Ga naar inhoud

Maria87 : 9 januari 2020 : Dr. Luijendijk : Diakonessenhuis


Aanbevolen berichten

Hoi! Ik zou graag een borstvergroting willen hebben om mooiere maar vooral gelijkere borsten te krijgen. 

Bij mijn eerste consult bleek dat er bij 1 borst sprake is van een tubulaire borst. Inmiddels ben ik bij drie plastische chirurgen geweest en voelde de afspraak bij dr. Luijendijk in het Diakonessen ziekenhuis in Utrecht het beste. Hij legde het erg goed uit en ik kreeg hierdoor veel vertrouwen in hem. 

 

Nu ben ik vooral de voor- en nadelen van een borstvergroting aan het afwegen. Om uit eindelijk definitief te beslissen of ik het ga laten doen. 

Waar ik vooral nog over aan het twijfelen ben zijn de volgende punten:

-hoelang moet ik vrij vragen, moet ik het tegen mijn werkgever vertellen en zo ja krijg ik dan ziekteverlof? (Ik ben verpleegkundige)

-We hebben nu geen actieve kinderwens, maar dit gaat wel komen in de toekomst waarschijnlijk over 1.5-3 jaar. Is het dan wel verstandig een borstvergroting nu te doen? 

 

Dus...

Iemand ervraring met hoelang vrij vragen en ziekteverlof?

iemand ervaring met hoe een borstvergroting eruit ziet nadat je kinderen hebt gekregen? 

 

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Maria87,

Welkom hier.

Hoelang je niet kan werken is per vrouw verschillend en ook per ingreep verschillend.

Voor of achter de spier maakt een heel groot verschil.

Ik heb heel lang geleden een bv gehad, achter de spier en ik heb er echt heel veel pijn aan gehad.  Bij mijn wissel ivm lekkage in 2016 viel de pijn heel erg mee. Je werkt in een beroep waar je echt rekening moet houden met je beperkingen, ik bedoel je hebt geen kantoor baantje. Er staat ook niet voor niet 4 tot 6 weken niet sporten voor, na een bv. Jou werk vergelijk ik maar met sporten.

Ik heb na mijn bv 2 kinderen gehad en mijn borsten zijn maar een klein beetje  gezakt/slapper geworden.