Ga naar inhoud

Nymeria1 : 20 juli 2020 : Dr. Oostveen-Bol : Janssen Kliniek


Aanbevolen berichten

@Nymeria1

 

Hoi hoi,

 

Ik heb eventjes de titel een beetje aangepast en topic verplaatst naar operatieverslagen, dit topic kun je nu blijven gebruiken voor zowel updates als je verslag, zo heb je dan alles netjes bij elkaar staan.

 

Welke locatie word je geholpen, Cosmed of ? , dan ga ik dat nog even in de titel zetten.

 

Heel veel plezier met aftellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 7-7-2020 om 20:44, Desert-Rose zei:

@Nymeria1

 

Hoi hoi,

 

Ik heb eventjes de titel een beetje aangepast en topic verplaatst naar operatieverslagen, dit topic kun je nu blijven gebruiken voor zowel updates als je verslag, zo heb je dan alles netjes bij elkaar staan.

 

Welke locatie word je geholpen, Cosmed of ? , dan ga ik dat nog even in de titel zetten.

 

Heel veel plezier met aftellen.

Janssen kliniek :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij deze mijn verslag!

 

We reden om 7 uur weg van huis. Ik moest me half 9 melden en kwamen om 8 uur aan. Alles ging super snel, ik werd 10 over 8 al binnengehaald en lag half 9 al op de operatietafel. Lydia was superfijn en stelde me erg gerust. Iedereen in de kliniek was overigens heel aardig en ik voelde me erg op mijn gemak. Met wakker worden was ik volgens mij best raar 😂. Ik werd extreem blij van mijn beschuit met jam. Toen de ergste duizeligheid voorbij was wilde ik supergraag naar huis. De rit was echt pittig, elke hobbel deed veel pijn. Ondanks de pogingen van mijn vriend sprong mijn hond enthousiast tegen me op wat echt even hel was. Daarna heb ik een tramadol genomen en geslapen. Ze gaven aan dat ik 4 keer per dag 2 paracetamol moet nemen en wanneer t echt niet gaat een tramadol. Vannacht in 1 keer doorgeslapen dus dat was echt heel fijn. 
 

Het gaat nu best goed, veel pijn maar doe rustig aan. Mijn hond heeft het inmiddels wat beter door en komt af en toe naast me liggen, super schattig :-). 
 

verder heb ik nog niet echt gekeken, heb mezelf voorgenomen echt geduldig te zijn en nog geen conclusies te trekken. Wel zie ik dat m’n huid flink is opgerekt maar dat trekt vast allemaal bij. 
 

Jullie nog nuttige tips voor het herstel? 
 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update - herstel valt me nog best tegen tot nu toe. Rechts gaat goed maar links lijkt de zwelling op een zenuw te drukken. Ik hoop dat het geen ontsteking is ofzo, de wonden zien er super netjes uit. 
 

Ik kan nog maar weinig doen en wil zo graag even naar buiten ofzo.. iets doen haha. 
 

Ik zal een foto van 1 dag PO uploaden

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Bridt zei:

Netflix aanzetten en afleiding zoeken 🙂 . Je kan ook naar buiten, maar niet in de zon gaan zitten. Rustig aan doen en geen rare dingen doen met je armen. 

 

Succes met herstel!

Dankjewel! Ik voel me al een stuk beter en ben project runway aan het bingen haha. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Robijntje02 zei:

Hoi @Nymeria1,

Is t toch de 245 cc geworden?

20 cc meer of minder ga je echt niet zien hoor...

Wens je een voorspoedig herstel toe!

 

Klopt! Toch 245. Ben op het advies van de pc afgegaan. Ik denk inderdaad dat het verschil behoorlijk te verwaarlozen is. Ik ben tot nu toe tevreden met de grootte, al was het even slikken toen de zwelling verdween. Maar ze zakken nu steeds meer in een normale vorm en het begint al echt mooi te worden 🙂 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden, Es1234567 zei:

Ik zag zojuist je foto! Netjes voor net na de operatie! Ik wens je een heel goed herstel! 🍀Tip die ik je vooral kan geven is goed aan je medicatie schema houden 😊

Dankjewel! Het ziet er nu nog beter uit. Ik ben zeker tevreden tot nu toe - ik ben nu vooral heel duizelig van de medicatie en het op bed liggen. Ik neem nu alleen nog de paracetamol en naproxen en ga weer een beetje mijn leven oppakken haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, quieroboobs zei:

Wauw! Het ziet echt heel mooi uit! 

 

Hoe gaat het nu verder met je en de pijn? 

Dankje❤️! Best goed! Momenten van pijn maar het is wel te doen inmiddels. Ben van de pijnstilling af, mijn maag kon er echt niet meer tegen. Voel me wel echt nog opgeblazen en ik heb huiduitslag gekregen waar t infuus zat 😅
 

Hoe gaat het nu met jou?? 🥰

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.