Ga naar inhoud

GlamrockBarbie : 29 maart 2011 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 711
  • Created
  • Laatste Reactie

@ Janine,

Ik zeg hooguit sneller wat dan een ander,je goed recht om dit naar me uit te spreken hoor,maar het valt gewoon op de laatste tijd bij hem,ondanks dat hij zoveel klanten heeft.En ik heb ook al tig keer gezegd dat ik net zo goed veel mooie dingen uit zijn handen zie.En ik zie echt de dingen wel in verhouding.

Maar over andere artsen lees je gewoon minder problemen,terwijl er een hoop artsen zijn die hier ook goed vertegenwoordigd zijn kwa klantenaantallen.

Maargoed,het gaat hier steeds meer de kant op dat je niet kritisch mag reageren en je eerlijke mening uitten zonder op de vingers getikt te worden.

Ik vind het gewoon erg voor al die dames die met complicaties zitten en niet alles kun je wat aan doen,maar ik weet zeker dat bij Plovier ook een aantal dingen WEL voorkomen had kunnen worden als hij andere keuzes had gemaakt.

Maar ala,ik trek me al steeds meer terug hier en zal me over hem ook maar niet meer uitlaten dan.

Succes GRB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mja zo leren wij ook weer wat bij he,wat dr zoal mis kan gaan.

En ja .het komt ook zkr goed,t kost je alleen wel weer een stress dagje....

zonde.:wacko:

maar goed niets aan te doen,hoop dat Plovier er ook weer wat van geleerd heeft......

en t snel in orde maakt.:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfff wat een ellende zeg! Ik vond jou borsten echt de mooiste van allemaal... (al je foto's heb ik opgeslagen en aan dokter Plovier laten zien "zo wil ik ze!")

Ik weet zeker dat dokter Plovier ze weer net zo mooi maakt!

Zet 'm op meis

Link naar reactie
Delen op andere sites

Marisjuh, Dankje wijfie, ik doe mijn best hihi :blush:

Caatje, ja ze zijn nu echt niet verschrikkelijk alleen beetje schoonheidsfoutje en kan erger worden dus omdat te voorkomen word het weer gehecht, de kans dat het dan weer scheurt is wel echt nihil gelukkig!

Miscchien ogen ze ook wel groter!! maar misschien ook niet is wel een risico dat ik neem!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben het met Caatje eens, ik ben altijd jaloers geweest op jou borsten qua vorm en grootte! En zo worden ze straks weer. Wel fijn dat de kans bijna nihil is dat het straks opnieuw scheurt klein is.

Ik lees dat plovier veel herstel operaties moet doen, maar volgens mij heb ik dan iets gemist... m.u.z. van jou herstel operatie dan.

Op naar de 30e.

Liefs lieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee ik bedoel niet veel herstel operaties, ik heb daar namelijk niets van gelezen maar ik las hier in in jou topic van femmy en itsme dat er herstel operaties waren bij plovier maar volgens mij valt dat wel mee (tenminste ik heb daar niets van gelezen). Was meer een vraag vanuit mij "zo van heb ik iets gemist?". Ik ben nog steeds overtuigd van plovier zijn kunnen.. Ben zelf nog steeds iedere dag blij alleen ze hadden groter gemogen :) met 515cc heb ik maar een c cup bereikt.

Maar ik ben ervan overtuigd dat plovier het weer super mooi hersteld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dacht ik nou ook, had ook nog niks gezien namelijk!

ja ik heb 540cc en heb een F maar lijkt kleiner hoor,

raar dat cc's zo anders uitvallen bij iedereen!

Ja plovier kan er wat van ja! denk dat mede door dit forum

vrouwen erg kieskeurig worden en alles zien, anders hadden menig vrouw niet eens geweten dat ze het hadden en zich er niet aan gestoort!

maar alles kan altijd beter! en daar streef ik nu ff naar haha als het toch in mijn garantie valt lol! :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan ben ik niet de enige dus. Ja Ik zag indd dat je 540 cc had, die cc's vindt ik zo moeilijk in te schatten. Had trouwens wel dezelfde voor situatie als jou maar misschien een diepe borstkas?

Ja dat je voor een nieuwe operatie gaat is begrijpelijk, en gelukkig is de kans op herhaling klein. Je bent er i.i.g. echt rustig onder, een tweede operatie. Je weet nu ook wel een beetje wat je te wachten staat. Hoop dat je je er op deze manier doorheen slaat en niet al te zenuwachtig bent voor de operatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat zeggen er meer ja dat ik er heel rustig onder blijf, me moeder toen ze het ontdekte bij mij (want ik had het nooit ontdekt) was echt hysteries en boos!! en ik was heel rustig.. ze vond me gewoon beetje eng en gevoelloos :P ahaha!

ik probeer me gewoon niet te druk te maken, ja lichaamsbouw is dan anders? ben ook erg smalletjes weet niet hoe jij bent.. maar blijft een mysterie!! <_< <_<

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb daar namelijk niets van gelezen maar ik las hier in in jou topic van femmy en itsme dat er herstel operaties waren bij plovier maar volgens mij valt dat wel mee (tenminste ik heb daar niets van gelezen).

Ik ben nog steeds tevreden hoor, maar ben in 9 weken al 3x opnieuw geopereerd,en 7x in totaal gehecht en over 6 maanden mag ik voor de 4e keer (als alles goed gaat, anders komt er zelfs nóg een 5e operatie bij)

Ik weet nog wel iemand hier die niet tevreden is met een bepaald iets, en dat is allemaal terug te herleiden naar te grote protheses plaatsen. Glamrock komt erbij met een hersteloperatie....

En ik kan me levendig voorstellen dat er nog wel een aantal volgen.

Nogmaals, ik ben tevreden met name over de service...maar dan heb je een idee wat Femmy & Its bedoelen met de hersteloperaties.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Piepke, wow dat is wel heel veel. Ik had wel gelezen dat je wond niet dichtging maar ik wist niet dat je al zo vaak geopereerd was...hoe komt dat dan, door een te grote prothese? Ik dacht dat dit ook afhankelijk was per persoon (ook met bijv een infectie). Ik hoop voor je dat het eindelijk goed komt!

@glamrockbarbie, ja je had het zelf nog niet gezien? Ik snap wel dat je mieder schrok, ik had er ook nog weinig over gelezen/gehoord.

Ik ben 1.69 en 57 kg (maatje 36/38). Niet zo slank als jij ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Glamour, ik vind het enorm fijn voor je dat je met Plovier op een normale manier tot een goede oplossing bent gekomen!

Maar ik deel de meningen van Femmy en itsme, als je hier op het forum goed lees, merk je echt wel dat er de laatste tijd best wat meiden ontevreden zijn of met

complicaties rondlopen. Juist omdat Plovier hier een groot aantal meiden heeft geopereerd of meiden die door de lovende verhalen nog door Plovier geopereerd willen worden, valt dit meer op in tegenstelling tot andere pc's, ik hoop niet dat dit gaat stijgen want hij heeft inderdaad prachtige boobies gemaakt.

Maar nogmaals, ik hoop echt dat ze je prachtig gaan herstellen.

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee ik vindt het al z'n grote vooruitgang dat ik (denk ik) wel kan wachten totdat een wissel "noodzakelijk" is. En hier komen grote borsten voorbij maar zo in het "echt" heb ik een redelijke maat en denk ik weer, ze zijn toch best groot.

Ja indd respect voor piepke, jeetje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Lieke, hoe dat komt : een infectie in combinatie met een te grote prothese.Mijn hechting wilde niet dicht gaan! Let wel... er was met mij afgesproken dat er MAXIMAAL 750 cc in zou gaan, en 500cc was zelfs een verstandigere optie. Ik werd wakker met 900cc (zonder overleg) dat was dus echt héél erg verschieten voor mij.

Had ik een infectie met 600cc gekregen, dan was het allemaal anders gelopen en had mijn hechting waarschijnlijk dicht kunnen groeien.

@Glamrock: Wat ze allemaal gedaan hebben :

Operatie 1 : Borstlift + prothesen

Operatie 2 : Rechterprothese verwijderen, borst spoelen en weer terugplaatsen

Operatie 3: Rechterprothese verwijderen, kleinere prothese (600cc) plaatsen

Operatie 4 : Over 6 maanden als mijn weefsel weer sterk genoeg is 900c terugplaatsen.

Operatie 5 (eventueel...als blijkt dat mijn borst ook nu de 600cc niet aankan, dan wordt de gehele prothese verwijderd en de borst leeg gelaten voor 6 mnd)

Tussentijds heel veel terug geweest om de wond opnieuw te hechten, maar helaas.

Glamrock, op mijn profiel staat een korte samenvatting met data, en als je kijkt in het album "complicaties" dan zie je wat er ongeveer speelt.

@

Link naar reactie
Delen op andere sites

Piepke, jeetje dat is inderdaad schrikken zonder overleg. Ik ben nu heel je topic aan het lezen. Je hebt nog wel een weg te gaan dus, in onzekerheid of het wel lukt. Heel veel sterkte. Ik ga je toPic verder lezen en kan daar nog reageren. Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.