Ga naar inhoud

Sjaantje02 : 22 januari 2020 : Dr. Grabietz : Operatie centrum Amstelveen


Aanbevolen berichten

2 minuten geleden, bent001 zei:


hier ook echt dat nare gevoel aan de binnen kant en dan ook vooral rechts, maar moet ooo zeggen dat eerst de hechtingen onder mijn borst ook aan de rechter zijde begonnen te trekken.

Hier zijn mijn borsten precies andersom recht is al bijna volledig ingedaald maar links loopt wachter, voelt ook anders alsof mijn prothese naar buiten geduwd word, borst staat ook meer naar buiten en  mijn rechter meer omhoog.
Gebruik je trouwens al melatonine van het merk Lucovitaal 5 mg deze helpen bij zowel het in- als het doorslapen wellicht een idee om in te nemen.

Verder heb jij het echt getroffen met je twee grote mannen wat heerlijk dat ze zo lief voor je zorgen zeg!! 
Maarre een vraag we zijn vandaag toch 1 week po of 6 dagen? zijn tegelijk geholpen maar loop steeds een dag achter op jou ?

Hahaha nee ik de 22ste jij een dagje eerder met Minci, als ik het goed heb hoor. Hihi 

Dus ik loop idd een dagje achterop jullie. 

 

Ik heb wel foto's maar nog geen album gemaakt. Ik ga zo eens kijken hoe dat moet en dan zal ik je toevoegen. 

Ik wil graag jouw foto's zien. 

Wat ik tot nu toe had gezien, vond ik dat al erg mooi. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames , 

 

fijn om te horen dat het bij jullie ook al beter gaat . Hier ook!! Ondanks dat de rechter kant toch meer blijft trekken bij de hechtingen is het goed te doen en gebruik sinds gisteren alleen pcm.  Ik ben 20 Jan geopereerd dan ben ik nu 7 po toch ? Je telt de dag van operatie niet mee ? 
 

Ik merk hier ook wel iets verschil tussen de rechter en linker borst , hopelijk trekt dat snel bij . 
Ik zal vanavond eens wat foto’s maken z 

@bent001 zou ik jou foto’s ook mogen zien? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sjaantje02 buikslaper oh jee dan zal zit wel een hel zijn voor je..eerste 6 weken mag dat niet. Ik mocht ook de eerste 6 weken niet op mijn zij slapen..ging ook niet echt door die hechtingen..dus heb me er braaf aan gehouden?. Schrijf goed op wat je wilt vragen bij de controle..beter te veel vragen dan te weinig?

Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden, Sjaantje02 zei:

Hahaha nee ik de 22ste jij een dagje eerder met Minci, als ik het goed heb hoor. Hihi 

Dus ik loop idd een dagje achterop jullie. 

 

Ik heb wel foto's maar nog geen album gemaakt. Ik ga zo eens kijken hoe dat moet en dan zal ik je toevoegen. 

Ik wil graag jouw foto's zien. 

Wat ik tot nu toe had gezien, vond ik dat al erg mooi. 

Ik voeg je toe?

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden, Minci zei:

Hallo dames , 

 

fijn om te horen dat het bij jullie ook al beter gaat . Hier ook!! Ondanks dat de rechter kant toch meer blijft trekken bij de hechtingen is het goed te doen en gebruik sinds gisteren alleen pcm.  Ik ben 20 Jan geopereerd dan ben ik nu 7 po toch ? Je telt de dag van operatie niet mee ? 
 

Ik merk hier ook wel iets verschil tussen de rechter en linker borst , hopelijk trekt dat snel bij . 
Ik zal vanavond eens wat foto’s maken z 

@bent001 zou ik jou foto’s ook mogen zien? 

Ohh en ik de 21 ste dus naja weet je het is gewoon een week na de operatie ?

jaaa ben ook benieuwd voeg jou ook toe ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden, Loesje3 zei:

Ik lees met interesse jullie ervaringen dames. Ben morgenmiddag aan de beurt, hoop op net zo’n voorspoedig herstel. Hebben jullie nog tips voor me Vwb de operatiedag en nacht er na ☺️

Hoi Loesje3, 

Wat ontzettend leuk dat je morgen mag voor nieuwe boobies.

Wat spannend hè, eindelijk is het dan zover. 

Ik hoop ook dat je een goed herstel hebt. 

De eerste 3 dagen vond ik wel echt even bikkelen hoor. Heel dubbel, ene moment gaat het echt goed en kan je alles goed opvangen, weinig pijn, andere moment echt wel pijn en weet je niet waar je het zoeken moet qua houding enzo. Maar ja na die dagen schijnt de zon weer in je hoofd en lijkt het net alsof het allemaal wel meeviel.  

 

Tips voor de operatie. Laat het lekker over je heen komen, rustig aan no stress. Goed nuchter blijven.  En er alvast van genieten, soort voorpret. Denk aan iets super leuks voor jou als je onder narcose gaat. 

Voor erna, rustig aan, goed voor je laten zorgen en lekker herstellen. 

Zorg dat je alvast je bed en de bank zo ingericht hebt dat je denkt dat je daar tegen aan kan zitten/liggen met goede steun in je nek en rug. 

Wat ik zelf een uitkomst vond ook is zo'n reis nekkussentje,  dit geeft steun als je half rechtop in slaap valt. 

En verder lekker wat vitamientjes en gezond eten en goed drinken.

 

Heel veel succes en ik lees graag je verslagje.

Beterschap en een super goed herstel alvast.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

52 minuten geleden, Loesje3 zei:

Ik lees met interesse jullie ervaringen dames. Ben morgenmiddag aan de beurt, hoop op net zo’n voorspoedig herstel. Hebben jullie nog tips voor me Vwb de operatiedag en nacht er na ☺️

 Spannend meis en wat @Sjaantje02 zegt laat het vooral allemaal op je afkomen. En inderdaad aan iets leuks denken voordat je onder narcose gaat ( ik lag heerlijk op een parel wit strand ?

verder thuis als zo comfortabel mogelijk maken dus ben gereed zetten, bank, ik had ook alvast wat fijne kleding apart gelegd zodat ik niet in mijn kast hoefde te zoeken, huisje lekker schoon en koelkast vol?

O en lekker alvast wat leuke films en series opzoeken met dit forum erbij kom je de dagen wel door?

succes Meis! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Minci zei:

Heb jullie toegevoegd in het album hij staat niet openbaar .


Heb wel het idee dat je zelf ook wat scheef staat op de foto klopt dat? 
heb je ze voor of achter de spier of dual plane? 
zie zo wel een verschil maar zou nog eens een foto maken waar je echt rechtop staat.

Zoals je op mijn foto’s kan zijn zijn de mijne ook niet gelijk maar bij mij zit een prothese ook echt nog een stuk hoger 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, bent001 zei:


Heb wel het idee dat je zelf ook wat scheef staat op de foto klopt dat? 
heb je ze voor of achter de spier of dual plane? 
zie zo wel een verschil maar zou nog eens een foto maken waar je echt rechtop staat.

Zoals je op mijn foto’s kan zijn zijn de mijne ook niet gelijk maar bij mij zit een prothese ook echt nog een stuk hoger 

Ik heb ze dual plane . 

Heb net nog een foto toegevoegd en ze zitten inderdaad niet zo hoog meer . 
rechts zit hoger dan links en van rechts Heb ook meer last . 
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden, Sjaantje02 zei:

Oohh ook al zulke mooie borsten 

Ik vind het niet heel scheef staan hoor. 

En ze zien er zo rustig al uit bij jou.

En zitten echt al een stuk lager 

 

Ze zitten inderdaad niet meer super hoog , hopelijk trekt het verschil bij. 
heb jij foto’s ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Minci zei:

Ik heb ze dual plane . 

Heb net nog een foto toegevoegd en ze zitten inderdaad niet zo hoog meer . 
rechts zit hoger dan links en van rechts Heb ook meer last . 
 

Dit scheelt heel veel net leek het echt heel extreem maar je stond gewoon verkeerd?

wat zijn ze mooi rond meis en ziet er inderdaad ook al heel mooi rustig uit!

Heb zelf ook nog een licht verschil maar we zijn denk ik ook vreselijk ongeduldig hoor?? komt vast helemaal goed en ze zijn nu al prachtig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Minci zei:

Ik heb ze dual plane . 

Heb net nog een foto toegevoegd en ze zitten inderdaad niet zo hoog meer . 
rechts zit hoger dan links en van rechts Heb ook meer last . 
 

Op de niet-gedraaide foto zie je idd verschil maar op de andere foto's zien ze er echt mooi uit! Net of ze er al jaren zitten, lijken wel echt! Precies op de goede plaats. Die van mij zitten echt een stuk hoger nog en dan zit rechts nog wat hoger dan links en mn spieren zijn nog steeds stijf.. maar ik had van te voren ook niet veel natuurlijk..

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.