Ga naar inhoud

Nymeria1 : 20 juli 2020 : Dr. Oostveen-Bol : Janssen Kliniek


Aanbevolen berichten

3 uur geleden, Nymeria1 zei:

Dankje❤️! Best goed! Momenten van pijn maar het is wel te doen inmiddels. Ben van de pijnstilling af, mijn maag kon er echt niet meer tegen. Voel me wel echt nog opgeblazen en ik heb huiduitslag gekregen waar t infuus zat 😅
 

Hoe gaat het nu met jou?? 🥰

Fijn!! Wow ook geen PCM meer? Knap haha. 

 

Pfoe opgeblazen voel ik me ook, en last van littekens, maar verder best goed! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 26-7-2020 om 17:33, quieroboobs zei:

Fijn!! Wow ook geen PCM meer? Knap haha. 

 

Pfoe opgeblazen voel ik me ook, en last van littekens, maar verder best goed! 

PCM neem ik in de ochtend na ontbijt nog wel.. maar elke dag gaat het met sprongen beter! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Flowerbloempje7 zei:

Ik kwam toevallig je album tegen en moest wel even reageren. Wat zijn ze ONTZETTEND mooi gedaan zeg!!! Echt wauw 😍 

 

Heel veel succes met je herstel 

Dankjewel!!! 
 

4 uur geleden, MMelody zei:

Ik heb even gespiekt in jouw album en het past inderdaad heeeel mooi bij je! 

Ik zie dat we op dezelfde dag geopereerd zijn, gek dat ik je eerst over het hoofd heb gezien dus eigenlijk haha. 

 

Dankjewel!! Klopt haha, ik post niet zo heel vaak. Soms kijk ik een dag niet op het forum om ook niet 24/7 met boobs bezig te zijn 😂. Gaat het goed met jou nu? Vandaag lijkt voor mij wel soort turning point, ik heb eigenlijk bijna geen pijn meer op de ochtenden na

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Nymeria1 zei:

Dankjewel!!! 
 

 

Dankjewel!! Klopt haha, ik post niet zo heel vaak. Soms kijk ik een dag niet op het forum om ook niet 24/7 met boobs bezig te zijn 😂. Gaat het goed met jou nu? Vandaag lijkt voor mij wel soort turning point, ik heb eigenlijk bijna geen pijn meer op de ochtenden na

Hahaha jaa ik keek voor mijn operatie heel weinig, maar nu juist bijna elke dag eventjes 😂 Teveel tijd denk ik haha. 

 

Fijn dat het beter gaat! Met mij gaat het ook prima, ben al een paar dagen gestopt met de pijnstillers, slik alleen nog paracetamol. Maar het kan eigenlijk beter wat pijn doen, anders ga ik toch stiekem iets te veel doen merk ik. 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, MMelody zei:

Hahaha jaa ik keek voor mijn operatie heel weinig, maar nu juist bijna elke dag eventjes 😂 Teveel tijd denk ik haha. 

 

Fijn dat het beter gaat! Met mij gaat het ook prima, ben al een paar dagen gestopt met de pijnstillers, slik alleen nog paracetamol. Maar het kan eigenlijk beter wat pijn doen, anders ga ik toch stiekem iets te veel doen merk ik. 😅

Herkenbaar wel, week voor m’n operatie was ik zo zenuwachtig dat ik niet op het forum ben geweest en niks meer heb opgezocht 😂
 

Goed om te horen :-), ja ook weer herkenbaar. Probeer echt rustig aan te doen wel maar ik begin me wel meer te vervelen thuis omdat dit ook mijn zomervakantie is.. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

46 minuten geleden, Nymeria1 zei:

Herkenbaar wel, week voor m’n operatie was ik zo zenuwachtig dat ik niet op het forum ben geweest en niks meer heb opgezocht 😂
 

Goed om te horen :-), ja ook weer herkenbaar. Probeer echt rustig aan te doen wel maar ik begin me wel meer te vervelen thuis omdat dit ook mijn zomervakantie is.. 

Lastig hè dat niks doen 🙄 Zit nu nog een weekje bij mijn moeder thuis, dus ga af en toe een stukje mee met de hond lopen 😍 Durf nog niet zo goed alleen te wandelen, vooral niet met de hond. Hopelijk kan/mag ik na de controle wat meer 😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.