Ga naar inhoud

Imker : 28 oktober 2019 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

22 uur geleden, Bemeltje zei:

Ahh haha, ja het is heftig. Ik heb de Tramadol meer dan een week geslikt! Ik had het echt nodig hoor... Ik hou totaal niet van medicatie maar in dit soort situaties moet je denk ik niet jezelf kwellen met meer pijn dan nodig is. Rust voor je lijf is ook veel waard na zo'n ingreep. 

Ik ben het nu wel al aan het afbouwen! Loop nu zelfs rondjes mee met mijn moeder en de hond (wel met mijn handen onder mn borsten ter ondersteuning?)

 

dus het gaat verrassend goed! Het verband raakt alleen los overal omdat de zwelling wegtrekt of zo? Door de borstband kan ik alleen niet spieken?

 

jij had gelijk een bh toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Ibabsx zei:

@Imker hoi hoi!

 

Ik heb even jouw hele topic doorgelezen!

Hoe gaat het nu met je? En met de pijn?

 

Ik ben maandag aanstaande aan de beurt ?

Spannend! Gaat helemaal goed komen. Voor je het weet ben je alweer bijna een week verder.

 

Met de pijn gaat het goed! Ben de pijnstillers al flink aan het afbouwen?

Ben vandaag twee keer een rondje mee wezen lopen en maanag ga ik mijn haren laten wassen bij de kapper! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, Imker zei:

Spannend! Gaat helemaal goed komen. Voor je het weet ben je alweer bijna een week verder.

 

Met de pijn gaat het goed! Ben de pijnstillers al flink aan het afbouwen?

Ben vandaag twee keer een rondje mee wezen lopen en maanag ga ik mijn haren laten wassen bij de kapper! 

 

Ik hoop het! Ik ga het gewoon allemaal lekker op me af laten komen haha!

 

wat goed om te horen! Zou ik misschien mee mogen spieken in je album?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Ibabsx zei:

Ik hoop het! Ik ga het gewoon allemaal lekker op me af laten komen haha!

 

wat goed om te horen! Zou ik misschien mee mogen spieken in je album?

Ik zit twee weken in verband, dus ik heb nog geen foto’s geplaatst en zelf nog niets gezien. Behalve dat ze goed tegen elkaar zitten haha, verband laat los omdat de zwelling aan de bovenkant weg is.

als ik op de laptop zit, zal ik je wel even toevoegen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie net dat jij ook pas geholpen bent en nog aan het genezen bent.

Nog een ruime week dan mogen je hechtingen er ook uit en het verband eraf.

Spannend, dan ga je voor het eerst echt het resultaat zien ..

 

Kapper heb ik ook gedaan na mijn prothese wissel, even lekker verwenuurtje en even op andere tekst.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Sjuul zei:

Ik zie net dat jij ook pas geholpen bent en nog aan het genezen bent.

Nog een ruime week dan mogen je hechtingen er ook uit en het verband eraf.

Spannend, dan ga je voor het eerst echt het resultaat zien ..

 

Kapper heb ik ook gedaan na mijn prothese wissel, even lekker verwenuurtje en even op andere tekst.

 

 

Vrijdag gaat het verband eraf en de hechtingen eruit! Ga ik ze eindelijk zien inderdaad. 

 

het gaat verrassend goed, alleen nu ontzettende hoofdpijn en niets helpt. Buiten rondlopen maakt mijn borsten bakstenen en ik kan niet douche... dat verlicht vaak mijn hoofdpijn? 

 

heb je amper last van je borsten, krijg je dit er bij. Dus als iemand tips heeft?

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Imker zei:

Vrijdag gaat het verband eraf en de hechtingen eruit! Ga ik ze eindelijk zien inderdaad. 

 

het gaat verrassend goed, alleen nu ontzettende hoofdpijn en niets helpt. Buiten rondlopen maakt mijn borsten bakstenen en ik kan niet douche... dat verlicht vaak mijn hoofdpijn? 

 

heb je amper last van je borsten, krijg je dit er bij. Dus als iemand tips heeft?


Dan zijn we bijna gelijk met de hechtingen, spannend. Ik ben benieuwd wat je ervan gaat vinden.

 

Hoofdpijn kun je eens proberen met koude of warme compressen, dat helpt wel eens.

 


Die bakstenen horen erbij, ik heb dat ook gehad en vond dat ook echt niet prettig, dit gaat gauw weg .Kleinere stukjes lopen brengt misschien verlichting of een jas of vest met zakken waar je je handen in kunt stoppen zodat je armen en schouders beter  ontspannen als je buiten bent.

 

Sterkte, je bent bijna op de helft van die 6 weken, het lijkt nog lang maar is echt zo voorbij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

57 minuten geleden, Sjuul zei:


Dan zijn we bijna gelijk met de hechtingen, spannend. Ik ben benieuwd wat je ervan gaat vinden.

 

Hoofdpijn kun je eens proberen met koude of warme compressen, dat helpt wel eens.

 


Die bakstenen horen erbij, ik heb dat ook gehad en vond dat ook echt niet prettig, dit gaat gauw weg .Kleinere stukjes lopen brengt misschien verlichting of een jas of vest met zakken waar je je handen in kunt stoppen zodat je armen en schouders beter  ontspannen als je buiten bent.

 

Sterkte, je bent bijna op de helft van die 6 weken, het lijkt nog lang maar is echt zo voorbij.

Ik denk ook dat ik mijn spieren te veel aanspan buiten omdat ik armen om mijn borsten klem aangezien ze in verband bungelen en niet in een bh? de zwelling trekt weg dus heb het idee dat het verband steeds losser gaat zitten?

 

maar probeer juist zoveel mogelijk te bewegen omdat de arts zei dat dat goed was, denk ook dat het straks met de bh beter gaat haha. 

 

ik had inderdaad gekoeld en toch buiten rondlopen heeft geholpen. Voel mij nu een stuk beter. Denk dat als die zware vette lokken weer schoon zijn, dat ook verlichting biedt! 

 

Ben ook heel benieuwd wat ik ga zien. Nu zitten ze mega tegen elkaar geduwd in dat verband met een maximizer bh-achtig spleetje? dat is het enige wat ik echt kan zien, maar neem aan dat dat zonder verband  minder is. Maar als de week net zo snel gaat als vorige week, is het zo vrijdag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vandaag mijn haren kunnen wassen bij de kapper en jongens, wat was dat fijn?

zaterdag ga ik nog een keer, dan kan ik hopelijk maandag met een redelijk frisse coupe naar het werk!

 

sinds gisternacht ook geen medicijnen meer!

 

Ik loop nog steeds met mn moeder en de hond mee, maar het verband laat overal los, dus ben tijdens het lopen bang dat ze eraf vallen??

Hopelijk is dat straks met een BH beter

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update: 1 week po

 

Nog twee dagen en dat vervelende verband mag er eindelijk af.

het is helemaal gekruld, draadjes los en ik heb overal jeuk.

 

ik heb, afgezien van het bakstenen gevoel, nergens last van.

Opstaan gaat eigenlijk uitstekend, maar ik slaap nog wel redelijk rechtop en soms helpt mijn moeder nog uit bed ivm branderig gevoel bij de hechtingen.

ik ben ook amper nog stijf in mijn armen ‘s ochtends.

 

ik loop twee keer per dag met degene mee die mijn hond uitlaat en ben gister zelfs even in de stad geweest en mijzelf getrakteerd op een nieuwe badjas! Alleen draag ik hem nu nog niet omdat ik niet mag douchen en ik dat zonde van de badjas vind?

 

de verkoopster bij de hunkemöller wilde mij alleen niet opmeten: ‘ja het veranderd toch nog zoveel’

zucht dat weet ik, maar was gewoon nieuwsgierig?

ben nu dus wel blij dat ik vrijdag naar de kliniek ga om het verband af te halen en niet naar de huisarts. Want dan had ik in de winkel moeten zeuren om mij op te kunnen laten meten, haha. 

 

Straks met mijn moeder en mijn hond naar de intratuin als uitstapje.

 

Het gaat dus echt goed! Niet verwacht, maar wel blij om. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Bemeltje zei:

Super goed! Blij als het verband eraf is he, kun je ze eindelijk aanschouwen! 

Ja!! Ben nu wel echt nieuwsgierig.

alleen vannacht heeft mn rechterborst besloten om aan de bovenkant weer flink op spanning te gaan staan. Mag je morgen eindelijk gaan kijken, gaat er net eentje wat anders doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn borsten zaten echt goed ingesnoerd, zit nu iets meer ruimte tussen ze haha!

 

bij links heeft iets van een blaartje gezeten bij het litteken, waardoor die pijnlijker is, dat verklaarde ook het brandende gevoel. Ze dacht in ieder geval niet dat het ontstoken was. 

 

Daarnaast is links al wat meer gezakt dan rechts en ik weet dat dat normaal is, maar had toch weer even horrorscenario’s in mijn hoofd?

 

verder zien ze er wel goed passend bij mijn lijf uit!  Mijn moeder en de verpleegkundige vonden ze er ook goed/mooi uitzien.

 

omdat mijn borsten zo tegen elkaar gedrukt zaten, moet ik nu echt even wennen aan het feit dat ik in een sportbh zit en dus iets soepeler/ruimte heb.

 

hadden jullie trouwens ook dat jullie borsten nog wat ruimte hadden?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Update: twee weken en twee dagen PO

 

Sinds maandag ben ik weer aan het werk. Autorijden gaat best oké. Ik stuur voornamelijk onderhands en omdat ik veel op de snelweg zit, hoef ik gelukkig niet veel te schakelen. Bochtjes gaan langzaam en parkeren is soms een beetje scheef, maar gaat redelijk. Ik doe zo rustig mogelijk aan qua autorijden en rust tijdens het rijden om en om mijn arm.

 

ik doe kantoorwerk en dat gaat prima. Koel meestal ‘s avonds met een icepack om het een beetje te ontlasten.

 

het gaat dus erg goed, maar probeer echt zo rustig mogelijk aan te doen ook. Stootte vandaag wel met mn rechterborst tegen een openstaande deur, lang leven het onhandig zijn. 

 

Sinds maandag ook mijn littekens gezien. Ik had dus een bloedbaar aan de linkerkant en daar zit nu een mooi korstje op, dus geneest goed. Beide zitten al in een plooi en zijn dus alleen zichtbaar als je onder mijn borst kijkt. Ik ga pas smeren als de korstjes eraf zijn.

 

al met al gaat het dus goed, maar ben soms wel bang dat ik te veel doen omdat er wel nog spanning op de borsten staat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn te lezen dat het goed met je gaat! Snap dat je nog bang bent om te veel te doen maar gewoon goed naar je lichaam luisteren! 
Moest lachen om dat scheef parkeren want dat had ik vorig jaar ook? ik heb dan wel een automaat dus chill verder alleen dat sturen met inparkeren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat het zo goed gaat allemaal.

Koelen doet echt wel goed, dat heb ik wel gemerkt met mijn ogen.


Verder zo rustig mogelijk blijven doen en goed naar je lijf luisteren dan gaat het allemaal goed komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden, Stephh90 zei:

Fijn te lezen dat het goed met je gaat! Snap dat je nog bang bent om te veel te doen maar gewoon goed naar je lichaam luisteren! 
Moest lachen om dat scheef parkeren want dat had ik vorig jaar ook? ik heb dan wel een automaat dus chill verder alleen dat sturen met inparkeren?

Nou... ik parkeer dus scheef omdat de heuveltjes aan het einde van het parkeervak, scheef staan? maar nog steeds lastig onderhands insturen. 

 

9 uur geleden, Sjuul zei:

Fijn dat het zo goed gaat allemaal.

Koelen doet echt wel goed, dat heb ik wel gemerkt met mijn ogen.


Verder zo rustig mogelijk blijven doen en goed naar je lijf luisteren dan gaat het allemaal goed komen.

 

8 uur geleden, Nog even wachten zei:

Wat een fijne update. En wat top dat je al zo lekker weer je gang kunt gaan. Goed dat je voorzichtig bent en eerder bang bent teveel te doen. Wat de anderen zeggen blijf goed naar je lichaam luisteren

Ja koelen doet goed! 

 

Heb bij rechts wel het idee dat deze in een mindere vloeiende beweging afloopt in de bolling richting het litteken. Links is echt mooi rond. Maar ga er vanuit dat dit wel bijtrekt. Weet ook niet of ik het mij verbeeld omdat ie er gewoon net een beetje anders uit ziet of dat ie echt een andere bolling heeft

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Maandag alweer vijf weken po. Nog drie weken te gaan voor ik weer alles mag.

 

ik slaap, met een pittenzakje bij mijn borst, weer op mijn zij! Heb amper nog ergens last van, wat ook weer gevaarlijk is omdat je dan veel sneller geneigd bent om je armen wel omhoog te doen en dat mag ik dus nog drie weken niet.

 

de sportbh en borstband vervloek ik op dit moment wel echt. Als ik na een dag werken thuis kom, moet echt even alles uit en even luchten? En om de twee dagen liggen ze in de wasmachine. 

 

korstje van mijn rechtste litteken is weg, maar omdat ie zo in mijn plooi zit durf ik nog niet te smeren. Zou namelijk de borst omhoog moeten duwen.

links, waar de bloedbaar zat, zit nog wel een korstje, maar ook daar is al een groot gedeelte van weggevallen. 
 

gister toch maar al een bh besteld, want ja 25% korting en dan kijk ik even of die een beetje zit en anders gaat ie weer terug haha. 
 

Alleen met passen was een maatje groter echt te groot en nu ben ik al zó gewend, dat ik nu denk: was dat echt te groot?

Nóóit verwacht dat ik het kleine tieten-syndroom zou gaan ervaren?

 

al met al gaat het dus super goed! Kan niet wachten tot ik gewone bh’s aan kan! Of weer even zonder kan slapen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Update: 7 weken PO

 

Nog één week, jongens en dan mag die band en sportbh uit! Wat kijk ik daar naar uit zeg. Ben die band in ieder geval helemaal beu. 

 

De BH die ik heb besteld, zit echt heel erg mooi! Dus die hangt aan de deur van mijn kast te wachten tot ik hem mag aantrekken. Ik merk ook dat ik weer redelijk normaal mn armen begin te gebruiken en er geen last meer van heb. 

Aan beide kanten is het korstje nu weg. Littekens vallen ontzettend mooi in de plooi en zijn eigenlijk niet zichtbaar. 

 

Heb ook weer zin om mijn hond uit te kunnen laten, heb toch wel gemist om even dat ontspanningsmomentje in mijn eentje te hebben als ik met muziek op loop. 

 

Het ziet er ook echt al heel natuurlijk uit, begint al vrij soepel te worden en voelen ook niet meer geheel lichaamsvreemd. Soms als ik op mijn zij lig, is het wat vervelend, maar over het algemeen voelen ze dus eigen. Alsof ik niet anders heb gehad. Ze hadden wellicht een pietsie groter mogen zijn, maar ze staan mooi in verhouding met mijn lichaam. Dus ben echt heel erg blij!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag BH's wezen passen en potjandorie, wat zitten die bh's al mooi!

 

Ik koos volgens de verkoopster ook veel te degelijke uit; 'Je hebt nu mooie borsten, die mag je best laten zien' . Moet ook wel zeggen dat het model BH dat ik vroeger kocht, mij nu ook echt voor geen meter meer staat. Gek eigenlijk, omdat je vorm alleen maar groter is.

Heb er nog geen gekocht, want ik was zo aan het twijfelen tussen twee. Dus ze bestelt er nu eentje in mijn goede maat en dan mag ik in het nieuwe jaar kiezen. (Of ik doe ze gewoon allebei). Ik zit nu op een 70D en daar had ik ook op gehoopt.

 

Maar echt, de voorgevormde bh's gapen niet meer, zit mooi gevuld en ogen echt wauw! Heb nog nooit zo gelukkig in een pashokje gestaan.

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21-12-2019 om 17:16, Marlies84 zei:

Oooh zo fijn om te lezen! Heb je vanaf het begin gevolgd en I love happy endings ?

Ik kijk er ook naar uit hoor, maar denk dat dat april wordt ofzo..

 

Wat lief!

 

Ach, ik durf de beugelbh's nog geen hele dag aan haha, dus komt vast snel goed!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.