Ga naar inhoud

GlamrockBarbie : 29 maart 2011 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 711
  • Created
  • Laatste Reactie

Ben eens gaan kijken naar de laatste foto's. Heel mooi. Super knap werk van Plovier.

En Hue der zitten hele leuke setjes tussen. Denk da ik in de late zomer als ik mij collectie ga hebben ook eens binnen spring bij Hunkm.... . Zitten prachtige stukken tussen.

Gr Pinki

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

He meis!

ik keek even naar jouw sticker van siliconenbewijs en zag toen dat we verschillende referentienummers hebben terwijl we alle 2 sebbin high profile hebben. Dus ik ben even gaan googelen en heb een heel overzichtje gevonden!!

http://www.promedix.cz/soubory/Naturgel.pdf

Supergrappig hier staan alle referentienummers in! En wij hebben dus inderdaad verschillende implantaten!

Ik heb classic implants en dan high profile en jij hebt firm implants en dan high profile! Gek he, vraag je je toch of hoe hij tot zo'n keuze komt.

Misschien interesseert het je geen barst maar ik vond het wel interessant en dacht ik deel het even met je hahaha :38:

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

twijfel je over een wissel April?

waarom? ik vind je foto's zo en je boobies passen goed bij je body. Je bent echt zo sexy!

Ik krijg zelf 4oo cc. Ik twijfel echt of ik toch nog 50 cc extra zal bespreken met mijn pc.

Spijt wil ik natuurlijk niet, maar t moet wel natuurlijk blijven ogen :125: snappie?

Nou ,any way, spreek je later.

groetjes, Esther

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi meid!

ja ik twijfel nog, maar weet het wel zeker hoor maar meer over hoe en wat!

mijn borsten slinken ineens heel erg.. lijkt nu nog maar een een Ctje..

en de ene borst is duidelijk groter als de andere borst en dan irriteerd heel erg :( :(

dus even met plovier bespreken wat ik beste kan doen.. het is natuurlijk niet

de bedoeling dat ze ineens zo klein ogen..

binnekort maak ik ff een nieuwe foto kan je het zelf zien ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh nee :( Dat is ff balen Glamrock !!

Hoor je ook steeds vaker he van dat slinken,

maak maar even een nieuwe foto dan kunnen wij ook ff kijken!!

Ik zou wel goed nadenken als je echt voor die wissel wilt gaan!

Als je meer cc neemt zoizo, vooral omdat dit eigenlijk al het maximale was toch?

Je bent zo smal en je hebt zo mooi lichaam ! Deze borsten pasten precies bij je!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meid

Ik vind je borsten ook heel mooi bij je passen word anders denk erg nep? :blush:

Over het slinken kan ik mee praten... ik pas nu echt alleen 70E (75D) en echt heeeeeel soms 70F maar dan moet die gewoon klein vallen kleiner wil ik ze liever ook niet :blush:

Mischien verstandig om te wachten met kindjes? Dan rekt alles nog een beetje en gaan we voor 1000 cc hihi :56:

Ik snap je wel goed, ben alleen bang dat plovier hier niks aan kan doen, tenslotte zit je wel aan een E/F en prothese borsten lijken helaas eenmaal kleiner als wat de cijfers zeggen grrr

Link naar reactie
Delen op andere sites

mensjes het gaat niet alleen om het slinken!!

de borsten verschillen ook heel erg van elkaar,

ene zit hoger en is voller .. en ik heb nu al een tijdje

geen fotos meer geplaatst he! ze zijn veel kleiner geworden

lijken nu een ctje..

maarja ik ga gewoon bellen/mailen dan zie ik wel :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dalen doen ze nog nog wel tussen de 6maanden po en 1 jaar po, althans dat is wat mij is verteld. Je cup staat wel na zo'n 6mnd po vast. Gewoon een afspraak maken meid als je je zo stoort lieverd, ben erg benieuw naar je foto's!!

Dikke knuff van mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

@carlaa, ja dacht ik ook! voel me daar toch beter bij! verschil zal heel misschien wel bijtrekken, maar dat is niet zeker! maar mijn cup word alleen maar kleiner dus.. lijkt nu een klei ctje! en daar heb ik niet voor getekend!

@femm, ja zal misschien wel maarja zie het niet zitten dat het nog kleiner zal worden vind het er zo klein uitzien, alles is beter dan wat k hiervoor had maar als ik daar alleen maar aan moet denken dat neem ik dus genoegen met het minste en daar heb ik niet zoveel geld voor betaald!

@sabia, ja ik ga zo even mailen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat gek dat je ineens zoveel over krimp hoort!!

hebben jullie je borstspieren getraint of iets dergelijks?? sporten, afvallen?? de protheses krimpen niet dus vraag me echt af hoe de borsten kunnen krimpen na zo'n tijd??????

als dr plovier je verteld hoe het zit hoor ik het graag! ben heel benieuwd in hoeverre borsten krimpen, wil zelf echt niet dat ik cups ga verliezen!!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dalen doen ze inderdaad tot 1 jaar! Maar afspraak kan altijd ;)

Ik denk dat je moeder gelijkt heeft als je veel afvalt word het ook wat minder (tenslotte zit toch je eigen weefsel er nog over en als dat ook weg valt...)

Ben ook wel benieuwd naar foto's!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze krimpen omdat ze meer gaan ''hangen'' waardoor je omvang beetje afneemt :blush: Voor de meiden die meer hang willen (ikke alleen ben ik bang hihi) is het ook een voordeel!

Rot he meid! Mijn 75Etjes pas ik bijn niet meer grr allemaal te groot en in het begin moest ik die hebben, bij mij zijn ze de laatste tijd (na 9 maanden) 2 cm gekrompen ^_^

Ben benieuwd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.