Ga naar inhoud

daphnedaphne : 14 juni 2019 : Dr. Wijbenga : ZGT Hengelo


Aanbevolen berichten

Op 6-5-2019 om 22:23, daphnedaphne zei:

Zooo, wat laat ben je gebeld zeg. Niet netjes vind ik en snap je dilemma heel erg goed. Als ik jou was zou ik die datum er gewoon lekker in zetten en 14 mei op consult gaan. Heb je er geen lekker gevoel bij, annuleer de operatie alsnog. Dat ga ik ook doen. Zelf heb ik 17 mei het consult dus misschien kunnen we daarna eens samen bespreken wat onze eerste indruk van hem is. Welke chirurg je ook kiest, er zit altijd een risico aan verbonden

Ik hou je op de hoogte! Heb zo mijn consult. Ben benieuwd...

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zooo, ik ben terug van mijn eerste consult met dokter Wijbenga. Echt een super lieve man! Voelde me erg op mijn gemak bij hem en hij zei ook dat ik gewoon door dokter Smulders geopereerd kon worden als ik het toch niet zo zag zitten met hem. Hij liet me heel erg vrij in het denken. Wel gewoon besloten om door hem geopereerd te worden, want het komt over als een lieve, verantwoordelijke man en heb ook geen rare dingen op internet gelezen. Mocht ook nog even opnieuw passen en heb foto's gemaakt. Ik blijf gewoon bij Mentor 300 cc anatomisch en dan achter de spier. Denk eerlijk gezegd wel dat ik later ga denken dat het wel wat groter had gekund, maar deze maat zal gewoon mooi uitpakken, dus ik kies dit. Over precies vier weken is dan mijn dag, ik kan het niet geloven ? de tijd is voorbij gevlogen. Eerst deze laatste vier weken focussen op afstuderen en dan de operatie in..

 

Dokter Wijbenga vertelde mij dat ik zeer waarschijnlijk geen borstband hoef. Hij zei: bij sommige klinieken/ziekenhuizen wordt het standaard gedaan en bij sommige niet. Hij zei dat hij zelf nooit verschil heeft gezien en het dus eigenlijk niet aanraadt als het niet verplicht is binnen dat ziekenhuis of die kliniek. Als ik er zelf wel een fijner gevoel bij heb mag ik het wel uiteraard gewoon doen zegt hij. Iemand hele andere verhalen gehoord hierover? Elke pc is anders, zo blijkt maar weer. Denk toch dat iedereen het beste vertrouwen kan op haar eigen pc.

Daarnaast wil ik me nu vast verdiepen in een fijne sport bh met voorsluitingen. Hele dure vind ik niet nodig (en mijn pc ook niet), dus heeft iemand nog tips? ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, daphnedaphne zei:

Zooo, ik ben terug van mijn eerste consult met dokter Wijbenga. Echt een super lieve man! Voelde me erg op mijn gemak bij hem en hij zei ook dat ik gewoon door dokter Smulders geopereerd kon worden als ik het toch niet zo zag zitten met hem. Hij liet me heel erg vrij in het denken. Wel gewoon besloten om door hem geopereerd te worden, want het komt over als een lieve, verantwoordelijke man en heb ook geen rare dingen op internet gelezen. Mocht ook nog even opnieuw passen en heb foto's gemaakt. Ik blijf gewoon bij Mentor 300 cc anatomisch en dan achter de spier. Denk eerlijk gezegd wel dat ik later ga denken dat het wel wat groter had gekund, maar deze maat zal gewoon mooi uitpakken, dus ik kies dit. Over precies vier weken is dan mijn dag, ik kan het niet geloven ? de tijd is voorbij gevlogen. Eerst deze laatste vier weken focussen op afstuderen en dan de operatie in..

 

Dokter Wijbenga vertelde mij dat ik zeer waarschijnlijk geen borstband hoef. Hij zei: bij sommige klinieken/ziekenhuizen wordt het standaard gedaan en bij sommige niet. Hij zei dat hij zelf nooit verschil heeft gezien en het dus eigenlijk niet aanraadt als het niet verplicht is binnen dat ziekenhuis of die kliniek. Als ik er zelf wel een fijner gevoel bij heb mag ik het wel uiteraard gewoon doen zegt hij. Iemand hele andere verhalen gehoord hierover? Elke pc is anders, zo blijkt maar weer. Denk toch dat iedereen het beste vertrouwen kan op haar eigen pc.

Daarnaast wil ik me nu vast verdiepen in een fijne sport bh met voorsluitingen. Hele dure vind ik niet nodig (en mijn pc ook niet), dus heeft iemand nog tips? ? 

HoiHoi, wat fijn dat je je zo op je gemak voelt bij hem en dat je operatie dus door kan gaan!

Ik denk ook dat 300cc anatomisch heel mooi gaat worden? Het aftellen kan dus bijna beginnen:43:

Veel succes met afstuderen!

 

Mijn pc heeft het ook nooit over een borstband gehad, volgens mij werken ze daar ook niet mee in het ziekenhuis waar ik geholpen ben. Zonder borstband is het bij mij ook gewoon helemaal goed gegaan dus.. 

Je kunt inderdaad het beste luisteren naar je eigen pc want iedereen geeft andere adviezen.

 

Ik had zelf een dure operatie bh gekocht, maar daarnaast heb ik ook de heavy sports non-padded bh van de hema gekocht. Deze heb ik ook gedragen. Volgensmij is die rond de €18,00,- 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, Hayleyy zei:

HoiHoi, wat fijn dat je je zo op je gemak voelt bij hem en dat je operatie dus door kan gaan!

Ik denk ook dat 300cc anatomisch heel mooi gaat worden? Het aftellen kan dus bijna beginnen:43:

Veel succes met afstuderen!

 

Mijn pc heeft het ook nooit over een borstband gehad, volgens mij werken ze daar ook niet mee in het ziekenhuis waar ik geholpen ben. Zonder borstband is het bij mij ook gewoon helemaal goed gegaan dus.. 

Je kunt inderdaad het beste luisteren naar je eigen pc want iedereen geeft andere adviezen.

 

Ik had zelf een dure operatie bh gekocht, maar daarnaast heb ik ook de heavy sports non-padded bh van de hema gekocht. Deze heb ik ook gedragen. Volgensmij is die rond de €18,00,- 

 

Lief van je, dankjewel!!

Precies zoals je zegt, elke pc geeft andere adviezen dus je kan maar het beste naar je eigen pc luisteren. Als je iets echt niet vertrouwt kun je altijd nog het leger aan vrouwen op Borstenforum inschakelen voor hulp ? wel fijn om te horen dat jij ook geen borstband hebt gehad, omdat wij eigenlijk in dezelfde situatie zaten (en straks zitten ?).

Dankjewel voor je tip van de bh. Ga ik daar eens naar kijken! Heeft die ook een sluiting aan de voorkant? Gaat mijn voorkeur in eerste instantie wel naar uit omdat ik het anders een beetje eng vind met aandoen. En anders kan ik natuurlijk altijd mijn ouders vragen. En over die dure bh, vond je die het uiteindelijk nog waard of had die voor jou geen toegevoegde waarde in vergelijking met die goedkopere?

Fijn weekend xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden, daphnedaphne zei:

Lief van je, dankjewel!!

Precies zoals je zegt, elke pc geeft andere adviezen dus je kan maar het beste naar je eigen pc luisteren. Als je iets echt niet vertrouwt kun je altijd nog het leger aan vrouwen op Borstenforum inschakelen voor hulp ? wel fijn om te horen dat jij ook geen borstband hebt gehad, omdat wij eigenlijk in dezelfde situatie zaten (en straks zitten ?).

Dankjewel voor je tip van de bh. Ga ik daar eens naar kijken! Heeft die ook een sluiting aan de voorkant? Gaat mijn voorkeur in eerste instantie wel naar uit omdat ik het anders een beetje eng vind met aandoen. En anders kan ik natuurlijk altijd mijn ouders vragen. En over die dure bh, vond je die het uiteindelijk nog waard of had die voor jou geen toegevoegde waarde in vergelijking met die goedkopere?

Fijn weekend xx

Nee helaas heeft die geen voorsluiting. Dat vond ik dan ook wel weer een nadeel. Ik vond dat de duurdere wel iets meer steun gaf, maar toen ik hem 1 maand aan had gehad ofzo werd de kwaliteit steeds slechter en had ik naar mijn idee weer meer aan de goedkopere haha

 

Jij ook een fijn weekend xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 15-5-2019 om 16:19, daphnedaphne zei:

Oeh spannend! Hoe was het? ??

Hoi hoi!

Ik heb er ook een goed gevoel over! Hij was erg aardig en begripvol. Hij nam alle tijd en ga nu voor de 325 cc mentor rond dual plane. Dr Smulders had het eerst over voor de spier, maar hij vond het net kunnen. En voor de langere termijn was dit mooier. Ik heb ‘lege’ borsten na 2 zwangerschappen en daarom lijkt hem, en mij ook, rond mooier. Ik word 7 juni geopereerd dus nog maar 3 weken!! Zo spannend en begin nu wel de kriebels te krijgen. Hoop dat het herstel goed gaat, want vertel het aan niemand en hoop dat ze het ook niet door krijgen. Iemand hier ervaring mee? 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18-5-2019 om 08:38, Hayleyy zei:

Nee helaas heeft die geen voorsluiting. Dat vond ik dan ook wel weer een nadeel. Ik vond dat de duurdere wel iets meer steun gaf, maar toen ik hem 1 maand aan had gehad ofzo werd de kwaliteit steeds slechter en had ik naar mijn idee weer meer aan de goedkopere haha

 

Jij ook een fijn weekend xx

Ah, dat is jammer! Ik ga me er maar wat meer in verdiepen op internet en in de winkels kijken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18-5-2019 om 12:23, Kippie31 zei:

Hoi hoi!

Ik heb er ook een goed gevoel over! Hij was erg aardig en begripvol. Hij nam alle tijd en ga nu voor de 325 cc mentor rond dual plane. Dr Smulders had het eerst over voor de spier, maar hij vond het net kunnen. En voor de langere termijn was dit mooier. Ik heb ‘lege’ borsten na 2 zwangerschappen en daarom lijkt hem, en mij ook, rond mooier. Ik word 7 juni geopereerd dus nog maar 3 weken!! Zo spannend en begin nu wel de kriebels te krijgen. Hoop dat het herstel goed gaat, want vertel het aan niemand en hoop dat ze het ook niet door krijgen. Iemand hier ervaring mee? 

Wat goed!! Heel fijn voor je dat je geholpen kunt en wilt worden door dokter Wijbenga en super dat je al zo snel geholpen kan worden. Een weekje voor mij aan de beurt, wat leuk! Kunnen we elkaar goed op de hoogte houden hoe het gaat haha. Ik snap ook helemaal dat je het spannend vindt, dat heb ik ook heel erg. Soms denk ik er in bed opeens aan en dan krijg ik echt spanning in m'n hele lichaam. Het voelt zo gek, want het is een combinatie van het spannend vinden en er heeeel veel zin in hebben. Mag ik vragen op welke locatie jij geopereerd wordt?

Fijn dat je ook met hem nog een keer de mogelijkheden hebt kunnen bespreken. Ik denk dat het voor de meeste vrouwen wel een fijn idee is om ze toch achter de spier te plaatsen. Zou zo jammer zijn als je toch randen gaat zien. En aangezien je lege borsten hebt, snap ik ook goed dat je voor ronde implantaten hebt gekozen. Krijg je net wat meer ronding bovenin. Het wordt vast super mooi! Alleen maar fijn dat het allemaal zo kan.

Twee vrouwen die ik ken hebben vorig jaar en twee jaar geleden een borstvergroting gehad en zij wilden ook liever niet dat mensen het zouden weten. Zij hebben geloof ik een aantal weken voor de operatie al wat dikkere bh's aangedaan en zelfs wat in de bh's gestopt zodat het leek alsof ze gewoon al borsten hadden. Na de operatie voornamelijk hoge en wat lossere shirts gedragen. Wij zitten dan wel net in de zomerperiode dus het kan zijn dat wij nog hele warme weken gaan krijgen en misschien ook meer vocht opslaan dan de gemiddelde vrouw. Denk maar even aan de zomer van vorig jaar... Maar goed, je hebt altijd zelf in de hand in hoeverre je het wil verbergen of niet. Genoeg trucjes voor. En als mensen vragen waarvan je herstellende bent of ze zien dat je niet zwaar mag tillen enzo, kun je altijd nog liegen dat je aan je schouder geopereerd bent ofzo haha. En misschien ben je er straks wel zooo blij mee dat je ze juist wil showen ?  Ik weet ook verder niet hoe mensen er in jouw omgeving over denken maar iedereen die het van mij weten begrijpen me heeelemaal en zouden hetzelfde hebben gedaan. Geen enkele rare reactie. Voor de rest vertel ik het ook niemand en als ze ernaar vragen ben ik wel gewoon eerlijk. Ik schaam me er niet voor om zo'n ingreep te ondergaan.

Veel plezier met aftellen en we houden elkaar op de hoogte :1bouncingboobs::43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
6 uur geleden, daphnedaphne zei:

@Kippie31 nog twee daagjes voor jou! Zooo spannend, hoe gaat het met je?

Jaaaaaa!! Het gaat goed! Ik vind het wel steeds spannender worden nu en krijg ook wel de kriebels. Nu begint ineens de angst te komen voor de pijn. Totaal nog niet over nagedacht, maar nu dus wel. En ben 3 jaar geleden geopereerd en werd toen heel naar wakker vd narcose. Daar zie ik ook tegenop. Denk dat het de eerste dagen echt even afzien is? En jij??? Vind je het ook spannend?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5-6-2019 om 17:42, Kippie31 zei:

Jaaaaaa!! Het gaat goed! Ik vind het wel steeds spannender worden nu en krijg ook wel de kriebels. Nu begint ineens de angst te komen voor de pijn. Totaal nog niet over nagedacht, maar nu dus wel. En ben 3 jaar geleden geopereerd en werd toen heel naar wakker vd narcose. Daar zie ik ook tegenop. Denk dat het de eerste dagen echt even afzien is? En jij??? Vind je het ook spannend?

Ooooh nog een nachtje slapen. Wat spannend! Ik snap echt heel goed wat je bedoelt. Over de pijn kunnen we ons nu nog niks voorstellen, maar dat zal wel even doorbijten worden. Ik ben dus juist heel bang voor de narcose en hoe ik daar op reageer. Net als wat jij zegt dat je drie jaar geleden zo rot uit de narcose bent gekomen. Misselijkheid lijkt me echt verschrikkelijk en niks binnen kunnen houden. Ik ben op het moment nog helemaal niet gespannen. Binnen de komende 8 dagen heb ik een scriptie ingeleverd, heb ik mijn laatste tentamen gemaakt, twee opdrachten ingeleverd, ben ik afgestudeerd (als het goed is) en heb ik nieuwe borsten. Echt te bizar... Geen tijd om gespannen te zijn dus. Hopelijk word ik pas een dag van tevoren zenuwachtig haha.

Maar voor jou is het gewoon morgen al zo ver. Heeeel gek! Ik wil je super veel succes wensen en een fijn herstel! Hopelijk hoor ik snel van je hoe het met je gaat. Ik zal voor je duimen.

Veel liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, daphnedaphne zei:

Ooooh nog een nachtje slapen. Wat spannend! Ik snap echt heel goed wat je bedoelt. Over de pijn kunnen we ons nu nog niks voorstellen, maar dat zal wel even doorbijten worden. Ik ben dus juist heel bang voor de narcose en hoe ik daar op reageer. Net als wat jij zegt dat je drie jaar geleden zo rot uit de narcose bent gekomen. Misselijkheid lijkt me echt verschrikkelijk en niks binnen kunnen houden. Ik ben op het moment nog helemaal niet gespannen. Binnen de komende 8 dagen heb ik een scriptie ingeleverd, heb ik mijn laatste tentamen gemaakt, twee opdrachten ingeleverd, ben ik afgestudeerd (als het goed is) en heb ik nieuwe borsten. Echt te bizar... Geen tijd om gespannen te zijn dus. Hopelijk word ik pas een dag van tevoren zenuwachtig haha.

Maar voor jou is het gewoon morgen al zo ver. Heeeel gek! Ik wil je super veel succes wensen en een fijn herstel! Hopelijk hoor ik snel van je hoe het met je gaat. Ik zal voor je duimen.

Veel liefs

Dank je!! Ben nu nog vrij relaxed. Moet er om 9:30 uur zijn. Ik hoop dat ik vannacht lekker kan slapen. Komt vast goed!

zodra ik weer een beetje online kan zal ik je berichten. Succes met afstuderen!

 

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, Kippie31 zei:

Dank je!! Ben nu nog vrij relaxed. Moet er om 9:30 uur zijn. Ik hoop dat ik vannacht lekker kan slapen. Komt vast goed!

zodra ik weer een beetje online kan zal ik je berichten. Succes met afstuderen!

 

Ah erg fijn dat je zo relaxed bent! Hoeveel cc krijg je eigenlijk en hoe wordt het geplaatst? En wat heb je nu als ik mag vragen?

 

Hopelijk slaap je lekker vannacht, heel veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, daphnedaphne zei:

Ah erg fijn dat je zo relaxed bent! Hoeveel cc krijg je eigenlijk en hoe wordt het geplaatst? En wat heb je nu als ik mag vragen?

 

Hopelijk slaap je lekker vannacht, heel veel succes!

Ohja sorry, 325 cc rond dual plane. Ben helemaal in de war door iedereen hier op het forum haha ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oeoe spannend @Kippie31 Heel veel succes morgen!

En voor jou is het ook aftellen geblazen Daphne! 

 

Nog precies 5 weken voor mij. Ben zoooo benieuwd. Uiteraard naar mn borsten maar ook de periode erna. Moeten wat hulptroepen aan te pas komen met een kindje van 10 maanden en eentje van net 3. Komt vast goed :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden, AnoukK zei:

Oeoe spannend @Kippie31 Heel veel succes morgen!

En voor jou is het ook aftellen geblazen Daphne! 

 

Nog precies 5 weken voor mij. Ben zoooo benieuwd. Uiteraard naar mn borsten maar ook de periode erna. Moeten wat hulptroepen aan te pas komen met een kindje van 10 maanden en eentje van net 3. Komt vast goed :)

Jaaa, het komt nu echt super dichtbij! Zoveel zin in, maar natuurlijk ook spannend.

De vijf weken vliegen echt zooo om, geloof mij. Ik weet nog dat ik begon af te tellen vanaf zes weken van tevoren en het is me toch een portie snel gegaan. Snap ook echt dat je zo benieuwd bent. Dat ben ik ook heel erg. We zullen het zien :) en lastig inderdaad dat je wel rekening moet houden met je kindje van 10 maanden, maar dat komt vast goed! Wat vind jouw partner eigenlijk van de operatie? Ik ben dus erg benieuwd wanneer je weer in staat bent om weer een beetje 'normaal te seksen' aangezien je er gewoon echt niet op kan leunen en je constant op de rug moet liggen ? Dat wordt zeesterren hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou daar ben ik weer!

en het gaat best goed met me!

operatie is erg goed verlopen. Ze waren er zo lief. Ik zal even een verslag doen:

ik moest er om 9:30 uur zijn. Afscheid genomen van Mn man en toen me omgekleed en in bed gaan liggen. Ik werd aan het infuus gelegd, prikken ging bij de tweede keer goed. Om 10:30 werd ik opgehaald door de anesthesist. Aan hem nog aangegeven dat ik zo’n nare ervaring had gehad. Hij stelde me gerust. In de OK was dr. Wijbenga. Hij tekende Mn borsten af en zei dat ik 350cc kreeg. Prima!

ik mocht gaan liggen en kreeg al snel een raar tintelend gevoel ik Mn arm. Ik kreeg zuurstof toegediend en mocht aan iets moois denken.

om 12:10 uur werd ik wakker, tenminste toen zag ik de tijd. En ik kon Mn ogen openhouden!! Blij!

meteen kijken natuurlijk, maar zat zo stevig ingepakt dat ik er niks van zag. Na een beschuit en kopje thee mocht mijn man me ophalen. In de stoel werd ik licht in Mn hoofd en moest meteen achterover. Dit gebeurde 2x. Manlief moest maar wachten want voelde me echt slecht. Had een hele lage bloeddruk. Na een kop bouillon ging het beter. Toen lekker naar huis!

in huis heerlijk in bed! En me goed laten verwennen. Voelde me vrijdagavond nog een paar keer echt slecht dat ik plat moest liggen. Geen pijn ofzo maar licht in Mn hoofd. Die nacht ieder uur wel wakker, maar gewoon plat gelegen want had al last van Mn rug.was wel blij dat de nacht voorbij was! Gisteren ging al beter. Heerlijk gedoucht en ze eens even bekeken! Wauw! Ik vind ze nu al mooi! Ze zijn nog wel flink opgezet, vooral links. Maar ik heb weer volume!

na het douchen was ik kapot. Heerlijk weer naar Mn bed. Heb ook flink last van Mn flanken, die zijn zoooo gevoelig! Geen idee wat dat is. En mega spierpijn bij Mn hals. Raar hè?

vannacht echt goed geslapen, ongeveer 3x wakker. Ben vandaag Mn linker borst wel gaan koelen want die zwelt meer op. Verder voel ik me verrassend goed! Wel moe en kortademig maar heb het idee dat dat meer van de naproxen komt!

kortom, het is me meegevallen maar ben zoooo blij dat het achter de rug is!!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden, Kippie31 zei:

Nou daar ben ik weer!

en het gaat best goed met me!

operatie is erg goed verlopen. Ze waren er zo lief. Ik zal even een verslag doen:

ik moest er om 9:30 uur zijn. Afscheid genomen van Mn man en toen me omgekleed en in bed gaan liggen. Ik werd aan het infuus gelegd, prikken ging bij de tweede keer goed. Om 10:30 werd ik opgehaald door de anesthesist. Aan hem nog aangegeven dat ik zo’n nare ervaring had gehad. Hij stelde me gerust. In de OK was dr. Wijbenga. Hij tekende Mn borsten af en zei dat ik 350cc kreeg. Prima!

ik mocht gaan liggen en kreeg al snel een raar tintelend gevoel ik Mn arm. Ik kreeg zuurstof toegediend en mocht aan iets moois denken.

om 12:10 uur werd ik wakker, tenminste toen zag ik de tijd. En ik kon Mn ogen openhouden!! Blij!

meteen kijken natuurlijk, maar zat zo stevig ingepakt dat ik er niks van zag. Na een beschuit en kopje thee mocht mijn man me ophalen. In de stoel werd ik licht in Mn hoofd en moest meteen achterover. Dit gebeurde 2x. Manlief moest maar wachten want voelde me echt slecht. Had een hele lage bloeddruk. Na een kop bouillon ging het beter. Toen lekker naar huis!

in huis heerlijk in bed! En me goed laten verwennen. Voelde me vrijdagavond nog een paar keer echt slecht dat ik plat moest liggen. Geen pijn ofzo maar licht in Mn hoofd. Die nacht ieder uur wel wakker, maar gewoon plat gelegen want had al last van Mn rug.was wel blij dat de nacht voorbij was! Gisteren ging al beter. Heerlijk gedoucht en ze eens even bekeken! Wauw! Ik vind ze nu al mooi! Ze zijn nog wel flink opgezet, vooral links. Maar ik heb weer volume!

na het douchen was ik kapot. Heerlijk weer naar Mn bed. Heb ook flink last van Mn flanken, die zijn zoooo gevoelig! Geen idee wat dat is. En mega spierpijn bij Mn hals. Raar hè?

vannacht echt goed geslapen, ongeveer 3x wakker. Ben vandaag Mn linker borst wel gaan koelen want die zwelt meer op. Verder voel ik me verrassend goed! Wel moe en kortademig maar heb het idee dat dat meer van de naproxen komt!

kortom, het is me meegevallen maar ben zoooo blij dat het achter de rug is!!

Hoi hoi,

Wat goed wat van je te horen en wat een opluchting zeg dat het allemaal zo goed is gegaan. Heel fijn dat ze zo lief waren. Dat stelt je toch echt wat meer gerust. De narcose lijkt me gewoon nog steeds super naar. Is het niet heel vervelend om die vloeistof door je arm te voelen en het gevoel te hebben dat je wegvalt?

Wel jammer dat het gelijk al in verband zat zeg. Dan kun je dus niet gelijk zien hoe het is geworden. Dan zal dat bij mij ook wel het geval zijn. Super dat je je zo goed voelt naar omstandigheden. Wat een opluchting! En al helemaal fijn dat je nu al blij bent met het resultaat. Ik hoop dat je je de komende dagen alleen maar beter gaat voelen en hopelijk kan ik dit vrijdag precies zo navertellen.

Gisteren en vannacht heb ik heel slecht geslapen door de zenuwen. Vannacht zelfs maar een uurtje. Ben echt kapot, terwijl ik het nog zo druk heb. Maar goed, nog even een paar daagjes volhouden.

Een heel voorspoedig herstel gewenst en we spreken elkaar snel :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee @Hayleyy

 

Hoe is het nu met je? Ik vroeg me nog even af welke maat sportbh's jij hebt gedragen na de operatie. En op welke bh maat kom jij nu uit?
Ik moest van mijn pc 75C en 75D halen, maar soms denk ik nog dat een 75C te groot gaat worden voor iemand die plat is en 300 cc krijgt. Het komt er bij iedereen zo anders uit te zien, dat ik het niet meer weet haha. De 75C ziet er al best groot uit, maar ben natuurlijk ook niks gewend.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben ook erg benieuwd naar @Hayleyy haar verhaal en naar hoe verhaal straks Daphne! Zitten toch in hetzelfde schuitje :) 75C, kan mij er nu nog niks bij voorstellen. Nu nog geeneens AA ;)

 

Mijn man staat er helemaal achter. Ik ben nooit zo open over dit onderwerp geweest dus toen ik erover begon kwam het een beetje uit het niets. Ik hoef het iig niet voor hem te doen,  het maakt hem weinig uit, maar natuurlijk kan ook hij niet wachten ;) En wat betreft de sex,  we gaan het zien haha

 

En @Kippie31 wat fijn dat het tot nu toe goed gaat!  Hopelijk weer een goede nacht! 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden, AnoukK zei:

Ben ook erg benieuwd naar @Hayleyy haar verhaal en naar hoe verhaal straks Daphne! Zitten toch in hetzelfde schuitje 75C, kan mij er nu nog niks bij voorstellen. Nu nog geeneens AA

 

Mijn man staat er helemaal achter. Ik ben nooit zo open over dit onderwerp geweest dus toen ik erover begon kwam het een beetje uit het niets. Ik hoef het iig niet voor hem te doen,  het maakt hem weinig uit, maar natuurlijk kan ook hij niet wachten En wat betreft de sex,  we gaan het zien haha

 

En @Kippie31 wat fijn dat het tot nu toe goed gaat!  Hopelijk weer een goede nacht! 

Precies, @Hayleyy jij en ik zitten in hetzelfde schuitje, dus dan is het wel echt leuk om van elkaar te horen hoe het gaat. Ik zal zsm een verslagje doen als ik mij fit genoeg voel. Die nieuwsgierigheid naar het resultaat is zooo herkenbaar! Moet zeggen dat ik nog twee dagen moet studeren voor m'n laatste tentamen, maar het wil nog niet echt lukken omdat de operatie al over drie dagen is.

Ah erg lief dat je man volledig achter je staat. En tuurlijk accepteert hij je zoals je bent, maar is het voor hem natuurlijk ook erg leuk om jou straks met borsten te zien.

Kijk jij ook naar veel foto's in de galerij? Ik vind het daardoor extra spannend, omdat het er bij iedereen anders uit komt te zien. Bij de ene is 300 cc bijvoorbeeld best groot en bij de ander valt het wel mee. Ben nu echt te benieuwd gewoon hoe het bij mij gaat worden. Nog heeel even geduld

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10-6-2019 om 18:41, daphnedaphne zei:

Hee @Hayleyy

 

Hoe is het nu met je? Ik vroeg me nog even af welke maat sportbh's jij hebt gedragen na de operatie. En op welke bh maat kom jij nu uit?
Ik moest van mijn pc 75C en 75D halen, maar soms denk ik nog dat een 75C te groot gaat worden voor iemand die plat is en 300 cc krijgt. Het komt er bij iedereen zo anders uit te zien, dat ik het niet meer weet haha. De 75C ziet er al best groot uit, maar ben natuurlijk ook niks gewend.

 

Heehee! Dat is echt verschillend qua sport bh. Maar ik had een 75B en een 75C. Het gekke is nu dat ik als normale bh maat 75D draag. Ook nu als ik een bh wil kopen dan denk ik die is zo groot dat ga ik nooit passen en dan pas ik hem toch haha. Ook bikini draag ik nu 75D. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Met mij gaat het overigens helemaal goed. Ik kan alles wat ik voor de operatie kon gewoon weer doen. Ik ben ook blij met het resultaat en vind het mooi bij mijn lichaam passen.

 

Striae is nog steeds duidelijk zichtbaar, maar dat neem ik maar voor lief. De littekens worden langzamer steeds lichter van kleur en mijn borsten steeds soepeler. Sorry ik ben tegenwoordig niet meer heel actief op het forum.. druk druk druk..

 

Veel succes met je tentamen @daphnedaphne

 

En voor jullie allebei heel veel succes met jullie operatie:54:

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden, Hayleyy zei:

Heehee! Dat is echt verschillend qua sport bh. Maar ik had een 75B en een 75C. Het gekke is nu dat ik als normale bh maat 75D draag. Ook nu als ik een bh wil kopen dan denk ik die is zo groot dat ga ik nooit passen en dan pas ik hem toch haha. Ook bikini draag ik nu 75D. 

 

13 uur geleden, Hayleyy zei:

Met mij gaat het overigens helemaal goed. Ik kan alles wat ik voor de operatie kon gewoon weer doen. Ik ben ook blij met het resultaat en vind het mooi bij mijn lichaam passen.

 

Striae is nog steeds duidelijk zichtbaar, maar dat neem ik maar voor lief. De littekens worden langzamer steeds lichter van kleur en mijn borsten steeds soepeler. Sorry ik ben tegenwoordig niet meer heel actief op het forum.. druk druk druk..

 

Veel succes met je tentamen @daphnedaphne

 

En voor jullie allebei heel veel succes met jullie operatie:54:

Ah, kijk aan. Jij hebt meer cc en kleinere maat sport bh dan ik moest aanschaffen. Hmm, maar we gaan het zien. Kan er snel genoeg eentje bijkopen natuurlijk. En suuper gaaf dat je qua bh-maat wel 75D hebt, prachtig! Mag je trots op zijn! Heel gek, maar voor de sport bh heb ik gekozen voor 75, terwijl ik bh's altijd 70 draag. Hoop dus dat ik straks uitkom op bh-maat 70C/70D. En wat voor bikini heb je gekocht? Met beugel dus?

Heel fijn om te horen dat het goed met je gaat en dat je alles weer kan doen. Het is ook alweer 3 maanden geleden bijna. Wat vliegt de tijd. Zijn ze al helemaal gedaald denk je of zal het nog wat meer gaan dalen? En heel logisch dat je niet meer zo vaak actief bent op het forum. Zal mij straks ook wel gebeuren.

Dankjewel voor je steun ? komt goed! Ben net gebeld dat ik me om 8:15 al mag melden, dus heel blij dat ik zo vroeg mag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.