nkm

nkm : 10 juli 2019 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael

Recommended Posts

Nou, ik zit wel al wat langer op het forum en moet nog steeds terug zoeken etc..

Als je een paar dagen niet kijkt is er al weer zoveel nieuws😃.

Heb je al ergens een consult gepland? 

@nkm haha ja heftig he! Ik heb 4 juli mijn tweede consult bij Verdonck en 8 juli het eerst bij Schiettecatte. Vandaag echografie laten maken in het ziekenhuis en alles was goed :)

Hoi,

Wat fijn! En nu dus even afwachten tot 8 juli. Heb net nog een keer jouw topic gelezen en kan me voorstellen dat je enorm aan het denken gezet ben.

Voor mij nog 11 dagen🙈🎉🎉. Soms denk ik oh nee, maar zeker nu met dit weer en van de week in bikini denk ik Yes!!!!

Bijna van dat altijd gevoel van schaamte af, kan niet wachten😊.

xx

@nkm oeh nog maar effe voor jou!! Spannend ja. Beetje dubbel allemaal maar toch word ik blij als ik eraan denk. Gaat helemaal goed komen, ben benieuwd!

Zo...je topic weer gevonden ..nog 2 dagen voor jou! Weet je al hoe laat je je moet melden?

Spannend!!

Spannend... nog 2 nachtjes slapen... kun je het een beetje bevatten @nkm

?

En hopelijk weet je snel hoe laat je aan de beurt bent 💖

@Patries78

@MissyJoy

Heel spannend nu ik hier weer aan het lezen ben😅. Heb vandaag een drukke werkdag gehad en er nauwelijks aan gedacht, morgen nog zo’n dag...merk wel dat ik heel onrustig slaap, herkennen jullie dit?

Dus ik denk dat de echte zenuwen nog komen😃😬

Ook ben ik nog steeds heel bang voor de narcose; ik krijg daarom een extra gesprekje met anesthesist.

Ik ga nu even bij jullie lezen,

Lief dat jullie aan mij denken😊

xxx

@nkm

Dat heb je goed geregeld... Hopelijk kan de anesthesioloog de angst een beetje wegnemen... ik heb natuurlijk makkelijk praten, ben al zo vaak geopereerd dat het niet veel bijzonders meer is... het is een kwestie van naaldje zetten, gezellig kletsen en voor je het weet word je alweer wakker gemaakt... je kan je misschien een beetje high voelen... dat dronken gevoel als je gaat liggen, maar dat duurt zo enorm kort... 

En vaak geven ze je wel iets als ze merken dat je enorm zenuwachtig  bent!

Maar goed dat je dat gesprek nog extra hebt, kan nóóit kwaad...

Wel fijn ook dat je morgen nog een drukke dag hebt, dan schiet het helemaal op... 

Mocht ik je morgen niet meer spreken... Héél erg veel succes!!!

Gaat helemaal goed komen hoor, dat weet ik zeker!

💖💖💖

Vandaag is het dan zover!! Heel veel succes vandaag en met het herstel er na! Ik lees graag hoe het is geweest. 

Liefs Patries 

Succes vandaag!! Laat het over je heen komen, het komt helemaal goed ♥️😊 ben benieuwd naar het resultaat!! 

hoi @nkm,

tegen de tijd dat je dit leest heb je de operatie al achter de rug, en heb je 2 nieuwe meiden 😝🤩

Is de operatie een beetje goed gegaan? Ik ben erg benieuwd!

xxxx

kim

Hopelijk is alles goed verlopen en kun je nu gaan genieten van je meiden, ondanks misschien de pijn de eerste dagen... hoort er allemaal bij, maar we krijgen er iets moois voor terug :1big_boobs:

In ieder geval een heel voorspoedig herstel gewenst 💖💖💖

Lieve meiden,

Ik ben er weer en ik ben zoooooooo blij!!!

Ik voelde me meteen super goed en nu nog steeds😃. Durf het bijna niet te typen, maar heb bijna geen pijn, denk wel dat de echte pijn nog komt. Ben nog steeds wat duf van de narcose😅.

Morgen een uitgebreid verslag!!

Heel erg bedankt voor jullie berichtjes, super lief!

Xxx

Goed te horen hé!

Op tijd pijnmedicatie pakken om de pijn voor te blijven! Scheelt een hoop ellende! Nu werkt de narcose en de pijnstilling nog... dus spiegel lekker zo houden meid! 

Geniet van je nieuwe meiden!

💖💖💖

@nkm oooh vandaag was jouw grote dag. Zo leuk dat je happy bent haha!! Laat dat maar zo blijven haha

Ben benieuwd naar je verslag! Slaap lekker xx