Ga naar inhoud

Sjaantje02 : 22 januari 2020 : Dr. Grabietz : Operatie centrum Amstelveen


Aanbevolen berichten

1 uur geleden, bent001 zei:

Hoe gaat het nu met je? 

Heb gelukkig een goede nacht gehad in vergelijking met de andere nachten . Misschien komt het ook omdat ik van de verpleegster toch echt de oxycodon (morfine) moest in nemen voor het slapen gaan . Ik nam alleen 6 x per dag een pcm en elke ochtend en avond naproxen. 
 

Enige wat ik wel heb en misschien weet jij er iets van die steken onder mijn rechter borst . Het lijkt alsof het steekt waar de hechtingen zitten en zijn nog al gemene steken en alleen aan de rechter kant . 

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden, Minci zei:

Heb gelukkig een goede nacht gehad in vergelijking met de andere nachten . Misschien komt het ook omdat ik van de verpleegster toch echt de oxycodon (morfine) moest in nemen voor het slapen gaan . Ik nam alleen 6 x per dag een pcm en elke ochtend en avond naproxen. 
 

Enige wat ik wel heb en misschien weet jij er iets van die steken onder mijn rechter borst . Het lijkt alsof het steekt waar de hechtingen zitten en zijn nog al gemene steken en alleen aan de rechter kant . 

O fijn vind het eerlijk gezegd wel vreemd dat je zo weinig mee hebt gekregen en geen antibiotica kuur. 
ik heb ook die oxycodon en kan echt nog niet helemaal zonder hoor! Heb zelfs diazepam voor de nacht gekregen voor 10’dagen.  Die pijn bij je hechtingen had ik gister dat hoort er wel echt bij hoor zijn je hechtingen die trekken vandaag is dat bij mij al minder. Maar is wel een gemene pijn vond ik.

Hier is de ergste pijn nu weg maar voel echt die inplanten hoog in mijn spier zitten heel raar, vind het er nu ook niet heel mooi uitzien. Ook zijn mijn borsten steeds hard en pijnlijk dus moet echt opletten dat ik niet teveel doe of in iedergeval niet te zware dingen 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, bent001 zei:

O fijn vind het eerlijk gezegd wel vreemd dat je zo weinig mee hebt gekregen en geen antibiotica kuur. 
ik heb ook die oxycodon en kan echt nog niet helemaal zonder hoor! Heb zelfs diazepam voor de nacht gekregen voor 10’dagen.  Die pijn bij je hechtingen had ik gister dat hoort er wel echt bij hoor zijn je hechtingen die trekken vandaag is dat bij mij al minder. Maar is wel een gemene pijn vond ik.

Hier is de ergste pijn nu weg maar voel echt die inplanten hoog in mijn spier zitten heel raar, vind het er nu ook niet heel mooi uitzien. Ook zijn mijn borsten steeds hard en pijnlijk dus moet echt opletten dat ik niet teveel doe of in iedergeval niet te zware dingen 

 

Wanneer ben jij ook al weer geholpen ? 
ik ben maandag geopereerd en moet mijn rechter borst echt vasthouden. Zodra ik hem los laat is de pijn niet te doen . 

Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minuten geleden, Minci zei:

Wanneer ben jij ook al weer geholpen ? 
ik ben maandag geopereerd en moet mijn rechter borst echt vasthouden. Zodra ik hem los laat is de pijn niet te doen . 

Ik ben dinsdag geopereerd. Is het niet een idee om even langs je huisarts te gaan? Is wel vreemd dat je echt je borst moet vasthouden. Of langs de kliniek indien deze op een redelijke afstand zit?

Klinkt namelijk niet als je hechting, deze borst deed gister ook veel pijn toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, bent001 zei:

Ik ben dinsdag geopereerd. Is het niet een idee om even langs je huisarts te gaan? Is wel vreemd dat je echt je borst moet vasthouden. Of langs de kliniek indien deze op een redelijke afstand zit?

Klinkt namelijk niet als je hechting, deze borst deed gister ook veel pijn toch?

Ik heb de kliniek weer gebeld en ze vinden dat ik de oxycodon echt moet slikken want alleen pcm en 2 x naproxen is niet voldoende . En moet zeggen ben er suf van maar helpt wel tegen de pijn ! 
 

Volgens de arts is de pijn echt vanuit mijn hechting die aan het trekken en steken is , of juist mijn borst die binnen tegen de wond aan duwt . 
 

Ben nu zo suf dat ik ga proberen wat te slapen ! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden, Minci zei:

Ik heb de kliniek weer gebeld en ze vinden dat ik de oxycodon echt moet slikken want alleen pcm en 2 x naproxen is niet voldoende . En moet zeggen ben er suf van maar helpt wel tegen de pijn ! 
 

Volgens de arts is de pijn echt vanuit mijn hechting die aan het trekken en steken is , of juist mijn borst die binnen tegen de wond aan duwt . 
 

Ben nu zo suf dat ik ga proberen wat te slapen ! 

Hahhaa ja je word echt stoned van die pillen maar ze helpen wel super goed! 
lekker je bed in jij! Hopelijk is het morgen ook minder had het gister ook en vandaag weer bijna niet ? pijn word nu sowieso een stuk minder 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja echt goed de pijnmedicatie slikken hoor. Geeft ook ontspanning en dat geeft herstel. Ik had gisteravond ook echt even dat gevoel van aaahhhh wordt gek, weet niet hoe ik het op moest vangen. Ja dan kom je erachter dat ik 1 pijnstilling had overgeslagen.  

Afgelopen nacht goed geslapen. En net weer een uurtje. Ik merk dat dat echt helpt. 

Bij mij doet rechts ook meer pijn en voel ook mijn hechtingen prikken en steken. Rechts was ook meer bloed had de arts gezegd.  

Sterkte meiden en echt rustig aan blijven doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Minci echt heel vervelend dat het herstel zo verloopt met het ziek-zijn erbij! Heb je nog kunnen slapen na je bericht? Ik dacht dat de pijn gisteren minder was dus had die oxycodon niet genomen maar vannacht spijt van gekregen! De pijn werd weer erger dus ben m toch nog maar in gaan nemen. Ik denk dat die steken inderdaad komen omdat er druk op de hechtingen staat. Ik heb dat ook erger aan de rechter kant dan aan de linker kant. Daar was het ook meer gezwollen, hoewel links dat nu heeft ingehaald, ik vrees dat ik met die kant te veel heb gedaan om rechts te ontlasten.

Heb jij het idee dat rechts meer ingedaald is dan links? Misschien geeft die prothese meer druk op de wond ofzo? Dat ie links nog meer wordt tegengehouden door de spier?

Helpt de antibiotica al? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Sjaantje02 zei:

Ja echt goed de pijnmedicatie slikken hoor. Geeft ook ontspanning en dat geeft herstel. Ik had gisteravond ook echt even dat gevoel van aaahhhh wordt gek, weet niet hoe ik het op moest vangen. Ja dan kom je erachter dat ik 1 pijnstilling had overgeslagen.  

Afgelopen nacht goed geslapen. En net weer een uurtje. Ik merk dat dat echt helpt. 

Bij mij doet rechts ook meer pijn en voel ook mijn hechtingen prikken en steken. Rechts was ook meer bloed had de arts gezegd.  

Sterkte meiden en echt rustig aan blijven doen.

hoe is het verder met je? Helpen je boys nog goed? Lijkt me heel moeilijk om de controle los te laten als alleenstaande moeder! Die bedsteun klinkt wel als een heilig ding! Als er een volgende keer komt dan zorg ik dat ik zo iets ook heb!  

Werk jij in de zorg trouwens? ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, bent001 zei:

O fijn vind het eerlijk gezegd wel vreemd dat je zo weinig mee hebt gekregen en geen antibiotica kuur. 
ik heb ook die oxycodon en kan echt nog niet helemaal zonder hoor! Heb zelfs diazepam voor de nacht gekregen voor 10’dagen.  Die pijn bij je hechtingen had ik gister dat hoort er wel echt bij hoor zijn je hechtingen die trekken vandaag is dat bij mij al minder. Maar is wel een gemene pijn vond ik.

Hier is de ergste pijn nu weg maar voel echt die inplanten hoog in mijn spier zitten heel raar, vind het er nu ook niet heel mooi uitzien. Ook zijn mijn borsten steeds hard en pijnlijk dus moet echt opletten dat ik niet teveel doe of in iedergeval niet te zware dingen 

 

Bij kliniek veldhoven kreeg je alleen antibiotica op de voorbereiding en een andere tijdens de operatie.. mij lijkt het dat je lichaam juist na de operatie een lichaamsvreemd ding eruit wil werken en je dan antibiotica nodig hebt..

oeh voor 10 nachten diazepam, dan kunnen we wel bedenken hoelang de pijn blijft duren..

bij mij zitten die implantaten ook heel hoog nog en mn borsten zijn ook nog hard en gespannen, de ene kant meer dan de andere. Hopelijk gaat dat indelen snel zodat je tepels ook meer in het midden komen.. paar weken geduld moeten hebben is lastig ?

Jij hebt 500cc toch? Dat is wel een stuk meer dan die van mij haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, RVtje zei:

Bij kliniek veldhoven kreeg je alleen antibiotica op de voorbereiding en een andere tijdens de operatie.. mij lijkt het dat je lichaam juist na de operatie een lichaamsvreemd ding eruit wil werken en je dan antibiotica nodig hebt..

oeh voor 10 nachten diazepam, dan kunnen we wel bedenken hoelang de pijn blijft duren..

bij mij zitten die implantaten ook heel hoog nog en mn borsten zijn ook nog hard en gespannen, de ene kant meer dan de andere. Hopelijk gaat dat indelen snel zodat je tepels ook meer in het midden komen.. paar weken geduld moeten hebben is lastig ?

Jij hebt 500cc toch? Dat is wel een stuk meer dan die van mij haha.

Ja inderdaad en heb van dichtbij een horror situatie mee gemaakt met een infectie waarbij de prothese zelfs verwijderd moest worden. Allemaal omdat ze in der arm een kleine infectie had opgelopen die week ervoor en dus geen antibiotica had gekregen. Dus heb dit direct voor de operatie nog gevraagd. 
hahha ja heb inderdaad veel mee gekregen maar is niet de bedoeling dat ik alles gebruik hoor. Maar hou de diazepam mooi nog wel even aan deze dagen ben geen goeie slaper en zeker niet op mijn rug.

 

Heb jij ook een band om? Of alleen een bh? Kliniek belde net, ze gaan overleggen of ik de band nog wat langer moet dragen, dit zal dan wel zonder bh moeten omdat deze juist alles op zijn plek houd. Even afwachten nu. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, bent001 zei:

Ja inderdaad en heb van dichtbij een horror situatie mee gemaakt met een infectie waarbij de prothese zelfs verwijderd moest worden. Allemaal omdat ze in der arm een kleine infectie had opgelopen die week ervoor en dus geen antibiotica had gekregen. Dus heb dit direct voor de operatie nog gevraagd. 
hahha ja heb inderdaad veel mee gekregen maar is niet de bedoeling dat ik alles gebruik hoor. Maar hou de diazepam mooi nog wel even aan deze dagen ben geen goeie slaper en zeker niet op mijn rug.

 

Heb jij ook een band om? Of alleen een bh? Kliniek belde net, ze gaan overleggen of ik de band nog wat langer moet dragen, dit zal dan wel zonder bh moeten omdat deze juist alles op zijn plek houd. Even afwachten nu. 

Brrr dat is akelig!

Ja groot gelijk als je merkt hoe belangrijk rust is!

Ik heb alleen een bh.. die band zou ze juist naar beneden drukken toch? Volgens mij werken ze bij de kliniek waar ik was niet met die banden.. Ben benieuwd wat ze zeggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, RVtje zei:

hoe is het verder met je? Helpen je boys nog goed? Lijkt me heel moeilijk om de controle los te laten als alleenstaande moeder! Die bedsteun klinkt wel als een heilig ding! Als er een volgende keer komt dan zorg ik dat ik zo iets ook heb!  

Werk jij in de zorg trouwens? ?

Ja het gaat redelijk,  ene moment meer pijn andere moment gaat het wel goed. Schouder en nek vinden het ineens niet zo leuk meer en die zit heel erg vast en doet nu ook pijn.  

Het scheelt dat ik van te voren veel heb voorbereid en kan het redelijk loslaten. Gewoon maar overgeven dat ik even niks doe. Merk ook dat als ik wel iets doe ik het gelijk merk. 

Ja met slapen vind ik de steun erg fijn,  maar wil graag wel weer eens plat liggen, alleen durf ik dat nog niet.

Nee ik werk niet in de zorg.  ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@RVtjeinmiddels gaat het hier de goede kant op . Gisteren voor het eerst de deur uit geweest de middelste had diploma zwemmen dus daar wilde ik wel bij zijn. 
Aan het eind van de dan merk je wel dat je dat toch onbewust meer gedaan hebt . 
Maar mijn rug en nek Pff daar heb ik echt last van ! Hoe is het met jou ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden, RVtje zei:

Hoe is het met jullie @Sjaantje02 @bent001 @Minci

Ja gaat goed! Nog niet pijn vrij hoor maar word wel een stuk beter, alleen in de avond zwelt alles wel echt op ook als is even wat meer probeer te doen.

Hou me wel al echt een week heel rustig maar voel dat ik weer meer wil gaan doen nu. Een prothese is al aardig ingedaald andere nog niet dus ze zijn nu wel verschillend maar heb het vertrouwen dat het goed komt.  Wat ik wel steeds lastig begin te vinden is dat ik niet even echt kan knuffelen met mijn kids dat blijft wel lastig ook voor hun. Hoe gaat het nu met jou? 
heb je trouwens foto’s? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, RVtje zei:

Hoe is het met jullie @Sjaantje02 @bent001 @Minci

Nou inmiddels dag 4 PO bij mij en moet zeggen dat ik echt een verbetering voel ten opzichte van gisteren. Was die pijn in de avond wel echt goed beu en dan vervolgens amper kunnen slapen. Zeker nog niet pijn vrij, maar het voelt meer ontspannen net ff iets minder scherp. Iets bewegelijker. 

Dat doet mij goed voor mn koppie,  want pfff werd shaggo. 

Ik ga vandaag ook eens proberen buiten te kijken. Even meegaan met wat boodschappen doen. Maar eerst proberen die vette kop haar te wassen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Minci zei:

@RVtjeinmiddels gaat het hier de goede kant op . Gisteren voor het eerst de deur uit geweest de middelste had diploma zwemmen dus daar wilde ik wel bij zijn. 
Aan het eind van de dan merk je wel dat je dat toch onbewust meer gedaan hebt . 
Maar mijn rug en nek Pff daar heb ik echt last van ! Hoe is het met jou ?

Fijn om te horen :) Het was al even geleden.. Diploma gehaald? Je merkt het inderdaad snel als je toch wat meer doet dan anders. Niet meer het gevoel dat je ze vast moet houden?

Die nek en rugpijn herken ik wel, ik had in mn opruimwoede vorige week mn kersenpittenzak weggegooid en nu weer een nieuwe besteld, oeps!

Verder gaat het met mij wel goed, de pijn neemt duidelijk af. Ivm een ziek kind wel moe nu maar we gaan samen een dutje doen.

3 uur geleden, bent001 zei:

Ja gaat goed! Nog niet pijn vrij hoor maar word wel een stuk beter, alleen in de avond zwelt alles wel echt op ook als is even wat meer probeer te doen.

Hou me wel al echt een week heel rustig maar voel dat ik weer meer wil gaan doen nu. Een prothese is al aardig ingedaald andere nog niet dus ze zijn nu wel verschillend maar heb het vertrouwen dat het goed komt.  Wat ik wel steeds lastig begin te vinden is dat ik niet even echt kan knuffelen met mijn kids dat blijft wel lastig ook voor hun. Hoe gaat het nu met jou? 
heb je trouwens foto’s? 

Gelukkig dat het goed gaat! Niet te veel gaan doen ineens want dan krijg je echt een terugval :(

Wel vreemd dat ze een eigen leven leiden die twee he, bij mij is er ook wel wat verschil maar ze worden elke dag mooier. Niet meer het idee dat ze in mn keel zitten haha.

Dat knuffelen mis ik ook ja!

Nee foto's heb ik nog niet, ik heb ook geen vooraf foto's maar die krijg ik misschien bij de controle wel? Dan zal ik er eens over denken om ze te posten. Heb er zelf wel veel aan gehad dus wil het opzich wel gaan doen. En jij?

2 uur geleden, Sjaantje02 zei:

Nou inmiddels dag 4 PO bij mij en moet zeggen dat ik echt een verbetering voel ten opzichte van gisteren. Was die pijn in de avond wel echt goed beu en dan vervolgens amper kunnen slapen. Zeker nog niet pijn vrij, maar het voelt meer ontspannen net ff iets minder scherp. Iets bewegelijker. 

Dat doet mij goed voor mn koppie,  want pfff werd shaggo. 

Ik ga vandaag ook eens proberen buiten te kijken. Even meegaan met wat boodschappen doen. Maar eerst proberen die vette kop haar te wassen ?

Dat lijkt de grens, die 4e dag PO! Hopelijk gaan de nachten nu beter. 

Heeeeeerlijk om je haar weer te kunnen wassen! Ik zat op een krukje met mn hoofd omlaag zodat mn armen niet omhoog hoefden. Zag het niet zo zitten dat mn moeder mn haren moest wassen haha. Al was ze wel bij mijn bevallingen, dit was toch heel anders.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, RVtje zei:

Fijn om te horen Het was al even geleden.. Diploma gehaald? Je merkt het inderdaad snel als je toch wat meer doet dan anders. Niet meer het gevoel dat je ze vast moet houden?

Die nek en rugpijn herken ik wel, ik had in mn opruimwoede vorige week mn kersenpittenzak weggegooid en nu weer een nieuwe besteld, oeps!

Verder gaat het met mij wel goed, de pijn neemt duidelijk af. Ivm een ziek kind wel moe nu maar we gaan samen een dutje doen.

Gelukkig dat het goed gaat! Niet te veel gaan doen ineens want dan krijg je echt een terugval

Wel vreemd dat ze een eigen leven leiden die twee he, bij mij is er ook wel wat verschil maar ze worden elke dag mooier. Niet meer het idee dat ze in mn keel zitten haha.

Dat knuffelen mis ik ook ja!

Nee foto's heb ik nog niet, ik heb ook geen vooraf foto's maar die krijg ik misschien bij de controle wel? Dan zal ik er eens over denken om ze te posten. Heb er zelf wel veel aan gehad dus wil het opzich wel gaan doen. En jij?

Dat lijkt de grens, die 4e dag PO! Hopelijk gaan de nachten nu beter. 

Heeeeeerlijk om je haar weer te kunnen wassen! Ik zat op een krukje met mn hoofd omlaag zodat mn armen niet omhoog hoefden. Zag het niet zo zitten dat mn moeder mn haren moest wassen haha. Al was ze wel bij mijn bevallingen, dit was toch heel anders.

Hahha nee ik hou me in! Wil wel vanavond weer zelf proberen eten te maken. Verder doe ik echt nog zo min mogelijk, kids zijn lekker bij oma spelen dus even wat extra rust nog de aankomende dagen.

 

hahhaa moet lachen omdat haren wassen bevalling is inderdaad anders zit je toch in een bubbel nu niet ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, bent001 zei:

Hahha nee ik hou me in! Wil wel vanavond weer zelf proberen eten te maken. Verder doe ik echt nog zo min mogelijk, kids zijn lekker bij oma spelen dus even wat extra rust nog de aankomende dagen.

 

hahhaa moet lachen omdat haren wassen bevalling is inderdaad anders zit je toch in een bubbel nu niet ?

Eten maken vind ik wel lastig omdat je bijna alles af moet gieten en dat is te zwaar denk ik. Bij mij doen mn ouders het nog :) Lekker rust in huis bij jou dus!

Haha in een bubbel met van onderen oorlogsgebied ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, RVtje zei:

Eten maken vind ik wel lastig omdat je bijna alles af moet gieten en dat is te zwaar denk ik. Bij mij doen mn ouders het nog Lekker rust in huis bij jou dus!

Haha in een bubbel met van onderen oorlogsgebied ?

Ga ook niks afgieten hoor? denk dat ik mijn stoom pan lekke gebruik en als er wel wat afgegoten moet worden mag mijn man dat doen. 
maar inderdaad en morgen en dinsdag zijn ze naar school en opvang dus ook dan nog extra rustige dagen. Mijn man is sowieso nog 2,5 week vrij dus voorlopig kan ik zoveel mogelijk rustig aan doen gelukkig. en Hahhaa is toch echt anders een bevalling daarna mocht ze ook echt niet meer kijken hoor? is er ook maar een keer bij geweest en daarvan bij de tweede zonder kleerscheuren uit gekomen zeg maar?

Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minuten geleden, RVtje zei:

@bent001 handig zo'n pan! Heerlijk naar school en de opvang, dat had ik ook bedacht maar de oudste moest ziek worden.. ach die ligt toch de hele dag voor pampus door de koorts.

Haha wel heel netjes zonder kleerscheuren

Hahhaa mijn oudste was woensdag en donderdag ziek maar die lag ook lekker rustig op de bank. 
hoe oud zijn jouw kids? of had je dat al verteld ?

 

Hahhaa en inderdaad maar laatste was ook 7 weken te vroeg dus dat scheelt dan ook wel he??

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.