Ga naar inhoud

Simone89 : 11 november 2020 : Dr. van Engeland : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

 

Ik wil mijzelf even voorstellen. Ik ben 30 jaar heb 2 kinderen(7 en 4jaar) en altijd al het “probleem” gehad dat als ik op mijn streefgewicht zit +- 70 ik ben 1.73. Dat ik dan vrij weinig borst overhoud. 2 zwangerschappen doen hier geen goed aan dus eindelijk de knoop doorgehakt om eens te investeren in mijzelf. Ik werk zelf in de kinderopvang dus ik ben heel benieuwd hoelang dat ik moet wachten met werken na de operatie en ik wil mijzelf oriënteren in welke klinieken wel en niet aangeraden worden, want de prijs zegt niet altijd alles. Hopelijk vind ik hier wat meer antwoorden en als ik een datum weet laat ik dat natuurlijk meteen weten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom meid!

Lastig om te zeggen hoe lang je precies thuis moet blijven. Je moet natuurlijk kindjes tillen enzo dus zou dit vooraf overleggen met je pc, ook daar zullen weer verschillende adviezen uit komen. Denk wel dat je minimaal met 3 weken rekenen moet houden.

Weet je al bij welke klinieken/ artsen een  consult wilt? Wat wil je als resultaat?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik had inderdaad wel gerekend op 3 weken. Mijn tweelingzusje heeft al een bv gehad en die heeft 385cc ik vind dit opzich een mooie maat maar ik twijfel om evt 1 maatje groter te doen. Ik weet dat je natuurlijk niet kan vergelijken met een ander maar ik heb wel al een beetje een idee. 
Ik ben rond aan het kijken bij verschillende klinieken, alleen ik weet het echt niet🙈. Mijn tweelingzusje is bij de Bergman kliniek geweest, zij is heel tevreden maar is van mening dat het goedkoper kan met dezelfde kwaliteit. Er zijn zoveel klinieken dat ik door de bomen het bos even niet zie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @Simone89! Welkom Op dit fijne forum. Leuk dat je de stap gaat wagen

 en ook dat je door je tweelingzusje beetje weet wat je te wachten staat. Ik zou zeggen lees je lekker in. Een klik met de arts is erg belangrijk en een goed gevoel bij de kliniek. Goedkoper hoeft niet altijd slecht te zijn nee, maar kijk wel naar de ervaringen die je hier en op internet vindt. Ik zou zeggen boek bij 2 of 3 klinieken en consult als het weer kan en volg je gevoel. Veel voorbereidingsplezier!

Link naar reactie
Delen op andere sites

He! Welkom hier! Rondkijken bij verschillende klinieken is altijd een goed idee. Weet je al of je rond of anatomisch wilt.Welk merk protheses? Welke plaatsing (dual plane, achter de spier of voor de spier)?

Het aantal cc zegt niet veel bij iedereen valt het anders uit. Misschien goed om voorbeelden mee te nemen wat je mooi vindt. 

Ben benieuwd welke kliniek het gaat worden en naar je resultaat straks. Er zijn hier genoeg meiden met een album. Je kunt altijd vragen of ze je willen toevoegen dan kun je wat resultaten zien.

 

Liefs,

LD

Link naar reactie
Delen op andere sites

57 minuten geleden, Nog even wachten zei:

Hi @Simone89! Welkom Op dit fijne forum. Leuk dat je de stap gaat wagen

 en ook dat je door je tweelingzusje beetje weet wat je te wachten staat. Ik zou zeggen lees je lekker in. Een klik met de arts is erg belangrijk en een goed gevoel bij de kliniek. Goedkoper hoeft niet altijd slecht te zijn nee, maar kijk wel naar de ervaringen die je hier en op internet vindt. Ik zou zeggen boek bij 2 of 3 klinieken en consult als het weer kan en volg je gevoel. Veel voorbereidingsplezier!

Dankjewel, ik ben al lekker rond aan het kijken en ik ga inderdaad bij 3 klinieken een afspraak maken denk ik. Ik zit nu te denken aan Kliniek Heyendael in Nijmegen, Bauland kliniek in mill en Kliniek Veldhoven in Veldhoven. Ik heb wel graag een persoonlijk consult dus het is even kijken wanneer dat weer mogelijk is door corona

Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minuten geleden, Ld1234 zei:

He! Welkom hier! Rondkijken bij verschillende klinieken is altijd een goed idee. Weet je al of je rond of anatomisch wilt.Welk merk protheses? Welke plaatsing (dual plane, achter de spier of voor de spier)?

Het aantal cc zegt niet veel bij iedereen valt het anders uit. Misschien goed om voorbeelden mee te nemen wat je mooi vindt. 

Ben benieuwd welke kliniek het gaat worden en naar je resultaat straks. Er zijn hier genoeg meiden met een album. Je kunt altijd vragen of ze je willen toevoegen dan kun je wat resultaten zien.

 

Liefs,

LD

Hoi LD,

Ik wil een ronde prothese voor de borstspier het aantal cv durf ik nog niet te zeggen omdat ik nog geen een consult heb gehad. Ik moet zeggen jou profielfoto ziet er mooi uit, mag ik vragen waar jij geweest bent? En of je mij toe wilt voegen aan je album?

 

Liefs, Simone

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tuurlijk wil ik je toevoegen. Ik heb motiva 450 full round voor de spier. Ik ben bij de Mooi Kliniek in Maastricht geweest bij professor van der Hulst. Bij mij ging het deze keer om een prothesewissel ik had eerst anatomische protheses achter de spier (laten doen bij een pc in België), maar nooit helemaal tevreden meegeweest. Staan 2 foto's in mijn album die met die 290cc zijn (1 in bikini en 1 in zwart badpak). De rest is allemaal met 450cc.

 

Liefs,

LD

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, Ld1234 zei:

Tuurlijk wil ik je toevoegen. Ik heb motiva 450 full round voor de spier. Ik ben bij de Mooi Kliniek in Maastricht geweest bij professor van der Hulst. Bij mij ging het deze keer om een prothesewissel ik had eerst anatomische protheses achter de spier (laten doen bij een pc in België), maar nooit helemaal tevreden meegeweest. Staan 2 foto's in mijn album die met die 290cc zijn (1 in bikini en 1 in zwart badpak). De rest is allemaal met 450cc.

 

Liefs,

LD

Het ziet er heel mooi uit, ik zit zelf te denken aan jou maat of net een maatje kleiner. Natuurlijk moet ik ook kijken wat mogelijk is, ik ben zelf 2x zwanger geweest en op het moment dat ik net na de bevalling stuwing had was ik heel tevreden met mijn borst haha maar nu ik weer op het gewicht zit wat ik wil blijft er niet veel meer over. Heb nu een b cup

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet uiteraard wel genoeg weefsel en huiddikte hebben om voor de spier te kunnen. 

Verder lekker foto's verzamalen van wat je mooi vindt om te laten zien.

En waar ik van te voren niet over nagedacht heb, maar achteraf wel blij mee ben is dat ik een kliniek redelijk in de buurt had (ik was een van de pechvogels met een complicatie). 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Robijntje02 Wat een verschil per persoon inderdaad. Ik ben op het moment ik denk(heb na mijn afval traject geen een bh die past) een 70c of d maar b pas ik ook qua diepte maar de omvang van mijn borst is groter. Die maten zijn soms zo lastig in te schatten🙈 als ik kijk naar jou voor foto komt dat redelijk overeen. Ik laat mij adviseren en hoeveel cv erbij moet kunnen zij mij wel vertellen 

bedankt voor het toevoegen 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, Nog even wachten zei:

Je moet uiteraard wel genoeg weefsel en huiddikte hebben om voor de spier te kunnen. 

Verder lekker foto's verzamalen van wat je mooi vindt om te laten zien.

En waar ik van te voren niet over nagedacht heb, maar achteraf wel blij mee ben is dat ik een kliniek redelijk in de buurt had (ik was een van de pechvogels met een complicatie). 

Ja precies, ik verzamel foto’s zodat ik straks zo goed mogelijk kan laten zien wat mijn “wensen” zijn en ik ben mij er heel erg van bewust dat ik wel borsten kan willen die strak tegen elkaar aan staan maar het moet wel bij mijn lichaam kunnen. Ik probeer inderdaad een kliniek te zoeken hier in de buurt ik ben benieuwd of dat gaat lukken, er zitten er genoeg in ieder geval. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Robijntje02 eerst had ik 75d nu 75f, maar is geheel afhankelijk van het merk...soms past 75e ook en soms heb ik 75g nodig🤷🏼‍♀️🤣

 

@Simone89 dank je!🥰 mijn voorsituatie heel lang geleden was een grote 75b. Neem wat voorbeelden mee van wat je mooi vindt naar je consults, dan heeft de pc een goed beeld wat je graag wilt. Het is natuurlijk ook een kwestie van wat past erin. Bij mij was dit nu maximaal of ik moest voor motiva corse willen gaan, maar dat durfde ik niet.(had er geen resultaten van gezien en het aantal cc schrok ik van).

Link naar reactie
Delen op andere sites

52 minuten geleden, Nog even wachten zei:

Je moet uiteraard wel genoeg weefsel en huiddikte hebben om voor de spier te kunnen. 

Verder lekker foto's verzamalen van wat je mooi vindt om te laten zien.

En waar ik van te voren niet over nagedacht heb, maar achteraf wel blij mee ben is dat ik een kliniek redelijk in de buurt had (ik was een van de pechvogels met een complicatie). 

Super stom ik vroeg het net aan mijn tweelingzus en die zegt neee ik heb achter de spier🙈

Link naar reactie
Delen op andere sites

Achter de spier heb ik ook gehad. Is ook prima. Ik heb geen voorkeur. Herstel duurt alleen langer en ze snijden in je spier. Als je genoeg eigen borstweefsel hebt zou ik persoonlijk voor voor de spier gaan. Is je weefsel heel dun dan dual plane of achter de spier ivm randen die dan zichtbaar zouden kunnen zijn.

Alle methodes hebben mooie resultaten. Alleen herstel van voor de spier gaat sneller en uiteindelijk resultaat is sneller zichtbaar.

Is ook waar je plastisch chirurg een voorkeur voor heeft.

Bij mij is de beslissing voor voor de spier 2 min voor m'n operatie gemaakt. Hij wilde eerst achter de spier plaatsen, maar omdat ik graag wat meer bolling bovenin wilde en genoeg weefsel van mezelf had is het voor de spier geworden.😁🤷🏼‍♀️

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Ld1234 zei:

Achter de spier heb ik ook gehad. Is ook prima. Ik heb geen voorkeur. Herstel duurt alleen langer en ze snijden in je spier. Als je genoeg eigen borstweefsel hebt zou ik persoonlijk voor voor de spier gaan. Is je weefsel heel dun dan dual plane of achter de spier ivm randen die dan zichtbaar zouden kunnen zijn.

Alle methodes hebben mooie resultaten. Alleen herstel van voor de spier gaat sneller en uiteindelijk resultaat is sneller zichtbaar.

Is ook waar je plastisch chirurg een voorkeur voor heeft.

Bij mij is de beslissing voor voor de spier 2 min voor m'n operatie gemaakt. Hij wilde eerst achter de spier plaatsen, maar omdat ik graag wat meer bolling bovenin wilde en genoeg weefsel van mezelf had is het voor de spier geworden.😁🤷🏼‍♀️

Ik laat inderdaad de pc de optie geven en dan een besluit maken. Ik baal alleen wel dat ik nu geen afspraken kan maken ivm Corona. Ik heb nu echt zin om een afspraak te maken

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Simone89 welkom op het forum😃
Wat leuk dat je een bv in de planning heb staan. Ik lees dat je nu een cup b heb .
Heb jij een lichte hang of juist niet ?
Want bij dual plane heb je wel een liftend effect. Bij mij adviseerde ze om het juist niet voor de spier te doen .

De zwaarte kracht zou bij mij ervoor zorgen dat het sneller zou gaan hangen. Het was gelukkig niet zodanig hang dat ik eerst een borstlift hoefde te doen. 
Ben benieuwd naar je keuzes😃

Hopen dat de hele Corona situatie snel voorbij gaat.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.