Ga naar inhoud

daphnedaphne : 14 juni 2019 : Dr. Wijbenga : ZGT Hengelo


Aanbevolen berichten

2 uur geleden, daphnedaphne zei:

 

Ah, kijk aan. Jij hebt meer cc en kleinere maat sport bh dan ik moest aanschaffen. Hmm, maar we gaan het zien. Kan er snel genoeg eentje bijkopen natuurlijk. En suuper gaaf dat je qua bh-maat wel 75D hebt, prachtig! Mag je trots op zijn! Heel gek, maar voor de sport bh heb ik gekozen voor 75, terwijl ik bh's altijd 70 draag. Hoop dus dat ik straks uitkom op bh-maat 70C/70D. En wat voor bikini heb je gekocht? Met beugel dus?

Heel fijn om te horen dat het goed met je gaat en dat je alles weer kan doen. Het is ook alweer 3 maanden geleden bijna. Wat vliegt de tijd. Zijn ze al helemaal gedaald denk je of zal het nog wat meer gaan dalen? En heel logisch dat je niet meer zo vaak actief bent op het forum. Zal mij straks ook wel gebeuren.

Dankjewel voor je steun ? komt goed! Ben net gebeld dat ik me om 8:15 al mag melden, dus heel blij dat ik zo vroeg mag.

Mijn bh's zijn op dit moment nog zonder beugel omdat ik die gewoon lekker vind zitten. Ik heb inderdaad 2 bikini's gekocht met beugel en dat zit ook helemaal prima hoor! Ik denk wel dat je op die maat uit gaat komen hoor! 

 

Ze zijn volgens mij al uitgedaald al zit er wel minimaal verschil tussen mijn linker en rechterborst, maar dat valt bijna niet op. Ik ben iig heel blij met hoe ze eruit zien. 

 

8.15 is een hele fijne tijd! Hoef je tenminste niet de hele dag te wachten. Nu is het echt aftellen:43:

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, Hayleyy zei:

Mijn bh's zijn op dit moment nog zonder beugel omdat ik die gewoon lekker vind zitten. Ik heb inderdaad 2 bikini's gekocht met beugel en dat zit ook helemaal prima hoor! Ik denk wel dat je op die maat uit gaat komen hoor! 

 

Ze zijn volgens mij al uitgedaald al zit er wel minimaal verschil tussen mijn linker en rechterborst, maar dat valt bijna niet op. Ik ben iig heel blij met hoe ze eruit zien. 

 

8.15 is een hele fijne tijd! Hoef je tenminste niet de hele dag te wachten. Nu is het echt aftellen:43:

Snap ik, zulke bh's ga ik ook zeker wel kopen. Vind dat ook echt mooi! En zo leuk dat je twee bikini's hebt. Wat zul je trots zijn!

Jaaa, super spannend!! Lig er morgenavond wel wat minder relaxed bij haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog 1 nachtje slapen! ?

Mijn laatste tentamen zit erop. Ging helaas echt niet goed, maar hopelijk valt het mee. Nu lekker focussen op m'n borstvergroting. Net alle folders nog een keer doorgelezen en alle medicijnen in huis gehaald. Ik ben er helemaal klaar voor! Morgen mag ik me om 8:15 uur melden wat ik enorm fijn vind. Hoef ik ook niet zo lang te wachten. Zenuwen voel ik op het moment gelukkig niet, omdat het nog zo onwerkelijk is. Heb er vooral erg veel zin in! Laaaat maar komen

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, Pelle zei:

Hoi @daphnedaphne!

Ik zie dat het morgen jouw dag is en wil je heel veel sterkte wensen! Op naar een mooi stel boobies!

Succes en ben benieuwd naar je verhaal!

Zet ‘m op!

Liefs

Jaaa klopt! Echt heel veel zin in! Ben zo benieuwd

Ik laat zo snel mogelijk wat horen als ik me goed genoeg voel. Dankjewel voor je lieve berichtje!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Morgen is de dag waar je misschien al jaaaaren naar uitkijkt! Heel veel succes én plezier!

Hoor heel graag je verhaal als je daar klaar voor bent :)

 

En wie weet heb je het tentamen gewoon gehaald joh, en anders komt dat nog wel.

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, AnoukK zei:

Morgen is de dag waar je misschien al jaaaaren naar uitkijkt! Heel veel succes én plezier!

Hoor heel graag je verhaal als je daar klaar voor bent

 

En wie weet heb je het tentamen gewoon gehaald joh, en anders komt dat nog wel.

 

Haha maaaar echt, jij snapt het! Keek al op mijn 15de, maar dat is veel te jong. Nu nog steeds maar 21 jaar, maar gek dat die 6 jaren zo voorbij kunnen vliegen. Zodra ik me fit genoeg voel zal ik een verslagje doen hoor ? Ben ook zo benieuwd naar jou! Gaat ook al zo snel

 

En inderdaad, misschien het tentamen nog wel gehaald! Laten we het hopen

 

Dankjewel voor je steun❤️

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden, daphnedaphne zei:

Dankjewel! ? hoe gaat het nu met jou? Morgen een week PO

Het gaat redelijk...

De pijn was en is steeds erg goed te doen. Maar heb sinds zondag een mega bloeduitstorting en opgezette borst. Gelukkig geen koorts. Dinsdag extra controle gehad en ter preventie antibiotica gekregen. Gisteren heeft Wijbenga zelf gekeken.  Nu eerst aankijken of de onderhuidse bloeding minder wordt en waarschijnlijk zal het open gaan om het vocht en bloed af te voeren. Hij

wil het liefst niets openmaken of opereren en eerst afwachten. Dat wil ik eigenlijk ook en schrok er wel even van! Nu dus afwachten.....

 

ben heel benieuwd hoe het met je gaat!!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi lieve allemaal,

Het wordt een lang en uitgebreid verslag, maar ik merkte zelf dat ik daar ook behoefte aan had bij anderen, dus vandaar dat ik hiervoor heb gekozen.

Daar ben ik weer! Gisteren was dus mijn operatiedag en voel me nu fit genoeg om een verslag te typen. Ik mocht me dus gisteren om 8:15 melden in het ziekenhuis. Had eigenlijk helemaal geen zenuwen, omdat het nog zo onwerkelijk voelde. Werd door een hele lieve mevrouw naar de afdeling gebracht waar ik even moest wachten met mijn moeder en goede vriendin. Al snel kreeg ik mijn kamer aangewezen en kreeg ik te horen dat ik de kamer voor mezelf had de hele dag, dus daar was ik super blij mee! Dan heb je ook geen 'last' van anderen en mag het bezoek gewoon de hele tijd bij je blijven. Mijn operatie stond om 10:15 gepland, later dan de bedoeling was, dus ik verwacht dat er een spoedoperatie tussendoor is gekomen. Een tijd later kwam de verpleegkundige naar me toe dat ik me mocht klaarmaken voor de operatie: ik moest naar het toilet, moest mijn charmante operatiejurkje aandoen en in bed gaan liggen. Al gauw werd ik opgehaald door twee verpleegkundigen om naar de recovery gebracht te worden. Ze waren echt hartstikke lief voor me. In de recovery werd ik naast andere patiënten geplaatst die ook nog geopereerd moesten worden en aan de andere kant lagen de patiënten die net geopereerd waren. Daar werd ook mijn infuus geprikt en dat viel echt heel erg mee. Ik kreeg hem in de zijkant van mijn pols, dus ik kon ook alle bewegingen gewoon maken met mijn hand. Moet zeggen dat daar de zenuwen wel begonnen, want ik moest nog best lang wachten voor ik  naar de operatiekamer gebracht werd.  

Uiteindelijk werd ik opgehaald door twee jonge mensen, een man en een vrouw, om naar de operatiekamer gebracht te worden. Ze stelden allemaal leuke vragen en complimenteerden mijn mooie nagels. Ja, gellak mocht ik dus ophouden, het enige charmante aan mij die dag. ? In de operatiekamer ontmoette ik pc Wijbenga opnieuw en we begonnen gelijk allemaal grapjes te maken. 'Welkom in de bouwplaats' zei hij. Ik mocht op de warme operatietafel gaan zitten en er werd afgetekend bij mij. Deze operatietafel lag best comfortabel moet ik zeggen. Ik vertelde nog wel even dat ik erg bang was voor de narcose, omdat mij het heel naar leek om een soort van weg te vallen zonder dat je er iets tegen kan doen. Logisch natuurlijk, maar dat idee vond ik gewoon naar. Ze stelden me uiteraard gerust. Ik mocht mijn handen op twee zijsteuntjes leggen en er werd mij verteld dat ik een zware pijnstiller ingespoten kreeg waardoor ik 'een beetje' licht in mijn hoofd kon worden. Nou, ik heb het geweten hoor. Ik weet niet hoe het voelt, maar ik voelde me echt super high worden. Ik kreeg een zuurstofkapje op: hier wat zuurstof, zuurstof is het lekkerste wat er is. De vrouw zei: nee joh, dat is een borrel. Wil je zuurstof of een borrel? Ik zei: een borrel natuurlijk!! En ik was weg. 

Drie minuten later werd ik weer wakker op de recovery :4: haha natuurlijk niet waar, maar het voelde absoluut wel zo. Ik opende mijn ogen en er stond een vrouw naast mij: het zit erop meiske, doe je mond maar open. En mijn zuurstofslang werd uit mijn mond gehaald. Ik zag verderop een klok hangen en deed mijn uiterste best om de tijd te bekijken. Lukte voor geen meter met die duffe kop van me. Het enige wat ik dacht was: blijf wakker, blijf wakker, ik wil naar m'n kamer en mama zien. En dat lukte. De operatie duurde 50 minuten en werd om 11:20 naar de recovery gebracht. Om 11:40 werd ik wakker. Het tweede wat ik dacht was: yes, ik ben niet misselijk! Het derde wat ik dacht: oh joh, het doet wel pijn, maar ik kan het prima verdragen. Dit wordt een makkie. Er werd me een waterijsje aangeboden omdat ik zo hees was en heb deze lekker opgesmikkeld. Ik was klaar om naar mijn kamer gebracht te worden, maar de verpleegkundigen kwamen maar niet opdagen. Volgens de verpleegkundige op de recovery waren ze aan het lunchen en ik kon eindelijk mijn grap uitspreken: oh, geeft niks, 'k heb tiet zat nu!! (Ik heb tijd zat) zoals ze dat in Twente altijd zeggen. Ze moest lachen.

Uiteindelijk werd ik naar mijn kamer gebracht en mijn moeder en goede vriendin waren onderweg. Ze vonden me er goed uitzien en ik was best helder. Wel werd de pijn met de 5 minuten erger. Maaaaar toen... een uur later ging het echt heel, heel slecht met me. Ik heb een hoge pijngrens, maar dit was echt de verschrikking. Kreeg daarnaast ook nog enorme rugpijn door het liggen in een verkrampte houding. Het bed werd opnieuw voor me versteld en dat hielp gelukkig wel een beetje. Ik moest plassen en de verpleegkundige hielp me met mijn infuus naar het toilet toe. Staan was de hel. Die zwaartekracht was echt heftig en had zo'n pijn. Plassen ging verder prima en kon ik zelf doen. Ik stond op van het toilet en de verpleegkundige opende de deur. Ik voelde me heel slecht worden en dacht: ik moet zo snel mogelijk dat bed weer in. Ik plofte neer in bed en alles begon te draaien. Het zweet brak me aan alle kanten uit. Mijn hoofd, mijn haren plakten in mijn nek, mijn voeten en zelfs mijn je weet wel begon te zweten als een otter... Lijkbleek lag ik op bed met lijkbleke lippen. Kreeg onmiddelijk medicatie en dat hielp gelukkig snel. Maar de pijn die ik die dag had, is niet te beschrijven. Ik wil niemand bang maken, want ik was vast een uitzondering. Heel langzaam begon ik me beter te voelen, maar mijn bloeddruk bleef erg hoog en had koorts. Ik heb uiteindelijk tot 19:45 in het ziekenhuis gelegen, dus dat is best heftig te noemen voor een borstvergroting. Ben wel echt ontzettend blij dat ze zo de tijd voor me hebben genomen en me zo goed in de gaten hebben gehouden. De verpleegkundigen waren enorme schatten! Ik vond het zelfs jammer om afscheid van ze te moeten nemen.

Thuis aangekomen was ik echt gesloopt. Ben om 22:30 naar bed gegaan en heb in totaal drie uurtjes geslapen, dus mag niet klagen van mezelf. Werd om 5:15 wakker met enorme pijn. Alles was beurs, alles voelde blauw en kon niks bewegen. Heb gewacht tot mijn vader wakker was en hij heeft me uit bed gehezen. Wat een pijn, wat een pijn weer. Wat gegeten en gedronken en eindelijk mocht mijn drukverband eraf. WAT EEN OPLUCHTING! Ik kon weer normaal ademen en eindelijk kon ik de pijn een soort van wegpuffen. Ik voelde me gelijk een ander mens. En niet al te onbelangrijk: mijn tieten waren gewoon f*cking mooi! De wonden waren erg schoon, nog nergens blauw of geel, dus ik was helemaal happy. Tijdens het aantrekken van de sportbh werd ik opeens weer heel duizelig. Daarna voelde ik me weer super slecht. Begon toen ook met overgeven. Deze ochtend en middag waren weer de hel, niet overdreven. Sinds een paar uurtjes voel ik me echt weer top. Ik heb nauwelijks pijn, nouja, ik kan het goed handelen en kan goed zelf uit bed komen en dingen doen. Ik heb oefeningen gekregen om te doen en deze gaan me aardig goed af. Als het vanaf nu zo blijft gaan, ben ik een gelukkig mens. Maar wil hier niet te veel van uitgaan, omdat ik echt een zware 1,5 dag achter de rug heb. De komende dagen rustig aan doen en me vermaken met goede films en series. Ga veel bezoek krijgen, dus dat is ook gezellig.

Nou, dat was dan mijn uitgebreide verslag. Ja, het is echt super pijnlijk geweest bij mij en ik dacht alleen maar: hoe gaat dit ooit herstellen? Maar heb alweer gemerkt hoe snel je weer vertrouwen kunt krijgen in je lichaam. Voor nu gaat het een stuk beter en ja, als ik hier opnieuw voor kon kiezen, had ik het zeker gedaan!!!

Liefs mij xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14-6-2019 om 11:32, Kippie31 zei:

Het gaat redelijk...

De pijn was en is steeds erg goed te doen. Maar heb sinds zondag een mega bloeduitstorting en opgezette borst. Gelukkig geen koorts. Dinsdag extra controle gehad en ter preventie antibiotica gekregen. Gisteren heeft Wijbenga zelf gekeken.  Nu eerst aankijken of de onderhuidse bloeding minder wordt en waarschijnlijk zal het open gaan om het vocht en bloed af te voeren. Hij

wil het liefst niets openmaken of opereren en eerst afwachten. Dat wil ik eigenlijk ook en schrok er wel even van! Nu dus afwachten.....

 

ben heel benieuwd hoe het met je gaat!!

Oh jeetje zeg, dat klinkt heftig! Dat lijkt me erg schrikken opeens zo'n heftige bloeduitstorting. Goed dat je zo snel weer terecht kon en hopelijk trekt het zelf weg... Opnieuw onder het mes is absoluut geen pretje, dus ik duim voor je. Hou me op de hoogte hoe het gaat. Snap dat je er wel erg van geschrokken bent... Sterkte Kippie en hopelijk knap je snel op!

Hier boven kun je mijn verslag lezen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat vervelend dat je zoveel pijn hebt gehad en dat die 1.5 dag een hel is geweest voor je. Zoals je waarschijnlijk nog weet heb ik ook een hele slechte start gehad, ik dacht ook echt gvd waarom heb ik dit gedaan dit vind ik het niet waard. Maar zo erg als je je die dagen hebt gevoeld zo snel ben je ze ook weer vergeten zodra alles voorbij is. Fijn dat je eerste indruk van je boobs goed is. Ik wens je een heel spoedig herstel:viannen_76::116:

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Hayleyy zei:

Wat vervelend dat je zoveel pijn hebt gehad en dat die 1.5 dag een hel is geweest voor je. Zoals je waarschijnlijk nog weet heb ik ook een hele slechte start gehad, ik dacht ook echt gvd waarom heb ik dit gedaan dit vind ik het niet waard. Maar zo erg als je je die dagen hebt gevoeld zo snel ben je ze ook weer vergeten zodra alles voorbij is. Fijn dat je eerste indruk van je boobs goed is. Ik wens je een heel spoedig herstel:viannen_76:

Jaa, ik weet nog dat jij dat ook had inderdaad. Ben ik gelukkig niet de enige. Je hebt ook helemaal gelijk hoor. Als het straks beter gaat dan denk je: oh, die paar daagjes dat je je zo slecht voelt is het echt wel waard voor die mooie borsten waar je zo lang profijt van hebt.

Vannacht ben ik wel weer heel slecht geworden en heb twee keer overgegeven. Moest ook heel erg zweten, maar had gelukkig geen koorts. Is gewoon de narcose denk ik nog.. Ik heb net voor de eerste keer gedoucht en voel me weer een heel ander mens. Borsten zijn nog mooier dan gisteren omdat ze nu ook meer de ruimte krijgen om zich te settelen, aangezien ik gister nog strak drukverband om had.

Dankjewel voor je lieve berichtje en komt vast helemaal goed :43:

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 15-6-2019 om 19:40, daphnedaphne zei:

Oh jeetje zeg, dat klinkt heftig! Dat lijkt me erg schrikken opeens zo'n heftige bloeduitstorting. Goed dat je zo snel weer terecht kon en hopelijk trekt het zelf weg... Opnieuw onder het mes is absoluut geen pretje, dus ik duim voor je. Hou me op de hoogte hoe het gaat. Snap dat je er wel erg van geschrokken bent... Sterkte Kippie en hopelijk knap je snel op!

Hier boven kun je mijn verslag lezen :)

Hé wat fijn dat het nu iets beter gaat! Ik vond de eerste nacht ook vreselijk! Voelde me zoooo slecht! Maar gelukkig gaat dit voorbij. Heb vannacht (10 dagen po) eindelijk weer wat beter geslapen, wel 6 uur achter elkaar. Heerlijk! Ik ben snel gestopt met de naproxen, daar werd ik echt heel slecht van! Toen ik daarmee gestopt was knapte ik gelijk op. Nu ben ik afgelopen donderdag ook gestopt met paracetamol, werd iedere nacht zo’n 4x wakker met mega koppijn. Dit kon volgens de pc ook van de paracetamol komen. En de hoofdpijn gaat nu ook steeds beter. 

De mega blauw/zwarte bloeduitstorting zit er nog steeds wel maar heb het idee dat Mn linkerborst niet meer zo gezwollen is.

 

maar meid wees blij dat je alles achter de rug hebt! Het ergste is nu geweest en nog even doorbijten. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, Kippie31 zei:

Hé wat fijn dat het nu iets beter gaat! Ik vond de eerste nacht ook vreselijk! Voelde me zoooo slecht! Maar gelukkig gaat dit voorbij. Heb vannacht (10 dagen po) eindelijk weer wat beter geslapen, wel 6 uur achter elkaar. Heerlijk! Ik ben snel gestopt met de naproxen, daar werd ik echt heel slecht van! Toen ik daarmee gestopt was knapte ik gelijk op. Nu ben ik afgelopen donderdag ook gestopt met paracetamol, werd iedere nacht zo’n 4x wakker met mega koppijn. Dit kon volgens de pc ook van de paracetamol komen. En de hoofdpijn gaat nu ook steeds beter. 

De mega blauw/zwarte bloeduitstorting zit er nog steeds wel maar heb het idee dat Mn linkerborst niet meer zo gezwollen is.

 

maar meid wees blij dat je alles achter de rug hebt! Het ergste is nu geweest en nog even doorbijten. 

Ja, super herkenbaar! Alleen de tweede nacht ging ook heel slecht. Ik werd zo misselijk en zwetend wakker, twee keer overgegeven, verschrikkelijk. Gisteren ben ik voor de eerste keer gaan douchen en voelde me daarna gelukkig een heel ander mens. Alleen boven de littekens was ik een beetje geel, maar de borsten zagen er super uit. Die geruststelling doet ook wel echt wat met je. Ik heb alleen in mijn rechterborst als ik bijvoorbeeld iets overeind moet komen, dat die dan een beetje opwarmt ofzo. Het doet geen pijn, maar het voelt wel gek. Heb jij dat ook? Je kan toch niet altijd voorkomen dat je iets kracht gebruikt om overeind te komen? Je gebruikt je borstspieren in het dagelijks leven zoooveel. En heb jij ook rugpijn door het platliggen?

Ooooh weer heel herkenbaar! De naproxen... groot gelijk dat je daar mee bent gestopt! Ik slikte diclofenac en elke keer als ik dat had genomen werd ik dizzy en erg slap. Ik wilde sudoku's maken (?) maar kon bijna niet eens schrijven, zo weinig kracht. Daarnaast ging mijn hart telkens tekeer waardoor ik van die paniekerige en angstige gevoelens kreeg. Las op internet dat dat bijwerkingen waren. Ik ben zelf altijd iemand die het liefst geen medicijnen gebruikt, dus ben zaterdagavond al gestopt met die troep. En voila, weg is het. Ik leef op paracetamol en dat kan ik prima aan.

Heel fijn om te horen dat je eindelijk een beetje lekker kunt slapen. Het is wat met die borsten, maar nu worden we wel blij van de kleine dingetjes haha ? die hoofdpijn erbij is natuurlijk ook niet fijn, dus goed dat dat nu ook minder wordt. Kan inderdaad van de paracetamol komen en gelukkig dat het dan daar van komt denk ik dan maar. De bloeduitstorting blijft nog wel een spannend dingetje voor je.. ik leef met je mee! Het kan lang duren voordat zoiets wegtrekt, dus gelukkig merk je al dat je borst minder gezwollen is. We gaan van het beste uit! Heb jij aankomende donderdag weer een afspraak? Mogen dan je hechtingen eruit? Ik heb donderdag wel mijn eerste afspraak. Ben benieuwd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@daphnedaphne

 

Hoi,

Allereerst gefeliciteerd! De operatie zit erop! Wat fijn dat je alles zo uitgebreid hebt beschreven. En wat heb je heftige dagen achter de rug. Maar je hebt het wel gedaan? en het wordt prachtig?.

Ik hoop dat het nu iedere dag beter met je gaat.

Ik moet nog 3,5 weken wachten, ben nu al zenuwachtig en net als jij heel bang voor de narcose en operatie.

Heel veel succes met herstellen,

groetjes 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, nkm zei:

@daphnedaphne

 

Hoi,

Allereerst gefeliciteerd! De operatie zit erop! Wat fijn dat je alles zo uitgebreid hebt beschreven. En wat heb je heftige dagen achter de rug. Maar je hebt het wel gedaan? en het wordt prachtig?.

Ik hoop dat het nu iedere dag beter met je gaat.

Ik moet nog 3,5 weken wachten, ben nu al zenuwachtig en net als jij heel bang voor de narcose en operatie.

Heel veel succes met herstellen,

groetjes 

Hee, dankjewel! Erg lief ? heb net m’n eerste wandeling gemaakt van 20 minuten, zo fijn! Zo zie je maar weer hoe snel alles kan veranderen.

 

Super spannend dat je over 3,5 week mag ? de tijd vlieeegt! En geloof mij, voor de operatie en narcose hoef je echt echt echt niet bang te zijn! Ze zijn zo lief voor je en bij de narcose denk je op een gegeven moment: het is nu wel fijn om m’n ogen gewoon te sluiten. En het stuk tussen dat je nog bij bent en echt in slaap valt, weet je niet eens meer. Bij wijze van doe je je ogen na 3 minuten weer open en het is al gebeurd. Echt niet over in zitten! Het is super fijn haha

 

Veel plezier met aftellen en geniet straks van je mooie boobies!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.