Ga naar inhoud

GlamrockBarbie : 29 maart 2011 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Hee meiden,

ik heb al jullie ervaringen al allemaal gelezen!

ik word eigenlijk heel zenuwachtig nu en dan moet ik

morgen pas op consult.. ben zo benieuwd wat hij gaat zeggen

over de maat die hij vind dat het moet worden.

ik ben nameljk sinds 5 maanden best wel afgevallen, dus

mijn borsten zijn dus nu gewoon plat -AA dus..

ik ben verder ook erg smal.. maar wil wel een volle C?

Wat denken jullie, ik weet trouwens niet met welke chirurg ik

een gesprek heb...

En hoe zit het met het financieerings plan is dat een beetje OK?

Zal ik snel geopereerd worden ongeveer een maandje of duurt het veel

langer daar?

Ik hoor graag jullie meningen!

Groetjes April lynn

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 711
  • Created
  • Laatste Reactie

Heey heey,

Wat spannend morgen op consult:D

Ga je naar de bergman kliniek? of heb ik dat verkeerd begrepen?

Heb je geen voorkeur welke PC je wilt lijk mij toch wel belangrijk!! Ik wou ook een volle C kleine D :D heb 375 cc gekregen!!

Ben benieuwd wat ze jou gaan adviseren :D Ben je lang of klein?

Ik had toen bij de bergman kliniek het tel nummer gekregen voor een financieerings plan maar dan moet je wel een vast contract hebben en ik geloof meer als een bepaald bedrag per maand verdienen (waar ik niet aan voldeed) maar heb achteraf toch maar ff gespaard en gelukkig wou toch mn mannetje de rest voorschieten !

Ben benieuwd naar je verslagje morgen!

xxx Bambie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meiden,

ik heb al jullie ervaringen al allemaal gelezen!

ik word eigenlijk heel zenuwachtig nu en dan moet ik

morgen pas op consult.. ben zo benieuwd wat hij gaat zeggen

over de maat die hij vind dat het moet worden.

ik ben nameljk sinds 5 maanden best wel afgevallen, dus

mijn borsten zijn dus nu gewoon plat -AA dus..

ik ben verder ook erg smal.. maar wil wel een volle C?

Wat denken jullie, ik weet trouwens niet met welke chirurg ik

een gesprek heb...

En hoe zit het met het financieerings plan is dat een beetje OK?

Zal ik snel geopereerd worden ongeveer een maandje of duurt het veel

langer daar?

Ik hoor graag jullie meningen!

Groetjes April lynn

He April!

Leuk! Je hoeft nergens bang voor je te zijn hoor :)

Ben pas op consult geweest bij Bergman, en dat ging heel relakst.

Hij legt eerst alle verschillende prothesen en soorten plaatsing uit, vraagt naar wat je wensen zijn en doet een passessie met verschillende prothesen (alhoewel ik daar niet te veel waarde aan zou hechten want dat geeft naar mijn mening niet echt een goed beeld). Ik heb zelf cup A en ben ook smal, daarom raadde hij mij high profile aan omdat die prothesen smaller zijn dus niet zoveel ruimte innemen op je borstkas in de breedte. Ik krijg dus 350cc high profile dual plane, en hij denkt daarmee uit te komen op een kleine D, dus ik denk dat jouw wens voor een C niks geks is hoor! Maar dat kan de chirurg natuurlijk het beste beoordelen :)

Succes!!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik zit zo'n beetje in hetzelfde schuitje haha.

Ben na twee zwangerschappen van een kleine b naar een aa- cupje gegaan.

11 maart heb ik mijn eerste consult bij dr Nio in de parkkliniek.

Ik zou graag naar een volle b of kleine c gaan denk ik.

Heel veel succes met uitzoeken hoe en wat, ik hou je topic in de gaten.

Groetjes Sannetje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meiden

Viel heeeeel er tegen, ik kreeg een vrouwelijk pc, en ze behandelde me beetje alsof ik nog een kind was ofzo?

ik vertelde dn over hoe en wat. uiteindelijk dus me kleding uit gedaan en ze ging dus kijken, haar reactie was dus

ja ik snap wel dat je een vergroting wilt.. ik kon dus wel door de grond zakken:S ik heb dus AA

Toen vroeg ze me wat wil je voor cupmaat ik zei dus ja graag een C, zij helemaal meten waarop ze zei nou

een volle c word het niet je bent veeel te smal..wehebben het ook helemaal niet gehad over verschillende protheses..

maar ze wilde het niet doen omdat ze het zelf niet mooi vind..:S:( niet omdat het medisch nniet gaat NEE omdat

ze het te groot vind.

Heeft ze me eerst 200 cc gegeven toen 240 cc ik vond dat dus niet echt wat ik wilde..:( en kon me het moeilijk voorstellen!

aangezien ik me al niet op me bgemak voelde daar ging niks echt lekker..

Ik ga dus naar andere klinieken, heb bijv. in rotterdam velthuiskliniek gevonden en accgz waar dokter van Onselen opereerd!

Voelt al wat beter:D maargoed als ik fotos zie van net zo smalle meisjes met wel een 300 cc tot 375 cc en wat bloedmooi is

is dat toch raar! Vinden jullie niet?

Wat raden jullie verder aan welke klinieken in de buurt van rotterdam , utrecht denhaag?

Ben trouwens 1,77 cm 59 kilo, heb een taile van ongeveer rond de 70cm zoiets(bijzonder volgens de pc)

Ik hoor het graaaag!!(K)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey,

Nou zo ging het dus ook bij mij bij de bergmankliniek hij vond volle C ook veelste groot hij zei dat hij dat niet mooi vond enzo en begon ook met 200 CC enzo ben daarom ook naar plovier geweest! Die zei dat het makkelijk kon (dr plovier geeft ook consulten in utrecht trouwens).

Er zijn wel meiden bij de bergman hier die wel meer cc krijgen hoor bij dr Laban enzo! Als je nu al zo een gevoel heb zou ik zeker verder kijken een andere PC vragen of naar een andere kliniek!

succes ben benieuwd:D!!!

xxx bambie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee bambie,

Zal ik zeker doen! ik heb al een paar afspraken de deur uit gegooit, nu even afwachten wanneer ik allemaal terecht kan!

Ik vind het wel super spannend allemaal..

dat word goed kijken en zoeken haha! en op me gevoel afgaaan!

Ik ga nu lekker slapen ik hou jullie op de hoogte en ik plaatst denk nog wel even foto's van hoe ik nu ben!

misschien dat jullie ook een beetje kunnen oordelen hoeveel cc mooist is!

ik weet het zelf namelijk echt niet meer:(:(:(:(:(

slaaplekker!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja bij de bergman zijn het een stel zeikerds... ze kijken niet naar JOU wensen maar ze kijken naar hunzelf..

als jij een D wilt en ze vinden dat te groot, krijg je die niet :S

ga eens een kijkje nemen bij dr.plovier.. ;)

is een STUK goedkoper.. wel naar belgie rijden maar ach.. dat zou ik er voor over hebben!!

hij maakt echt mooie boobs ! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja bij de bergman zijn het een stel zeikerds... ze kijken niet naar JOU wensen maar ze kijken naar hunzelf..

als jij een D wilt en ze vinden dat te groot, krijg je die niet :S

ga eens een kijkje nemen bij dr.plovier.. ;)

is een STUK goedkoper.. wel naar belgie rijden maar ach.. dat zou ik er voor over hebben!!

hij maakt echt mooie boobs ! ;)

Dokter plovier zit nu toch ook in NL?

of heb ik dat verkeerd begrepen.

Denk je dat dokter van onselen ook wat is?

ik hoor goede dingen, heb daar een afspraak gemaakt nu even afwachten voor waneer:D

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

jammer dat je zo'n vervelende ervaring hebt gehad bij de Bergman Kliniek. Ik herken hier niets van bij mijn eigen consult en heb ook niet de ervaring dat ze niet kijken naar je lichaam. Heb zelf 385cc gekregen en ben zeer tevreden. Succes met je zoektocht!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hai meis

hahah das toevallig ik twijvel weer of het niet te groot zal zijn. ik ben 1.59m en 58 a 59 kilo ik schommel tussen die 2. ik heb van me zelf een b cup leeg en hij heeft mij een 380cc aangerade ik ben zelf bang dat ik als pamela uit de deur kom lopen. de dr die mij gaat helpen is dr kruppa van het accz kliniek. gewoon effe rond kijken het komt vast goed

succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

jammer dat je zo'n vervelende ervaring hebt gehad bij de Bergman Kliniek. Ik herken hier niets van bij mijn eigen consult en heb ook niet de ervaring dat ze niet kijken naar je lichaam. Heb zelf 385cc gekregen en ben zeer tevreden. Succes met je zoektocht!

he meid!

Wat zijn jouw maten?

Wat dat maakt ook verschil!

kuss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het erg moeilijk een pc te kiezen..

Dus maak ik maar overal afspraken en consults!

Maar het maakt het ook iets gemakkelijker als jullie aan geven waar jij meer mee hebt,

en waarom? wat voor Borstvergroting jij daar heb gedaan of wat je nog gaat doen! (voor en na)

En prijzen e.c!

ik hoor het graag van jullie!

p.s heb net een afspraak gemaakt voor consult bij dr. van Onselen! 10 maart..

Dus nog even geduld (3weken:()

(K)

Link naar reactie
Delen op andere sites

De kwaliteit heeft er niks mee te maken, je heb goedkope chirurgen in belgie die prutsers zijn en dure in nederland die prutsers zijn, in belgie is de btw regeling anders vandaar dat het daar goedkoper is! En ze gebruiken in belgie ook gewoon het merk eurociliconen bijv en in NL bij de bergman ook dus daar heeft het ook niet mee te maken ;) Dr Plovier zei dat hij ook goekoper is omdat hij veel BV's doet dus hij krijgt korting op zn ciliconen . zou niet als eerst naar de bedragen kijken maar zoeken naar de beste PC en foto's en ervaringen ervan ..

Je moet gaan waar je je het beste bij voeld vind ik en dat het ergens goedkoper is is alleen maar mooi meegenomen :D Ben benieuwd naar je keuze..

xxx Bambie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai April Lynn,

Wat fijn dat je al twee consulten hebt ingepland!

Ik wilde je toch ook nog eventjes wijzen op dr. Nio in de Parkkliniek in Rotterdam :36:

Via een vriendin ben ik daar voor een 2de consult geweest en ik voelde me daar erg op mijn gemak!

Het is voor jou een thuiswedstrijdje, maar het is wel wat duurder dan Belgie... (ik betaalde E3880)

Het is ook handig met controles na de operatie & als er onverhoopt wat mis is (maar daar gaan we maar niet van uit...)

Heel veel succes met je zoektocht en je consulten :35:

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.