Ga naar inhoud

GlamrockBarbie : 29 maart 2011 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Wauw!! jeetje wat erg piepke, inderdaad niet echt zijn stijl om maar ineens 900 cc te plaatsen jeetje!!!

maar wel goed dat je x op x geholpen word!

wat heftig ik schrik ervan! ik had een max en min afgesproken ben ik wel blij mee!

ik denk dat hij kijkt wat mooiste oogt, en probeert je fotos na testreven van wat jij verteld of laten zien hebt. ik heb geen idee was bij mij wel zo!

ik hoop dat ik in goede handen ben en niet met verminkte borsten wakker word.. moet vertrouwen hebben in de chirurg!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 711
  • Created
  • Laatste Reactie

Wauw!! jeetje wat erg piepke, inderdaad niet echt zijn stijl om maar ineens 900 cc te plaatsen jeetje!!!

maar wel goed dat je x op x geholpen word!

wat heftig ik schrik ervan! ik had een max en min afgesproken ben ik wel blij mee!

ik denk dat hij kijkt wat mooiste oogt, en probeert je fotos na testreven van wat jij verteld of laten zien hebt. ik heb geen idee was bij mij wel zo!

ik hoop dat ik in goede handen ben en niet met verminkte borsten wakker word.. moet vertrouwen hebben in de chirurg!

hahaha nee hoor, dat gaat hij wel weer heel mooi maken, en laat mijn verhaal geen afschrikker zijn! Die dingen kunnen nou eenmaal gebeuren.

Ik had ook een max afgesproken, die 750cc hadden we beide opgeschreven... ik had 800cc als voorbeeld in mn handen en heb herhaaldelijk en duidelijk uitgesproken dat ik die echt véél te groot vond. Ik viel bijna van mijn stoel ;)

In de loop van de tijd wende ik wel aan het idee, maar hij heeft echt expliciet MAX 750 opgeschreven.

Ik had een foto van mezelf bij, hoe mijn borsten waren een jaar geleden.. en ja die waren groot.. een natuurlijke cup G, maar ik heb ook zovaak gezegd dat ik een F wilde, niet groter! Mijn foto;s waren een richtlijn voor hem zodat hij zag wat ik voor hoge bolling en projectie ik van mezelf had, en dat ik dát weer wilde.

Later zeiden ze : ja.. maar als we jou foto bekeken dan moesten we wel zoveel plaatsen!

Dat kan dan wel zo zijn, maar dat zie je toch ook tijdens het consult, daarnaast wilde ik die natuurlijke cup G niet meer kwa formaat.

Pffff... het blijft een issue! Maar ik ben wel reteblij dat hij het iedere keer zonder mokken oplost en vaak ook nog binnen een rap tempo. Soms mailde ik, en dan kon ik dezelfde dag nog komen voor te hechten. Ik ben zelfs op een zondag teruggeweest, hij heeft toen de kliniek even opengegooid zodat hij me kon hechten.

Dus ik ben vol lof over de service en zijn persoonlijkheid!

(maar dat vind ik ook weer zo dubbel want tegen Aarbeitje zijn ze minder chique geweest)

Link naar reactie
Delen op andere sites

oke ja is echt goud dat ze je zo behandelen, ja weet ook niet waarom ze haar anders behandelen zal vast wel een reden hebben, maar op een zondag? wauw! ja hart voor je klanten dan he!!

ook als je mailt dan heel snel eentje terug, valerie mailde me zelfs nog om 22:00 of later! om het met me aftespreken van wanneer ik kan komen en om me beetje gerust testellen enzo!

900cc is echt veel hoor pff meot er niet aan denken!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat Aardbei een heel ander geval is, ik kan me ergens best voorstellen dat als je 1300 cc wilt, die speciaal voor je gemaakt moeten worden en je daar van afziet, wat je goed recht is mits je ruim van te voren aangeeft dat je ervan afziet, ik praat het gedrag van Plovier tegenover Aardbei niet goed, ik heb dan ook alleen de kant van aardbei haar verhaal gelezen. Plovier kan zich hier niet verdedigen. Complicaties lijkt mij een helder iets, en inderdaad wat Piepke zegt, ze hebben Piepke een goede service verleend ze kon er vaak erg snel terecht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey glam,

ik zit niet zoveel meer op het forum dus heb dit hele verhaal een beetje gemist.

maar wat rot voor je dat je dit hebt zeg!, maar er is een "simpele" oplossing voor dat scheelt natuurlijk wel.

maar ik heb 3 vragen: word dit volledig vergoed door de kliniek? ( mag aannemen van wel!)

en waarom kan je pas over 2 maanden terecht??

en is dit niet iets wat erger kan worden met de tijd? ( je zei al als je er vroeg bij bent enzo? )

sterkte ermee in ieder geval!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi meiden,

had de laatste reacties helemaal niet gezien vandaar het zo laat pas reageert!

Mijn datum nu is verschoven van 30januari naar 25november volgende week vrijdag!

@rox, ja is beetje rot, maar alles komt altijd op zijn pootjes terecht he (bijna alles), het is voor mij garantie dus kost geen geld, het is inmiddels geen 2 maanden meer maar nog maar 10 dagen, en ja het kan erger worden met je tijd daarom laat ik het nu ook doen ookal is het nog geen ramp:P

@maris, ja je hebt gelijk in wat je zegt hihi!

@mii, nee krijg geen nieuwe, ik kon daar wel voor kiezen maar wil niet kleiner en al helemaal niet groter! wat ze gaan doen is ze halen mijn protheses eruit, en hechten het dan aan de binnekant, het is een lastige operatie dus hoop dt het goed gaat, eenmaal dicht genaait gaan de protheses er terug in!

Aftellen maaar nog 10 dagen!! :136: :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@moontje, ja de service is geweldig! ik ben er blij mee, is wel weer even herstellen maar dat is makkelijker dan je eerste bv of een wissel! dacht ik zo.. :P nog maar even, eerst me weekend naar disney dit weekend, dan klein weekje en dan die vrijdag!! :1bouncingboobs:

@piepke, ja heb heel makkelijk werk! lekker flexibel! thanks! xx

@doperwt, ja echt een gedoe, wist het niet eens, ben me moeder echt dankbaar!! had nog veel erger kunnen worden, bah!

ja hoop ook dat weer mooi word, er word zelfs gezegt dat ze meer naar voren komen als het weer herstelt is! betekend groter? mm :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.