Ga naar inhoud

Wouter van der Pot


Zuzu kd

Aanbevolen berichten

Beste meiden 

 

Ik ben zuzu 48 jaar en wil heel graag een borstvergroting. Ben heel erg zoekende op het moment bij wie ik het moet laten uitvoeren. Ik dacht eruit te zijn en het bij boerhaave te willen laten doen door dr van der Weij. Gisteren zat ik even op dit forum en tien zag ik blooming voorbij en de naam dr van der Pot. Ik heb toen  even zij insta bekeken en ik zag prachtige foto's die ik bij boerhaave niet zie. Ik ben nu zo in twijfel. Ik zie ook dat beide klinieken niet dezelfde prothesen gebruiken. Bij boerhaave gebruiken ze mentor en bij blooming heb je de keuze uit meerdere.

 

Mijn borsten zijn niet gelijk qua grootte en de ene hangt wat meer. Bij boerhaave heb ik gevraagd of er dan verschillende protheses worden gebruikt en het antwoord was nee.  Bij blooming zie ik op hun site dat ze dat wel doen.

 

Ook wil de ene arts ze onder de spier plaatsen (velthuiskliniek) waar ik ook geweest ben en bij boerhaave op de spier. 

 

Dames help me aub is het verstandig om nog een extra consult te doen bij blooming en dan pas de keuze te maken of gewoon voor boerhaave gaan. 

 

Zijn er dames die het bij dr pot (Blooming) hebben gedaan. Wat is jullie ervaring. Is hij trouwens gewoon aan het werk. Ik vernam ergens dat hij ziek was. Weet iemand dit? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij vd weij krijg je meer een natuurlijk resultaat. Bjj vd pot vaak wat meer decolleté, al luistert hij erg goed naar wat je wil, dus natuurlijker kan ook zeker. Als je de zoekfunctie gebruikt dan kun je zien dat er een aantal dames erg tevreden zijn. Maar dat is ook bij vd weij zijn.

Zelf zal ik begin maart geopereerd worden door Vd Pot. Hij is nu een paar weken uit de roulatie, maar komt zeker terug. Maar dat zal de wachtlijst niet ten goede komen vermoed ik.

 

Voelde je eerder wel goed bij vd weij? Voor mij is het essentieel dat ik vertrouwen heb in de arts. Het is immers niet niks. 

Succes met je afweging en volg je eigen gevoel. Ben je nu zo onrustig omdat je de borstvergroting spannend vind, je niet goed kunt inschatten wat het eindresultaat is. Of is het omdat je onvoldoende vertrouwen in de arts heb. Kijk daarbij goed naar jezelf. Er zijn ook zeker dames hier die nooit vol vertrouwen de operatie in gaan en dat is ook niet erg he. Het is geen pakje boter wat je koopt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je reactie. Ik he bwel vertrouwen in v.d weij. Echter de resultaten van van der pot wat hij er allemaal omheen doet om de borsten op gelijke hoogte te krijgen etc spreekt mij aan.  Zijn fotos etc.  Toen ik bij vd weij kwam de 1 ste x wilde hij gaan tot max 425 en projectie van 4 en meer kon ik er niet in. En na een consult elders kon het wel. Toen ik dit v.d weij vertelde wilde hij wel in eens meer plaatsen 495 projectie 5.5. dat vond ik best veel en hij zei dat is een forse vergroting die buiten proporties is. Nou dat moet u mij dan ook niet adviseren. Dus nu wil ik 445 cc met projectie 5.5. Maar dit wordt dan al de 3e consult. En eigenlijk kan ik al binnen een week geholpen worden

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja dat is wel echt een dilemma. Mijn eerste ingeving zegt dat je het echt zeker moet weten, bij twijfel neem een extra consult. Die paar extra weken maken ook niet meer uit.

 

Liever een consult teveel dan achteraf spijt van het resultaat en een lege portemonnee.

 

Nu kan niemand de beslissing voor je maken, heel veel succes en benieuwd naar je keuze.

Link naar reactie
Delen op andere sites

' bij twijfel niet doen'  is mij altijd verteld. In dit geval; ' bij twijfel óf extra consult óf langs gaan bij blooming'. Als je de foto's van Dr. vd Pot er beter uit vindt zien en/of je meer aanspreken, dan zou ik daar zeker op consult gaan. 

Je moet vertrouwen en een klik hebben met je arts. Wie weet ga je bij blooming langs en valt het allemaal tegen voor jou omdat het niet in jouw plaatje past. Echter, weet je dit pas op het moment dat je daar bent geweest. 

 

En je moet jezelf ook afvragen welke prothese dan wel manier van plaatsen je wilt. Dat is ook belangrijk om mee te nemen in je keuze. 

In ieder geval niets overhaasten, dat is zonde van je geld als je achteraf spijt hebt of baalt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De pasprotheses zijn nooit helemaal 1 op 1 vergelijkbaar met de echte implantaten want daar zijn zoveel verschillende vormen in die orden bepaald door breedte, vulling en projectie. Dat is niet te doen qua pasprotheses dat te kopiëren.

 

Ik vind je bericht wel tegenstrijdig. Want je wilt natuurlijk en vd weij heeft aangegeven dit te kunnen zetten (met natuurlijke look). Bij een andere kliniek kan er wel meer in. Dus ben je teruggegaan naar vd weij met de vraag of hij dat ook kan. Ja dat kan hij. Maar dan is de natuurlijke look er niet. Dus ja het kan, maar geeft dan niet het resultaat waar jij naar streeft. Dat heeft ie aangegeven. Ik weet natuurlijk niet hoe het precies is gegaan, maar het klinkt als een eerlijk advies van een arts die van nature liever te klein opereert dan te groot.

niemand hier kan voor jou de knoop doorhakken, dat zul je echt zelf moeten doen. Wil je nog een 3e keer passen stel dan voor consult te betalen. Ik weet alleen niet of je dan kunt passen wat je wilt en of ze dan nog op tijd de prothese kunnen bestellen voor je operatie. 

Twijfel je teveel stel dan de operatie uit of annuleer deze. Succes met de knoop doorhakken. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Dag dames 

 

Ik ben al een geruime tijd bezig met  een borstvergroting. Heb al een aantal artsen bezocht. Alleen dit maakt het er voor mij niet makkelijker op.

 

De ene arts wil  ze  dual plane plaatsen en  de ander zegt dat dat bij mij niet nodig is omdat ik genoeg bedekking heb.

De laatste arts die ik bezocht heb is Dokter van der Pot(Blooming)

 

Hij adviseerde mij het volgende:

 

Optie 1:

Motiva ergonomie 425 cc en 475 cc demi (projectie 4.4) Vanwege ongelijke borsten 2 verschillende prothesen 

 

OPTIE 2:

500 cc en 550 cc full ( projectie 5.5)

 

Ik ben zelf 158 lang en 59 kilo. Mijn borstbreedte is 14.5 cm en heb nu 75b. Mijn borsten hangen door de borstvoeding en zijn  aan de bovenkant aardig plat

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

Hij zegt ik bekijk tijdens de operatie wat het beste is qua plaatsing voor de spier of dual plane

 

Nu ben ik zo aan het twijfelen tussen beide opties. Ik wil een natuurlijke borstvergroting en geen overdreven grote borsten maar het hoeft ook weer niet heel klein te zijn. 

 

Wat me zo afschrikt is  met name bij optie 2 het aantal cc.   Meiden die ik ken hebben rond de 400 cc 

 

Hopelijk kunnen jullie mij een beetje van advies voorzien.

 

Groetjes Zuzu

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

He zuzu,

 

Ligt er denk ik heel erg aan wat je zelf wilt. 

Ik heb zelf de 450cc full gekregen omdat ik er anders op projectie achteruit zou gaan (had eerst anatomische protheses). Ik vind de demi resultaten persoonlijk ook heeeel mooi. Misschien kan @best_boobie je wat advies geven. Aantal cc's moet je je niet door laten afschrikken dat ziet bij iedereen anders uit. Ik zie soms borsten waarvan ik denk wow die zijn groot en dan hebben ze er minder cc in dan ik of andersom??‍♀️.

 

Liefs,

LD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lastig meid! Ik heb bij mijn wissel ook verschillende adviezen gekregen, eerste gaf aan om tijdens de operatie zou kijken of dual plane mogelijk was en een ander gaf weer aan dat het niet kon.

Ik wilde persoonlijk graag de protheses dual plane, mijn eerste bv was voor en alle randen waren nu duidelijk zichtbaar door zwangerschappen en vooral door de borstvoeding en gewicht verlies.

Ik heb 500 cc, schrok ook wel even hoor maar goed als je duidelijk aangeeft wat jij wilt zullen ze daar echt wel naar luisteren.

Hopelijk kan best-boobie je ook nog wat extra advies geven. Succes meid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Zuzu,

 

de meiden hierboven hebben al veel uitleg gegeven. Heb je zelf ook al op de insta gekeken van Wouter van der Pot?

hier heeft hij heel veel resultaten staan, maar legt hij ook veel uit waarom hij tot een bepaald besluit komt. Of waarom je soms veel meer cc gebruikt terwijl dat er niet aan af te zien is, of juist andersom. 
verder is het ook heel persoonlijk met wat je wilt bereiken. 
misschien geeft een kijkje op zijn insta je wat meer duidelijkheid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo Zuzu, als ik jouw foto bekijk dan heb jij toch véél meer dan een b-cup! Volgens mij heb je je van letter vergist ;)

Ik heb altijd gehoord dat een vergroting voor de spier veel natureller oogt dan achter de spier. De voornaamste nadelen als de prothese achter de spier wordt geplaatst:

- de borsten vervormen bij het aanspannen van de spier

- de borsten zitten verder uit elkaar

- het herstel is pijnlijker omdat de spier moet worden losgemaakt

- achter de spier kan er minder ruimte worden vrijgemaakt voor de prothese dan wanneer het voor de spier wordt geplaatst. De huid en je eigen borstweefsel zijn nu eenmaal elastischer dan spieren 

 

Verder, je hebt sowieso voor een goede pc gekozen. Dus ik zou hem goed uitvragen over wat je kan verwachten bij elke optie. En zelf nog eens benadrukken wat je wil en wat je absoluut niet wil. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.