Ga naar inhoud

Simone89 : 11 november 2020 : Dr. van Engeland : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

1 minuut geleden, Simone89 zei:

Tuurlijk ik voeg je toe. Oeh spannend voor je het weet is het 15 december. 
Ja uit bed komen is echt een dingetje, als je straks op bed ligt moet je je handen maar eens op je borst legen en kijken hoeveel je het aanspant, ik weet niet of je ooit eerder geopereerd bent bijvoorbeeld een keizersneden, maar het voelt alsof er aan de binnenkant een strak touwtje trekt. Het is van de ene kant onwerkelijk maar je bent er de hele dag mee bezig(je word beperkt of voelt dat de spieren straks staan) dus is het wel dat je snel went aan het feit dat ze er zitten

 

xx

Oja! Nu je dat zo zegt..alsof het nog meer vanuit je borst dan je buik komt.. ik ben nog nooit geopereerd aan bijvoorbeeld een keizersnede dus ben echt wel heel zenuwachtig voor dat gevoel.. en okk hoelang dat blijft! Ja, je wordt wel even met de neus op de feiten gedrukt dat je ze hebt met die pijn🤣 

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, FL_94 zei:

Oja! Nu je dat zo zegt..alsof het nog meer vanuit je borst dan je buik komt.. ik ben nog nooit geopereerd aan bijvoorbeeld een keizersnede dus ben echt wel heel zenuwachtig voor dat gevoel.. en okk hoelang dat blijft! Ja, je wordt wel even met de neus op de feiten gedrukt dat je ze hebt met die pijn🤣 

 

X

Ja gek he, ik was eigenlijk helemaal niet zenuwachtig voor de operatie meer voor het feit of het door Corona wel of niet door kon gaan, wel een goede afleiding haha. 
Weet je ja je hebt naderhand pijn, bij de een valt het mee bij de ander valt het tegen, maar het is echt  de moeite waard uiteindelijk. Weet je al hoeveel cc en voor of achter de borstspier?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Simone89 zei:

Ja gek he, ik was eigenlijk helemaal niet zenuwachtig voor de operatie meer voor het feit of het door Corona wel of niet door kon gaan, wel een goede afleiding haha. 
Weet je ja je hebt naderhand pijn, bij de een valt het mee bij de ander valt het tegen, maar het is echt  de moeite waard uiteindelijk. Weet je al hoeveel cc en voor of achter de borstspier?

Hahah dat is een goede afleiding inderdaad! Nu je het zegt🤔 nja denk wel dat het door gaat.. ja is ook zo, wil het al zooo graag zoo lang dat je er meer naar uit kijkt, ik weet nog niet perse hoeveel maar of 345 of 390 anatomisch achter de spier. Ik ben 1.80 lang en weeg 70kg. Denk dat ik voor 390 ga. 

Trouwens hele mooie fotos, oh past echt precies bij je lichaam!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, FL_94 zei:

Hahah dat is een goede afleiding inderdaad! Nu je het zegt🤔 nja denk wel dat het door gaat.. ja is ook zo, wil het al zooo graag zoo lang dat je er meer naar uit kijkt, ik weet nog niet perse hoeveel maar of 345 of 390 anatomisch achter de spier. Ik ben 1.80 lang en weeg 70kg. Denk dat ik voor 390 ga. 

Trouwens hele mooie fotos, oh past echt precies bij je lichaam!! 

Ik durf niet met 100% zekerheid te zeggen dat het doorgaat maar ik weet eigenlijk bijna zeker van wel omdat de cijfers weer dalen. Ik zou gaan voor 390 het scheelt niet heel erg veel qua volume maar als je het dadelijk net te klein vind zou je je voor je hoofd slaan en het schijnt snel te wennen. 
Dankjewel ☺️

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb weer 2 foto’s geplaatst om te laten zien hoe ze er na 1 week uit zien. Ze beginnen steeds meer op hun plek te komen en ik word elke dag positief verrast. Wel hou ik op het moment veel vocht vast in mijn buik/benen en zou ik het fijn vinden als dat weer weg trekt hihi. Ik heb overdag niet echt pijn meer. Ik pak nog gewoon pijnstillers maar het is fijn dat de steken bij de hechtingen weg zijn en dat ze niet meer zo strak staan. Wel begin ik allemaal tintelingen in mijn borsten te krijgen. Ik weet dat dit normaal is en ik gok alleen maar goed al is het wel wat gevoelig. Het blijft een raar gevoel dat als je sommige beweging met je armen maakt er in eens lucht(denk ik) zich verplaatst in je borst. Het doet niet pijn maar fijn is anders. Dat was het weer even fijne avond meiden!

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 hours ago, Simone89 said:

Ik heb weer 2 foto’s geplaatst om te laten zien hoe ze er na 1 week uit zien. Ze beginnen steeds meer op hun plek te komen en ik word elke dag positief verrast. Wel hou ik op het moment veel vocht vast in mijn buik/benen en zou ik het fijn vinden als dat weer weg trekt hihi. Ik heb overdag niet echt pijn meer. Ik pak nog gewoon pijnstillers maar het is fijn dat de steken bij de hechtingen weg zijn en dat ze niet meer zo strak staan. Wel begin ik allemaal tintelingen in mijn borsten te krijgen. Ik weet dat dit normaal is en ik gok alleen maar goed al is het wel wat gevoelig. Het blijft een raar gevoel dat als je sommige beweging met je armen maakt er in eens lucht(denk ik) zich verplaatst in je borst. Het doet niet pijn maar fijn is anders. Dat was het weer even fijne avond meiden!

 

xx

Hoi hoi; 

 

ik heb even gekeken en vind het echt al een onwijs verschil met een week geleden! Ziet er echt al goed uit!! Al die gekke gevoelens in je borsten zijn inderdaad normaal haha, dat is even wennen!

 

Fijn dat je er zelf ook elke dag wat positiever naar kijkt! En er zal ook echt nog een hoop veranderen, denk dat het heel mooi gaat worden! 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Willsx zei:

Hoi hoi; 

 

ik heb even gekeken en vind het echt al een onwijs verschil met een week geleden! Ziet er echt al goed uit!! Al die gekke gevoelens in je borsten zijn inderdaad normaal haha, dat is even wennen!

 

Fijn dat je er zelf ook elke dag wat positiever naar kijkt! En er zal ook echt nog een hoop veranderen, denk dat het heel mooi gaat worden! 

X

Dankjewel. Ik zie het nu zelf gebeuren dat het in 1 week zo veranderd is dus ik heb er het volste vertrouwen in

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Zojuist, Joyforlife zei:

Heey @Simone89!

 

Hoe gaat het met je en met het herstel ?

Had al een tijdje niks gelezen dus ik denk ik vraag even hoe het is !

 

Xxx

@Joyforlife

Het gaat opzich goed. De hechtingen herstellen goed. De siliconen zijn nog hun plekje aan het vinden naar beneden. Ik heb wel een soort van uitslag/puistjes op mijn borst, schouders en rug. Hier ga ik donderdag even voor naar de huisarts, maar het ziet er verder heel netjes uit. Ik kan gelukkig weer op 1 kussen liggen hierdoor slaap ik ook een stukje beter. Ik merk alleen wel dat ik mijzelf echt moet afremmen in wat ik alweer doe. Ik zit niet graag stil en merk dat ik soms teveel doe en hier savonds last van krijg, dus hierin moet ik echt een stapje terug nemen.

Hoe gaat het met jou?

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14-11-2020 om 16:18, Simone89 zei:

Hoi hoi, 

Het is weer een tijdje geleden sinds dat ik hier iets op geschreven heb, maar gelukkig is eindelijk de dag gekomen(geweest) dat ik mijn boobies mag laten vergroten. Ik had er super veel zin in en kon niet wachten tot het allemaal gebeurt was. 

De operatie was goed verlopen en de arts was tevreden. Na een tijdje in de kliniek mocht ik weer naar huis. Toen ik thuis voor de spiegel keek naar mijn nieuwe aanwinsten viel het mij op dat ze niet zo groot zijn als ik had verwacht. Nu weet ik dat het nog allemaal zijn plek moet vinden maar voor 500cc dual plane had ik meer volume verwacht. Wel is het zo dat de implantaten best hoog zitten en het nog tijd nodig heeft om te zakken, maar ik ben zo bang dat het niet word wat ik ervan verwacht had. Het ziet er namelijk een stuk kleiner uit als in de 3D simulatie. Nou weet ik dat dit een “idee” is van hoe het kan worden maar ik ben zo bang dat ze klein blijven...

Als iemand nog tips of adviezen heeft hoor ik het graag 

 

xx

Hoi Simone ,

 

ik heb je topic/posts gelezen. Fijn dat je de veranderingen ziet en er nu het volste vertrouwen in hebt dat het goed komt🙂
Ik herken het ook al wist ik van te voren dat het na de operatie er niet fraai uit zou zien. Toch de twijfel )bij mij ook hoog en aardige zwelling) . Ook ik zie langzaam veranderen en de overtuiging dat the boobs mooi gaan landen . Ik zit nu vandaag precies 14 dagen PO. Vandaag mijn 1e controle. 
 

zou ik in je album mogen kijken? 
 

groetjes vanes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, Simone89 zei:

@Joyforlife

Het gaat opzich goed. De hechtingen herstellen goed. De siliconen zijn nog hun plekje aan het vinden naar beneden. Ik heb wel een soort van uitslag/puistjes op mijn borst, schouders en rug. Hier ga ik donderdag even voor naar de huisarts, maar het ziet er verder heel netjes uit. Ik kan gelukkig weer op 1 kussen liggen hierdoor slaap ik ook een stukje beter. Ik merk alleen wel dat ik mijzelf echt moet afremmen in wat ik alweer doe. Ik zit niet graag stil en merk dat ik soms teveel doe en hier savonds last van krijg, dus hierin moet ik echt een stapje terug nemen.

Hoe gaat het met jou?

 

xxx

Heey ! 

 

Ja het slapen als dat goed gaat dan voel je je al een stuk beter ! Misschien zijn die puistjes wel een reactie op de medicijnen van de operatie en pijnstilling .

Dat afremmen herken ik wel dat moet ik zelf ook echt wel doen. Afgelopen weekend was ik best wel druk geweest en toen kwam ik erachter dat mijn litteken een stukje open was , achteraf was dit een hechting die eruit wilde en heb ik voor de zekerheid antibiotica gekregen. Nu zit het sins vannacht weer dicht dus ik hoop dat het dicht blijft en niet dat er nog meer hechtingen denken dat ze er ook uit willen.

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Vannie zei:

Hoi Simone ,

 

ik heb je topic/posts gelezen. Fijn dat je de veranderingen ziet en er nu het volste vertrouwen in hebt dat het goed komt🙂
Ik herken het ook al wist ik van te voren dat het na de operatie er niet fraai uit zou zien. Toch de twijfel )bij mij ook hoog en aardige zwelling) . Ook ik zie langzaam veranderen en de overtuiging dat the boobs mooi gaan landen . Ik zit nu vandaag precies 14 dagen PO. Vandaag mijn 1e controle. 
 

zou ik in je album mogen kijken? 
 

groetjes vanes 

Natuurlijk is ik voeg je toe

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag voor het eerst een bh gekocht in een goede lingerie winkel. De winkel medewerker wist waar ze het over had en wist zelfs te vertellen(zonder dat ze mijn borsten bloot zag) dat de rechter nog iets moest zakken. Ik heb haar gevraagd of het niet zo is dat ik deze bh weg kan gooien als die op zijn plek zit maar zij zei dat het niet veel verschil zou maken qua bh maat omdat de linkse kant(voor mij) wel al gezakt was. Ik voelde mij echt als een kind in een snoep winkel. 
Nou zit ik alleen in een dubio. Bij Bergman geven ze aan dat ik vanaf 4 weken een beugel bh mag dragen. Maar hier lees ik pas vanaf 6 weken. @best_boobie weet jij wat hierin verstandig is. Ik snap dat als de kliniek 4 weken zegt ik 4 weken aan mag houden maar ik wil niet dat die 2 weken het dadelijk “verpesten”

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 9-12-2020 om 17:12, Simone89 zei:

Vandaag voor het eerst een bh gekocht in een goede lingerie winkel. De winkel medewerker wist waar ze het over had en wist zelfs te vertellen(zonder dat ze mijn borsten bloot zag) dat de rechter nog iets moest zakken. Ik heb haar gevraagd of het niet zo is dat ik deze bh weg kan gooien als die op zijn plek zit maar zij zei dat het niet veel verschil zou maken qua bh maat omdat de linkse kant(voor mij) wel al gezakt was. Ik voelde mij echt als een kind in een snoep winkel. 
Nou zit ik alleen in een dubio. Bij Bergman geven ze aan dat ik vanaf 4 weken een beugel bh mag dragen. Maar hier lees ik pas vanaf 6 weken. @best_boobie weet jij wat hierin verstandig is. Ik snap dat als de kliniek 4 weken zegt ik 4 weken aan mag houden maar ik wil niet dat die 2 weken het dadelijk “verpesten”

 

xx

Hoi hoi
Sorry ik hang wat achter zie ik :P 
In principe mag je gewoon het advies van de kliniek volgen. Elke arts heeft zo zijn eigen visie en er zijn idd verschillen tussen de adviezen daarom. De meeste klinieken adviseren na 6 weken, maar er zijn klinieken in Nederland en ook (meer) in Belgie, die 4 weken aanhouden. Kijk gewoon waar je je goed bij voelt. Het is niet slechter om 6 weken een sportbh te dragen (of langer) Sommigen vinden zelfs na 6 weken een beugelbh nog niet lekker zitten...

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, best_boobie zei:

Hoi hoi
Sorry ik hang wat achter zie ik :P 
In principe mag je gewoon het advies van de kliniek volgen. Elke arts heeft zo zijn eigen visie en er zijn idd verschillen tussen de adviezen daarom. De meeste klinieken adviseren na 6 weken, maar er zijn klinieken in Nederland en ook (meer) in Belgie, die 4 weken aanhouden. Kijk gewoon waar je je goed bij voelt. Het is niet slechter om 6 weken een sportbh te dragen (of langer) Sommigen vinden zelfs na 6 weken een beugelbh nog niet lekker zitten...

 

xxx

@best_boobie geen probleem, ik ben dinsdag bij de kliniek geweest omdat ik de borsten nog best hoog vond zitten. Ik ben nu de “trotse” bezitter van een borstband voor 4 weken overdag en ik ben weer terug bij de sport bh’s. Hopelijk zakt het allemaal naar zijn plek en kunne we snel over op de bh’s zonder borstband. Het stomme is alleen dat ik nu denk zouden ze niet teveel zakken? Ik weet niet of dat kan🙈


xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden, Simone89 zei:

@best_boobie geen probleem, ik ben dinsdag bij de kliniek geweest omdat ik de borsten nog best hoog vond zitten. Ik ben nu de “trotse” bezitter van een borstband voor 4 weken overdag en ik ben weer terug bij de sport bh’s. Hopelijk zakt het allemaal naar zijn plek en kunne we snel over op de bh’s zonder borstband. Het stomme is alleen dat ik nu denk zouden ze niet teveel zakken? Ik weet niet of dat kan🙈


xxx

Te veel kan niet idd.. Tenzij de borstplooi te zwak is. Dat kan door het niet goed vastzetten door de pc, of door een te zwakke huid. Maar dit komt niet vaak voor. Ik zou niet om dat minieme risico het risico nemen dat je implantaten te hoog blijven zitten. 
Zet de schouderbandjes wat langer, en draag de onderrand van je sportbh wat lager (centimeter zoiets) en de band voor 2-3 cm boven je tepels, en achter goed laag (ter hoogte van de onderrand van je sportbh)

Band moet druk geven, maar niet knellen! Als je onzeker bent of je hem goed draagt, mag je me een foto sturen via pb

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, MiaMae zei:

@Simone89 Zit net je verhaal te lezen, interessant & leuk! Begin januari ben ik aan de beurt :) Zou ik een kijkje mogen nemen in je album? x

@MiaMae oeh spannend! Waar word je geopereerd en wat wil je rond anatomisch dual plane of voor de borstspier?

In het begin van mijn verslag na de operatie kon je lezen dat ik twijfels had of dat het allemaal wel goed kwam, maar ik kan je garanderen dat het allemaal naar zijn plek aan het zakken is(zit nog niet op zijn eindplek maar  komt al goed in de buurt) ik super blij ben met het eindresultaat, dus mijn tip heb vertrouwen en daar komt weer dat lelijke word”geduld”.

 

ik voeg je toe. 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 hours ago, Simone89 said:

@MiaMae oeh spannend! Waar word je geopereerd en wat wil je rond anatomisch dual plane of voor de borstspier?

In het begin van mijn verslag na de operatie kon je lezen dat ik twijfels had of dat het allemaal wel goed kwam, maar ik kan je garanderen dat het allemaal naar zijn plek aan het zakken is(zit nog niet op zijn eindplek maar  komt al goed in de buurt) ik super blij ben met het eindresultaat, dus mijn tip heb vertrouwen en daar komt weer dat lelijke word”geduld”.

 

ik voeg je toe. 😘


Oh wow, prachtig al! 😍 En ik sla je advies op. Vertrouwen en geduld. Check.

Bij mij worden Motiva Ergonomix 360cc demi dual plane geplaatst. Na overleg met de PC bleven 2 opties over waar ik een tijdje over getwijfeld heb. Bij de ene was ik bang dat ik deze 'te klein' zou gaan vinden, bij de ander 'te groot'. Uiteindelijk vertrouw ik op de PC (Dr vd Pot, Blooming) en dat het hoe dan ook mooi gaat worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.