Ga naar inhoud

Simone89 : 11 november 2020 : Dr. van Engeland : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

4 minuten geleden, Sam83 zei:

Ik heb je toegevoegd! Vind die van jou wel echt mooi hoor. Je ziet echt veel verschil met dag 1. Bizar eigenlijk hoe snel ze toch wel veranderen. Geeft mij ook hoop🙈

Die van jou zie er ook super mooi uit! Er zit al lekker veel volume in. Ik denk dat we gewoon geduld moeten hebben hahaha 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Simone89 zei:

Natuurlijk zou ik ook bij jou mee mogen kijken?

Ja natuurlijk, ik voeg je toe. Als je kijkt naar mijn 1 po dag en nu is dat zooooo’n groot verschil. Geef het de tijd. De eerste paar dagen zijn ze echt niet wat je ervan verwacht. Er zit nog zoveel vocht, zelf kast van vocht. Je lichaam voelt anders. Geef het rustig de tijd. Bij mij veranderen ze ook echt iedere daf, ene dag mooi, andere dag denk ik huh? Weer andere vorm, ene borst groter of kleiner. Duurt echt een tijd voor ze worden zoals ze horen te worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Lilve zei:

Ja natuurlijk, ik voeg je toe. Als je kijkt naar mijn 1 po dag en nu is dat zooooo’n groot verschil. Geef het de tijd. De eerste paar dagen zijn ze echt niet wat je ervan verwacht. Er zit nog zoveel vocht, zelf kast van vocht. Je lichaam voelt anders. Geef het rustig de tijd. Bij mij veranderen ze ook echt iedere daf, ene dag mooi, andere dag denk ik huh? Weer andere vorm, ene borst groter of kleiner. Duurt echt een tijd voor ze worden zoals ze horen te worden.

Kast is last

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Ja natuurlijk, ik voeg je toe. Als je kijkt naar mijn 1 po dag en nu is dat zooooo’n groot verschil. Geef het de tijd. De eerste paar dagen zijn ze echt niet wat je ervan verwacht. Er zit nog zoveel vocht, zelf kast van vocht. Je lichaam voelt anders. Geef het rustig de tijd. Bij mij veranderen ze ook echt iedere daf, ene dag mooi, andere dag denk ik huh? Weer andere vorm, ene borst groter of kleiner. Duurt echt een tijd voor ze worden zoals ze horen te worden.

Jezus wat een groot verschil😳 ik had niet verwacht dat dat kon. Het geeft in ieder geval goede hoop. Ze zijn mooi geworden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Lilve zei:

Ik heb net je foto’s bekeken, maar ik weet zeker dat ze nog heel erg gaan zakken en veranderen. Focus je niet teveel op hoe het er nu uit ziet. Maar focus je op je herstel! Gaat echt beter worden!

Ja dat is inderdaad wat iedereen zegt maar blijft lastig🙈 ik hoop dat ze ook iets dichter bij elkaar komen maar dat zal misschien wel een klein beetje goed komen met het zakken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Simone89 zei:

Ja dat is inderdaad wat iedereen zegt maar blijft lastig🙈 ik hoop dat ze ook iets dichter bij elkaar komen maar dat zal misschien wel een klein beetje goed komen met het zakken. 

Vraag anders of je kan meekijken met @lauralaura, bij haar zie je zo’n mega verschil van klein naar groot en mooi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, Simone89 zei:

Hoi hoi, 

Het is weer een tijdje geleden sinds dat ik hier iets op geschreven heb, maar gelukkig is eindelijk de dag gekomen(geweest) dat ik mijn boobies mag laten vergroten. Ik had er super veel zin in en kon niet wachten tot het allemaal gebeurt was. 

De operatie was goed verlopen en de arts was tevreden. Na een tijdje in de kliniek mocht ik weer naar huis. Toen ik thuis voor de spiegel keek naar mijn nieuwe aanwinsten viel het mij op dat ze niet zo groot zijn als ik had verwacht. Nu weet ik dat het nog allemaal zijn plek moet vinden maar voor 500cc dual plane had ik meer volume verwacht. Wel is het zo dat de implantaten best hoog zitten en het nog tijd nodig heeft om te zakken, maar ik ben zo bang dat het niet word wat ik ervan verwacht had. Het ziet er namelijk een stuk kleiner uit als in de 3D simulatie. Nou weet ik dat dit een “idee” is van hoe het kan worden maar ik ben zo bang dat ze klein blijven...

Als iemand nog tips of adviezen heeft hoor ik het graag 

 

xx

@Simone89 ik zie dat er inmiddels al heel veel meiden op je bericht hebben gereageerd maar ik wilde ook nog even zeggen dat mijn ervaring ook is dat ze nog veel veranderen. Ik heb geen album maar ben nu bijna 6 weken po en als ik de foto's vergelijk van na de operatie met hoe het nu is lijken ze echt een stuk groter..zowel in projectie als in breedte en ook zijn ze nog veel dichter bij elkaar gekomen. Lastig he om zoveel geduld te moeten hebben.. Hopelijk ben je over een paar weken wel tevreden met de grootte😊 Succes nog met je herstel!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Simone89 said:

Heeft er iemand tips voor het opstaan uit bed. Ik heb geprobeerd om mijn benen aan de zijkant te gooien en mijn buikspieren aan te spannen, maar dan beginnen mijn hechtingen heftig te branden. 

Ik deed mijn benen in de lucht, en dan met je buikspieren en benen jezelf omhoog werpen, kan zijn dat je de eerste paar keer terug naar achter gaat maar na een paar keer wiegen kwam ik overeind 🤣


En anders gewoon hulp vragen als je niet alleen woont! Mijn vriend heeft me ook vaak genoeg omhoog moeten helpen

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Willsx zei:

Ook kon ik trouwens mijn voeten onder de rand van mijn bed klemmen, dan heb je wat meer een hefboom effect.. ik weet niet of je een bed hebt waarbij dit kan maar anders kan dat helpen

Helaas niet. Ik heb dat met je benen omhoog al geprobeerd maar dan jank ik echt van de pijn. Ben bang dat het gewoon om 5.00u met manlief opstaan word en op een stoel nog verder slapen of rusten word 🙈

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minute ago, Simone89 said:

Helaas niet. Ik heb dat met je benen omhoog al geprobeerd maar dan jank ik echt van de pijn. Ben bang dat het gewoon om 5.00u met manlief opstaan word en op een stoel nog verder slapen of rusten word 🙈

Oh vervelend! Ja dan kun je dat zeker het beste doen, over een paar dagen zal het vast al wat beter gaan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Willsx zei:

Oh vervelend! Ja dan kun je dat zeker het beste doen, over een paar dagen zal het vast al wat beter gaan. 

Dat denk ik ook alleen ik kan helaas het risico niet nemen omdat mijn kinderen om 8.30u op school moeten staan dus ik ben bang dat we om 5.00u op moeten staan 😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden, Simone89 zei:

@Jess_ voor de duidelijkheid wat ik “klein” vind kan voor iemand anders al groot zijn. Ik merk dat de siliconen heel langzaam beginnen te zakken en dat het er elke dag anders uit ziet. Ik heb best brede schouders waardoor het al snel wat meer gevuld moet zijn

 

xx

Oh ja die van jou had ik al gezien! Ik heb zo veel borsten gezien de laatste weken🙈 Ik vind ze echt zo mooi van jou!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey mag ik ook toegang tot je album? Ik heb 15 december de operatie staan! Oooh zo spannend. En als ik dat lees met dat uit bed komen enzo, kan me echt niet voorstellen wat voor pijn dat doet. Is het ook nog erg onwerkelijj of wen je er wel snel aan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, FL_94 zei:

Heey mag ik ook toegang tot je album? Ik heb 15 december de operatie staan! Oooh zo spannend. En als ik dat lees met dat uit bed komen enzo, kan me echt niet voorstellen wat voor pijn dat doet. Is het ook nog erg onwerkelijj of wen je er wel snel aan?

Tuurlijk ik voeg je toe. Oeh spannend voor je het weet is het 15 december. 
Ja uit bed komen is echt een dingetje, als je straks op bed ligt moet je je handen maar eens op je borst legen en kijken hoeveel je het aanspant, ik weet niet of je ooit eerder geopereerd bent bijvoorbeeld een keizersneden, maar het voelt alsof er aan de binnenkant een strak touwtje trekt. Het is van de ene kant onwerkelijk maar je bent er de hele dag mee bezig(je word beperkt of voelt dat de spieren straks staan) dus is het wel dat je snel went aan het feit dat ze er zitten

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.