Ga naar inhoud

Imker : 28 oktober 2019 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Hoi,

 

ik ben Imke, 23 jaar oud en denk al een paar jaar over een borstvergroting. Ik voel me gewoon geen vrouw als ik in de spiegel kijk en met een zeer jong gezicht en klein/smal postuur word ik al jaren stukken jonger geschat. Heb op dit moment de financiële middelen nog niet voor, maar heb mij aangemeld op dit forum om me te oriënteren. Ik neus dus vooral rond om ervaringen op te doen. Ken namelijk niemand in mijn omgeving die een borstvergroting heeft laten doen, en wil me graag goed informeren. Zo weet ik tenminste dat ik de juiste beslissing maak.

 

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast happynewme

@Imker komt mij zo bekend voor! Ik word dit jaar 27 en met wijn halen moest ik nog steeds mijn legitimatiebewijs laten zijn :unsure: daar wordt je gewoon onzeker van! Ik heb er ook iets van 10 jaar over nagedacht, toen besloten dat ik het echt wilde en toen geld gespaard. Heel veel succes (en natuurlijk veel plezier) met oriënteren.

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

@happynewme ja, heel ergerlijk inderdaad. Ik had dat vroeger al als ik een club binnen wilde dat er altijd om mijn ID werd gevraagd, terwijl jongere vriendinnen op hun 15e wel gewoon binnenkwamen. Dat het toch zoveel invloed kan hebben op je leven.:P

 

 Bedankt! Fijn dat er zo'n forum bestaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 years later...

Hoi!

 

Ik ben Imke, 25 jaar en het is nu bijna een jaar geleden dat ik op eerste consult ben geweest.

In Februari heb ik mijn datum vast laten stellen: 28 oktober 2019 word ik geholpen door Dr. Verdonck. 

Al gelijk bij het eerste consult had ik een heel goed gevoel bij hem, reageerde rustig op mijn vragen en op die van mijn vriendin, die ook mee was.

Hij was ook heel eerlijk en gaf aan wanneer het te groot was of niet mooi. Bij mij was dat al heel snel duidelijk, haha.

 

Vorige week mijn tweede en laatste consult gehad voor de operatie in oktober. Nog een keer gepast om het zeker te weten. Het zal 235 cc motiva worden.

Ik ben 1.63, 47 kg en redelijk smal gebouwd. Ik wilde het dus graag nog in lijn met mijn lichaam hebben, waardoor 255 cc echt te groot voor mij was. 

Omdat ik boven wat volume mis, krijg ik een lichte push-up. Ik heb nu dus een kleine 70B

 

Tot nu toe ben ik nog niet zenuwachtig en kijk ik er echt naar uit, maar ik weet dat ik tegen de tijd dat mijn operatie echt in de buurt is, ik het toch wel super spannend ga vinden. 

Ik hoop dus eigenlijk dat jullie mij wat kunnen geruststellen!

 

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18-9-2019 om 18:57, Imker zei:

@best_boobie ik had niet gezien dat ik deze al in operatieverslagen mocht plaatsen!

Hoi hoi

Geen probleem, goed dat je me tagt :35: 
Ik ga je titel even aanpassen en je verhuizen naar de operatieverslagen. Dan kan voortaan alles in dit topic :) Wel zo overzichtelijk ;) 

Ik heb ook even je oude voorsteltopic toegevoegd in dit topic, anders staat dat ergens los op de site, en zo staat het allemaal bij elkaar.

Wat goed dat je de knoop doorgehakt hebt en nu klaar bent voor je bv!! Je krijgt zo te horen, de Motiva Progressive Plus prothese. Dat is een ergonomisch gevormde prothese met iets meer vulling, waardoor je dat lichte push up idee krijgt.

Alvast heel veel succes gewenst!! Het is een spannende tijd, maar je zult zien dat hij achteraf, na je herstel, laten we zeggen na de eerste 3 maanden, voorbij gevlogen is.. Maar dat is echt pas achteraf, want tot 3 maanden po gaat alles heeeeeel traag :P 
Je zult het woord 'geduld' nog gaan haten, net als de meeste meiden hier op het forum haha

Als er vragen zijn, stel ze gerust en je mag me ook altijd een pb sturen als je iets wilt weten.

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19-9-2019 om 21:50, best_boobie zei:

Hoi hoi

Geen probleem, goed dat je me tagt  
Ik ga je titel even aanpassen en je verhuizen naar de operatieverslagen. Dan kan voortaan alles in dit topic Wel zo overzichtelijk  

Ik heb ook even je oude voorsteltopic toegevoegd in dit topic, anders staat dat ergens los op de site, en zo staat het allemaal bij elkaar.

Wat goed dat je de knoop doorgehakt hebt en nu klaar bent voor je bv!! Je krijgt zo te horen, de Motiva Progressive Plus prothese. Dat is een ergonomisch gevormde prothese met iets meer vulling, waardoor je dat lichte push up idee krijgt.

Alvast heel veel succes gewenst!! Het is een spannende tijd, maar je zult zien dat hij achteraf, na je herstel, laten we zeggen na de eerste 3 maanden, voorbij gevlogen is.. Maar dat is echt pas achteraf, want tot 3 maanden po gaat alles heeeeeel traag  
Je zult het woord 'geduld' nog gaan haten, net als de meeste meiden hier op het forum haha

Als er vragen zijn, stel ze gerust en je mag me ook altijd een pb sturen als je iets wilt weten.

 

xx BB

 

Ja, ik begin het toch wel weer spannend te vinden! 

Zeker nu het dichtbij komt en je er echt over na gaat denken. 

Het lijkt ook pas gisteren dat ik mijn eerste consult had en nu is de operatie gewoon al bijna.

 

Geduld zal voor mij inderdaad wel een dingetje worden, haha. 

 

Ik ben vooral benieuwd hoe ik mij het beste kan voorbereiden. Ook m.b.t. het bestellen van een sportbh want ik heb natuurlijk geen idee wat mijn maat gaat zijn. 

Dit soort kleine dingetjes ben ik ook gewoon vergeten te vragen, dus zal straks eens gaan mailen.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Imker zei:

 

Ja, ik begin het toch wel weer spannend te vinden! 

Zeker nu het dichtbij komt en je er echt over na gaat denken. 

Het lijkt ook pas gisteren dat ik mijn eerste consult had en nu is de operatie gewoon al bijna.

 

Geduld zal voor mij inderdaad wel een dingetje worden, haha. 

 

Ik ben vooral benieuwd hoe ik mij het beste kan voorbereiden. Ook m.b.t. het bestellen van een sportbh want ik heb natuurlijk geen idee wat mijn maat gaat zijn. 

Dit soort kleine dingetjes ben ik ook gewoon vergeten te vragen, dus zal straks eens gaan mailen.

 

Krijg je daar niet gewoon een BH? :)  

Ik vond het hebben van een hoofdsteun (online gekocht voor 30 eu ofzo) wel echt heel fijn (als je geen elektrisch bed hebt), en een voedingskussen. Daarnaast had mijn vriend op de terugweg macdonalds gehaald en ik drink nu nog steeds uit die macdonalds XL beker met rietje, want ik kon mijn armen niet goed naar mijn mond brengen en een glas tillen was ook zwaar. Door deze grote beker en rietje hoefde ik niks te tillen, was ideaal haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minuten geleden, vithoufiore zei:

 

Krijg je daar niet gewoon een BH?   

Ik vond het hebben van een hoofdsteun (online gekocht voor 30 eu ofzo) wel echt heel fijn (als je geen elektrisch bed hebt), en een voedingskussen. Daarnaast had mijn vriend op de terugweg macdonalds gehaald en ik drink nu nog steeds uit die macdonalds XL beker met rietje, want ik kon mijn armen niet goed naar mijn mond brengen en een glas tillen was ook zwaar. Door deze grote beker en rietje hoefde ik niks te tillen, was ideaal haha!

Als het goed is wel! Maar volgens mij zit ik ook sowieso twee weken in het verband. 

Was ook meer voor als dat verband zou irriteren en ik het er ‘zelf’ zou mogen afhalen

 

Een voedingskussen wilde ik gaan aanschaffen inderdaad. lees daar veel positiefs over.

 

Daar had ik nog niet eens over nagedacht, dat zelfs een glas zwaar kan Zijn. Die ga ik onthouden haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22-9-2019 om 22:32, Imker zei:

Als het goed is wel! Maar volgens mij zit ik ook sowieso twee weken in het verband. 

Was ook meer voor als dat verband zou irriteren en ik het er ‘zelf’ zou mogen afhalen

 

Een voedingskussen wilde ik gaan aanschaffen inderdaad. lees daar veel positiefs over.

 

Daar had ik nog niet eens over nagedacht, dat zelfs een glas zwaar kan Zijn. Die ga ik onthouden haha!

Hee, ik word ook geopereerd in de Belgian Breast Clinic, door dr. Ortiz. Hebben ze jou gezegd dat je het verband er zelf mag afhalen? Dat vroeg ik me nog af... Als het echt heel erg irriteert ofzo 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, Bemeltje zei:

Hee, ik word ook geopereerd in de Belgian Breast Clinic, door dr. Ortiz. Hebben ze jou gezegd dat je het verband er zelf mag afhalen? Dat vroeg ik me nog af... Als het echt heel erg irriteert ofzo 

Het zal niet de bedoeling zijn, maar als het echt zo vervelend is en irriteert... dan lijkt het wel dat het mag.

maar ik stuur nog even een mail naar BBC.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30-9-2019 om 09:48, Daggy zei:

Dag Imker,

 

Ik zie dat jij ook geopereerd wordt door dokter Verdonck. Ik word morgen door hem geopereerd. Ik ben benieuwd naar jou ervaringen.

Hee!

 

ja dat klopt! Jij bent gister aan de beurt geweest. Hoe is dat gegaan?

Ben ook heel erg benieuwd hoe jouw ervaring is! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Pff, ben afgelopen week met een nieuwe baan begonnen. Dat was allemaal zo snel gegaan en de communicatie is nog echt een chaos, maar ik heb het eindelijk zover dat ik mijn twee weken 'vakantie' gewoon kan opnemen.

 

Ik was echt even bang dat ik het niet geregeld ging krijgen op het werk omdat ik het wel met de recruiter van het bedrijf erover had gehad, maar vervolgens van niemand meer een reactie had gekregen.

Mag gelukkig gewoon 'op vakantie', dus nu staat niks meer in de weg. Behalve misschien toch wel de zenuwen. Maar dat noem ik gewoon gezonde spanning :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi! Ik had net gereageerd in mijn eigen topic maar even je door elkaar geraakt met iemand anders. Je moet dus nog!! Wat spannend. Heel leuk om jouw proces te volgen. 
 

Heb je alles in huis? Als je een gevoelige rug hebt en geen elektrisch bed, raad ik echt zo’n losse rugsteun aan, ik heb 0 last gehad, toen ik dacht zonder te kunnen kreeg ik pijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, vithoufiore zei:

Hi! Ik had net gereageerd in mijn eigen topic maar even je door elkaar geraakt met iemand anders. Je moet dus nog!! Wat spannend. Heel leuk om jouw proces te volgen. 
 

Heb je alles in huis? Als je een gevoelige rug hebt en geen elektrisch bed, raad ik echt zo’n losse rugsteun aan, ik heb 0 last gehad, toen ik dacht zonder te kunnen kreeg ik pijn. 

 

Dat geeft niet, ik heb er nog soms zelf moeite mee wie nu precies wat en wanneer heeft gehad haha.

 

Ik wilde zo'n voedingskussen halen. Moet zeggen dat ik een extra kussen heb dat heel stevig is, als ik dan in zo'n voedingskussen lig, misschien is dat wel genoeg. 

Als mijn vader niet thuiskomt door de week, dan kan ik in het verstelbare bed van mijn ouders slapen, dus denk dat ik het eerst zo ga proberen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

54 minuten geleden, Imker zei:

 

Dat geeft niet, ik heb er nog soms zelf moeite mee wie nu precies wat en wanneer heeft gehad haha.

 

Ik wilde zo'n voedingskussen halen. Moet zeggen dat ik een extra kussen heb dat heel stevig is, als ik dan in zo'n voedingskussen lig, misschien is dat wel genoeg. 

Als mijn vader niet thuiskomt door de week, dan kan ik in het verstelbare bed van mijn ouders slapen, dus denk dat ik het eerst zo ga proberen.


Ah ja ik heb inderdaad de eerste 6 dagen ook in het elektrische bed van mijn ouders geslapen. Had dat echt nodig hoor, kwam anders het bed zelf écht niet uit, en met het bed praktisch 90 graden zetten lukte het wel. Daarna heb ik die rugsteun nog zeker wel een dag of 4/5 nodig gehad, dan had ik net dat steuntje om uit het bed te komen. Maar je kunt altijd kijken natuurlijk! :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13-10-2019 om 20:01, vithoufiore zei:


Ah ja ik heb inderdaad de eerste 6 dagen ook in het elektrische bed van mijn ouders geslapen. Had dat echt nodig hoor, kwam anders het bed zelf écht niet uit, en met het bed praktisch 90 graden zetten lukte het wel. Daarna heb ik die rugsteun nog zeker wel een dag of 4/5 nodig gehad, dan had ik net dat steuntje om uit het bed te komen. Maar je kunt altijd kijken natuurlijk!  

Ja, wij hebben wel echt veel kussens ook hier en ik wil sowieso proberen meer recht op te gaan slapen de komende dagen (lekker alvast testen). 

En anders is zo'n rugsteun nog steeds zo besteld, toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik heb de tijd ontvangen dat ik geopereerd ga worden. Hij staat om 11:00 gepland. Hoe dichterbij de maandag we komen, hoe spannender ik het ga vinden. 

Had alleen stiekem gehoopt dat ik iets vroeger aan de beurt zou zijn omdat ik waarschijnlijk van de zenuwen niet kan slapen (en niet eten, dus dat is voor nuchter zijn wel handig).

 

Heb overigens ook een privé album gemaakt, maar ik moet nog even een foto maken van de situatie nu.

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden, Imker zei:

Ik heb de tijd ontvangen dat ik geopereerd ga worden. Hij staat om 11:00 gepland. Hoe dichterbij de maandag we komen, hoe spannender ik het ga vinden. 

Had alleen stiekem gehoopt dat ik iets vroeger aan de beurt zou zijn omdat ik waarschijnlijk van de zenuwen niet kan slapen (en niet eten, dus dat is voor nuchter zijn wel handig).

 

Heb overigens ook een privé album gemaakt, maar ik moet nog even een foto maken van de situatie nu.

Veel succes maandag Imker! Gaat helemaal goed komen! Mag ik straks in je album meekijken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden, Imker zei:

Ik heb de tijd ontvangen dat ik geopereerd ga worden. Hij staat om 11:00 gepland. Hoe dichterbij de maandag we komen, hoe spannender ik het ga vinden. 

Had alleen stiekem gehoopt dat ik iets vroeger aan de beurt zou zijn omdat ik waarschijnlijk van de zenuwen niet kan slapen (en niet eten, dus dat is voor nuchter zijn wel handig).

 

Heb overigens ook een privé album gemaakt, maar ik moet nog even een foto maken van de situatie nu.


Jeeeej nu is het echt bijna, ben blij voor je :) 

En maak je niet te druk om het slapen, ik lees zo vaak op het forum dat je echt verbazingwekkend kalm bent als het eenmaal daadwerkelijk bijna zo ver is. Had ik zelf ook, echt heerlijk geslapen terwijl ik bij een vriendin sliep dus ander bed, en sowieso al een slechte slaper ben, en het was ook nog eens aan een drukke straat in Amsterdam etc. Ook de ochtend zelf was ik mega rustig. Misschien gebeurt dit bij jou ook. Je leest het echt veel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden, Evelien86 zei:

Veel succes maandag Imker! Gaat helemaal goed komen! Mag ik straks in je album meekijken?

Thanks! Dat hoop ik ook!

Ik ga je zo even proberen toe te voegen alvast haha :) 

 

8 uur geleden, vithoufiore zei:


Jeeeej nu is het echt bijna, ben blij voor je  

En maak je niet te druk om het slapen, ik lees zo vaak op het forum dat je echt verbazingwekkend kalm bent als het eenmaal daadwerkelijk bijna zo ver is. Had ik zelf ook, echt heerlijk geslapen terwijl ik bij een vriendin sliep dus ander bed, en sowieso al een slechte slaper ben, en het was ook nog eens aan een drukke straat in Amsterdam etc. Ook de ochtend zelf was ik mega rustig. Misschien gebeurt dit bij jou ook. Je leest het echt veel!

Dat hoop ik echt. Slaap sowieso al slecht van zondag op maandag om de een of andere reden,  dus misschien werkt het inderdaad zo dat ik dan toch wel lekker slaap haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi meid, 

 

Hoe gaat ie? Begint nu echt dichtbij te komen he! :)  Stond onder de douche vanochtend en toen moest ik denken aan dat jij bijna aan de beurt bent en werd ik weer helemaal excited voor jou, ik weet dat het nu heel spannend is enzo maar het is oprecht een leuke ervaring om mee te maken. Ook de hele operatie dag! Lekker open minded en vrolijk in proberen te gaan, het is echt leuk! Gezellig de OK op wandelen, wat grapjes maken en lachen met de verpleegkundigen enzo daar, komt helemaal goed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.