nkm

nkm : 10 juli 2019 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael

Recommended Posts

@nkm,

Gefeliciteerd meis met de 'tweeling 

Fijn dat je zo ontzettend gelukkig bent en nu nog geen pijn hebt. 

Hoop dat je een goede eerste nacht hebt gehad en dat je pijn nog steeds mee valt. Benieuwd naar je verslag! Geniet van je mooie borsten. 

Liefs Patries 

Ook heel erg benieuwd hoe je eerste nacht was... Hopelijk heb je een beetje kunnen slapen! 💖

Lieve allemaal,

Hier komt dan ook mijn operatieverslag. Ik wil eerst de mensen van dit forum heel erg bedanken. Zonder deze info was ik niet bij deze kliniek gekomen en had ik misschien niet eens de stap genomen om me laten opereren.

Verslag:

Vooraf aan de grote dag woensdag 10-7-19 had ik twee mega drukke werkdagen. Dit bewust zo gepland  om maar zo min mogelijk na te hoeven denken.

Zoals jullie gelezen hebben was de narcose voor mij heel spannend. Als deze operatie onder lokale verdoving had gekund, was de stap al eerder gezet.

Na een kort nachtje hebben mijn man en ik onze dochter naar school gebracht en daarna richting Nijmegen gereden. Onderweg kwamen we er achter dat we het kussen thuis hadden laten liggen🙈.

Bijna een uur te vroeg werd ik wel iets zenuwachtig in de wachtruimte, maar lang niet zo erg als ik had verwacht. De Verpleegkundig vertelde tijdens het wachten nog even dat ik gewoon alles over me heen moest laten komen. (herkenbare woorden van jullie😃)

De anesthesist stelde zich ook keurig even voor. 

Rond half 11 ging ik naar de verpleeg/uitslaap kamer. Daar lag al iemand wakker te worden van de narcose..

Toen voelde ik de spanning komen, operatie hemd aan, metingen, infuus aanleggen. Ze konden niet gelijk een goede ader vinden. Daarna moest ik nog even wachten en lag ik echt te trillen. 

Dr van Straten kwam aftekenen. Hij was vrolijk, geduldig en erg lief. 340 of 365? Die vraag had ik al verwacht😃. Ik zei dat ik geen voorkeur had en zijn advies wilde opvolgen. Hij ging alles nog even precies opmeten en vervolgens zei dat hij, gezien mijn bouw, 340 de beste maat vond. 365 zou je misschien aan de zijkant kunnen zien. Nou, dan is de keuze gemaakt toch?

Daar ging ik dan..op het moment dat ik richting de OK werd gereden zag ik net een meisje die klaar was en niet goed wakker werd uit de narcose, help....

Ze reden snel door naar de OK. Ik herkende de geur en het beeld van mijn man in coma kwam naar boven. Hier nog even over gesproken met de anesthesist; en vervolgens; kom op; ik ben gezond en over een uur weer wakker.

Hij vertelde over de narcose via het infuus. Daarna een zuurstof kapje. Help, moet dit? Nee hoor, als jij dit niet wilt hoeft het niet...

Ik lachte en deed mijn ogen dicht, niks meer gehoord of gevoeld!

Toen werd ik wakker! Ik was zoooo blij, dat kan ik hier niet in woorden omschrijven. Ik heb niet eens naar mijn borsten gekeken en voordat ik het wist had ik m’n BH al aan en toen keek ik; alsof ik m’n push up bh aan had. Niks veranderd dacht ik even🙈

Voelde me zo blij en super fit dat ik na 10 minuten op de stoel zat om een kopje thee te drinken en een cracker te eten. Echt zo’n gelukkig gevoel.

Dit gevoel is eigenlijk zo gebleven😃

Dus heb geen foto😊, maar zodra ik ga douchen en voor het eerst de bh uitrek zal ik een album aanmaken.

xxx

• Like 1

@nkm

:43::1bouncingboobs: :43:

Yeah... een nieuwe tweeling is geboren! 🤣

Hihi gefeliciteerd meid met je nieuwe aanwinsten! Je angsten zijn niks meer dan normaal hoor! Maar super om te horen dat ze zo enorm lief voor je geweest zijn!

En super knap van jezelf dat je jezelf zo herpakt hebt toen alles even boven kwam, ook goed van je dat je dit aangegeven hebt! 💪💪💪

Nu lekker gaan genieten en hou dat gelukzalige gevoel vast meid! 

Het is je gegund 😍🥰💖

Eindelijk een paar meiden om trots op te zijn... en het gevoel... oh er is niks gebeurd, lijkt wel alsof ik mijn push up aan heb... hihi dan zijn ze mooi gelukt toch! (Ik ging daar ook voor en nog steeds super blij mee!)

Nu vooral op uur en tijd je medicijnen pakken en jezelf flink in de watten laten leggen en goed genezen! 

Een voorspoedig herstel gewenst 🥰

💖💖💖

@nkm

Hoe is je 2de nachtje gegaan? Ben heel erg benieuwd. 

Hopelijk heb je (net als ik) dat gelukzalige gevoel nog steeds...

Hoop dat je ook een beetje kunt slapen!

💖💖💖

Hai,

Het gaat best goed, vannacht redelijk geslapen en de pijn is, op een aantal kleine momenten na, te doen. 

Heb nu vanochtend voor het eerst de bh even los gemaakt, dat vind ik al heel eng en voel me meteen naar.

Herken je dit😊?

Hoe gaat het met jou?

Ik ben zo blij en gelukkig😃❤️

Xxx 

Oooh super om te horen @nkm !!! 🤩

Ja dat bh los doen of uit doen... ik mocht de dag na de ok douchen... nou dat heb ik een paar dagen uitgesteld omdat ik gewoon niet durfde 🙈🙈🙈 dacht bekijk het maar, dadelijk vallen ze 🤣🤣🤣

Nu stap ik met het grootste gemak onder de douche en voelt het echt al veel meer eigen... écht elke dag een beetje meer! 

Fijn he dat het op hier en daar een pijntje na goed te doen is! Altijd fijn al je leest dat iemand een voorspoedig herstel heeft 🥰

Houden zo meid! En dat bh los doen dat went ook vrij snel hoor... althans hier wel... dus verwacht dat het jou ook wel gaat lukken!

Gewoon nog lekker even genieten van alle hulp die je krijgt tjikkie 🤭

Mogen wij vrouwen best wel eens van genieten vind ik... normaal sjouwen we altijd maar door... nu even de rem erop voor een prachtig resultaat! 💪

💖💖💖

• Like 1

Ohhh wat fijn dat jij dat ook hebt😅 ik stel het echte douchen ook nog even uit...

Stap voor stap komen we er😃💪

En ik geniet enorm van het niks doen🤣🤣🤣 

Heb al bijna een hele serie op Netflix af gekeken.

Mijn man moest even wennen aan zijn nieuwe taken, maar draait alles lekker door😃🎉🎉.

Ben ook zo gelukkig en blij❤️

Xxx

Top dat je man die rol goed vervult! Lekker van genieten hihi 🤭

Hier met een zieke man gezeten... (En dan zó een die nog net niet de mannengriep heeft... ^pijn aan zijn gewrichten, dus snap het wel, maar kan me dan best mateloos irriteren... denk ik ben al 8 jaar ziek en ga óók gewoon door!^ hihi Maja dat is het grote verschil tussen man en vrouw!)

En een uitkomst is dat Netflix he! Hier videoland even het een en ander gekeken... nu inderdaad tussen de bedrijven door naar Netflix hihi

Lekker van genieten meid dat je man die taak super vervult hihi mogen we best eens van genieten! En natuurlijk dat super gevoel vast houden! (Hier word dat elke dag meer en meer!)

💖💖💖 

Hey @nkm, wat fijn dat het zo goed is gegaan allemaal! Was al wat voor mij om iemand niet goed uit de narcose te zien komen haha..help. Zou ik mee mogen kijken in je album?

Ik lig echt dubbel om jou chick hahaha.. dadelijk vallen ze! Zou ik ook hebben denk ik hahaha

• Like 1

Wow 😍 (even meteen een reactie achter gelaten voor je!)

Mag je trots op zijn meid! 

💖💖💖

Wauw, dr Straten heeft weer echt vakwerk afgeleverd! Ziet er echt heel erg mooi uit, nu al :)

Trots mag je zijn op de tweeling! 

Dank jullie wel! Ben ook zooo blij en het gaat nu zo goed dat ik de pijnstillers vergeet en eigenlijk zo de deur uit wil stappen😅.

Maar ik heb mezelf verplicht om thuis te blijven en niks te ondernemen, ook geen schoonmaak werk🙈.

Je kunt maar één keer goed herstellen😃.

As maandag heb ik controle. Welke litteken crème gebruiken jullie? (Voor als het litteken dicht is)

@Patries78 moet jij je borstband nog om? Mogen we ook een andere sport bh gaan dragen of alleen die van de kliniek?

Is jouw wond nu hersteld?

@Bemeltje ik ga je toevoegen😃

Zal morgen weer even nieuwe foto’s maken, deze is van 2 dagen po.

xxxx

• Like 1