Ga naar inhoud

Dolfijn : 22 maart 2011 : Dr. Heintz : AZ Sint-Lucas in Gent


Aanbevolen berichten

  • Reacties 223
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey

Ja, een maand is niet lang meer. Ik ga bewust niet te hard aftellen (lijkt het nog langer te duren, vrees ik). Er staan hier nog een aantal drukke weken op mijn agenda, dus hopelijk vliegt de tijd sowieso gewoon voorbij!!!

Het enige dat mij nog bezig houdt is de narcose. De pc vertelde dat de narcose niet echt heel diep gaat, omdat de operatie eigenlijk "oppervlakkig" is... toch ben ik nog beetje bang om niet meer wakker te worden. Mijn kindjes, mijn man, familie... ja, ik sta er toch wel even bij stil.

Niet teveel aan denken zeker???

Groetjes

Dolfijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met de narcose moet je zeker niet inzitten, ik ben zelf al eens onder zo'n oppervlakkige narcose gedaan geweest en 'k vind het eigenlijk nog leuk :P

Die tinteling die je voelt als ze de stof inspuiten, dan een heerlijk slaapke doen en als je wakker komt is't net of je high bent ;)

En je komt zeer snel weer bij bewustzijn, ik moest zelfs niet op de recovery, gewoon direct weer naar mijn kamer.

Zeker niet mee in zitten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

he VickyP

voor de narcose moet je geen zo een schrik hebben hoor.

Ikzelf ben al een paar keer onder narcose geweest en weet je

het houd eigenlijk niets in.

Heb al verscheidene kijkoperatie's ondergaan, en ik heb eigenlijk nooit

geen schrik .

Mijn omgeving stelt hen dikwijls de vraag van alle hoe kan jij daar nu

zo rustig onderblijven. Maar ja, ik antwoord hen dan altijd terug met hetzelfde

we weten dat we nadien minder last zullen hebben , dus is het eigenlijk een beetje

voor ons welzijn.Waarom moet je dan schrik hebben.

Zo neem ik me voor en ben ik dan ook veel minder nerveus.

Als ik nu wat nerveus ben is van het lange wachten eer ik aan de beurt kom.

Maar niet eigenlijk voor de operatie of de narcose.

Vandaag nog 41d voor ik aan de beurt kom en mijn dagboekje op de computer weliswaar

begint aardig wat pagina's te hebben , maar dat helpt in het aftellen en de zenuwen

vind ik dan toch he.

grt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nog op het o.k. gewerkt, 100den operaties meegemaakt, aan de lopende band, vaak operaties die 12 uur duurden en nooit iemand gehad die er in bleef.

Je krijgt verdoving ingespoten, na de operatie krijg je een soort antistof die je terug wakker maakt en heb ooit 1x meegemaakt dat er een persoon niet op die antistof reageerde, gevolg was dat de man 4 uurtjes langer geslapen heeft en vanzelf wakker moest worden :P hij voelde zich achteraf kiplekker :rolleyes: (dit komt ook maar bij 1 op 10.000 personen voor)

Je hebt meer kans op de lotto te winnen dan in een verdoving te blijven hoor. En onthou ook dat ze geen diepe verdoving gebruiken omdat ze niet aan organen moeten werken, het is dus maar een heel oppervlakkige verdoving.

xxx, niet mee inzitten en genieten van het heerlijke slaapje :) (zie het als een letterlijk schoonheidsslaapje) :152:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie lieve woorden... :147:

ik probeer zo weinig mogelijk aan de narcose te denken. De pc gaf ook aan dat het niet om een diepe narcose gaat, dus dat ik er mij geen zorgen hoef om te maken.

Ja, Tracy, we zullen het dan maar bekijken als een schoonheidsslaapje :152: MAAR toch zal ik blij zijn jullie hier de dag erna een lang verslag te kunnen schrijven :D

En Tracy hoe is je laatste consult geweest bij Dr. Myny?

Groetjes

Dolfijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

ohhhh Dolfijn,

ik ben jaloers!!!!!! het schiet zo lekker op bij jou!

En ik en vooral heel blij voor je :116:

nog maar 13 dagen,...

liefs suzan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Suzan

Ik heb inderdaad heel veel geluk gehad, dat alles heel vlot verlopen is. Ik heb de goedkeuring natuurlijk een beetje in de hand kunnen werken, door zelf met mijn brief naar de consultatie van de adviserende geneesheer (mutualiteit) te gaan, zonder afspraak en zo onmiddellijk mijn goedkeuring te krijgen. Ik had ook bij mijn eerste consultatie al een voorlopige datum met de pc vastgelegd. Deze werd dan bevestigd zodra ik de goedkeuring had. Ik wil het zooooooooo graag...

En eens je die eerste consultatie gehad hebt bij de pc, wil je dat alles nog sneller gaat hé :D

Maar ook voor jou komt die dag... wanneer heb je de goedkeuring aangevraagd?

Groetjes

Dolfijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Dolfijn,

ik ben 3 maart bij de pc geweest, toen is ook meteen de goedkeuring aangevraagd.

ik moet dus nog wel een week wachten voor ik die krijg :(

Dan ben jij al haast aan de beurt!

ik ben heel nieuwsgierig hoe het bij jou (en de andere dames die eerst mogen) allemaal gaat, das goed voor de voorbereiding hè!

liefs suzan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh Dolfijn, wou da'k in je plaats was :)

Hopelijk gaan die laatste dagen niet te lang duren voor jou, ik kijk al uit naar je verslagje!

Wou da ik al zo ver was :( maar denk dat het voor mij ergens in augustus zal zijn, net na mijn verlof. :)

Stel het wel he!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey allemaal

Ja, ik begin stilaan nerveus te worden... de ene dag gaat het heel goed, de andere dat heb ik echt zenuwen. Vandaag is het nog 1 weekje en 1 dag... en eindelijk van die :1bouncingboobs: verlost!!!

Eigenlijk kan ik het mij zo moeilijk voorstellen hoe het naderhand zal zijn. Ik ben het al meer dan 20 jaar gewend (ben nu 36 jaar) om met die :1bouncingboobs: te leven, mij weg te steken, leuke kleren gewoon voorbij te lopen omdat ze mij toch niet "leuk" staan,...

Kan het echt zijn dat ik over een paar weken extreem-overgelukkig ga zijn??? (want ik ben nu ook hééél gelukkig, alleen als het op mijn :1bouncingboobs: aankomt en ik elke dag zit te mijmeren over welke kleren ik zal aantrekken om die :1bouncingboobs: te kunnen "verstoppen").

Spannend...

Groetjes

Dolfijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, van mij is het eigenlijk ook zo een beetje ,

dat ik me moeilijk kan voorstellen hoe het zal zijn.

20j geleden woog ik nog 95kg.(was toen 18j) nu nog een 62à63kg

dus was ik dan nog veel zwaarder van borst.

Maar die is nooit echt verminderd , met te vermageren.

Wel enorm verslapt , zo ze zijn gaan hangen.

Zo ik me zo ook zo slap en hangend nog kan voorstellen.

altijd wijde kledij aan om het maar niet te zien.

Wilde ik dan eens iets leuks kopen , kon ik dan terhoogte van mijn :1boobs:

de knoopjes niet dicht krijgen.

of stond het gapend open , en was het weer niet mooi.

Ook leuke en mooie lingerie kan ik nu niet kopen; door het grote verschil tussen

links en rechts.

dus soms beeld ik me nu in hoe het zal zijn eens na de bvk.

Ik kijk er zo naar uit he.

van mij zou het morgen al mogen zijn.

gelijk dat u zegt Dolfijn

Spannend!!!!!!!

Groetjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey dolfijn,

ik kan me heel goed voostellen dat je zenuwachtig bent! Het is tenslotte iets dat je niet kan teniet doen eens het gebeurd is! Maar wat moet het fantastisch zijn om een paar weken daarna lingerie te MOETEN kopen! leuk hé, dat je dan kan zeggen dat het wel moet haha (je kan toch niet alle dagen zonder bh rondlopen :152: )

en dan leuke bikini's kopen deze zomer! ooohhh ik kijk er ook al naar uit :) bij mij zal het wrs in juli zijn...

veel succes met de operatie en het herstel althans!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zenuwen worden alsmaar erger en erger...

Ook die verdoving blijft door mijn hoofd spoken... ondanks de lieve reacties hier van jullie allemaal, blijf ik toch bezorgd daarover. De operatie zelf vind ik eigenlijk minder of niet bangelijk...

Over een week zou het normaal al achter de rug moeten zijn... brrrrrrrrrrr...

Ik heb vandaag ook een brief van de hospitalisatieverzekering gekregen, dat zij overal in de kosten zullen tussenkomen BEHALVE de erelonen van de chirurg. :D Goed hé!

Spannende groetjes

Dolfijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou zegge visualiseer de leuke BH's en bikini's...de fijne gevoel voor jezelf van geen grote boobs meer...adem in en uit...met de verdoving komt het zeker weten goed, maybe een beetje misselijk daarna maybe voel je er niks van maar het komt allemaal goed. Ik zelf ben al een paar keer onder narcose geweest en achteraf waren het de zenuwen het ergst maar de verdoving zelf niet.

Ben ook wachtende dus ik kijk uit naar jouw verslagje en herstel periode en duim voor je dat alles spoedig en goed verloopt :101:

Liefs

yanet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie lieve woorden... :D

en tuurlijk heb ik er ontzettend zin in...

Het trucje van binnenkort een lingeriezaak binnen te stappen en ook met een smile terug buiten te komen... ja... dat trucje zou wel eens kunnen werken om de bange gedachten wat weg te werken :D

Groetjes

Dolfijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo

Ik ben helemaal nieuw op dit forum, en ken de werkwijze ook niet echt van forums... :blush:

Een aantal weken terug kwam ik op deze website terecht. Als ik de verhalen lees (over Bvk) komen deze zo bekend voor... ik ben inmiddels 35jaar en voel mij dus al zo'n 20 jaar slecht in mijn vel. Maar vorige week heb ik een besluit genomen en contact genomen met pc Dr. Heintz. Volgende week mag ik al op een eerste consultatie gaan. Sindsdien loop ik op wolkjes... De dagen kunnen nu niet snel genoeg gaan!

Zijn er dingen die ik zeker moet vragen, weten,... ivm Bvk? Ik ben uiteindelijk niet bang voor de pijn enzo... enkel de algehele narcose, daar ben ik toch wel wat bang voor.

Ik heb hier op het forum vooral de verhalen van de mensen gelezen die ook bij Dr. Heintz geweest zijn/of nog moeten gaan. Ikzelf heb momenteel een E/F cup en zou zeker naar een kleine C cup willen. Ik weet niet hoe een C cup er zelf uitziet, maar weet nu al dat ik mij daar superblij mee zou voelen !!! :rolleyes:

Groetjes

Hoi Dolfijn

ik heb 14 jaar geleden een bvk laten doen bij dr. Kinsbergen (vrouw) en die was fantastisch. Nog steeds krijg ik complimenten van dokters dat het toch zooo mooi is gedaan. dr Kinsbergen is een supervrouw en opereert in de Harmonie in Antwerpen. ik ben van een Ecup naar een kleine C. Is wzel een pijnlijke operatie met zware narcose maar dat ben je vlug vergeten. Denk wel effe na of je niet beter voor een lifting zou gaan want ik ga nu na 14 jaar voor een boerstvergroting van C naar D-cupje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor de Narcose moet je zeker geen schrik hebben.

Dat houdt eigenlijk niets in( neem het van me aan) ben al meerdere keren onder algehele verdoving geweest.

het is echt iets om geen schrik voor te hebben.

Nu ja, weet je de zenuwen komen nu ook wel al hoor.

en bij mij is het nu nog 24d

groetjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.