Ga naar inhoud

GlamrockBarbie : 29 maart 2011 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 711
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi meiden,

Hier even een update,

Bij de dokter geweest en moest onmiddelijk stoppen

met tramadol, paracetemol en de antibiotica!

Wat het geval was ik kon ht niet aan en me lichaam was aan het uitdrogen, voelde me ook niet goed, veel overgeven, erge hoofd pijn(gek hoor met 3 pijnstillers) slap.

Ik moest eigenlijk naar het ziekehuis aan het infuus maar mijn huid rekte nog net genoeg mee! fieeeeeeew :blush:

Nu heb ik medicijnen tegen misselijkheid en moet ik de inbrufen nog steeds nemen, maar heb wel de oxycontin er bij gekregen (2 x sterker dan morfine) :mellow: :mellow: tja het helpt wel, ben vandaag best goed de dag door gekomen ;)

Eet weer wat meer, misselijk is minder, ben vaak best actief doordat ik minder pijn heb.

Alleen me middenstuk van me borsten is pijnlijk met arm bewegingen sinds vandaag, en borsten vrijwel gevoelloos :wacko: , Ja ik heb een soort van kijkje genomen maar dat komt doordat me borsten zelf niet zijn ingewikkeld, maar eromheen, boven en onder, en dan om me hele romp heen, ongeveer van me navel tot me nek haha! makkelijk met kleding ook maar niet heus :S :unsure:

ZE zijn GROOT en breed voor mijn gevoel, vriend vind het ook en moeder ook, ze moesten stukje naar buiten worden geplaats dus dan is de vooraanzicht ook wat groter. dus zonder meer cc's oogt het groter :154::159:

Klein updateje!

Kliniek verslag komt nog maar is beetje kut gegaan dus sta niet te trapelen lol;) maar die houden jullie te goed ;)

:119::116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Jeetje joh... bijna uitgedroogd is niet niks. Gelukkig op tijd bij de dokter langs geweest en nu andere pijnstilling zodat je niet meer zo misselijk bent. Het klonk als een kleine ingreep maar heeft heel wat gevolgen voor je gehad. Zo te hopen is het het ook allemaal waard geweest he! Daar duimen we voor. Je moet maar ff gedachten op oneindig en over een week zal t vast veel beter gaan...

Groetjes en sterkte meid,

Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi meiden,

Hier klein verslagje van hoe het is verlopen.

ik ging er al niet zo goed in (gezondheid) en me huisarts thuis had al met ze gebeld dat hij het liever niet had, maar plovier heeft me toch maar gewoon geopereerd.

Ik heb voor narcose en na narcose veel pijn gehad, ze hadden alleen verteld dat ze me moesten beademen. verder was alles goed gegaan zeiden ze.

Maar mijn moeder en ik vertrouwen het niet helemaal. ook zat ik aan mijn maximum aan pijnstilling dus moesten ze me terug een slaapmiddel geven.

nu thuis gaat nog steeds niet goed, heb antibiotica omdat mijn wonden slechter zullen genezen heb zelfs kans dat ze niet genezen gezien mijn lichaamsconditie.

Nu moest ik met tramadol stoppen en heb ik oxycontin(2x sterker morfine) en maagbeschermers. gisteren was een dag dat ik goed eet en me beter voel maar net zoals vandaag heb ik koorts en gaat slechter.

Bovenop heb ik nog eens de griep tepakken (door me afweersysteem) allemaal beetje triest.. het verhaal van bijna ziekehuis had ik al verteld geloof ik he ;)

Zelfde protheses maar dan ogen me borsten breder. en ze moesten inderdaad er in en weer er uit gehaald worden met de operatie!

De operatie duurde 1,5 uur. ik moest daar 8 uur melden en ging er 3 uur weg.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Wat vervelend voor je! Fijn dat je moeder je veel steun geeft.

Ik ben net lid geworden, omdat ik al heel lang nadenk over een borstvergroting. Het lijkt me zo eng om mee te maken wat jij nu meemaakt. Ik hoop met je mee dat het snel goed komt en jij je snel weer beter voelt.

Sterkte!

Groetjes,

Feline

(glimmergirl)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi feline!

Ja heb er ook lang over nagedacht! heb mijn borstvergroting op 29 maart 2011 gehad, dit was een borstcorrectie.

Had de complicatie symnastie (uniboob)

Goed rondkijken, veel fotos kijken.

Plovier is echt aan teraden of veel fronten,

maar er zijn ook hoop andere goede!

Wat is jouw wens qua vergroting van de borsten?

Groetjessss!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oei meis, is allemaal nog veel heftiger geworden als verwacht hé, en dan ook nog eens de griep erboven op! Wil je iig heel veel beterschap wensen en hoop dat alles spoedig de goede kant op gaat! Laat je maar lekker in de watten leggen door je vriendje en je mama!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.