Ga naar inhoud

Nymeria1 : 20 juli 2020 : Dr. Oostveen-Bol : Janssen Kliniek


Aanbevolen berichten

6 uur geleden, Veerveertje zei:


Ik heb je toegang gegeven! Ik was zelf achteraf liever voor 350 cc gegaan als dat had gekund, maar je kan in mijn album iig 300cc resultaat zien. 😊

Dankjewel, ze zien er echt prachtig uit!!👏🏻😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Veerveertje zei:


Zeker, je kan erin hoor! Spannend hè. Ik merk dat ik bijna iedereen hetzelfde zeg met twijfels over volume; ga voor de grootste 🤣 

Jep.. Altijd voor de grootste gaan! 

Ik had bij de eerst BV ook gekozen voor 50cc minder en vond dat achteraf jammer.. En het klinkt heel cliché: maar je went er echt heel snel aan. 

50cc is ongeveer de inhoud van 2 tequila shotjes.. Dus of je daar over moet twijfelen. En als ze erin zitten lijkt het ook echt kleiner dan tijdens de passessies😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden, Janou zei:

Jep.. Altijd voor de grootste gaan! 

Ik had bij de eerst BV ook gekozen voor 50cc minder en vond dat achteraf jammer.. En het klinkt heel cliché: maar je went er echt heel snel aan. 

50cc is ongeveer de inhoud van 2 tequila shotjes.. Dus of je daar over moet twijfelen. En als ze erin zitten lijkt het ook echt kleiner dan tijdens de passessies😉

Ja ik ben afgelopen woensdag ook terug gegaan voor een 2de passessie. Omdat ik hier ook veel las dat als je twijfelt voor de grotere mowt gaan (Als t niet te veel verschilt) En ik ben ook toch voor een ietsje grotere gegaan. Ben zó blij met mn beslissing, kan nou helemaal niet wachten tot t zover is! 😁

Succes met je beslissing @Veerveertje

 

Zou ik ook mogen kijken in je album?

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Detje_P zei:

Ja ik ben afgelopen woensdag ook terug gegaan voor een 2de passessie. Omdat ik hier ook veel las dat als je twijfelt voor de grotere mowt gaan (Als t niet te veel verschilt) En ik ben ook toch voor een ietsje grotere gegaan. Ben zó blij met mn beslissing, kan nou helemaal niet wachten tot t zover is! 😁

Succes met je beslissing @Veerveertje

 

Zou ik ook mogen kijken in je album?


Met welke beslissing? 😅😅 Bedoel je mij voor het album? Ik zal je voor de zekerheid toevoegen in ieder geval, haha. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Veerveertje zei:


Met welke beslissing? 😅😅 Bedoel je mij voor het album? Ik zal je voor de zekerheid toevoegen in ieder geval, haha. 

@Veerveertje Hahaha oeps...verkeerd begrepen 😅🙈 heb t nog n keer gelezen waarop ik reageerde, klopte idd niet helemaal. Maar thnx voor t toevoegen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Op 29-4-2020 om 22:35, Nymeria1 zei:

Dankje voor je reactie! Ik heb de maten gepast maar vond t zo lastig om voor te stellen. 245 en 265 is ook maar een klein verschil eigenlijk. Het gaat om motiva demi round. Ik denk dat je wel gelijk hebt met beter de grotere kiezen...


Ik heb nu 295cc en wou ze ook wat groter.

In augustus ga ik voor de 400cc, je word dit heel snel gewoon. Ga maar voor de 300cc het zal je niet teleurstellen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden, Connor zei:


Ik heb nu 295cc en wou ze ook wat groter.

In augustus ga ik voor de 400cc, je word dit heel snel gewoon. Ga maar voor de 300cc het zal je niet teleurstellen!

Dankjewel! 300 vond ik echt te groot, dat past ook niet volgens mijn pc. Ga je voor een wissel vanwege de grootte? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Nymeria1 zei:

Dankjewel! 300 vond ik echt te groot, dat past ook niet volgens mijn pc. Ga je voor een wissel vanwege de grootte? 

De 295cc is 15 jaar geleden, ondertussen magerder, zwanger geweest en borstvoeding gegeven.

ik zal blij zijn dat het augustus is!😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

50 minuten geleden, Connor zei:

De 295cc is 15 jaar geleden, ondertussen magerder, zwanger geweest en borstvoeding gegeven.

ik zal blij zijn dat het augustus is!😉

Ahhhh ik snap het - ach de tijd kan ineens heel snel gaan, super veel succes ❤️

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Damita-Jo zei:

Haha moet zo lachen om je “no shame (grapje)!  Ik heb 275 cc. Kies voor het grootst mogelijke binnen het “natuurlijke” resultaat. Beter 265 dan 245, believe me! Ik heb foto’s van mezelf gestuurd. 
 

Groetjes 

Hihi - Ja daar ben ik je echt dankbaar voor! Ik moet het morgen laten weten en weet het gewoon nog steeds niet. Had jij nou high profile? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit waren overigens mijn wish pics. Niet zo heel groot dus 🙂 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Nymeria1 zei:

Hihi - Ja daar ben ik je echt dankbaar voor! Ik moet het morgen laten weten en weet het gewoon nog steeds niet. Had jij nou high profile? 


uhm ik heb geen idee of ik High profile heb 🙈. Mooie voorbeelden heb je daar. Ik wilde eerst ook niet te groot. Ik was daar zo bang voor.

 

Ik denk dat je dat resultaat sowieso gaat behalen met 245cc. 20cc meer is echt niks, maar aan jou de keus natuurlijk. Nog 1 nachtje slapen en dan moet je een keus hebben gemaakt. Ik hoop dat je er uit komt. Succes 🍀

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden, Damita-Jo zei:


uhm ik heb geen idee of ik High profile heb 🙈. Mooie voorbeelden heb je daar. Ik wilde eerst ook niet te groot. Ik was daar zo bang voor.

 

Ik denk dat je dat resultaat sowieso gaat behalen met 245cc. 20cc meer is echt niks, maar aan jou de keus natuurlijk. Nog 1 nachtje slapen en dan moet je een keus hebben gemaakt. Ik hoop dat je er uit komt. Succes 🍀

Dankjewel! Ik heb een maat bekertje met 20 cc op de salontafel gezet om mezelf te reminderen dat het echt bijna geen verschil is 😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Nog even wachten zei:

Whahaha, maar wel slim.  Over het algemeen is toch al de tendens dat het tijdens het passen groter lijkt dan in het echt.  

Ja precies, maar ik vond het passen echt geen duidelijk beeld geven. Vond 245 ook al heel groot bij me en zag geen verschil met 265. Tweede consult mocht ik niet passen vanwege Corona 😩. Schoot dus niet echt op haha. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Nymeria1 zei:

Ja precies, maar ik vond het passen echt geen duidelijk beeld geven. Vond 245 ook al heel groot bij me en zag geen verschil met 265. Tweede consult mocht ik niet passen vanwege Corona 😩. Schoot dus niet echt op haha. 

Oh dat had ik ook! Super irritant.. Ik ben ze echt aan het stalken voor mijn gevoel, vraag best wel vaak of ze al weten wanneer je weer mag passen :P 

Ik heb op dit forum als tip deze site gekregen; https://www.bergmanclinics.nl/uiterlijk/borst-decollete/borstvergroting/de-voorbereiding/online-3d-simulatie. Misschien heb je hier ook wat aan? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, AMST zei:

Oh dat had ik ook! Super irritant.. Ik ben ze echt aan het stalken voor mijn gevoel, vraag best wel vaak of ze al weten wanneer je weer mag passen :P 

Ik heb op dit forum als tip deze site gekregen; https://www.bergmanclinics.nl/uiterlijk/borst-decollete/borstvergroting/de-voorbereiding/online-3d-simulatie. Misschien heb je hier ook wat aan? 

Erg hè! Ik heb nu dus geen tijd meer.. Ja ik heb die gedaan! Maar ik kon alleen 250 of 300 en niet echt profiel kiezen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.