Ga naar inhoud

Maria87 : 9 januari 2020 : Dr. Luijendijk : Diakonessenhuis


Aanbevolen berichten

9 minuten geleden, MW1986 zei:

Aaah oke.  Ik dacht dat je ook tubulaire borsten had en nu gewisseld had.  
bij tubulaire borsten worden vrijwel altijd anatomische gebruikt namelijk. 

Ik wilde nooit die grote ronde bollen boven op dat de nadruk op nep licht, maar merk wel dat ik graag wat meer vulling boven op gezien had.    

Daarom hoop ik dat als ik ga wisselen nu wel rond kan krijgen.

450cc vind ik zelf een mooi formaat en zeker met mijn postuur en zal nog steeds natuurlijk ogen zonder van die ronde bollen boven op.
 
ik Heb nu projectie van 5,6.  

Wil graag je borsten zien aangezien ik dat volume ook voor ogen heb in de toekomst. 
 

Heb je toegevoegd!?

No worries het zijn geen grote ronde bollen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, MW1986 zei:

Heb je fotos bekeken, en wat was je grote “gewone” borst mooi.   Vol en rond.  Zo jammer dat die ander dan klein en tubulair was he?   
Je tubaire borst gaat nog veel veranderen.  
Het kan echt VEEL tijd nodig hebben en dus veel geduld.  
Ik ben volgende week inmiddels 6 maanden po en ze veranderen nog steeds.  
Ik heb echt veel verdriet gehad omdat ik ze zo lelijk vond en leek onmogelijk dat ze rond zouden worden.  
Mn borsten zijn moeilijk en duurde lang voor ze veranderde.  

Maar het is echt gebeurd...

Mijn borsten hebben echt veel verandering gemaakt. 
Alleen met een jaar po ga ik een benelli krijgen.  De huid rondom mijn tepelhoven is slap en mn tepelhoven zelf ook.  Ik heb ook erg grote tepelhoven. Door de benelli tegen de tijd worden die autmatisch verkleind.
Maar ik heb nu van voren hang borsten door de slappe tepels en zie je niet hoe ze echt zijn en hoe rond ze zijn. 
Als ik mn borstenhuid omhoog trek heb ik echt ronde borsten. 
Maar binnen het jaar doet mijn pc niks omdat ze dus nog zoveel veranderen.   
dus moet echt nog ff geduld hebben en dan kan ik (hopelijk) eindelijk blij zijn met mn borsten.  
 

Goed herstel, en geduld is echt het toverwoord!?

 

Dankje voor je berichtje. Kan me voorstellen dat je in het begin echt even verdrietig was, ik probeer mezelf zoveel mogelijk tegen te houden in die emotie;) geduld geduld geduld. Wanneer merkte jij echt verschil? 

En  wat is een benelli precies? En ga je dan ook gelijk wisselen naar groter? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Es1234567 zei:

Hoi hoi! Zou ik ook mee mogen kijken? Ik ben zelf 8 april aan de beurt! Dus altijd fijn om ontwikkeling bij iemand anders mee te krijgen ?

 

Succes met je herstel!

Yes ik zal je toevoegen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, Maria87 zei:

Dankje voor je berichtje. Kan me voorstellen dat je in het begin echt even verdrietig was, ik probeer mezelf zoveel mogelijk tegen te houden in die emotie;) geduld geduld geduld. Wanneer merkte jij echt verschil? 

En  wat is een benelli precies? En ga je dan ook gelijk wisselen naar groter? 

Ohh ik liep tegen depressie aan. Als ik er al niet in zat.  Was echt heftig!

Maar uit eigen ervaring zeg ik, please ga daar niet in blijven hangen, zou niet willen dat je je zo voelt als dat ik deed.  
Het komt echt goed, de perfecte borst moet je nooit verwachten, maar mooi worden gaat het zeker.  
 

Na 5 weken kwam er bij mij wat verandering.  
En zo stopt het even en dan plots weer wat verandering. Bij mij nog steeds met bijna 6

mnd po.  Maar tubulaire borsten kunnen na een jaar nog veranderen...

 Een tip: Blijf fotos maken!

 

Benelli is een kleine borstlift met alleen incisies langs het tepelhof.  
En nee dan ga ik niet wisselen, dat zou echtte vroeg zijn.

Borsten en protheses eerst jaartje laten settelen, dan die lift en dan over een jaar of 2/3 wisselen naar groter.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Ld1234 zei:

Heb je toegevoegd!?

No worries het zijn geen grote ronde bollen?

Jeetje wat ziet dat er groot uit zo?

Vind ze wel mooi en indd zekerniet bol van boven.   
Blijft gek dat bij de een iets groter is als bij de ander.   Bij jou vind ik ze echr groot?


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, MW1986 zei:

Jeetje wat ziet dat er groot uit zo?

Vind ze wel mooi en indd zekerniet bol van boven.   
Blijft gek dat bij de een iets groter is als bij de ander.   Bij jou vind ik ze echr groot?


 

Grappig he en dat met minder projectie. Ik ben er alweer aan gewend. Ik ben er wel blij mee..bh maat is nu 75f.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, Ld1234 zei:

Grappig he en dat met minder projectie. Ik ben er alweer aan gewend. Ik ben er wel blij mee..bh maat is nu 75f.

Ja echt haha.

Als ik ga wisselen over een tijd dan ook lage projectie.  
Wil meer breedte ipv veel projectie.  Vind ik persoonlijk echt mooier en natuurlijker.  
Ja snap dat je blij bent?

Een F hahah.  Jaaa het zijn beste boobs zo op t oog?

hoeveel cc had je voor je wissel eigenlijk?

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, MW1986 zei:

Ja echt haha.

Als ik ga wisselen over een tijd dan ook lage projectie.  
Wil meer breedte ipv veel projectie.  Vind ik persoonlijk echt mooier en natuurlijker.  
Ja snap dat je blij bent?

Een F hahah.  Jaaa het zijn beste boobs zo op t oog?

hoeveel cc had je voor je wissel eigenlijk?

290cc anatomisch achter de spier met een projectie van 4,5. Ja ik vind het persoonlijk mooier als ze wat dichter bij elkaar staan en dat komt inderdaad door wat breder te gaan, maar zou niet te laag gaan in projectie. 

 

Liefs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Maria87 Fijn dat je herstel goed verloopt! 
Ik kom van, zoals ik jouw verhaal lees, dezelfde situatie en word over 2 weken geopereerd. Ook tubulair met klieven van weefsel en verlaging van de borstplooi. Zou ik ook in je album mogen meekijken?

 

succes met het herstel verder, hopelijk wordt je geduld beloond xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13-1-2020 om 18:54, Ld1234 zei:

290cc anatomisch achter de spier met een projectie van 4,5. Ja ik vind het persoonlijk mooier als ze wat dichter bij elkaar staan en dat komt inderdaad door wat breder te gaan, maar zou niet te laag gaan in projectie. 

 

Liefs.

Ooh oke.... welke cup had je met die?  
Ik ben nieuwsgierig naar je 290cc borsten. Heb je daar foto van? leuk om te vergelijken met nu ?

 

Ja niet te laag in projectie, dacht zelf aan een medium projectie.  

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden, MW1986 zei:

Ooh oke.... welke cup had je met die?  
Ik ben nieuwsgierig naar je 290cc borsten. Heb je daar foto van? leuk om te vergelijken met nu ?

 

Ja niet te laag in projectie, dacht zelf aan een medium projectie.  

 

 

Heb je een pb gestuurd!?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.