voor hopelijk pas over 15 jaar weer. Ligt eraan hoe het gaat uitzien nadat ik zwanger ben geweest.😉 Geld wat ik nu heb gespaard gaat naar ons nieuwe huis dat we gaan kopen zodra die rottige grens weer open is met België en hun lockdown voorbij is.

Ok de kliniek waar ik wil gaan kijken is de ronde protheses 3975 en de motiva ergonomix 4375 wat raar dat er dan zo’n prijsverschillen per kliniek kan zijn, dat maakt het soms zo lastig qua keuze. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja prijs zegt dus niks over resultaat en kwaliteit.

Mijn pc heeft heel goed werk geleverd. 

Ik denk dat je ook voor naamsbekendheid betaald. Gewoon goed kijken naar de reviews die door mensen geplaatst zijn ook op hun eigen site of google.😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden, Ld1234 zei:

Ja prijs zegt dus niks over resultaat en kwaliteit.

Mijn pc heeft heel goed werk geleverd. 

Ik denk dat je ook voor naamsbekendheid betaald. Gewoon goed kijken naar de reviews die door mensen geplaatst zijn ook op hun eigen site of google.😊

Het dubio waar ik nu in zit is bij bauland in mill betaal je ook voor de naam, maar faceland voert soms ook bv uit in mill bij dezelfde pc als bauland. Dit scheelt wel heel veel geld maar wat als er complicaties optreden geven ze dan niet thuis?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lindan en @Ld1234 ik heb 4000 betaald voor mijn wissel bij dezelfde kliniek als @Lindan. Zal te maken hebben met de anatomische prothese denk ik, die zijn veelal duurder dan rond. 

@Simone89 ik wilde deze keer wel de prothese dual plane, ben bij verschillende goeie klinieken geweest en Dr.Nio was de enige die dit aandurfde. Qua maat zou echt eerder voor een iets grotere maat dan een kleinere kiezen, zelf 500 cc maar had achteraf denk ik toch de 550cc gekozen.

De reden waarom ik nu voor dual plane ben gegaan is omdat ik een slappe huid heb en de prothese waren gaan hangen door mijn zwangerschappen en borstvoeding.

Wel balen dat je nu je de knoop hebt doorgehakt en het financieel kan je nu door het virus nog geen afspraken kan plannen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minuten geleden, bent001 zei:

@Lindan en @Ld1234 ik heb 4000 betaald voor mijn wissel bij dezelfde kliniek als @Lindan. Zal te maken hebben met de anatomische prothese denk ik, die zijn veelal duurder dan rond. 

@Simone89 ik wilde deze keer wel de prothese dual plane, ben bij verschillende goeie klinieken geweest en Dr.Nio was de enige die dit aandurfde. Qua maat zou echt eerder voor een iets grotere maat dan een kleinere kiezen, zelf 500 cc maar had achteraf denk ik toch de 550cc gekozen.

De reden waarom ik nu voor dual plane ben gegaan is omdat ik een slappe huid heb en de prothese waren gaan hangen door mijn zwangerschappen en borstvoeding.

Wel balen dat je nu je de knoop hebt doorgehakt en het financieel kan je nu door het virus nog geen afspraken kan plannen.

@bent001 ik ben inderdaad van mening dat je zeker niet te klein moet gaan ook al kan dat ook heel mooi zijn hoor. Ik denk dat ik toch direct bij bauland in mill een afspraak ga maken daar voel ik mij toch het prettigst bij

Link naar reactie
Delen op andere sites

@bent001 klopt en motiva is ook wat duurder. De natrelle protheses wat ze eerst gebruikten kwam een prothesewissel op 3500 euro(had in 2018 ook al consult gehad maar ivm kopen van nieuwe auto toen moeten uitstellen), maar die mogen nu niet meer. Met motiva op 3900 euro. Jij hebt eurosilicone toch, dat kan ook nog verschil maken in prijs. Een wissel is altijd wat duurder dan een eerste borstvergroting.

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, Ld1234 zei:

@bent001 klopt en motiva is ook wat duurder. De natrelle protheses wat ze eerst gebruikten kwam een prothesewissel op 3500 euro(had in 2018 ook al consult gehad maar ivm kopen van nieuwe auto toen moeten uitstellen), maar die mogen nu niet meer. Met motiva op 3900 euro. Jij hebt eurosilicone toch, dat kan ook nog verschil maken in prijs. Een wissel is altijd wat duurder dan een eerste borstvergroting.


Ja dat vermoed ik ook, heb trouwens niet eens echt een keuze gehad in het soort prothese kreeg gewoon deze maar daar zal hij wel echt zijn reden voor gehad hebben. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, bent001 zei:


Ja dat vermoed ik ook, heb trouwens niet eens echt een keuze gehad in het soort prothese kreeg gewoon deze maar daar zal hij wel echt zijn reden voor gehad hebben. 

Dat denk ik ook. Hij is een kundig arts. Hij weet wel wat hij doet.😊

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Even een update,

Nadat ik een gesprek ingepland had bij de bauland kliniek(wel raar dat ze continu opnamen met faceland, ze een mail sturen uit naam van faceland, terwijl dit echt het nummer was dat bij bauland op de site stond, als ik daarom vroeg zeiden de dames ja dat klopt het is faceland en bauland)irriteerde ik mij er aan dat ik de mindere services vooral qua communicatie van faceland, terug kwam in mijn tocht naar de bauland kliniek toe. Ik werd 1 week geleden opgebeld dat mijn afspraak verzet moest worden ivm het Corona virus, maar zij kon mij in ieder geval verzekeren dat deze afspraak niet bij dr. Bauland zelf zou zijn, omdat hij geen cliënten meer aannam. Toen ik daar verder op in wou gaan kon zij mij eigenlijk geen duidelijke reden geven. Ik heb hierna meteen mijn afspraak bij “bauland” verzet naar een andere datum. 
Nou was ik vandaag wat informatie aan het zoeken over de bauland kliniek en toen stuitte ik per toeval op het bericht dat de bauland kliniek te mill per 04-03-2020 is gesloten wegens faillissement. Mijn mond viel letterlijk open, toen ik een beetje verder ben gaan zoeken en niet veel goeds tegen kwam wist ik in ieder geval zeker dat ik mijn afspraak bij de “bauland kliniek” af ging zeggen. Ik ga er ook vanuit dat zij niet meer in mill opereren, maar dat weet ik niet zeker. 
Ook heb ik 2 dagen geleden een afspraak ingepland bij Bergman Clinics. Zoals ik al eerder aangaf is mijn tweelingzusje hier ook geweest en het voelt voor mij ook heel veilig om hier naartoe te gaan. Heel toevallig heb ik een consult gepland staan bij Dr. Van Engeland, waar zij ook naartoe is geweest. Ik ben heel erg benieuwd en ik heb er vooral heel veel zin in om de bh’s te gaan passen. 
Heeft er iemand ervaring met Dr van Engeland? Ik zal nog een beetje rond gaan zoeken op haar naam op het forum ☺️

 

xx Simone

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden, Simone89 zei:

Even een update,

Nadat ik een gesprek ingepland had bij de bauland kliniek(wel raar dat ze continu opnamen met faceland, ze een mail sturen uit naam van faceland, terwijl dit echt het nummer was dat bij bauland op de site stond, als ik daarom vroeg zeiden de dames ja dat klopt het is faceland en bauland)irriteerde ik mij er aan dat ik de mindere services vooral qua communicatie van faceland, terug kwam in mijn tocht naar de bauland kliniek toe. Ik werd 1 week geleden opgebeld dat mijn afspraak verzet moest worden ivm het Corona virus, maar zij kon mij in ieder geval verzekeren dat deze afspraak niet bij dr. Bauland zelf zou zijn, omdat hij geen cliënten meer aannam. Toen ik daar verder op in wou gaan kon zij mij eigenlijk geen duidelijke reden geven. Ik heb hierna meteen mijn afspraak bij “bauland” verzet naar een andere datum. 
Nou was ik vandaag wat informatie aan het zoeken over de bauland kliniek en toen stuitte ik per toeval op het bericht dat de bauland kliniek te mill per 04-03-2020 is gesloten wegens faillissement. Mijn mond viel letterlijk open, toen ik een beetje verder ben gaan zoeken en niet veel goeds tegen kwam wist ik in ieder geval zeker dat ik mijn afspraak bij de “bauland kliniek” af ging zeggen. Ik ga er ook vanuit dat zij niet meer in mill opereren, maar dat weet ik niet zeker. 
Ook heb ik 2 dagen geleden een afspraak ingepland bij Bergman Clinics. Zoals ik al eerder aangaf is mijn tweelingzusje hier ook geweest en het voelt voor mij ook heel veilig om hier naartoe te gaan. Heel toevallig heb ik een consult gepland staan bij Dr. Van Engeland, waar zij ook naartoe is geweest. Ik ben heel erg benieuwd en ik heb er vooral heel veel zin in om de bh’s te gaan passen. 
Heeft er iemand ervaring met Dr van Engeland? Ik zal nog een beetje rond gaan zoeken op haar naam op het forum ☺️

 

xx Simone

  •  

 

Oke dat is wel heftig als er echt een faillissement is aangevraagd. Goed dat je nog geen afspraak voor operatie had staan of betaald 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen ervaring met die pc, maar wel met Bergman Clinics. Ik ben niks anders dan tevreden over deze kliniek, hun kundigheid en zorgvuldigheid. Echt een hele fijne kliniek, en ik ben mega blij met het werk dat mijn pc heeft weten af te leveren. 😁

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.