nkm

nkm : 10 juli 2019 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael

Recommended Posts

Oh ja tuurlijk!! Heb een beetje vertraging opgelopen in het afhandelen van mijn meldingen, maar ik ga het nu meteen voor je doen!

Van harte met je datum!! En wat fijn dat Straten je wat heeft kunnen gerust stellen!!!!

Veel plezier met aftellen en leuk als je straks hier ook een verslagje wil schrijven :) 

xxx BB

Wat heerlijk dat je 10 juli al geopereerd wordt door dr Straten. 

Ik ben 8 dagen geleden door hem geopereerd en niets meer dan lof voor deze kliniek. 

De zorg, nazorg en de persoonlijkheid van de kliniek voelt erg fijn allemaal. 

Je zit daar echt op z'n plek! 

Voor vragen, stel ze gerust:)

Of check mijn verslag...4 juni was mijn PO datum.

Hoi,

Bedankt voor je berichtje dat vind ik heel fijn om te horen, ben nu al zenuwachtig😅.

Ik heb volgens mij echt alle operatie verslagen van 2018/2019 inmiddels gelezen. Ik ga die van jou nu nog een lezen... Echt super dat ik je wat vragen mag stellen.

liefs 

Hoihoi, ik ga even meelezen met deze topic ik word zelf 5 dagen later geopereerd dus ik voel de spanning ook al 🥴

@kimmietje

Echt super spannend!! Ik ben er elke dag wel mee bezig. Er zijn momenten dat ik ineens denk waarom doe ik dit eigenlijk, maar ook dat ik helemaal blij kan worden van de gedachten om een mooie bikini te kopen en eindelijk een leuk jurkje aan te trekken😃

Waar wordt jij geopereerd? 

Groetjes

Ik heb dus echt precies hetzelfde! En ik kan me nog steeds niet voorstellen dat het echt gaat gebeuren. Denk dat ik het me pas realiseer als ik wakker word en naar beneden kijk 😂

ik word bij Cosmedkliniek geopereerd door dr schellekens

Hoi

dr straten is een goede keuze!

ben alweer een halfjaar PO en tevreden!

heel fijn team daar die je zeker op je gemak stelt!

zelf heb ik de hp 350 CC mentor. De Xtra vind ik wel heel rond uitzien. (Via iemand die ze heeft) 

Hoi,

Ik heb lang getwijfeld tussen de Mentor extra en HP 2.

Hoop dat ik de juiste keuze heb gemaakt😊, ik heb vooral een lege A/B cup, dus ik wil geel graag de vulling aan de bovenkant.

Ik twijfel nog tussen de 340 en 365, dat mag ik op de dag zelf zeggen.

Heb jij een album waar ik in kan kijken?

Ik hoor van iedereen dat van Straten een fijn team heeft; als ik aan de OK denk word ik heeeel zenuwachtig😅

xx

Nou, idd, kan me er nog niks bij voorstellen. Ik hoop dat ik ook mijn kledingstijl ga aanpassen...ipv push up bh’s en wijde t shirts/ jurkjes😊

Ik ga jou ook volgen!

xx

Hoi,

Wat fijn dat je al bijna aan de beurt bent. We hebben ongeveer hetzelfde postuur en ik dacht zelf ook aan ca. 300 cc. Dus ben wel benieuwd. Ik heb alleen nog geen kinderen. En die wil ik wel in de toekomst.. hopelijk ziet het er dan nog een beetje mooi uit hahaha. Ik heb nog geen operatie gepland maar als ik aan die OK denk wordt ik ook helemaal nerveus!

Hoi,

Wat fijn dat je al bijna aan de beurt bent. We hebben ongeveer hetzelfde postuur en ik dacht zelf ook aan ca. 300 cc. Dus ben wel benieuwd. Ik heb alleen nog geen kinderen. En die wil ik wel in de toekomst.. hopelijk ziet het er dan nog een beetje mooi uit hahaha. Ik heb nog geen operatie gepland maar als ik aan die OK denk wordt ik ook helemaal nerveus!

@nkm

Nou, gaat lekker hier. Eerst post ik een bericht dubbel en net zie ik dat je op mijn verhaal al gereageerd had over hetzelfde postuur. Ik ben pas op het forum en hou nu al niet meer uit elkaar wie wie is 😂