Ga naar inhoud

Maria87 : 9 januari 2020 : Dr. Luijendijk : Diakonessenhuis


Aanbevolen berichten

Hoi! Ik zou graag een borstvergroting willen hebben om mooiere maar vooral gelijkere borsten te krijgen. 

Bij mijn eerste consult bleek dat er bij 1 borst sprake is van een tubulaire borst. Inmiddels ben ik bij drie plastische chirurgen geweest en voelde de afspraak bij dr. Luijendijk in het Diakonessen ziekenhuis in Utrecht het beste. Hij legde het erg goed uit en ik kreeg hierdoor veel vertrouwen in hem. 

 

Nu ben ik vooral de voor- en nadelen van een borstvergroting aan het afwegen. Om uit eindelijk definitief te beslissen of ik het ga laten doen. 

Waar ik vooral nog over aan het twijfelen ben zijn de volgende punten:

-hoelang moet ik vrij vragen, moet ik het tegen mijn werkgever vertellen en zo ja krijg ik dan ziekteverlof? (Ik ben verpleegkundige)

-We hebben nu geen actieve kinderwens, maar dit gaat wel komen in de toekomst waarschijnlijk over 1.5-3 jaar. Is het dan wel verstandig een borstvergroting nu te doen? 

 

Dus...

Iemand ervraring met hoelang vrij vragen en ziekteverlof?

iemand ervaring met hoe een borstvergroting eruit ziet nadat je kinderen hebt gekregen? 

 

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Maria87,

Welkom hier.

Hoelang je niet kan werken is per vrouw verschillend en ook per ingreep verschillend.

Voor of achter de spier maakt een heel groot verschil.

Ik heb heel lang geleden een bv gehad, achter de spier en ik heb er echt heel veel pijn aan gehad.  Bij mijn wissel ivm lekkage in 2016 viel de pijn heel erg mee. Je werkt in een beroep waar je echt rekening moet houden met je beperkingen, ik bedoel je hebt geen kantoor baantje. Er staat ook niet voor niet 4 tot 6 weken niet sporten voor, na een bv. Jou werk vergelijk ik maar met sporten.

Ik heb na mijn bv 2 kinderen gehad en mijn borsten zijn maar een klein beetje  gezakt/slapper geworden. 

Maar als je kinderwens er aan zit te komen zou ik een bv nog op de lange baan schuiven.  Je weet nooit hoe je lichaam gaat veranderen in en na een zwangerschap.

Succes met het maken van je keuzes.

Groetjes Essi4 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

46 minuten geleden, Maria87 zei:

Hoi! Ik zou graag een borstvergroting willen hebben om mooiere maar vooral gelijkere borsten te krijgen. 

Bij mijn eerste consult bleek dat er bij 1 borst sprake is van een tubulaire borst. Inmiddels ben ik bij drie plastische chirurgen geweest en voelde de afspraak bij dr. Luijendijk in het Diakonessen ziekenhuis in Utrecht het beste. Hij legde het erg goed uit en ik kreeg hierdoor veel vertrouwen in hem. 

 

Nu ben ik vooral de voor- en nadelen van een borstvergroting aan het afwegen. Om uit eindelijk definitief te beslissen of ik het ga laten doen. 

Waar ik vooral nog over aan het twijfelen ben zijn de volgende punten:

-hoelang moet ik vrij vragen, moet ik het tegen mijn werkgever vertellen en zo ja krijg ik dan ziekteverlof? (Ik ben verpleegkundige)

-We hebben nu geen actieve kinderwens, maar dit gaat wel komen in de toekomst waarschijnlijk over 1.5-3 jaar. Is het dan wel verstandig een borstvergroting nu te doen? 

 

Dus...

Iemand ervraring met hoelang vrij vragen en ziekteverlof?

iemand ervaring met hoe een borstvergroting eruit ziet nadat je kinderen hebt gekregen? 

 

Groetjes!

Hey!

 

Ik ben ook verpleegkundige. Ik heb twee weken vrij gevraagd. Dit was prima te doen voor mij! Ik ben 13 mei geopereerd. Ik zou vrij vragen voor 2/3 weken :) 

Nu moet ik ook zeggen dat mijn type prothese binnen 3 weken al waren ingekapseld. Dat was erg fijn aangezien ik dan sneller weer alles mocht doen!

 

Ik ben nog jong en ik wil ook graag kinderen in de toekomst. Mij is verteld in het consult dat ik gewoon borstvoeding kan geven omdat de melkklieren niet worden geraakt bij de operatie en de prothese achter de melkklieren worden geplaatst. Verder had ik ook research gedaan over BV en later een zwangerschap. Elk lichaam is anders natuurlijk maar het kan dat je vorm van je borst mooi blijven maar ook dat de vorm gaat veranderen...

 

Ik heb uiteindelijk de keuze gemaakt om wel een BV te gaan doen. Denk er goed over na en zet alle voordelen en nadelen naast elkaar. Mocht je nog met vragen/twijfels zitten. Bel met het ziekenhuis! Zij kunnen de beste informatie geven ☺️

 

Liefs,

 

KIm

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6-6-2019 om 11:52, essi4 zei:

Hoi Maria87,

Welkom hier.

Hoelang je niet kan werken is per vrouw verschillend en ook per ingreep verschillend.

Voor of achter de spier maakt een heel groot verschil.

Ik heb heel lang geleden een bv gehad, achter de spier en ik heb er echt heel veel pijn aan gehad.  Bij mijn wissel ivm lekkage in 2016 viel de pijn heel erg mee. Je werkt in een beroep waar je echt rekening moet houden met je beperkingen, ik bedoel je hebt geen kantoor baantje. Er staat ook niet voor niet 4 tot 6 weken niet sporten voor, na een bv. Jou werk vergelijk ik maar met sporten.

Ik heb na mijn bv 2 kinderen gehad en mijn borsten zijn maar een klein beetje  gezakt/slapper geworden. 

Maar als je kinderwens er aan zit te komen zou ik een bv nog op de lange baan schuiven.  Je weet nooit hoe je lichaam gaat veranderen in en na een zwangerschap.

Succes met het maken van je keuzes.

Groetjes Essi4 

 

Dankje voor je reactie! Bij mij wordt het duel plane, dus wel deels achter de spier. 

De plastisch chirurg had het over 2 tot 3 weken niet werken. Dus was van plan 3 weken vrij te nemen, hopelijk is dat genoeg! Heb jij voor de herstel periode ziekte verlof gekregen of heb je vakantiedagen gebruikt? 

Groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6-6-2019 om 12:18, Kimmmmmm zei:

Hey!

 

Ik ben ook verpleegkundige. Ik heb twee weken vrij gevraagd. Dit was prima te doen voor mij! Ik ben 13 mei geopereerd. Ik zou vrij vragen voor 2/3 weken  

Nu moet ik ook zeggen dat mijn type prothese binnen 3 weken al waren ingekapseld. Dat was erg fijn aangezien ik dan sneller weer alles mocht doen!

 

Ik ben nog jong en ik wil ook graag kinderen in de toekomst. Mij is verteld in het consult dat ik gewoon borstvoeding kan geven omdat de melkklieren niet worden geraakt bij de operatie en de prothese achter de melkklieren worden geplaatst. Verder had ik ook research gedaan over BV en later een zwangerschap. Elk lichaam is anders natuurlijk maar het kan dat je vorm van je borst mooi blijven maar ook dat de vorm gaat veranderen...

 

Ik heb uiteindelijk de keuze gemaakt om wel een BV te gaan doen. Denk er goed over na en zet alle voordelen en nadelen naast elkaar. Mocht je nog met vragen/twijfels zitten. Bel met het ziekenhuis! Zij kunnen de beste informatie geven ☺️

 

Liefs,

 

KIm

Dankje voor je reactie! Goed om te horen dat je na 2 weken alweer aan het werk kon! Heb jij een borstvergroting voor of achter de spier? En heb je echt vrij gevraagd of ziekteverlof? 

Groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Maria87 zei:

Dankje voor je reactie! Goed om te horen dat je na 2 weken alweer aan het werk kon! Heb jij een borstvergroting voor of achter de spier? En heb je echt vrij gevraagd of ziekteverlof? 

Groetjes 

 

Ik heb gewoon vakantie gevraagd. Ik heb geen van beide maar de dual plane methode!

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...

Hallo allemaal, 

 

Aangezien ik zelf zoveel aan jullie verhalen en voor/na foto’s heb, wil ik graag ook mijn reis Tot zo gelijk mogelijke borsten delen. 

Wanneer er iemand vragen heeft of mijn foto’s wil bekijken laat het me weten dan voeg ik je toe :) (voorsituatie en pas-sessie) 

 

Samenvatting van mijn verhaal: 

32 jaar, a symmetrische borsten, rechter borst is tubulair (mist onderpool). 

Geen kinderen, wel in de toekomst kinderwens.

Krijgt borstvergroting waarschijnlijk op 9 januari bij dr. Luijendijk in het Diakonessen ziekenhuis in Utrecht. 

Dual plane. Druppelvormig. Waarschijnlijk 350 cc rechts en 250 cc links. 

 

Quote

@best_boobie waarschijnlijk is mijn OK datum 9 januari. Ik weet niet of je al dingen moet samenvoegen/ verplaatsen? :) 

 

Uitgebreide versie: 

 

Oké waar het begon:

Tijdens mijn pubertijd Duurde het ten eerste lang voordat ik borstgroei had en vervolgens bleken ze ongelijk te zijn. Ik was me hier altijd bewust van. Bijvoorbeeld dat ik nooit zonder bh onder een topje me aan iemand zou laten zien en dat ik altijd push up Bh’s nodig had om het te corrigeren. Verder heb ik er nooit last van gehad. Bijvoorbeeld bij intieme relaties heb ik me hierin nooit beperkt gevoeld. 

 

Gedurende mijn twintige jaren heb ik geregeld gedacht over een borstcorrectie, maar ik heb het altijd snel weer van de baan geschoven. Deels omdat ik het geld niet had, maar vooral ook omdat ik een vooroordeel had over mensen die een borstvergroting zouden laten doen. Vooral was ik ook bang wat ander mensen dan van mij zouden vinden...

 

Goed nu ben ik 32 en sta ik steviger in mijn schoenen. Ik heb inmiddels een vaste baan, een huis en een erg lieve vriend. Ivm mijn eigen kinderwens, maar de afwezigheid van De kinderwens van mijn partner (niet voor altijd, maar voor nu) ben ik gaan na denken over de dingen die ik nog graag in mijn leven wil doen. Wil ik nog meer reizen? Wil ik een andere baan? Ik kwam tot de conclusie dat ik graag gelijke borsten zou willen hebben. En toen ik dat eenmaal aan mezelf toegaf merkte ik dat ik dit al veel langer wil, maar er nooit zo lang bij stil heb (willen/durven) staan. Alleen had ik nog veel vragen die ik erg belangrijk vond. Bijvoorbeeld hoelang kan ik niet werken, hoe zit het met ooit zwanger worden, kan ik nog borstvoeding geven in de toekomst etc. 

 

Om al deze vragen te beantwoorden en een goed overwogen keuze te kunnen maken of ik een borstvergroting zou willen heb ik een afspraak gemaakt bij dr. Wijnberg Bij kliniek Veldhoven. De ervaring was matig:

-hij was erg gehaast, hij gaf aan dat hij snel naar Nijmegen wou

-hij is een beetje apart, bijv hij doet box ipv een hand geven...

maar... wat wel fijn was dat hij direct zei dat mijn kleinere borst een tubulaire borst is. Ik had hier wel ooit van gehoord, maar wist niet dat dit bij mij het geval was. Ik vond het fijn dit te horen en te weten, omdat ik hierdoor het gevoel had dat het niet helemaal gek was dat ik een borstvergroting wil. Hij gaf aan dat ik het vergoed kond krijgen (hij was hier erg stellig in), maar dat ik dat via een verwijzing van de huisarts bij een plastische chirurg in het ziekenhuis moest laten regelen. 

 

Zo gezegd zo gedaan. Een tijdje later had ik een afspraak bij een plastisch chirurg in het ETZ in Tilburg. Ik liet foto’s maken en ze zou de aanvraag doen. Alleen na een paar weken had ik een belafspraak met haar en gaf ze aan dat ze het had overlegd met een andere arts en ik het niet vergoed kon krijgen. Bovendien gaf ze aan dat wanneer ik nog een kinderwens heb de komende paar jaar ik beter kan wachten tot na de kinderen...

 

Toen wist ik het ook allemaal niet meer zo goed. Ik wil natuurljk geen ingreep laten doen die ik na een paar jaar weer over moet doen. Maar als ik wacht tot na de kinderen, dan zijn we zo 8 jaar verder. De vergoeding maakte mij niet zoveel uit, ik was er in eerste instantie ook vanuit gegaan dat ik het zelf zou moeten betalen. Via internet kwam ik terecht bij dr. Luijendijk. Hij heeft veel ervaring met tubulaire borsten en ik besloot bij hem een afspraak te maken in het Diaconessenhuis in Utrecht. Ik zag het als een soort second opinion. 

 

De afspraak bij dr. Luijendijk afgelopen juni was erg prettig. Het is een rustige man, die duidelijk uitleg geeft over de ingreep. Ook de mogelijkheid van complicaties legt hij goed uit. Hij gaf aan dat ik in iedergeval 2 weken niet kan werken en dat 3 weken nog beter zou zijn. Dit vond ik haalbaar. Daarnaast gaf hij aan dat ik best een borstvergroting kan doen als ik nog een kinderwens heb over een tijdje. Hoe het daarna wordt weet je niet, maar meestal blijft het resultaat mooi. Borstvoeding geven kan ook. 

 

Dus de keuze was gemaakt ik wil een borstvergroting! Na gesproken te hebben met mijn leidinggevende (ik krijg 3 weken ziekteverlof!) en met de roosterraar kwamen we uit op januari 2020. Het lange wachten begon!

 

Afgelopen week had ik de 2e afspraak bij dr. Luijendijk, om te bepalen hoeveel Cc ik graag zou willen hebben. 

Het wordt sowieso dual plane, dit is de manier hoe hij opereert om een tubulaire borst ‘op te lossen’ Hierbij wordt de borstplooi van mijn rechter (kleine) borst ook verlaagd. Daarnaast heb ik gekozen voor druppelvormige protheses, omdat ik de kans zo groot mogelijk wil maken dat mijn tubulaire borst mooi wordt. Ik mis namelijk als het ware de onderkant van de borst, wat hopelijk met een druppelvormige prothese goed opgevuld wordt. En qua Cc’s zijn we uitgekomen op ongeveer 350 cc rechts(de kleine) en gaat hij tijdens de OK kijken hoeveel er in links moet om het zo gelijk mogelijk te maken (waarschijnlijk ongeveer 250 cc).  Hij heeft allemaal verschillende maten besteld, zodat hij tijdens de OK kan spelen met de hoeveelheid Cc’s, zodat ik zo gelijk mogelijke borsten ga krijgen. 

 

De OK datum is nog niet officieel, maar waarschijnlijk gaat het 9 januari worden. Dit hoop ik ook heel erg, omdat ik op mijn werk ruim 3 weken vrij heb gekregen, dus als het een week later zou worden (hij opereert alleen op donderdag) zou dat mijn herstel periode verkorten.  Dus over waarschijnlijk 6 weken is het zover! 

 

Ik vind het wel erg spannend! Wat ik vooral spannend vind is hoe het gaat worden. Ongelijke borsten opereren is een stuk moeilijker dan gelijke borsten. Dus het resultaat is onduidelijk. Waarschijnlijk blijven ze altijd wel een beetje ongelijk. Maar in welke mate dat is niet duidelijk. 

 

Nu aftellen! Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend! En ik zou het zeker niet uitstellen vanwege een kinderwens. Ik wil eventueel ook nog meer kinderen in de toekomst, maar ik heb zoiets van ik leef nu en heb het ook gewoon laten doen. Goed dat je deze keuze hebt gemaakt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden, Stephh90 zei:

Spannend! En ik zou het zeker niet uitstellen vanwege een kinderwens. Ik wil eventueel ook nog meer kinderen in de toekomst, maar ik heb zoiets van ik leef nu en heb het ook gewoon laten doen. Goed dat je deze keuze hebt gemaakt!

 

Precies! Thanks! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nog even wachten ik heb je toegevoegd! 

Spannend, jij moet ook nog even wachten..

Jij gaat een stukje groter en ik zie dat je voor de spier gaat toch? 

Grappig dat er op verschillende manieren met tubulaire borsten om gegaan wordt. 

Ik vond het erg lastig om te kiezen voor de hoeveelheid cc. Ik wil niet te groot/ dat het te erg opvalt, maar ik wil vooral ook dat ze mooi worden. Ik weet zelf niet hoe breed mijn borsten zijn, maar denk ook wat groter dan de meesten. Ben 174 cm en 75 kg. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi @Maria87
Ik zie dat je me soort van getagd had, alleen heb ik die tag niet gezien, aangezien ie in een quote staat. Geen idee hoe je het voor elkaar gekregen hebt haha, maar als je me wilt taggen, alleen ff een apenstaartje met mijn naam erachter en dan de juiste naam aantikken, dan komt het goed ;) 

Ga meteen even kijken of er nog iets samengevoegd moet worden, titel is al aangepast en zal je dan verplaatsen naar de operatieverslagen!
Veel succes met aftellen nog en leuk als je straks ook hier je updates wilt plaatsen. Zo hebben anderen ook weer iets aan jouw verhaal :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden, best_boobie zei:

Hoi @Maria87
Ik zie dat je me soort van getagd had, alleen heb ik die tag niet gezien, aangezien ie in een quote staat. Geen idee hoe je het voor elkaar gekregen hebt haha, maar als je me wilt taggen, alleen ff een apenstaartje met mijn naam erachter en dan de juiste naam aantikken, dan komt het goed  

Ga meteen even kijken of er nog iets samengevoegd moet worden, titel is al aangepast en zal je dan verplaatsen naar de operatieverslagen!
Veel succes met aftellen nog en leuk als je straks ook hier je updates wilt plaatsen. Zo hebben anderen ook weer iets aan jouw verhaal

xx BB

Haha ik heb ook geen idee, maar bedankt!

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Nou ik ben weer boven jan dus kan nu ook een operatieverslag schrijven. 

 

OK dag: 9 januari: 

Afgelopen vrijdag was het zo ver, na lang wachten werd ik eigenlijk geopereerd!

Ik moest me om 10.00 uur melden in het Diaconessenhuis in Zeist. Helaas hadden we zoveel file(ik kom uit Tilburg) dat we bijna 30 minuten te laat aan kwamen... gelukkig was het geen probleem en kon de operatie gewoon door gaan. 

De verpleegkundige was erg lief en legde alles goed uit. Om 11.30 ging ik richting de OK. Daar kreeg ik van de lieve verpleegkundige meerdere warme doeken, omdat ik erg koud was. Door de zenuwen had ik dit geeneens in de gaten.. Ik kreeg daar ook een infuus en antibiotica. Daarna kwam dr. Luijendijk om me af te tekenen. Rond 12.00 ging ik richting de OK en was ik al snel onder narcose.

Voor ik het wist werd ik weer wakker en kreeg ik een raketje, lekker! Na een tijdje, geen idee hoelang, omdat ik af en aan aan het slapen was werd ik terug gebracht naar de afdeling. Ik kan me herinneren dat ik emotioneel was, omdat het eindelijk voorbij was en dat ik graag mijn vriend wou zien. Helaas mocht dit niet. Hij werd wel gebeld en mocht om 15.30 uur bij mij komen op de afdeling. Door de narcose was ik nog erg dizzy, duizelig en misselijk. Het lukte me om naar de wc te gaan, maar schrok zelf ook van mijn gele gezicht. Het leek hen beter dat ik nog even zou blijven (en mij ook na mijn spiegelbeeld gezien te hebben). Na een half uur leek het me toch beter gewoon naar huis te gaan. Gelukkig lukte dit. Eenmaal thuis heb ik wel een keer moeten overgeven. Maar al met al ging het allemaal goed. Ik heb helemaal geen pijn gevoeld de eerste dag. Vooral erg dizzy. M’n bosten voelden als beton, maar geen pijn. 

 

OK + 1

ik heb s’; nachts goed geslapen. Na een tip op dit forum heb ik via marktplaats een rugsteun gekocht voor in bed. Hierdoor kan ik rechtop slapen. Tevens heb ik een borstvoedingskussen van een vriendin geleend die echt onmisbaar is! 

Overdag was ik nog duf en begonnen mijn borsten meer pijn te doen. Vooral mijn rechter borst en dan vooral de borstspier doet pijn. Links heb ik amper last. Dit is ook logisch omdat ik rechts een tubulaire borst heb/had. De chirurg heeft hier meer aan moeten sleutelen (onder ander de borstplooi verlaagd). Al met al was de pijn goed onder controle. Ik kon mezelf gewoon redden (naar de wc, thee drinken/ eten etc). Tevens heb ik kunnen douchen. Mijn zusje was thuis om mij te helpen, dat was erg fijn!

 

OK +2 

Ook deze nacht weer goed geslapen. Helaas vandaag wel meer pijn. Vooral veel druk en kramp in beide borsten. Maar nog steeds met pijnstillers (paracetamol en diclofenac) goed te doen. Ik kan mezelf nog steeds goed zelf redden. Het is wel fijn als mijn vriend me een duwtje in mijn rug geef wanneer ik van liggende houding rechtop wil gaan zitten. Wat hielp toen ik veel last had van mijn krampende borsten, was een stukje gaan lopen. Hierdoor merkte ik dat alles wat meer los kwam. 

 

OK +3 = vandaag 

Wederom een goede nacht gehad. De pijn en druk lijkt minder, daarom vandaag geprobeerd alleen met paracetamol te doen, dit lijkt tot nu toe goed te gaan. Ik begin me nu al enorm te vervelen. Ik heb last van mijn rug van al het zitten en ben nu wel klaar met TLC en Netflix. Daarom vanmiddag een rondje gaan lopen en naar de film geweest met mijn vriend. Dit ging erg goed. Lopen gaat nog een stuk langzamer en ik heb nog wel hulp nodig bijv. Met aantrekken van mijn jas. Maar de film was leuk! 

 

Het resultaat is nog even afwachten. Ik ben blij met de grootte van de borsten, maar omdat ik rechts een tubulaire/kleinere borst had ziet het nog een beetje vreemd uit. Eerlijk gezegd lijkt het als het verschil tussen de twee borsten alleen maar groter is geworden. Ik weet dat dit tijd kost en moet het echt een aantal weken/ maanden geven totdat het er mooi uit gaan zien. Mijn borstplooi is recht verlaagd, maar de onderpool is er nog niet. Dit moet in de loop van de tijd komen, doordat de borst gaan zakken. Uiteindelijk heb ik rechts 330 cc gekregen (Mentor, anatomisch) en links 165 cc. Het verschil was uiteindelijk nog groter dan we dachten. 

 

Ik zal foto’s toevoegen aan mijn album. Laat maar weten als je mee wilt kijken! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Ld1234 zei:

@Maria87 ziet er toch al goed uit..die bolling onderin gaat ook goedkomen.

Ik heb je toegevoegd aan mijn album..ik heb wel ronde protheses en voor de spier en bij ging het om een wissel deze keer.

 

Liefs

Dankje toch best wel spannend allemaal hoe het gaat worden!

ziet er super mooi uit bij jou! Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je fotos bekeken, en wat was je grote “gewone” borst mooi.   Vol en rond.  Zo jammer dat die ander dan klein en tubulair was he?   
Je tubaire borst gaat nog veel veranderen.  
Het kan echt VEEL tijd nodig hebben en dus veel geduld.  
Ik ben volgende week inmiddels 6 maanden po en ze veranderen nog steeds.  
Ik heb echt veel verdriet gehad omdat ik ze zo lelijk vond en leek onmogelijk dat ze rond zouden worden.  
Mn borsten zijn moeilijk en duurde lang voor ze veranderde.  

Maar het is echt gebeurd...

Mijn borsten hebben echt veel verandering gemaakt. 
Alleen met een jaar po ga ik een benelli krijgen.  De huid rondom mijn tepelhoven is slap en mn tepelhoven zelf ook.  Ik heb ook erg grote tepelhoven. Door de benelli tegen de tijd worden die autmatisch verkleind.
Maar ik heb nu van voren hang borsten door de slappe tepels en zie je niet hoe ze echt zijn en hoe rond ze zijn. 
Als ik mn borstenhuid omhoog trek heb ik echt ronde borsten. 
Maar binnen het jaar doet mijn pc niks omdat ze dus nog zoveel veranderen.   
dus moet echt nog ff geduld hebben en dan kan ik (hopelijk) eindelijk blij zijn met mn borsten.  
 

Goed herstel, en geduld is echt het toverwoord!?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden, Ld1234 zei:

@Maria87 ziet er toch al goed uit..die bolling onderin gaat ook goedkomen.

Ik heb je toegevoegd aan mijn album..ik heb wel ronde protheses en voor de spier en bij ging het om een wissel deze keer.

 

Liefs

Jou voorsituatie voor je eerste borstvergroting waren ook tubulaire borsten?

Had je toen anatomische protheses? En nu heb je gewisseld en heb je ronde?

Ik wil met de tijd okk wisselen. Omdat ik wat groter wil.
 Ik heb nu anatomische 335cc dual plane , er kon niet meer in.  Wilde 380cc.  
Maar als ik ga wisselen ga ik kiezen voor +-450.  
En wil dan eigenlijk ronde protheses met niet teveel projectie naar voren.
 Maar vroeg mij dus af of rond dan wel kan als je al eerder bent geholpen bent aan tubulaire borsten.  
(Bij mijn beide plooien verlaagd en klierweefsel geklieft en herverdeeld)

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, MW1986 zei:

Jou voorsituatie voor je eerste borstvergroting waren ook tubulaire borsten?

Had je toen anatomische protheses? En nu heb je gewisseld en heb je ronde?

Ik wil met de tijd okk wisselen. Omdat ik wat groter wil.
 Ik heb nu anatomische 335cc dual plane , er kon niet meer in.  Wilde 380cc.  
Maar als ik ga wisselen ga ik kiezen voor +-450.  
En wil dan eigenlijk ronde protheses met niet teveel projectie naar voren.
 Maar vroeg mij dus af of rond dan wel kan als je al eerder bent geholpen bent aan tubulaire borsten.  
(Bij mijn beide plooien verlaagd en klierweefsel geklieft en herverdeeld)

Mijn voorsituatie was gewone kleine borsten..beide gelijk 75b en heb toen anatomische protheses achter de spier gekregen. Altijd spijt van gehad want ik had geen volume bovenin. Nu heb ik 450cc ronde protheses met 5.1 projectie. Heel blij mee.

Ik heb een album mocht je willen kijken laat maar weten dan voeg ik je toe.

 

Liefs,

LD

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden, Ld1234 zei:

Mijn voorsituatie was gewone kleine borsten..beide gelijk 75b en heb toen anatomische protheses achter de spier gekregen. Altijd spijt van gehad want ik had geen volume bovenin. Nu heb ik 450cc ronde protheses met 5.1 projectie. Heel blij mee.

Ik heb een album mocht je willen kijken laat maar weten dan voeg ik je toe.

 

Liefs,

LD

Aaah oke.  Ik dacht dat je ook tubulaire borsten had en nu gewisseld had.  
bij tubulaire borsten worden vrijwel altijd anatomische gebruikt namelijk. 

Ik wilde nooit die grote ronde bollen boven op dat de nadruk op nep licht, maar merk wel dat ik graag wat meer vulling boven op gezien had.    

Daarom hoop ik dat als ik ga wisselen nu wel rond kan krijgen.

450cc vind ik zelf een mooi formaat en zeker met mijn postuur en zal nog steeds natuurlijk ogen zonder van die ronde bollen boven op.
 
ik Heb nu projectie van 5,6.  

Wil graag je borsten zien aangezien ik dat volume ook voor ogen heb in de toekomst. 
 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.