Ga naar inhoud

GlamrockBarbie : 29 maart 2011 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Ja die mensen die zoiets zeggen die hebben zoals Carla al zegt zelf de hele wereld..

Die kunnen zich niet verplaatsen in anderen...

het is jou lijf en jij moet er gelukkig mee zijn! Succes meid!! :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 711
  • Created
  • Laatste Reactie

hahaha nee klopt denk ik wel!

sorry dat ik soms misschien geirriteerd reageer maar elke keer komen jullie met argumenten dat het komt omdat ze hangen of dit of dat, maar het gaat erom dat ik ze er gewoon niet mooi uit vind zien en ben er gewoon niet blij mee!

dus maak niet uit waar het aan ligt gaat erom netzoals bij carla dat ik zelf het mooi vind! en me vriend natuurlijk ook een beetje :D

Snappen jullie? niet gemeen bedoelt vind lief dat jullie er in geintereseerd zijn maar is gewoon ff klote, en baal er van!

Ah lieve April toch... :(

Snap dat je je klote voelt omdat ze ongelijk zijn en je het echt niet mooi vind!!

Ik bedoelde het ook echt niet vervelend hoor wat ik zei!

Alleen ik vond nu 540 cc al heel groot voor jou lichaam ,meer zo te worden denk ik!

Maar goed nu ze geslonken zijn kan er best wat meer cc's in !! :P

Maar omdat je ook nu al zon last hebt van rimpels enzo.

Ik hoop echt dat dr.Plovier je gaat helpen hoor meis !!!

Want zo rondlopen is ook maar niks he :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ben er ook bang voor dat ik niet meer cc's aan kan en dan moet ik er maar aan geloven..en die rimpels heb ik nu niet meer zo veel last van.. voel ze weleens maar zie ze niet meer! das wel beter haha!

ik snap dat je het niet zo bedoelde meis maar probeerde beetje me punt uit teleggen dat ik ze gewoon mooi wil vinden, en niet persee een verklaring moet en zal zoeken is wel altijd handig natuurlijk haha! :1bouncingboobs: :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik sluit me aan bij Lianne :136:

Ondanks vele het nu heel mooi vinden (zou ze stiekem wel willen hoor hihi) gaat het toch echt om jou!

Hoop dat je helemaal tevreden kunt zijn meid daar gaat het om ;)

Hihi ja carlaa word onze big boobies dokter :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vind het heel erg voor je april; kweet ni waardoor het komt maar ik begin egt schrik te krijgen. ik kan men weg nimeer vinden ts alle negatieve verhalen. Ik vraag het me ook af, of het zijn schuld is? Inschattingsfout, of iets anders? Anyway, hopelijk is er een o^plossing voor...:((

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Hoi iedereen,

ben er een tijdje vantussen geweest en lekker druk met van alles,

maar ben dus sinds een paar dagen achtergekomen door mijn moeder dat ik dus 'waarschijnluk' Symnastia ook wel Uniboob genoemd heb.

Hier is al eerder een topic over geweest en noemt had ik gedacht dat heb ik.. ik vond mijn tussenstuk van mij borsten altijd al wat minder mooi en raar naar voren staand, wat slecht is te zien op fotos maar nu lijkt het steeds erger te worden, ik plaatst ook een foto bij zodat jullie zelf kunnen oordelen.

ik heb al contact op genomen met de kliniek en de assistente laat mijn fotos zien aan de dokter en neemt zsm weer contact met mij op, ze vertelde mij wel dat de fotos erg duidelijk zijn en dat het kan gebeuren, maar het weer mooi word gemaakt voor mij.

Dit vond ik al wel wat fijner, ik vind het niet fijn weer onder het mes te gaan, ben namelijk best bang dat het lelijker word dan het is..

Hier een link van een voorbeeld van Symnastia (uniboob) ook toevallig van een meisje van 20 jaar. :

http://www.poustiplasticsurgery.com/case-of-the-week/breast-revision-surgery/breast-revision-surgery-symmastia-3/

fotos van mij probeer ik bijtevoegen. ik zie nu helaas te groot ik kijk ff via de fotogallerij!

Graag jullie meningen.

Groetjes April! :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey April,

Wat ontzettend balen zeg!

Ik vond jouw borsten altijd al erg dicht bij elkaar staan maar dacht dat het kwam door het grote aantal cc in combinatie met je smalle bovenlijf.

Denk je zelf dat het hebben van een uniboob (in jouw geval) komt door te brede protheses in een te smal bovenlijf?

Die gedachte komt bij mij namelijk op..

Ik hoop dat alles goed komt voor je!

De foto's op de link die je hebt toegevoegd zien er iig goed uit, toch ;)

Groetjes en sterkte

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi meiden,

weet niet wat hij precies allemaal gaat doen bij mij,

de fotos op de link is van een uniboob, dus zo hoort het dus niet te zijn, mijn fotos blijven te groot ik ga zo even kijken of ze in de gallerij wel kunnen!

ik weet niet hoe het komt maar hoop dat ik de zelfde maat kan houden enzo anders word ik gek..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oef meisje :( wist niet dat je hier last van had!! De eerste gedachten zijn bij mij ook te groteprothese.. maar waarom het dan zo naar elkaar groeit? Ben heel benieuwd naar je foto vind je boobs zo mooi!! succes mop!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@marisjuh, Als je het opzoekt symnastia staat er niet bij door de grote protheses het komt doordat de pockets niet goed zijn gemaakt,

je moet zo zien normaal zit er soort muur tussen de 2 borsten, dat heb ik niet meer, dus dat betekend dat het verkeerd is gegaan tijdens de operatie en misschien te pockets verkeerd gesneden zijn maar weet het fijne erook niet van ik ga het nog horen, ik denk morgen!

dankje meid is echt heel kut :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis,

Dit is idd echt heel k........t. Hoop echt giga dat het opgelost gaat worden en dat ze weer net zo mooi worden als voorheen. Heel veel succes meis en ik blijf het volgen.

Liefs,

Cinta xx116.gif

Hey meis,

Dit is idd echt heel k........t. Hoop echt giga dat het opgelost gaat worden en dat ze weer net zo mooi worden als voorheen. Heel veel succes meis en ik blijf het volgen.

Liefs,

Cinta xx116.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje meid, vervelend zeg, ik vond jouw borsten ook wel erg mooi, maar vond ze op je profielfoto (6 maanden po) al best erg dicht tegen elkaar aanstaan, terwijl het daarvoor (3,5 maand) nog niet echt te zien was, ik hoop dat Plovier met een goede oplossing komt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden,

het is altijd al geweest hoor, alleen zie je het op fotos niet goed, voorheen dacht ik dat het gewoon lag aan dat het nog moest rekken, nu het gerekt is zie je het nog meer, maar ligt het aan, en als het aan de protheses had gelegen wat het in het begin gelijk al zo en dat was niet zo!

symnastia is niet door te grootte protheses maar door een fout van een plastisch chirurg maar we gaan het snel horen!

thanks allemaal!

Link naar reactie
Delen op andere sites

symnastia is niet door te grootte protheses maar door een fout van een plastisch chirurg maar we gaan het snel horen!

Klopt de pockets zijn dan verkeerd gemaakt, fout van de chirurg. Had dit ook gelezen op zo'n Amerikaanse site.

Heel veel succes meid en hopelijk komt er snel een oplossing.

Sterkte!! xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@cinta, ja ik hoop het ook! hou jullie op de hoogte!

@fem, ja de pockets lopen dan door dan dat ze eindigen in het midden als een soortje muurtje tussen de borsten, heeft niks met de grote protheses te maken, maar zoals ik dan zie op sites als het weer mooie gemaakt word komen de borsten ook groter uit omdat ze dan beter tot hun recht komen..

Ben benieuwd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.