Ga naar inhoud

nkm : 10 juli 2019 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

11 uur geleden, nkm zei:

 

Hé daar ben jij ook weer?! Hoe is het jou? Nog steeds helemaal happy???

 

Fijn dat je dat nog even zegt; tijdens het consult nam hij ook goed de tijd, dat is echt super!!

 

Ben zeker niet ontevreden, laat ik dat nog even hier goed zeggen??

Voel me blij, vrouwelijker, completer en echt wel gelukkiger; heb steeds alleen die kleine ‘maar’...

 

Je hoort het over 2 weken?

Xx

 

Ik heb even gekeken, ze zijn heel mooi vind ik! 

Gelukkig ben je toch wel happy ermee :)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @nkm

Wat fijn dat jouw herstel zo goed is verlopen. Wel heel jammer van die 'maar'. Zou ik in je album mogen kijken? Ik ga 14 november voor mijn bv. Heb nu gekozen voor 330 maar had ook nog 380 kunnen kiezen. Lees nu overal dat dames vaak achteraf groter hadden willen gaan en begin nu te twijfelen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Es1234567 zei:

Hoi @nkm@Sarabii en @Suus31084

 

Zou ik misschien ook mee mogen kijken? ? ik heb onlangs een consult bij straten gehad en ben nu alles op een rijtje aan het zetten wat ik wil! Advies bij mij was 325 of 340 cc dual plane memory Xtra high profile 

 

Blijft overigens gek om te vragen of je mag kijken maar ik doe het maar wel gewoon ??

Ik wil ook wel heel graag volgen. Heb zelf openbaar album?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga jullie toevoegen?, volgens mij had ik jou al toegevoegd @Kim1979

 

Alleen laat je/jullie niet leiden door mijn twijfels over de maat.

Het is zo afhankelijk van je voorsituatie; dat gaat natuurlijk ‘bovenop’ het aantal cc wat er in gaat. En dan nog lengte/ breedte etc etc. 

En dan heb je nog het subjectieve van wat groot/ klein is.

Blijkbaar houd ik toch meer van grotere borsten..van te voren nooit zo over nagedacht.

Zoals jullie misschien hebben gelezen was ik vooraf zo bezig met de operatie dat ik nooit heel goed nagedacht heb over het aantal cc.

Echter als ze me nu zouden vragen om het opnieuw te doen dan had ik er 100 cc meer in gewild, maar met weer dezelfde angsten voor de operatie. Mezelf uit handen geven vind ik erg lastig. Al had ik me op de dag zelf in een soort zenn modus gezet?.

 

Over 1,5 week ga ik voor controle. Ik heb nog steeds het gevoel dat mijn borsten krimpen, iets wat ik hier bij niet niemand lees?...

Ik hoop niet dat mijn mega snelle genezing (met littekens die je al bijna niet meer kunt zien?) gepaard gaat met overmatige kapselvorming. Dat mijn lichaam een snel herstel, maar ook een mega afweer heeft?. Ze voelen voor mij nog steeds als 2 harde ‘bollen’ die onder mijn huid geplakt zitten?.

 

Liefs Xx 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Lieve allemaal,

 

Ik heb vandaag de 3 maanden controle gehad.

 

Ik had van te voren precies bedacht wat ik wilde vragen, maar eenmaal daar was ik er toch niet helemaal bij...gek genoeg toch zenuwachtig. Tevens iets afgeleid omdat ik mijn dochter bij me had (die wel bijna 9 jaar is en het erg leuk vond dat ze ook even mocht voelen in de gel en aan de prothese?).

 

Maar goed, na een kort gesprekje met de consulent hoe het herstel was gegaan, werden er na foto’s gemaakt.

Ze was verbaasd over het herstel van de littekens (die je echt al bijna niet meer ziet) en vond het er prachtig uit zien.

Toen kwam ik met mijn verhaal over het krimpen en dat ik toch misschien een paar maten groter had moeten nemen.

Dr. van Straten kwam later ook nog even kijken en toen moest ik me toch weer uitkleden.

Hij lachte om wat ik zei over het krimpen en zei dat dit echt niet kon. Hij vond ze prachtig en soepel. En ze worden nog soepeler.

Mijn theorie dat mijn snelle herstel zou leiden tot meer kapselvorming (of zelfs afstoting in mijn gedachten) is juist tegenovergesteld. Hoe sneller dat de prothesen indalen des te minder kapselvorming, aldus dr. van Straten.

De vraag of ik niet meer cc had moeten nemen, heb ik hem niet meer gesteld.

Nu twijfel ik of ik dit toch niet had moeten vragen, maar wat heeft het voor zin....ik wil voorlopig echt niet meer geopereerd worden. De operatie was voor mij echt dè grote angst die ik heb overwonnen.

 

Mijn foto’s worden op de website geplaatst, ik zal deze voor en na foto’s toevoegen in mijn album. Heb alleen nog de voor foto’s in de mail gekregen.

Ik laat jullie weten zodra ze er in staan?.

 

Ik kan dr. van Straten/kliniek Heyendaal iedereen aanbevelen.

Ik ben zeer tevreden. Had ik achteraf groter gewild?...ik denk het wel, maar misschien omdat ik grote borsten mooier vind dan ik van te voren dacht. Ook went het snel, zoals ik dit hier op het forum vaker lees.

 

Mijn borstvergroting heeft mij echt gelukkiger gemaakt. Nooit meer hoef ik me te schamen in een bikini. Niet meer slapen met m’n b-h onder m’n kussen, om deze ‘s ochtends zo snel mogelijk weer aan te trekken. Niet meer voorbij lopen aan al die kledingrekken met blouses of strakkere truitjes...zo kan ik nog wel even door gaan??..

 

Ten slotte wil ik iedereen bedanken voor het meelezen, bemoedigende woorden en oprechte interesse. 

Ik vind dit forum geweldig en ik hoop dat het nog lang kan blijven bestaan @best_boobie.

 

Liefs xxx

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, nkm zei:

Lieve allemaal,

 

Ik heb vandaag de 3 maanden controle gehad.

 

Ik had van te voren precies bedacht wat ik wilde vragen, maar eenmaal daar was ik er toch niet helemaal bij...gek genoeg toch zenuwachtig. Tevens iets afgeleid omdat ik mijn dochter bij me had (die wel bijna 9 jaar is en het erg leuk vond dat ze ook even mocht voelen in de gel en aan de prothese?).

 

Maar goed, na een kort gesprekje met de consulent hoe het herstel was gegaan, werden er na foto’s gemaakt.

Ze was verbaasd over het herstel van de littekens (die je echt al bijna niet meer ziet) en vond het er prachtig uit zien.

Toen kwam ik met mijn verhaal over het krimpen en dat ik toch misschien een paar maten groter had moeten nemen.

Dr. van Straten kwam later ook nog even kijken en toen moest ik me toch weer uitkleden.

Hij lachte om wat ik zei over het krimpen en zei dat dit echt niet kon. Hij vond ze prachtig en soepel. En ze worden nog soepeler.

Mijn theorie dat mijn snelle herstel zou leiden tot meer kapselvorming (of zelfs afstoting in mijn gedachten) is juist tegenovergesteld. Hoe sneller dat de prothesen indalen des te minder kapselvorming, aldus dr. van Straten.

De vraag of ik niet meer cc had moeten nemen, heb ik hem niet meer gesteld.

Nu twijfel ik of ik dit toch niet had moeten vragen, maar wat heeft het voor zin....ik wil voorlopig echt niet meer geopereerd worden. De operatie was voor mij echt dè grote angst die ik heb overwonnen.

 

Mijn foto’s worden op de website geplaatst, ik zal deze voor en na foto’s toevoegen in mijn album. Heb alleen nog de voor foto’s in de mail gekregen.

Ik laat jullie weten zodra ze er in staan?.

 

Ik kan dr. van Straten/kliniek Heyendaal iedereen aanbevelen.

Ik ben zeer tevreden. Had ik achteraf groter gewild?...ik denk het wel, maar misschien omdat ik grote borsten mooier vind dan ik van te voren dacht. Ook went het snel, zoals ik dit hier op het forum vaker lees.

 

Mijn borstvergroting heeft mij echt gelukkiger gemaakt. Nooit meer hoef ik me te schamen in een bikini. Niet meer slapen met m’n b-h onder m’n kussen, om deze ‘s ochtends zo snel mogelijk weer aan te trekken. Niet meer voorbij lopen aan al die kledingrekken met blouses of strakkere truitjes...zo kan ik nog wel even door gaan??..

 

Ten slotte wil ik iedereen bedanken voor het meelezen, bemoedigende woorden en oprechte interesse. 

Ik vind dit forum geweldig en ik hoop dat het nog lang kan blijven bestaan @best_boobie.

 

Liefs xxx

:wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi, 

 

Wat fijn dat je zo gelukkig bent met je boobs, het feit ze wat groter hadden gemogen deel ik met je. Bij mij gaat het goed, littekens zijn prachtig, maar had ze in protectie toch wat meer naar voren gehad?ik ben dan ook erg benieuwd naar je foto's. Zou je mij willen toevoegen aan je album?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8-10-2019 om 22:08, nkm zei:

 

Hé daar ben jij ook weer?! Hoe is het jou? Nog steeds helemaal happy???

 

Fijn dat je dat nog even zegt; tijdens het consult nam hij ook goed de tijd, dat is echt super!!

 

Ben zeker niet ontevreden, laat ik dat nog even hier goed zeggen??

Voel me blij, vrouwelijker, completer en echt wel gelukkiger; heb steeds alleen die kleine ‘maar’...

 

Je hoort het over 2 weken?

Xx

 

Heb je controle bericht gelezen en hoe fijn is het dat je uiteindelijk wel met een goed gevoel weg bent gegaan. Mooie complimenten lees ik over de kliniek, maar ook over je herstel. 

Hoe fijn is dat? 

Begrijp je hele gevoel mbt kleding kopen enz. Je raakt ook idd snel gewend aan de nieuwe maat. Begin moest ik echt heel erg wennen, nu past het bij mijn lijf. 

Jarenlang ga je vast nog genieten van je nieuwe borsten! 

Dit forum is idd iets heel fijns geweest en daardoor kon ik mij op veel dingen voorbereiden. Nu zit ik er niet meer zoveel op (logisch ook)

Fijn om elkaar zo even op de hoogte te houden! 

X Patries 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik zal van de week even nieuwe foto’s maken, ben nou 15 weken verder na operatie en ze beginnen nu echt mooie te worden en vorm te krijgen en soepeler te worden, wordt echt steeds meer van mezelf  zonder dat ik idee heb dat ik ze gekocht heb zeg maar, het voelt en oogt echt heel natuurlijk. Zo blij dat ik het na al mijn onderzoeken toch bij deze kliniek heb laten doen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@nkm Wat zijn ze mooi! Zo mooi ingedaald en rond ??past heel mooi bij je. Dat ze groter hadden gemogen snap ik wel. Dat gevoel heb ik zelf ook. Ik troost me maar met de gedachte dat mijn chirurg zei dat ik het maximale heb wat er de eerste keer in kon zonder al teveel kans op complicaties.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden, nkm zei:

Hoi allemaal,

Mijn voor en na (3 maanden po) staan nu in mijn album.

Liefs

Wauw wauw wauw!! 

Wat zijn ze ontzettend mooi!! 

Ze passen perfect bij je vind ik :)

Het oogt heel natuurlijk en denk niet dat iemand zal denken dat ze niet echt zouden zijn. 

Dr Straten heeft wederom mooi werk geleverd! 

Geniet er van! 

X Patries 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw, bedankt voor de lieve reacties allemaal! Doet me erg goed! Ik vond het toch heftig om mijn voorfoto’s te plaatsen, maar met het resultaat ernaast heb ik me er overheen gezet??.

 

Ik ben in mijn geval ook erg blij met de keuze voor rond.

Zoals jullie zien was vooral de bovenkant echt helemaal plat. Voor de zwangerschap was dit niet zo, maar ja...dit is nu gelukkig verleden tijd?.

 

Fijn dat mijn verhaal over de grootte voor een aantal van jullie zo herkenbaar is. Ik weet niet wat bij mij het maximale was wat er in kon, maar weet inmiddels wel dat er pc’s zijn die meer aandurven.

Echter ik heb een droom herstel gehad, dus de veilige keuze van dr. van Straten heeft hier vast mee te maken. 

 

Ik ben niet dagelijks meer op het forum, maar als ik iets voor iemand kan betekenen doe ik dat graag. Ik heb er zelf ook zo veel aan gehad, dus kan ik nu iets terug doen?.

 

Liefs

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden, Imker zei:

Na al die positieve reacties ben ik super benieuwd! Zou ik een kijkje mogen nemen?

 

Fijn ook dat je de moeite neem om ze te posten na 3 maanden?

Ik voeg je toe en..ga ook even jouw verhaal lezen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.