Ga naar inhoud

nkm : 10 juli 2019 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

1 minuut geleden, Plattepannekoek zei:

Ik herken die pijn niet? Ik heb dual plane. Kan dat het verschil maken in pijn? Op m’n zij slapen is een absolute no go. Lijkt net of er dan teveel spanning op staat ofzo. 

 

Wat fijn dat alles goed verlopen is en je je goed voelt:) heb je topic gelezen en ben nieuwsgierig geworden.

Zou ik met je mee mogen kijken in je album?

Heb ook heel lang niet op mijn zij kunnen slapen, omdat er idd dan spanning op kwam wat niet fijn voelde. 

Nu na 6 1/2 week PO lukt t weer om op mijn zij te slapen. 

Toch vind ik het nog steeds heel fijn om op mijn BV kussen te slapen :)

Slapen op mijn rug heb ik dan nu ook geleerd! 

Pijn aan borstbeen had ik ook niet...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Patries78 zei:

Heb ook heel lang niet op mijn zij kunnen slapen, omdat er idd dan spanning op kwam wat niet fijn voelde. 

Nu na 6 1/2 week PO lukt t weer om op mijn zij te slapen. 

Toch vind ik het nog steeds heel fijn om op mijn BV kussen te slapen

Slapen op mijn rug heb ik dan nu ook geleerd! 

Pijn aan borstbeen had ik ook niet...

 

Ik vind het wel bijzonder hoe snel je lijf ergens aan went. Ik moest er na de eerste week echt niet aan denken om nog 6 weken op m’n rug te slapen. En nu vind ik het gek genoeg nog fijn ook haha. Heb wel geprobeerd om te slapen met een kussen ertussen maar dat was te warm en de pijn is te overheersend. Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook nog geen idee of ik op mijn zij kan slapen, maar het is in ieder geval een fijn idee dat je niet per se in 1 houding hoeft te liggen. We gaan het meemaken zo :)

 

Pijn aan mn borstbeen heb ik ook niet. Een vriendin van mij heeft het wel gehad.

Ben zelf een fysio, dus ik kan het anatomisch gezien wel verklaren :) 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pijn aan je borstbeen kan ook komen door de operatie zelf. De chirurg zet natuurlijk veel kracht met zijn handen, gereedschap, klemmen etc hierdoor kan een lichte kneuzing ontstaan. (Dit heb ik me overigens laten vertellen door de verpleegkundige tijdens mn controle haha). Ik had zelf ook super veel last zelfs met ademenen. Opzich vond ik het wel een logische verklaring aangezien er grote protheses door een klein sneetje moet. ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, AnoukK zei:

Ik heb ook nog geen idee of ik op mijn zij kan slapen, maar het is in ieder geval een fijn idee dat je niet per se in 1 houding hoeft te liggen. We gaan het meemaken zo

 

Pijn aan mn borstbeen heb ik ook niet. Een vriendin van mij heeft het wel gehad.

Ben zelf een fysio, dus ik kan het anatomisch gezien wel verklaren  

 

 

Wat leuk! Ik ben ook (kinder)fysio?. We weten precies hoe alles loopt. Die druk en trek krachten zijn idd allemaal te verklaren.

Toch ben ik erg angstig met het maken van bewegingen van m’n arm.?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames,

 

ik ben vandaag geopereerd door dr. Straten en moet zeggen dat ik er heel blij mee ben, ziet er heel mooi uit.

alleen nu begint de pijn wel te komen, heb ook dual plane en dan 440cc, heb bh ook daar gekocht meteen, maat 75 D.

alleen die borst band vind ik wel

heel vervelend zeg, als ik hem even naar beneden of los doe is dat echt een verademing.

de pijn is goed te houden, alleen misselijk en buikpijn van die pijstilling die ik heb gehaald op recept van de kliniek.

 

veel sterkte allemaal

dames en hopelijk herstelt het bij iedereen goed en zonder complicaties 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden, Suus31084 zei:

Hallo dames,

 

ik ben vandaag geopereerd door dr. Straten en moet zeggen dat ik er heel blij mee ben, ziet er heel mooi uit.

alleen nu begint de pijn wel te komen, heb ook dual plane en dan 440cc, heb bh ook daar gekocht meteen, maat 75 D.

alleen die borst band vind ik wel

heel vervelend zeg, als ik hem even naar beneden of los doe is dat echt een verademing.

de pijn is goed te houden, alleen misselijk en buikpijn van die pijstilling die ik heb gehaald op recept van de kliniek.

 

veel sterkte allemaal

dames en hopelijk herstelt het bij iedereen goed en zonder complicaties 

Hoi,

Ik moet morgen  terug voor controle. Ben benieuwd of ik dan ook de borstband krijg.

Jij ook succes met herstellen?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb niet echt heel veel last gehad van de borstband. 

Je voelt wel een bepaalde druk, maar het geeft ook een vorm van veiligheid vond ik. 

Met dat warme weer is het wel een onding vond ik. Je zweet je te pletter en dat is dan niet fijn. 

Maar goed...draag m nu bijna een week niet meer en dat is ook wel weer fijn. 

Succes met je controle, komt vast allemaal goed! We lezen het wel weer van je. 

X Patries 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19-7-2019 om 22:36, Plattepannekoek zei:

Ik vind het wel bijzonder hoe snel je lijf ergens aan went. Ik moest er na de eerste week echt niet aan denken om nog 6 weken op m’n rug te slapen. En nu vind ik het gek genoeg nog fijn ook haha. Heb wel geprobeerd om te slapen met een kussen ertussen maar dat was te warm en de pijn is te overheersend. Xx

Je lijf went idd echt snel aan dingen. 

Heel fijn toch? Ik sliep wel met een kussen onder mijn benen. 

Kussen onder mijn borst vond ik ook niet fijn. 

Het is even een weg zoeken met dat warme weer. Ben nu op vakantie in Frankrijk en mag nog niet zwemmen. Stuur zo een foto van mijn wondje en dan hoor ik morgen of ik mag zwemmen. Maar vermaak me ook prima in het peuterbadje van 40 cm :)

X Patries 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Patries78 zei:

Je lijf went idd echt snel aan dingen. 

Heel fijn toch? Ik sliep wel met een kussen onder mijn benen. 

Kussen onder mijn borst vond ik ook niet fijn. 

Het is even een weg zoeken met dat warme weer. Ben nu op vakantie in Frankrijk en mag nog niet zwemmen. Stuur zo een foto van mijn wondje en dan hoor ik morgen of ik mag zwemmen. Maar vermaak me ook prima in het peuterbadje van 40 cm

X Patries 

Haha waar peuterbadjes al niet goed voor zijn;) heerlijk genieten zo! Had jij ook zulke mega gevoelige tepels trouwens? Lijkt wel of die van mij in de fik staan? geniet lekker van je vakantie! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Plattepannekoek zei:

Haha waar peuterbadjes al niet goed voor zijn;) heerlijk genieten zo! Had jij ook zulke mega gevoelige tepels trouwens? Lijkt wel of die van mij in de fik staan? geniet lekker van je vakantie! Xx

1 tepel is heel gevoelig, de andere is gevoelloos. Voor mijn vriend is dat dan ook de sabbeltiet ?

Ze trekken wel regelmatig hun eigen plan mbt hard worden....

Vanuit het niets ping! ?

Van de vakantie gaan we zeker genieten! 

 

X Patries 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20-7-2019 om 17:49, Suus31084 zei:

Hallo dames,

 

ik ben vandaag geopereerd door dr. Straten en moet zeggen dat ik er heel blij mee ben, ziet er heel mooi uit.

alleen nu begint de pijn wel te komen, heb ook dual plane en dan 440cc, heb bh ook daar gekocht meteen, maat 75 D.

alleen die borst band vind ik wel

heel vervelend zeg, als ik hem even naar beneden of los doe is dat echt een verademing.

de pijn is goed te houden, alleen misselijk en buikpijn van die pijstilling die ik heb gehaald op recept van de kliniek.

 

veel sterkte allemaal

dames en hopelijk herstelt het bij iedereen goed en zonder complicaties 

 

Heyz meid, 

 

Welkom aan je nieuwe meiden! ?

Je hebt geen operatie verslag of wel? (Misschien kijk ik er helemaal overheen, zou zomaar kunnen hoor!)

 

Wat voor medicatie heb je gehad? Anders bij de huisarts iets vragen voor de misselijkheid als je nog niet zonder pijnstilling kan... 

 

En paracetamol anders in zetpilvorm nemen als dat voornamelijk je medicijnen zijn, dan krijg je ook minder last van buikpijn en misselijkheid. 

 

Maar het kan óók komen van de narcose nog, de eerste tijd heb je ook een flink opgezette buik door die narcose... 

(En de pijn is natuurlijk ook een ding wat je misselijk kan maken)

 

Veel sterkte, hoop dat het ondertussen alweer wat beter gaat met je!

 

???

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Patries78

 

Oooh heerlijk op vakantie... hier helaas nog wachten tot half oktober... 

Maar gaan nog wel leuke dingen doen met de kids... dat wel... (En met onze hangmat in de tuin en zwembad vermaken wij ons ook goed ?, vind het dan niet zo erg om te wachten tot oktober, dan lekker naar Amerika ??)

 

Geniet ervan! Hoop dat de arts een Go geeft, dat je wondje mooi dicht is!

 

???

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MissyJoy

Lekker naar Amerika, wat een fantastisch vooruitzicht! 

Waar gaan jullie precies heen of maken jullie een doorreis?

Ben bang dat ik nog geen groen licht krijg van de kliniek om te gaan zwemmen. Wondje groeit wel dicht, maar korstjes weken los en dan is het weer open...Gaat echt tergend langzaam. Maar ik lucht goed en tja...dan maar afkoelen in peuterbadje :) Kliniek mailt net dat het er goed uit ziet en dus bijna dicht is...Donderdag weer een nieuwe foto sturen. 

Stuur een foto mee...heb je een beeld er van! 

Geniet van het mooie weer in NL.

X Patries 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, Patries78 zei:

@MissyJoy

Lekker naar Amerika, wat een fantastisch vooruitzicht! 

Waar gaan jullie precies heen of maken jullie een doorreis?

Ben bang dat ik nog geen groen licht krijg van de kliniek om te gaan zwemmen. Wondje groeit wel dicht, maar korstjes weken los en dan is het weer open...Gaat echt tergend langzaam. Maar ik lucht goed en tja...dan maar afkoelen in peuterbadje Kliniek mailt net dat het er goed uit ziet en dus bijna dicht is...Donderdag weer een nieuwe foto sturen. 

Stuur een foto mee...heb je een beeld er van! 

Geniet van het mooie weer in NL.

X Patries 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

En met een water afstotend pleister meid? Zou het dan ook niet mogen? 

 

Zo mocht ik namelijk met die pleisters na een dag wél weer douchen... ? misschien dat even vragen... al is het maar om even af te kunnen koelen... 

 

Ziet er wél netjes uit vind ik!

 

Ik zo naar de huisarts de laatste knoopjes weg laten knippen, voordat ze problemen gaan leveren...

 

Succes meid en geniet er lekker van daar..

 

(Wij gaan trouwens naar L.A. Las Vegas en nog iets... die driehoek zeg maar..  ??? oooh ben zo slecht met namen... vorig jaar hebben we N.Y. gehad, niagarawaterfalls, princeton, ghettisburgh en op de terugweg paar dagen IJsland... en nee we maken NIET elk jaar zo'n reizen... vorig jaar voor de laatste keer vakantie met mijn man zijn kinderen, nu dit jaar met zijn stiefzoon die we als eigen zoon zien (van zijn ex haar ex) dus heb geluk dat we 2 jaar op rij gaan nu ?)

 

???

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, MissyJoy zei:

 

Heyz meid, 

 

Welkom aan je nieuwe meiden! ?

Je hebt geen operatie verslag of wel? (Misschien kijk ik er helemaal overheen, zou zomaar kunnen hoor!)

 

Wat voor medicatie heb je gehad? Anders bij de huisarts iets vragen voor de misselijkheid als je nog niet zonder pijnstilling kan... 

 

En paracetamol anders in zetpilvorm nemen als dat voornamelijk je medicijnen zijn, dan krijg je ook minder last van buikpijn en misselijkheid. 

 

Maar het kan óók komen van de narcose nog, de eerste tijd heb je ook een flink opgezette buik door die narcose... 

(En de pijn is natuurlijk ook een ding wat je misselijk kan maken)

 

Veel sterkte, hoop dat het ondertussen alweer wat beter gaat met je!

 

???

 Hoi hoi

 

ik heb inderdaad geen operatieverslag, ik snap sommige dingen hier nog niet echt met plaatsen, ben al blij dat ik kan antwoorden naar iemand haha.

 

vandaag zijn we 3 dagen na operatie en moet zeggen dat meeste pijn al weg is. Misselijkheid kwam echt van die medicijnen, had te weinig gegeten en dan kan je buikpijn krijgen ervan. En inderdaad een hele oogezwolle buik maar dat heb ik nog steeds wel een beetje.

 

de borsten zijn nu vooral gevoelig aan de zijkanten, okselstreek, en ze zijn echt gezwollen, ze glimmen gewoon haha maarja dat hoort erbij, ben allang blij dat ik vannacht beetje heb geslapen en de pijn minder wordt 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Suus31084 zei:

 Hoi hoi

 

ik heb inderdaad geen operatieverslag, ik snap sommige dingen hier nog niet echt met plaatsen, ben al blij dat ik kan antwoorden naar iemand haha.

 

vandaag zijn we 3 dagen na operatie en moet zeggen dat meeste pijn al weg is. Misselijkheid kwam echt van die medicijnen, had te weinig gegeten en dan kan je buikpijn krijgen ervan. En inderdaad een hele oogezwolle buik maar dat heb ik nog steeds wel een beetje.

 

de borsten zijn nu vooral gevoelig aan de zijkanten, okselstreek, en ze zijn echt gezwollen, ze glimmen gewoon haha maarja dat hoort erbij, ben allang blij dat ik vannacht beetje heb geslapen en de pijn minder wordt 

 

Als bij operatieverslagen de eerste pagina hebt (waar je dit topic ook gevonden hebt) kun je zelf een topic aanmaken. En daar jezelf "voorstellen" en je operatie verslag schrijven (of eerst in het voorstel topic jezelf voorstellen en dan best-boobie even taggen met een @ voor haar naam. Dan verplaatst zij of een van de andere operators je topic naar operatie verslagen en kun je daar je updates bijhouden. Zodat je je eigen verhaal hebt en niet gemengd bent in iemand anders zijn topic (wat niet erg is als je daar wat verteld, maar ze vinden het fijn, voor jezelf óók trouwens, als je je eigen topic hebt.) Zo "help" je anderen ook met jouw ervaring...

 

En het is ook even wennen hoor als je niet goed weet hoe het werkt... was voor mij (En vele andere) ook even zoeken hoe het allemaal werkt hoor ?

 

???

Link naar reactie
Delen op andere sites

En die medicijnen kunnen inderdaad op "nuchtere" maag voor veel ellende zorgen! (Je kan eventueel ook een maagbeschermer vragen bij de huisarts als je echt nog niet zonder kunt)

 

En je pijntjes horen er allemaal bij... is voor eenieder hier bekend... 

Wel fijn dat je enigszins goed geslapen hebt! Dat doet ook al veel goeds! Op naar een goed herstel en een paar prachtige meiden! 

 

???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve allemaal,

 

Ik ben vandaag voor controle geweest. De verpleegkundige was verbaasd hoe goed het ging en hoe het er nu uit zag. Meestal ging het herstel niet zoals bij mij, nu maar hopen dat dit ook zo blijft?.

 

Pleisters eraf, gaasjes tussen de bh en nu ook de borstband om, nog 4,5 weken.

Wat een ding is dat zeg? en ik maar zeggen dat ik bijna geen pijn meer had. Het drukt echt vreselijk op alles eigenlijk, heb bijna het gevoel dat de implantaten door m’n ribben worden gedrukt?. Dus nu toch maar weer aan de paracetamol.

 

En verder gaat t echt heel goed. Ik zou zo weer aan het werk willen?.

Dit weekend 2 feestjes gehad en niemand die iets ziet. En ook nadat ik het heb verteld zien ze geen verschil. Mijn borsten zijn dus niet groter geworden dan het formaat push up bh’s die ik altijd droeg.

Voor mij is dat prima, misschien voor de dames hier die twijfelen over de maat zou ik dan (als het past) iets groter nemen.

Misschien dat ik over een half jaar denk dat ik toch iets groter had gewild?.

Voor nu ben ik echt heeeel gelukkig en blij en zou ik het iedereen aanraden??.

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou ik met dames die in mijn album staan en/of hier meelezen, ook in jullie album mogen kijken?

Ik zal woensdag een nieuwe foto plaatsen, dan is het precies 2 weken geleden?.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@nkm

 

Super te horen dat je zo goed geneest... Oooh de bekende martelband... ?

Wat ben ik blij dat ik die niet gehad heb als ik zo de verhalen lees...

 

Máár alles voor een paar mooie meiden natuurlijk... dan maar weer even terug aan de PCM meid... tis niet anders even!

En als dat het enige is!

 

Fijn te horen dat je zo tevreden bent... hier hetzelfde... zien het verschil ook niet, is hetzelfde als wat ik aan kipfilets en push ups in mijn bh's had... voor mij is dat ook voldoende... 

En tja misschien zeggen we over een tijdje wel, hadden we maar wat groter gedaan... (al denk ik dat niet zo... ik ben al blij dat ik nu gewoon borsten heb en beide met een natuurlijke vorm ipv 1 met een deuk erin!)

 

Lekker van genieten en hopelijk heb je met dit hete weer op komst niet al te veel last van die band!

 

???

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden, nkm zei:

Lieve allemaal,

 

Ik ben vandaag voor controle geweest. De verpleegkundige was verbaasd hoe goed het ging en hoe het er nu uit zag. Meestal ging het herstel niet zoals bij mij, nu maar hopen dat dit ook zo blijft?.

 

Pleisters eraf, gaasjes tussen de bh en nu ook de borstband om, nog 4,5 weken.

Wat een ding is dat zeg? en ik maar zeggen dat ik bijna geen pijn meer had. Het drukt echt vreselijk op alles eigenlijk, heb bijna het gevoel dat de implantaten door m’n ribben worden gedrukt?. Dus nu toch maar weer aan de paracetamol.

 

En verder gaat t echt heel goed. Ik zou zo weer aan het werk willen?.

Dit weekend 2 feestjes gehad en niemand die iets ziet. En ook nadat ik het heb verteld zien ze geen verschil. Mijn borsten zijn dus niet groter geworden dan het formaat push up bh’s die ik altijd droeg.

Voor mij is dat prima, misschien voor de dames hier die twijfelen over de maat zou ik dan (als het past) iets groter nemen.

Misschien dat ik over een half jaar denk dat ik toch iets groter had gewild?.

Voor nu ben ik echt heeeel gelukkig en blij en zou ik het iedereen aanraden??.

 

xxx

Fijn om te lezen dat het herstel tot nu toe zo goed ging...

Die borstband...het is idd even wennen en is idd aanwezig qua druk op de borst. 

Toch zakt het wel af en wat ik deed als ik heel veel last had een klein beetje losser voor een uurtje ofzo. 

Dat gaf wel wat verlichting. 

Toch zorgt de borstband er wel voor dat alles mooi zakt.

Even doorbijten dus! 

Komt goed voor een mooi resultaat.

En...met die hitte is het wel fijn als je 'm even op handwas wast en dan laat drogen in de zon. Ik zweette nl enorm in dat ding met dat hete weer. 

X Patries 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, nkm zei:

Zou ik met dames die in mijn album staan en/of hier meelezen, ook in jullie album mogen kijken?

Ik zal woensdag een nieuwe foto plaatsen, dan is het precies 2 weken geleden?.

xxx

Ik ga even zoeken hoe ik er een moet aanmaken? ben morgen 2 weken po, zal direct even nieuwe foto’s maken. 

 

Ik herken je pijn mbt de borstband. Vind het verschrikkelijk haha. Maar heb miet dusdanig veel pijn dat ik pcm nodig heb gelukkig. Sterkte! Hopelijk gaat het snel beter xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.