Ga naar inhoud

GlamrockBarbie : 29 maart 2011 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 711
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoe ist gegaan vandaag? Kon hij het herstellen? Is het allemaal een beetje meegevallen?

Jeej.. wat een vragen op 1 regel :blush:

Hopenlijk heb je je eigen prothesen mogen houden en is het allemaal naar wens verlopen. Je zal wel in de file terecht zijn gekomen :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hee wijffie,

hopelijk is alles goed gegaan bij je, want ik had mijn afspraak om 16.00 en uiteindelijk pas om 18.45 ivm uitloop operatie's.

Ben ook nu pas thuis pfff om 12 uur s'middags weg gegaan, wat een gekkehuis op de wegen in België.

Goed herstel en hopelijk ging de terug reis soepeltjes.

Knuffie shoompie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Glam,

Hoop dat alles goed verlopen is en je lekker ligt te bekomen op de bank! Laat je maar weer verwennen nu en ik zie uit naar je verslagje als je er klaar voor bent!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi lieverds,

ben niet zo in staan een heel verslag te typen,

maar gaat redelijk, veel pijn aan me borsten ook ben ik

veel misselijk en hoofdpijn maar daar ben ik voor naar de dokter geweest, andere pijnstillers gehad nu moet het goed gaan ;)

4 weken plat met een inwikkel verband om me bovenlichaam, die mag ook niet af pas met 4 weken po.

hoop snel verslagje te plaatsen! ;) dankje voor de lieve reacties!

Groetjesss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.