Ga naar inhoud

Sjaantje02 : 22 januari 2020 : Dr. Grabietz : Operatie centrum Amstelveen


Aanbevolen berichten

@RVtje wanneer heb jij je nacontrole ? 
Ik heb nog niet gekookt , ik ben bijna 12 jaar getrouwd en deze week heeft mijn man vader gekookt dan in die 12 jaar haha dus mag die nog even mee doorgaan . 
 

Morgen hebben de oudste 2 studiedag dus die kunnen wel bij mij blijven de jongste gaat naar de psz en daarna naar opa en oma . En Donderdag en vrijdag is de school dicht Ivm de staking . Normaliteit zou ik dus ook mee staken ik werk op de school waar de kids op zitten maar staak deze keer wel vanaf de bank haha . 

Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden, bent001 zei:

Hahhaa mijn oudste was woensdag en donderdag ziek maar die lag ook lekker rustig op de bank. 
hoe oud zijn jouw kids? of had je dat al verteld ?

 

Hahhaa en inderdaad maar laatste was ook 7 weken te vroeg dus dat scheelt dan ook wel he??

Het heerst wel echt! Ze is sinds donderdag al ziek maar heeft nu nog steeds rond de 40 graden.. Oudste is 6 en de jongste 4, ik had met de borstvergroting gewacht tot ze allebei op school zouden zitten. 

 

Oei dan zijn ze nog een stukje kleiner. Moest die nog een tijd in de couveuse?

Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minuten geleden, Minci zei:

@RVtje wanneer heb jij je nacontrole ? 
Ik heb nog niet gekookt , ik ben bijna 12 jaar getrouwd en deze week heeft mijn man vader gekookt dan in die 12 jaar haha dus mag die nog even mee doorgaan . 
 

Morgen hebben de oudste 2 studiedag dus die kunnen wel bij mij blijven de jongste gaat naar de psz en daarna naar opa en oma . En Donderdag en vrijdag is de school dicht Ivm de staking . Normaliteit zou ik dus ook mee staken ik werk op de school waar de kids op zitten maar staak deze keer wel vanaf de bank haha . 

Op 3 feb, volgens mij om 10.30. En jij?

Haha dan heeft ie nog wel wat kooksessies in te halen ?

Best heftig dat ze er 3 dagen zijn terwijl ze er niet horen te zijn ?. Onze school staakt ook mee maar op vrijdag heeft de oudste een kinderfeest dat verzet is ivm veel zieke kinderen vorige week woensdag en de jongste gaat naar de andere opa en oma. Donderdag gaan mn ouders hopelijk een dag op pad met ze. Welke groep geef jij les?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@RVtje ik ook 3 februari alleen wel pas om 14.00 uur.  Mijn man heeft dan op de zelfde tijd controle in Eindhoven hij is in nov geopereerd aan zijn knie dus gaat mijn schoonzusje mee. 
 

Ik heb kleuters , en hoor van veel collega’s dat er inderdaad veel zieke zijn op school. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, RVtje zei:

Het heerst wel echt! Ze is sinds donderdag al ziek maar heeft nu nog steeds rond de 40 graden.. Oudste is 6 en de jongste 4, ik had met de borstvergroting gewacht tot ze allebei op school zouden zitten. 

 

Oei dan zijn ze nog een stukje kleiner. Moest die nog een tijd in de couveuse?

Ahh ja heerst inderdaad, waren een hoop zieke kindjes in zijn klas vrijdag. 

Snap dat je gewacht hebt hoor! Als de klachten niet erger werden had ik dat ook waarschijnlijk wel gedaan maar heb nu bewust gewacht tot de jongste 3 zou zijn, oudste is bijna 5 en best wel zelfstandig dus dat scheelt een hoop!

Hij heeft een hoop week in een gesloten couveuse en een week in een open couveuse gelegen daarna nog een tijdje in een bedje.

Beide kindjes zijn bij mij te vroeg geboren maar wel alle twee met een mooi gewicht dus dat scheelde een hoop! 
 

maar goed jij hebt morgen dan wel lekker even rust ook als ze naar school zijn ieder geval  van de jongste ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, RVtje zei:

@Minci jammer, jij hebt natuurlijk een andere arts dus die zal andere spreekuur tijden hebben. Wel toevallig dat jullie op hetzelfde tijdstip controle hebben.

 

Knap hoor dat je voor een klas kleuters kunt staan!!

Jammer inderdaad , ja ik kon ook kiezen voor 09:15 maar dat kwam niet helemaal fijn uit . 
 

Ik heb het liefst oudere kinderen, ik wil ook als de jongste op school zit waarschijnlijk weer een studie doen . Maar met de kleuters is wel bijna elke dag anders haha . 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@RVtje ik heb geen last van mijn tepels . 
alleen nog steeds pijn onder mijn rechter borst . En houd het eten niet binnen net weer het avond eten eruit gespuugd ( maag is een beetje van slag ) 

 

Zijn jullie borsten ook zo blauw ? 
Ik zal een foto uploaden hieronder. 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, RVtje zei:

@Minci wat vervelend van het spugen, lijkt me ook heel pijnlijk! Heb je niet van die pillen tegen misselijkheid? Die stonden bij mij wel op het lijstje maar heb ze niet nodig gehad.

 

Oef nee! Bij mij is er niks blauw meer.. Schiettecatte is iets liever geweest ?

Ik slik die pillen inderdaad elke dag netjes , weet van mezelf dat ik een gevoelige maag heb . En hij is ook zo opgezet mijn buik lijk wel een paar maanden zwanger haha . Hopelijk is dat snel voorbij . 
 

Haha volgens mij is die van mij iets hardhandiger geweest ja . 
Waar heb je precies last van je tepels , dat ze pijnlijk zijn of ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, Minci zei:

@RVtje ik heb geen last van mijn tepels . 
alleen nog steeds pijn onder mijn rechter borst . En houd het eten niet binnen net weer het avond eten eruit gespuugd ( maag is een beetje van slag ) 

 

Zijn jullie borsten ook zo blauw ? 
Ik zal een foto uploaden hieronder. 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Auw! Dat ziet er pijnlijk uit..word je makkelijk blauw? Anders hebben ze een beetje wild gedaan. Gelukkig trekken die ook weer vanzelf weg?. Ikzelf was niet blauw. Projectie ziet er mooi uit wat ik zo zie op de foto!

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Ld1234 zei:

Auw! Dat ziet er pijnlijk uit..word je makkelijk blauw? Anders hebben ze een beetje wild gedaan. Gelukkig trekken die ook weer vanzelf weg?. Ikzelf was niet blauw. Projectie ziet er mooi uit wat ik zo zie op de foto!

@Ld1234 Ze zullen inderdaad wegtrekken,  ziet er erger uit dan het pijn doet . 
 

dank je , ik ben tot nu toe ook super blij met het resultaat ! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden, Minci zei:

@RVtje ik heb geen last van mijn tepels . 
alleen nog steeds pijn onder mijn rechter borst . En houd het eten niet binnen net weer het avond eten eruit gespuugd ( maag is een beetje van slag ) 

 

Zijn jullie borsten ook zo blauw ? 
Ik zal een foto uploaden hieronder. 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Zo jeetje 

Ik wordt niet snel blauw, maar zag dat mijn borstbeen geel groen uitgeslagen was en bij mijn ribben ook. Dat gaf ook steeds zo'n las met ademen. 

Dat voelt ook zo mega beurs aan. 

 

Ook ik heb erge last van mijn maag. Ook opgezet en snel misselijk.  Gelukkig nog niet overgegeven.  Slik wel trouw de pilletjes.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Minci zei:

Ik slik die pillen inderdaad elke dag netjes , weet van mezelf dat ik een gevoelige maag heb . En hij is ook zo opgezet mijn buik lijk wel een paar maanden zwanger haha . Hopelijk is dat snel voorbij . 
 

Haha volgens mij is die van mij iets hardhandiger geweest ja . 
Waar heb je precies last van je tepels , dat ze pijnlijk zijn of ? 

Gek dat iedereen zo verschillend reageert.. Hoop dat het snel voorbij is!

Ja ze zijn mega pijnlijk! Misschien omdat ze zo platgedrukt worden door de bh omdat die protheses op hun plaats aan het zakken zijn? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden, RVtje zei:

Gek dat iedereen zo verschillend reageert.. Hoop dat het snel voorbij is!

Ja ze zijn mega pijnlijk! Misschien omdat ze zo platgedrukt worden door de bh omdat die protheses op hun plaats aan het zakken zijn? 

@RVtje Dat zou best kunnen inderdaad . Jeuken bij jou de borsten ook zo ? 
 

hier worden ze niet echt platgedrukt. 
zie trouwens wel dat ik net mijn laatste naproxen heb gehad . Dus vanaf morgen is dat dus alleen nog maar paracetamol en zo nodig oxycodon. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey goedemorgen, ik dacht ik plaats hier even een update. Ik ben nu 6 dagen PO. 


Het gaat gelukkig stukken beter. 
De 1e 3 dagen waren echt wel afzien. Zondag (dag 4 PO) werd ik wakker en had ik direct het gevoel van ooohhhhh ik ben er weer. ☺️Zaterdag was echt n drama dag. Donkere wolken boven mn hoofd. Veel pijn en gek worden van geen houding kunnen nemen, pijnstilling die amper werkt voor je gevoel, niet kunnen slapen, dood op zijn etc zelfs een soort operatie tranen hahaha 
Het lijkt net allemaal op een bevalling,  stuwing in mn borsten en kraamtranen. ??
Maar op die zondag de 4e dag voelde ik mij echt stukken beter. Deed ook gelijk iets teveel die dag natuurlijk,  iets te enthousiast. Had mij lekker gedoucht (half, want hechtingen mogen niet nat worden) mijn jongste mijn haar gewassen en ik de bovenkant met een washandje. Heerlijk fris en schone kleding,  dan voel je je als mens ook gelijk beter. Wat ook enorm scheelt is dat ik minder afhankelijk van mijn jongens werd. Ze doen het met liefde en ik ben zo enorm trots op wat ze doen en hebben gedaan voor mij. En nog steeds doen, want tja mag nog echt niet alles. Zo maken ze savonds het eten en helpen ze met de was in de wasmachine, ophangen, droger het tillen ervan. De hond uitlaten,  stofzuigen en in de eerste dagen alles met mij wat ik niet kon zoals mn broek naar beneden doen om te plassen en nog veel meer. 
Maar goed toen ging ik smiddags met een vriendin boodschappen doen. Ik loop er alleen bij en zeg wat ik hebben moet haha. Maar dat was eigenlijk allemaal te veel hoor. Wat een energie kostte mij dat. Was eigenlijk al kapot na het douchen en dan krijg je enorm pijn in je borsten. Soort van harde buik, maar dan harde borsten.  Heel gek, maar ook heel irritant. Ontspannen is dan moeilijk en pijnstilling werkt dan amper. Maar goed lesje om toch echt rustig aan te blijven doen. 
Enige is nu nog dat slapen kut is. Vannacht heb de 1e nacht gehad dat ik savonds normaal in slaap viel en maar 1x wakker ben geweest.  Dus een goeie nacht heb ik gehad. Alle andere nachten waren haze slaapjes of pas tegen 3 uur snachts in slaap vallen. 
Gister een ommetje buiten gemaakt. Ging goed, maar voelde ook nog niet heel prettig. Heb veel last van mijn rechterborst.  Heb het idee dat hier meer hechtingen van binnen zitten dan bij links. En tijdens het wandelen, moet ik echt rustig lopen, dan doet die rechterborst best pijn.  

Vandaag maar weer een lekkere wandeling maken.
Eigenlijk gaat het dus echt super goed en elke dag sprongen vooruit ?

Verder ben ik echt super blij met ze en zien ze er al wat minder gespannen uit. Wel is links wat groter dan rechts. Links lijkt hoger te zitten, maar is vele malen meer ontspannen en soepeler dan rechts. Rechts zitten mijn spieren heel erg gespannen en lijkt net of de borst samengeknepen wordt, de hechtingen trekken hier ook behoorlijk. 

 

Hoe verloopt het bij jullie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sjaantje02 herkenbaar verhaal dat van je rechterborst. Ik had ook meer last van rechts en de linker oogde eerst ook groter en was al wat zachter...dit trekt allemaal bij. Ik ben nu inmiddels 9 weken po en alles is mooi symmetrisch en beide zijn nu zacht. 

Ook ik had meer last van de hechtingen aan de rechterkant, maar bij mij hadden ze inwendig gehecht aan mijn ribweefsel, dat is schijnbaar 1 van de meest pijnlijke hechtingen. Ik heb ze dan deze keer wel voor de spier dus dat compenseert het weer? al moet ik zeggen dat ik 11 jaar geleden toen ze achter de spier werden geplaatst ook bijna geen pijn had..beetje spierpijn. Beste is om goed hoog te liggen dat voorkomt het pijnlijke zware gevoel in de ochtend! Heel veel succes met je herstel...je krijgt er zo veel moois voor terug!

 

Liefs,

LD

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, Ld1234 zei:

@Sjaantje02 herkenbaar verhaal dat van je rechterborst. Ik had ook meer last van rechts en de linker oogde eerst ook groter en was al wat zachter...dit trekt allemaal bij. Ik ben nu inmiddels 9 weken po en alles is mooi symmetrisch en beide zijn nu zacht. 

Ook ik had meer last van de hechtingen aan de rechterkant, maar bij mij hadden ze inwendig gehecht aan mijn ribweefsel, dat is schijnbaar 1 van de meest pijnlijke hechtingen. Ik heb ze dan deze keer wel voor de spier dus dat compenseert het weer? al moet ik zeggen dat ik 11 jaar geleden toen ze achter de spier werden geplaatst ook bijna geen pijn had..beetje spierpijn. Beste is om goed hoog te liggen dat voorkomt het pijnlijke zware gevoel in de ochtend! Heel veel succes met je herstel...je krijgt er zo veel moois voor terug!

 

Liefs,

LD

Aahh fijn te horen. 

Bij jou had ik idd gelezen dat ze aan je ribweefsel hadden gehecht. Het stomme is dat ik dat idee ook op rechts heb. Mijn ribben er precies onder doen ook zo'n pijn daar, helemaal beurs. Volgens de arts had mijn rechterborst wel veel meer gebloed.  Verder zei hij er niks over of heb ik niet onthouden. Ik ga het met de controle allemaal eens goed vragen. 

Links ook echt totaal geen pijn of zwaar gevoel, die zit heerlijk in zijn jasje ?? alsof t nooit anders is geweest. Daar kan ik ook al n beetje op mn zij op liggen. 

Ja ik blijf nog lekker met mijn rugsteun slapen geeft mij wat comfort. Ik ben namelijk een buikslaper en als ik die rugsteun wegdoe ben ik bang dat ik door het gedraai zelfs naast mijn bed terecht kom ?? 

Super fijn te weten dat het helemaal symmetrisch wordt en dat jij er zo blij mee bent. Kan niet wachten tot die tijd en ben nu al zo blij laat staan dan ???

Link naar reactie
Delen op andere sites

52 minuten geleden, Sjaantje02 zei:

Aahh fijn te horen. 

Bij jou had ik idd gelezen dat ze aan je ribweefsel hadden gehecht. Het stomme is dat ik dat idee ook op rechts heb. Mijn ribben er precies onder doen ook zo'n pijn daar, helemaal beurs. Volgens de arts had mijn rechterborst wel veel meer gebloed.  Verder zei hij er niks over of heb ik niet onthouden. Ik ga het met de controle allemaal eens goed vragen. 

Links ook echt totaal geen pijn of zwaar gevoel, die zit heerlijk in zijn jasje ?? alsof t nooit anders is geweest. Daar kan ik ook al n beetje op mn zij op liggen. 

Ja ik blijf nog lekker met mijn rugsteun slapen geeft mij wat comfort. Ik ben namelijk een buikslaper en als ik die rugsteun wegdoe ben ik bang dat ik door het gedraai zelfs naast mijn bed terecht kom ?? 

Super fijn te weten dat het helemaal symmetrisch wordt en dat jij er zo blij mee bent. Kan niet wachten tot die tijd en ben nu al zo blij laat staan dan ???


hier ook echt dat nare gevoel aan de binnen kant en dan ook vooral rechts, maar moet ooo zeggen dat eerst de hechtingen onder mijn borst ook aan de rechter zijde begonnen te trekken.

Hier zijn mijn borsten precies andersom recht is al bijna volledig ingedaald maar links loopt wachter, voelt ook anders alsof mijn prothese naar buiten geduwd word, borst staat ook meer naar buiten en  mijn rechter meer omhoog.
Gebruik je trouwens al melatonine van het merk Lucovitaal 5 mg deze helpen bij zowel het in- als het doorslapen wellicht een idee om in te nemen.

Verder heb jij het echt getroffen met je twee grote mannen wat heerlijk dat ze zo lief voor je zorgen zeg!! 
Maarre een vraag we zijn vandaag toch 1 week po of 6 dagen? zijn tegelijk geholpen maar loop steeds een dag achter op jou ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.