Ga naar inhoud

GlamrockBarbie : 29 maart 2011 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 711
  • Created
  • Laatste Reactie

Goede instelling maar denk dat het erg mooi te maken is en dan heb je vast en zeker je droomboobs.

Zal in ieder geval duimen en ook dat je niet super lang hoeft te wachten.

Ahhh lief!! :11:

Ja gaat super met de boobs, ze worden steeds mooier (en vond ze al zo mooi!!) :136:

Klopt heb alleen nog foto's in mijnalbum.nl

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@femm is alweer een tijdje geleden zou je mij je album en ww kunnen sturen :blush:

@mi en marisjuh, ja die dingen gebeuren denk ik tijdens een operatie alle complicaties kunnen voorkomen.. zoals dubble bubble of oneven borsten.. dankje mi komt wel goed denk ik zo :)

morgen probeer ik meer info te verkrijgen of ik nu grotere of kleinere borsten krijg, hoe ze herstel operatie zal gaan en hoelang ik moet herstellen.. zowiezo betaal ik niks, valt binne mijn garantie ;)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh wat ontzettend vervelend zeg!! Pff je komt dus niet onder een hersteloperatie uit :(

Heb je geen pijn of last ervan (behalve dat je het lelijk vind dan hè ;) )

Dr Plovier krijgt nogal wat herstellers de laatste tijd :ph34r:

Ontzettend veel sterkte meid!!!

Ik las hierboven dat het een fout is van de chirurg, en dat heb ik vaker gehoord. Ik las net dat het vaker voorkomt bij slanke patienten met weinig vetweefsel op hun borstben, en dan in combinatie met grote prothesen.

Heb het even gekopieerd :

Symmastia results from ill-conceived or overly aggressive attempts to alter chestwall anatomy trying to increase cleavage in thin patients. Thin women usually have little soft tissue or fat over the breast bone where the breasts normally gently slope inward from each side to a soft depth of cleavage over the sternum. If this soft tissue is absent, the transition to the cleavage area may be rather abrupt and squared off, with a visible space between the breasts. This outcome is purely a result of the starting point anatomy, but is made worse by use of larger implants in thin patients, and is a problem for implants over or under the muscle, though submuscular implant placement allows the muscle t o provide some softening of the transition to the cleavage area from the augmented breast mound.

Complete relief of medial pressure on the repair must be maintained by either expanding the implant pockets laterally,or by exchange for smaller implants.The repair must be reinforced by external pressure with a Thong Bra garment, and usually by use of a bra.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja.... :( het is gvd klote zeg zoiets, bah! Sja de oorzaak heb je niks aan (stukje info is misschien wel handig), als het maar opgelost wordt. Maarja, al dat gedoe er omheen daar zit niemand op te wachten :angry:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Veel sterkte! Hoop dat je snel weer kunt genieten van je borsten. Wat een positieve instelling! Bij 3,5 mnd PO stonden je borsten nog uit elkaar, maar op internet geven ze aan dat dit een aantal uur tot weken na de operatie kan gebeuren.

Het komt vast en zeker wel goed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden,

heb nog even heen en weer gemailt met valérie,

ze is echt een schat zo op dit uur nog mailen,

ik heb een datum voor mijn hersteloperatie,

op 30 januari 2012 om 8u binnen een dag is het geregeld vind dat best vlot, ze vertelde mij dat alles goed zou komen en dat het terug weer helemaal mooi ging worden.

wat er is gebeurt met mijn tussenstuk mijn weefsel was er zwak en is dus naarmate van tijd gescheurd..

dit gaan ze terug hechten en dan zou het mooi moeten zijn!

ben er op tijd bij! en als er annuleringen zijn dan belt ze mij dat ik eerder kan! ook hele goed!

ben weer wat opgelucht!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel heel erg fijn dat je nu nog een reactie krijgt. Gescheurd, dat is dan de reden dat het zo laat pas is gebeurd? Heb je in deze maanden ook pijn gehad aan het "tussenstuk"? En je wordt alleen gehecht, de huidige implantaten worden dus niet vervangen? Dat is wel heel fijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@lieke, ja gescheurd.. dit kan al veel eerder gebeurd zijn hoor al in het begin, me huid stond al zo strak en misschien is dit geleidelijk gebeurd heb geen last gehad namelijk! dus dat valt al mee!! maar alleen gehecht geen andere protheses! kan me grootte behouden!

@blush, dankje meid!

@fem, lief van je meid! :blush::136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is heel goed nieuws, in hoeverre je dit gehannes goed kan noemen natuurlijk!

Superrrr!!!

En lief hè die Valerie! Dat is toch ook maar een moedertje dat dag en nacht bezig is met de patiënten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

ik heb je nieuwste foto"s bekeken en idd duidelijke zaak.Jammer hoor,maar gelukkig is het op te lossen.

Plovier heeft het zoals al gezegd maar druk met zijn hersteloperaties,slechte zaak dat hem dat relatief vaak overkomt.

Maar meid,ik hoop dat hij alles keurig herstelt en je van mooie boobs mag genieten,want ik blijf me verbazen hoe groot jouw boobs zijn.( positief bedoeld)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo itsme,

Plovier heeft op deze site ook wel een heeeeel groot aandeel qua clienten he?

Dus dat moet je een beetje in de juiste verhouding zien.

In mijn ogen ben jij er steeds als de kippen bij als het om dr. plovier gaat met dingen die niet goed gaan.

He Glamrockbarbie,

Had al gereageerd op je foto.

Gelukkig heeft valerie al snel gereageerd en weet je dat je geholpen word!

Hoop voor jou dat het weer op zijn minst net zo mooi wordt als eerst!!!!

Liefs Janine.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.