Ga naar inhoud

nkm : 10 juli 2019 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

17 minuten geleden, MissyJoy zei:

@nkm

 

Hoe is je 2de nachtje gegaan? Ben heel erg benieuwd. 

Hopelijk heb je (net als ik) dat gelukzalige gevoel nog steeds...

Hoop dat je ook een beetje kunt slapen!

 

???

 

Hai,

Het gaat best goed, vannacht redelijk geslapen en de pijn is, op een aantal kleine momenten na, te doen. 

Heb nu vanochtend voor het eerst de bh even los gemaakt, dat vind ik al heel eng en voel me meteen naar.

Herken je dit??

Hoe gaat het met jou?

Ik ben zo blij en gelukkig?❤️

Xxx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oooh super om te horen @nkm !!! ?

 

Ja dat bh los doen of uit doen... ik mocht de dag na de ok douchen... nou dat heb ik een paar dagen uitgesteld omdat ik gewoon niet durfde ??? dacht bekijk het maar, dadelijk vallen ze ???

Nu stap ik met het grootste gemak onder de douche en voelt het echt al veel meer eigen... écht elke dag een beetje meer! 

 

Fijn he dat het op hier en daar een pijntje na goed te doen is! Altijd fijn al je leest dat iemand een voorspoedig herstel heeft ?

 

Houden zo meid! En dat bh los doen dat went ook vrij snel hoor... althans hier wel... dus verwacht dat het jou ook wel gaat lukken!

 

Gewoon nog lekker even genieten van alle hulp die je krijgt tjikkie ?

 

Mogen wij vrouwen best wel eens van genieten vind ik... normaal sjouwen we altijd maar door... nu even de rem erop voor een prachtig resultaat! ?

 

???

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohhh wat fijn dat jij dat ook hebt? ik stel het echte douchen ook nog even uit...

Stap voor stap komen we er??

 

En ik geniet enorm van het niks doen??? 

Heb al bijna een hele serie op Netflix af gekeken.

Mijn man moest even wennen aan zijn nieuwe taken, maar draait alles lekker door???.

Ben ook zo gelukkig en blij❤️

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, nkm zei:

Ohhh wat fijn dat jij dat ook hebt? ik stel het echte douchen ook nog even uit...

Stap voor stap komen we er??

 

En ik geniet enorm van het niks doen??? 

Heb al bijna een hele serie op Netflix af gekeken.

Mijn man moest even wennen aan zijn nieuwe taken, maar draait alles lekker door???.

Ben ook zo gelukkig en blij❤️

Xxx

 

 

Top dat je man die rol goed vervult! Lekker van genieten hihi ?

 

Hier met een zieke man gezeten... (En dan zó een die nog net niet de mannengriep heeft... ^pijn aan zijn gewrichten, dus snap het wel, maar kan me dan best mateloos irriteren... denk ik ben al 8 jaar ziek en ga óók gewoon door!^ hihi Maja dat is het grote verschil tussen man en vrouw!)

 

En een uitkomst is dat Netflix he! Hier videoland even het een en ander gekeken... nu inderdaad tussen de bedrijven door naar Netflix hihi

 

Lekker van genieten meid dat je man die taak super vervult hihi mogen we best eens van genieten! En natuurlijk dat super gevoel vast houden! (Hier word dat elke dag meer en meer!)

 

??? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12-7-2019 om 08:43, MissyJoy zei:

Oooh super om te horen @nkm !!! ?

 

Ja dat bh los doen of uit doen... ik mocht de dag na de ok douchen... nou dat heb ik een paar dagen uitgesteld omdat ik gewoon niet durfde ??? dacht bekijk het maar, dadelijk vallen ze ???

Nu stap ik met het grootste gemak onder de douche en voelt het echt al veel meer eigen... écht elke dag een beetje meer! 

 

Fijn he dat het op hier en daar een pijntje na goed te doen is! Altijd fijn al je leest dat iemand een voorspoedig herstel heeft ?

 

Houden zo meid! En dat bh los doen dat went ook vrij snel hoor... althans hier wel... dus verwacht dat het jou ook wel gaat lukken!

 

Gewoon nog lekker even genieten van alle hulp die je krijgt tjikkie ?

 

Mogen wij vrouwen best wel eens van genieten vind ik... normaal sjouwen we altijd maar door... nu even de rem erop voor een prachtig resultaat! ?

 

???

 Ik lig echt dubbel om jou chick hahaha.. dadelijk vallen ze! Zou ik ook hebben denk ik hahaha

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, nkm zei:

@Patries78

@MissyJoy

 

Volgens mij is het gelukt een album aan te maken en heb ik jullie toegevoegd.

 

Wow ? (even meteen een reactie achter gelaten voor je!)

 

Mag je trots op zijn meid! 

 

???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel! Ben ook zooo blij en het gaat nu zo goed dat ik de pijnstillers vergeet en eigenlijk zo de deur uit wil stappen?.

Maar ik heb mezelf verplicht om thuis te blijven en niks te ondernemen, ook geen schoonmaak werk?.

Je kunt maar één keer goed herstellen?.

 

As maandag heb ik controle. Welke litteken crème gebruiken jullie? (Voor als het litteken dicht is)

 

@Patries78 moet jij je borstband nog om? Mogen we ook een andere sport bh gaan dragen of alleen die van de kliniek?

Is jouw wond nu hersteld?

 

@Bemeltje ik ga je toevoegen?

Zal morgen weer even nieuwe foto’s maken, deze is van 2 dagen po.

 

xxxx

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb crème gekregen van de kliniek...

Mocht je die niet vanuit hun krijgen is pcle crème héél fijn voor littekens vind ik... (van biodermal? Meen ik)

 

Fijn dat het zo goed gaat dat je zelfs zo nu en dan je pijnstilling vergeet! Een goed teken, dat het niet veel pijn meer doet!

 

Op naar prachtige meiden!!!

 

???

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, nkm zei:

Dank jullie wel! Ben ook zooo blij en het gaat nu zo goed dat ik de pijnstillers vergeet en eigenlijk zo de deur uit wil stappen?.

Maar ik heb mezelf verplicht om thuis te blijven en niks te ondernemen, ook geen schoonmaak werk?.

Je kunt maar één keer goed herstellen?.

 

As maandag heb ik controle. Welke litteken crème gebruiken jullie? (Voor als het litteken dicht is)

 

@Patries78 moet jij je borstband nog om? Mogen we ook een andere sport bh gaan dragen of alleen die van de kliniek?

Is jouw wond nu hersteld?

 

@Bemeltje ik ga je toevoegen?

Zal morgen weer even nieuwe foto’s maken, deze is van 2 dagen po.

 

xxxx

Wat fijn dat het herstel zo goed gaat en je ondanks je de pijnstillers vergeet, je toch je rust blijft nemen. Herstellen kun je idd maar 1x! 

Ik draag mijn borstband niet meer, die mocht afgelopen dinsdag af na 6 weken. Sportbh draag ik nog wel, want mijn wondje is nog niet dicht. 

Advies was dit van de kliniek. 

Elke 4 dagen stuur ik een foto. 

Wondje geneest wel goed, maar gaat helaas langzaam, omdat het van binnenuit moet dicht groeien. 

Zaterdag ga ik naar Frankrijk op vakantie en mag af en toe dan wel mijn bikini dragen. Verder blijf ik 2x per dag betadine erop doen.

Het komt allemaal goed. Ook dit kan maar 1x goed genezen. Om een zo'n mooi mogelijk litteken te krijgen.

Ik heb en bio oil, maar vandaag heb ik calendulan littekencreme gekocht. 

De littekens zien er wel echt mooi uit. 

Verder droeg ik alleen de sportbh van de kliniek, die zat goed en was ik blij mee. Andere bh's kunnen ook hoor. Maar ik wilde persé met sluiting achter, omdat dit meer stevigheid zou bieden. 

Vandaar 2 dezelfde gekocht. 

Als iets goed is, waarom veranderen? 

Controle maandag is altijd wel fijn. 

Ze zullen de pleisters er af halen, je moet even niet steriele wondgaasjes halen (10x10) en die draag je over je littekens heen, zodat bh niet erop drukt. 

Ik kocht een pak van 100 bij de apotheek. 

Kost 10 euro. Je kan het vergoed krijgen via de huisarts, maar kwam ik pas achter nu ik voor de 3e keer het moest kopen vanwege mijn wondje. 

Verder knippen ze hechting draadje af als die uitsteekt. 

En ze voelen even aan je borsten of alles goed zit. 

Je kan je vragen stellen. 

Benieuwd naar hoe je borsten nu zijn en of de zwelling minder is! 

X Patries 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, echt hè? Worden we blij van. Had ik geleden dat jij zo’n pijn had op het borstbeen?

Dat heb ik sinds gisteren en vandaag ook. Ik denk dat het komt doordat je weer meer gaat bewegen en dus ook meer druk en rek op de spieren komt. 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden, Patries78 zei:

Wat fijn dat het herstel zo goed gaat en je ondanks je de pijnstillers vergeet, je toch je rust blijft nemen. Herstellen kun je idd maar 1x! 

Ik draag mijn borstband niet meer, die mocht afgelopen dinsdag af na 6 weken. Sportbh draag ik nog wel, want mijn wondje is nog niet dicht. 

Advies was dit van de kliniek. 

Elke 4 dagen stuur ik een foto. 

Wondje geneest wel goed, maar gaat helaas langzaam, omdat het van binnenuit moet dicht groeien. 

Zaterdag ga ik naar Frankrijk op vakantie en mag af en toe dan wel mijn bikini dragen. Verder blijf ik 2x per dag betadine erop doen.

Het komt allemaal goed. Ook dit kan maar 1x goed genezen. Om een zo'n mooi mogelijk litteken te krijgen.

Ik heb en bio oil, maar vandaag heb ik calendulan littekencreme gekocht. 

De littekens zien er wel echt mooi uit. 

Verder droeg ik alleen de sportbh van de kliniek, die zat goed en was ik blij mee. Andere bh's kunnen ook hoor. Maar ik wilde persé met sluiting achter, omdat dit meer stevigheid zou bieden. 

Vandaar 2 dezelfde gekocht. 

Als iets goed is, waarom veranderen? 

Controle maandag is altijd wel fijn. 

Ze zullen de pleisters er af halen, je moet even niet steriele wondgaasjes halen (10x10) en die draag je over je littekens heen, zodat bh niet erop drukt. 

Ik kocht een pak van 100 bij de apotheek. 

Kost 10 euro. Je kan het vergoed krijgen via de huisarts, maar kwam ik pas achter nu ik voor de 3e keer het moest kopen vanwege mijn wondje. 

Verder knippen ze hechting draadje af als die uitsteekt. 

En ze voelen even aan je borsten of alles goed zit. 

Je kan je vragen stellen. 

Benieuwd naar hoe je borsten nu zijn en of de zwelling minder is! 

X Patries 

 

 

16 uur geleden, Patries78 zei:

Wat fijn dat het herstel zo goed gaat en je ondanks je de pijnstillers vergeet, je toch je rust blijft nemen. Herstellen kun je idd maar 1x! 

Ik draag mijn borstband niet meer, die mocht afgelopen dinsdag af na 6 weken. Sportbh draag ik nog wel, want mijn wondje is nog niet dicht. 

Advies was dit van de kliniek. 

Elke 4 dagen stuur ik een foto. 

Wondje geneest wel goed, maar gaat helaas langzaam, omdat het van binnenuit moet dicht groeien. 

Zaterdag ga ik naar Frankrijk op vakantie en mag af en toe dan wel mijn bikini dragen. Verder blijf ik 2x per dag betadine erop doen.

Het komt allemaal goed. Ook dit kan maar 1x goed genezen. Om een zo'n mooi mogelijk litteken te krijgen.

Ik heb en bio oil, maar vandaag heb ik calendulan littekencreme gekocht. 

De littekens zien er wel echt mooi uit. 

Verder droeg ik alleen de sportbh van de kliniek, die zat goed en was ik blij mee. Andere bh's kunnen ook hoor. Maar ik wilde persé met sluiting achter, omdat dit meer stevigheid zou bieden. 

Vandaar 2 dezelfde gekocht. 

Als iets goed is, waarom veranderen? 

Controle maandag is altijd wel fijn. 

Ze zullen de pleisters er af halen, je moet even niet steriele wondgaasjes halen (10x10) en die draag je over je littekens heen, zodat bh niet erop drukt. 

Ik kocht een pak van 100 bij de apotheek. 

Kost 10 euro. Je kan het vergoed krijgen via de huisarts, maar kwam ik pas achter nu ik voor de 3e keer het moest kopen vanwege mijn wondje. 

Verder knippen ze hechting draadje af als die uitsteekt. 

En ze voelen even aan je borsten of alles goed zit. 

Je kan je vragen stellen. 

Benieuwd naar hoe je borsten nu zijn en of de zwelling minder is! 

X Patries 

Hoi Patries,

 

Lekker op vakantie☀️☀️☀️ Dat wordt extra genieten op de momenten in bikini?.

 

Bedankt voor je uitgebreide antwoord. Lief!

Idd, ook het litteken kan maar één keer goed genezen. Ik ga ook de bio oil kopen.

En misschien koop ik ook dezelfde bh erbij. Alleen de band zit bij mij erg strak, heb 75c en dat past maar net. Ik wacht eerst maandag even af. Ben benieuwd hoe de littekens eruit zien en hoe die borstband gaat zitten?.

Die gaasjes heb ik ik huis?; mijn man en dochter hebben beiden last van eczeem; dus we plakken vaker wat af hier?

Wij hebben ook hele goede speciale waterdichte pleisters, misschien is dat nog een tip voor jou. Ik kan er evt nog wel even een foto van maken. Deze pleisters krijgen we via de huisarts.

 

Verder gaat het goed, ‘s ochtends wel erg stijf en af en toe en steekje, maar dat is wel goed anders doe ik echt teveel.

Ook soms wat gekke geluiden; als ik bijv.(voorzichtig) een fles opendraai, hoor ik soms een ‘schurend achtig’  geluid; heel eng (hopelijk allemaal normaal en herkenbaar)...

Kun jij alweer autorijden? 

 

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden, nkm zei:

Ja, echt hè? Worden we blij van. Had ik geleden dat jij zo’n pijn had op het borstbeen?

Dat heb ik sinds gisteren en vandaag ook. Ik denk dat het komt doordat je weer meer gaat bewegen en dus ook meer druk en rek op de spieren komt. 

Xxx

 

Ja hier n goede dag last van gehad... ik gok het erop dat ik in mijn slaap n verkeerde beweging gemaakt heb, want  nu totaal géén last meer van! 

 

Gelukkig maar, want prettig was anders... maandag nog even de knoopjes weg laten knippen want die worden wel irritant... maar als dat t enige is... dan teken ik ervoor! ???

 

???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @nkm

Goed om te lezen dat het zo goed gaat! Ik ben een dag na jou geopereerd, dus dan ga je automatisch wat vergelijken. :)

Ik slik ook geen medicatie meer. En heb al wel wat uitstapjes gemaakt hoor, heerlijk! Maar thuis probeer ik wel echt op te letten niet teveel te doen. Lastig met 2 kleine kinderen. Gelukkig is mijn man vrij. 

Vandaag controle gehad en ze waren erg tevreden (en ik ook). Ik blijf mij wel verbazen over de verschillen wat betreft adviezen. Ik hoef dus maar 4 weken mn sportbeha te dragen, en heb geen band gehad. En mag nu weer op mn zij slapen (halleluja!), met mn arm boven de 90 graden uitkomen en heb een rekoefening erbij gekregen.  Volgende week terug en dan de hechtingen eruit en verder advies door de fysio.

 

Succes met je verdere herstel!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, nkm zei:

 

 

Hoi Patries,

 

Lekker op vakantie☀️☀️☀️ Dat wordt extra genieten op de momenten in bikini?.

 

Bedankt voor je uitgebreide antwoord. Lief!

Idd, ook het litteken kan maar één keer goed genezen. Ik ga ook de bio oil kopen.

En misschien koop ik ook dezelfde bh erbij. Alleen de band zit bij mij erg strak, heb 75c en dat past maar net. Ik wacht eerst maandag even af. Ben benieuwd hoe de littekens eruit zien en hoe die borstband gaat zitten?.

Die gaasjes heb ik ik huis?; mijn man en dochter hebben beiden last van eczeem; dus we plakken vaker wat af hier?

Wij hebben ook hele goede speciale waterdichte pleisters, misschien is dat nog een tip voor jou. Ik kan er evt nog wel even een foto van maken. Deze pleisters krijgen we via de huisarts.

 

Verder gaat het goed, ‘s ochtends wel erg stijf en af en toe en steekje, maar dat is wel goed anders doe ik echt teveel.

Ook soms wat gekke geluiden; als ik bijv.(voorzichtig) een fles opendraai, hoor ik soms een ‘schurend achtig’  geluid; heel eng (hopelijk allemaal normaal en herkenbaar)...

Kun jij alweer autorijden? 

 

xxxx

Ik heb 2x een 80D gekocht. Deze zit prima, maar in het begin heb ik een verlengstuk  gekocht bij de Hema. 

Omdat ik veel vocht vast hield, zat t bij mij ook strak. 

Ik ben na 3 weken weer voor het eerst gaan autorijden. Onderhands alleen maar sturen en kleine stukjes. 

Lange afstanden voelde voor mij niet prettig. Nu rij ik gewoon alles weer en gaat het prima. 

Die speciale pleisters, bevorderen die het wondherstel?

Je gelooft het niet, maar sinds vandaag is het wondje dicht en zit er een korstje op. Nu wachten tot die er af valt. 

Het ziet er wel heel netjes uit allemaal. 

Zondag moet ik naar de kliniek weer een foto sturen. 

Ik wacht nog wel heel even met zwemmen, ook omdat alles nog maar net dicht is. 

Ochtend stijfheid heb ik ook een tijd gehad. Ook nu is dat eigenlijk zo goed als weg. 

Vandaag last minute in de sale toch nog maar een nieuwe bikini gekocht. De oude was toch te 'bloot'.

Mijn dochter van 11 was zo lief en zegt bij elk jurkje of truitje...wauw mam, staat  echt heel mooi! Zo lief om te horen! 

Geluidjes enz heb ik ook allemaal gehad. 

Nu heb ik als ik beweeg dat ik denk dat er iets over mijn prothese schuif hahaha. 

Hoort er ook bij hoor ik :)

Geniet van je mooie meissies...ze zijn echt prachtig. 

X Patries 

 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik herken die pijn niet? Ik heb dual plane. Kan dat het verschil maken in pijn? Op m’n zij slapen is een absolute no go. Lijkt net of er dan teveel spanning op staat ofzo. 

 

Wat fijn dat alles goed verlopen is en je je goed voelt:) heb je topic gelezen en ben nieuwsgierig geworden.

Zou ik met je mee mogen kijken in je album?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.