Ga naar inhoud

nkm : 10 juli 2019 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Op 22-6-2019 om 01:10, kimmietje zei:

Ik heb dus echt precies hetzelfde! En ik kan me nog steeds niet voorstellen dat het echt gaat gebeuren. Denk dat ik het me pas realiseer als ik wakker word en naar beneden kijk ?

 

ik word bij Cosmedkliniek geopereerd door dr schellekens

Nou, idd, kan me er nog niks bij voorstellen. Ik hoop dat ik ook mijn kledingstijl ga aanpassen...ipv push up bh’s en wijde t shirts/ jurkjes?

Ik ga jou ook volgen!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, nkm zei:

Hoi,

Ik heb lang getwijfeld tussen de Mentor extra en HP 2.

Hoop dat ik de juiste keuze heb gemaakt?, ik heb vooral een lege A/B cup, dus ik wil geel graag de vulling aan de bovenkant.

Ik twijfel nog tussen de 340 en 365, dat mag ik op de dag zelf zeggen.

Heb jij een album waar ik in kan kijken?

Ik hoor van iedereen dat van Straten een fijn team heeft; als ik aan de OK denk word ik heeeel zenuwachtig?

xx

@Piek ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden, nkm zei:

Hoi,

Ik heb lang getwijfeld tussen de Mentor extra en HP 2.

Hoop dat ik de juiste keuze heb gemaakt?, ik heb vooral een lege A/B cup, dus ik wil geel graag de vulling aan de bovenkant.

Ik twijfel nog tussen de 340 en 365, dat mag ik op de dag zelf zeggen.

Heb jij een album waar ik in kan kijken?

Ik hoor van iedereen dat van Straten een fijn team heeft; als ik aan de OK denk word ik heeeel zenuwachtig?

xx

Hoi,

Wat fijn dat je al bijna aan de beurt bent. We hebben ongeveer hetzelfde postuur en ik dacht zelf ook aan ca. 300 cc. Dus ben wel benieuwd. Ik heb alleen nog geen kinderen. En die wil ik wel in de toekomst.. hopelijk ziet het er dan nog een beetje mooi uit hahaha. Ik heb nog geen operatie gepland maar als ik aan die OK denk wordt ik ook helemaal nerveus!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, nkm zei:

Hoi,

Ik heb lang getwijfeld tussen de Mentor extra en HP 2.

Hoop dat ik de juiste keuze heb gemaakt?, ik heb vooral een lege A/B cup, dus ik wil geel graag de vulling aan de bovenkant.

Ik twijfel nog tussen de 340 en 365, dat mag ik op de dag zelf zeggen.

Heb jij een album waar ik in kan kijken?

Ik hoor van iedereen dat van Straten een fijn team heeft; als ik aan de OK denk word ik heeeel zenuwachtig?

xx

Hoi,

Wat fijn dat je al bijna aan de beurt bent. We hebben ongeveer hetzelfde postuur en ik dacht zelf ook aan ca. 300 cc. Dus ben wel benieuwd. Ik heb alleen nog geen kinderen. En die wil ik wel in de toekomst.. hopelijk ziet het er dan nog een beetje mooi uit hahaha. Ik heb nog geen operatie gepland maar als ik aan die OK denk wordt ik ook helemaal nerveus!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-6-2019 om 09:58, Bemeltje zei:

@nkm

Nou, gaat lekker hier. Eerst post ik een bericht dubbel en net zie ik dat je op mijn verhaal al gereageerd had over hetzelfde postuur. Ik ben pas op het forum en hou nu al niet meer uit elkaar wie wie is ?

 

Nou, ik zit wel al wat langer op het forum en moet nog steeds terug zoeken etc..

Als je een paar dagen niet kijkt is er al weer zoveel nieuws?.

Heb je al ergens een consult gepland? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 26-6-2019 om 23:01, Bemeltje zei:

@nkm haha ja heftig he! Ik heb 4 juli mijn tweede consult bij Verdonck en 8 juli het eerst bij Schiettecatte. Vandaag echografie laten maken in het ziekenhuis en alles was goed

Hoi,

Wat fijn! En nu dus even afwachten tot 8 juli. Heb net nog een keer jouw topic gelezen en kan me voorstellen dat je enorm aan het denken gezet ben.

 

Voor mij nog 11 dagen???. Soms denk ik oh nee, maar zeker nu met dit weer en van de week in bikini denk ik Yes!!!!

Bijna van dat altijd gevoel van schaamte af, kan niet wachten?.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend... nog 2 nachtjes slapen... kun je het een beetje bevatten @nkm

?

 

En hopelijk weet je snel hoe laat je aan de beurt bent ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Patries78

@MissyJoy

 

Heel spannend nu ik hier weer aan het lezen ben?. Heb vandaag een drukke werkdag gehad en er nauwelijks aan gedacht, morgen nog zo’n dag...merk wel dat ik heel onrustig slaap, herkennen jullie dit?

Dus ik denk dat de echte zenuwen nog komen??

Ook ben ik nog steeds heel bang voor de narcose; ik krijg daarom een extra gesprekje met anesthesist.

 

Ik ga nu even bij jullie lezen,

Lief dat jullie aan mij denken?

xxx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 @nkm

 

Dat heb je goed geregeld... Hopelijk kan de anesthesioloog de angst een beetje wegnemen... ik heb natuurlijk makkelijk praten, ben al zo vaak geopereerd dat het niet veel bijzonders meer is... het is een kwestie van naaldje zetten, gezellig kletsen en voor je het weet word je alweer wakker gemaakt... je kan je misschien een beetje high voelen... dat dronken gevoel als je gaat liggen, maar dat duurt zo enorm kort... 

En vaak geven ze je wel iets als ze merken dat je enorm zenuwachtig  bent!

 

Maar goed dat je dat gesprek nog extra hebt, kan nóóit kwaad...

 

Wel fijn ook dat je morgen nog een drukke dag hebt, dan schiet het helemaal op... 

 

Mocht ik je morgen niet meer spreken... Héél erg veel succes!!!

Gaat helemaal goed komen hoor, dat weet ik zeker!

 

???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hopelijk is alles goed verlopen en kun je nu gaan genieten van je meiden, ondanks misschien de pijn de eerste dagen... hoort er allemaal bij, maar we krijgen er iets moois voor terug :1big_boobs:

 

In ieder geval een heel voorspoedig herstel gewenst ???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve meiden,

 

Ik ben er weer en ik ben zoooooooo blij!!!

 

Ik voelde me meteen super goed en nu nog steeds?. Durf het bijna niet te typen, maar heb bijna geen pijn, denk wel dat de echte pijn nog komt. Ben nog steeds wat duf van de narcose?.

 

Morgen een uitgebreid verslag!!

 

Heel erg bedankt voor jullie berichtjes, super lief!

 

Xxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, nkm zei:

Lieve meiden,

 

Ik ben er weer en ik ben zoooooooo blij!!!

 

Ik voelde me meteen super goed en nu nog steeds?. Durf het bijna niet te typen, maar heb bijna geen pijn, denk wel dat de echte pijn nog komt. Ben nog steeds wat duf van de narcose?.

 

Morgen een uitgebreid verslag!!

 

Heel erg bedankt voor jullie berichtjes, super lief!

 

Xxx

 

 

Goed te horen hé!

Op tijd pijnmedicatie pakken om de pijn voor te blijven! Scheelt een hoop ellende! Nu werkt de narcose en de pijnstilling nog... dus spiegel lekker zo houden meid! 

 

Geniet van je nieuwe meiden!

 

???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook heel erg benieuwd hoe je eerste nacht was... Hopelijk heb je een beetje kunnen slapen! ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve allemaal,

Hier komt dan ook mijn operatieverslag. Ik wil eerst de mensen van dit forum heel erg bedanken. Zonder deze info was ik niet bij deze kliniek gekomen en had ik misschien niet eens de stap genomen om me laten opereren.

 

Verslag:

Vooraf aan de grote dag woensdag 10-7-19 had ik twee mega drukke werkdagen. Dit bewust zo gepland  om maar zo min mogelijk na te hoeven denken.

Zoals jullie gelezen hebben was de narcose voor mij heel spannend. Als deze operatie onder lokale verdoving had gekund, was de stap al eerder gezet.

 

Na een kort nachtje hebben mijn man en ik onze dochter naar school gebracht en daarna richting Nijmegen gereden. Onderweg kwamen we er achter dat we het kussen thuis hadden laten liggen?.

 

Bijna een uur te vroeg werd ik wel iets zenuwachtig in de wachtruimte, maar lang niet zo erg als ik had verwacht. De Verpleegkundig vertelde tijdens het wachten nog even dat ik gewoon alles over me heen moest laten komen. (herkenbare woorden van jullie?)

De anesthesist stelde zich ook keurig even voor. 

Rond half 11 ging ik naar de verpleeg/uitslaap kamer. Daar lag al iemand wakker te worden van de narcose..

Toen voelde ik de spanning komen, operatie hemd aan, metingen, infuus aanleggen. Ze konden niet gelijk een goede ader vinden. Daarna moest ik nog even wachten en lag ik echt te trillen. 

Dr van Straten kwam aftekenen. Hij was vrolijk, geduldig en erg lief. 340 of 365? Die vraag had ik al verwacht?. Ik zei dat ik geen voorkeur had en zijn advies wilde opvolgen. Hij ging alles nog even precies opmeten en vervolgens zei dat hij, gezien mijn bouw, 340 de beste maat vond. 365 zou je misschien aan de zijkant kunnen zien. Nou, dan is de keuze gemaakt toch?

 

Daar ging ik dan..op het moment dat ik richting de OK werd gereden zag ik net een meisje die klaar was en niet goed wakker werd uit de narcose, help....

Ze reden snel door naar de OK. Ik herkende de geur en het beeld van mijn man in coma kwam naar boven. Hier nog even over gesproken met de anesthesist; en vervolgens; kom op; ik ben gezond en over een uur weer wakker.

Hij vertelde over de narcose via het infuus. Daarna een zuurstof kapje. Help, moet dit? Nee hoor, als jij dit niet wilt hoeft het niet...

Ik lachte en deed mijn ogen dicht, niks meer gehoord of gevoeld!

 

Toen werd ik wakker! Ik was zoooo blij, dat kan ik hier niet in woorden omschrijven. Ik heb niet eens naar mijn borsten gekeken en voordat ik het wist had ik m’n BH al aan en toen keek ik; alsof ik m’n push up bh aan had. Niks veranderd dacht ik even?

Voelde me zo blij en super fit dat ik na 10 minuten op de stoel zat om een kopje thee te drinken en een cracker te eten. Echt zo’n gelukkig gevoel.

Dit gevoel is eigenlijk zo gebleven?

 

Dus heb geen foto?, maar zodra ik ga douchen en voor het eerst de bh uitrek zal ik een album aanmaken.

 

xxx

 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@nkm

 

:43::1bouncingboobs: :43:

 

Yeah... een nieuwe tweeling is geboren! ?

 

Hihi gefeliciteerd meid met je nieuwe aanwinsten! Je angsten zijn niks meer dan normaal hoor! Maar super om te horen dat ze zo enorm lief voor je geweest zijn!

En super knap van jezelf dat je jezelf zo herpakt hebt toen alles even boven kwam, ook goed van je dat je dit aangegeven hebt! ???

 

Nu lekker gaan genieten en hou dat gelukzalige gevoel vast meid! 

Het is je gegund ???

 

Eindelijk een paar meiden om trots op te zijn... en het gevoel... oh er is niks gebeurd, lijkt wel alsof ik mijn push up aan heb... hihi dan zijn ze mooi gelukt toch! (Ik ging daar ook voor en nog steeds super blij mee!)

 

Nu vooral op uur en tijd je medicijnen pakken en jezelf flink in de watten laten leggen en goed genezen! 

 

Een voorspoedig herstel gewenst ?

 

???

Link naar reactie
Delen op andere sites

@nkm

 

Hoe is je 2de nachtje gegaan? Ben heel erg benieuwd. 

Hopelijk heb je (net als ik) dat gelukzalige gevoel nog steeds...

Hoop dat je ook een beetje kunt slapen!

 

???

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.