Ga naar inhoud

Dolfijn : 22 maart 2011 : Dr. Heintz : AZ Sint-Lucas in Gent


Aanbevolen berichten

Lieve Dolfijn,

Wat heerlijk dat alles goed is gegaan! Gefelictieerd met je prachtige nieuwe :1boobs: !!

Super dat je al meteen een verslagje geschreven hebt, nu wel rustig aan doen he. Laat je maar lekker verwennen!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 223
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey dolfijn

Blij dat alles goed verlopen is. Alles wat je geschreven hebt klinkt heel bekend ;), ik kan bijna niet geloven dat het al bijna 4 maand geleden is bij mij. De tijd gaat zo snel. Die hoofdpijn had ik ook, en zoals je zegt denk ik ook dat dat van de vermoeidheid was, want zodra ik rustig thuis op mijn gemak was, was het al veel beter en 's anderdaags na een nachtje in mijn eigen bed, was die helemaal verdwenen.

Doe nog wat rustig aan en geniet van het begin van je nieuwe leven ;)

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Dolfijn,

Super dat alles vlotjes is verlopen en alles nu goed is, Gefeliciteerd met uw nieuwe :1boobs::43: ..Rust lekker uit en laat u zeker keiveel verwennen :116:;)

xx Yanet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey iedereen

Bedankt voor jullie lieve reacties.

Deze nacht heb ik toch al beter geslapen. Op mijn zij slapen ging niet te best, ik heb dan het gevoel dat het verband te weinig steun geeft aan mijn bovenste borst. Ondanks dat de zijkanten flink blauw beginnen te zien, kan ik er toch opliggen. Al bij al valt de pijn goed mee. Als ik al eens iets probeer te doen, doe ik het voorzichtig, en voel je wel wat je kan en wat je niet kan.

Ik kijk uit naar de consultatie van morgen met dr. Heintz. Benieuwd hoe het eruit ziet, zonder verband...

:blink:

Als ik dan morgen die sportbh zal hebben, en mijn borst voldoende steun krijgt, kan ik misschien wel op mijn zij slapen... en ook beter slapen. Rug begint wel erg pijn te doen, van altijd op te liggen :)

Ik ben nog steeds super blij dat ik de BVK gedaan heb!!! :136:

Groetjes

Dolfijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij het slapen kan je misschien ook een kussen onder je knieën zetten om de druk van uw onderrug te verlichten.

Dan lig je niet meer als een plank recht maar een beetje verhoogd:D...probeer maar kijken of het helpt...het is een tip die op een Engelse forum tegen kwam en zelf ook ga uitproberen in juli ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Dolfijn,

dank je voor je lieve berichtje!

fijn dat het met de pijn nogal mee valt, maar jammer dat het op je rug liggen zeer doet.

zo'n kussen kan je inderdaad helpen, ook een voedingskussen om je schouders schijnt fijn te zijn, maar als je dat niet hebt, een hoop kleine kussentjes en overal proppen waar je meer steun nodig hebt werkt ook.

leuk dat je ze morgen echt kan zien,...spannend ook!

ik ga hier weer even in de tuin zitten B)

liefs suzan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Dolfijn,

Net je verslag gelezen....de spanning naar de operatie toe en dan nu dan heel opgelucht dat het achter de rug is en blij dat je de keuze hebt doorgezet. Heel leuk om te lezen. Sterkte met je herstel en plaats je tzt nog foto's van het resultaat?

Groet eefjeeven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey iedereen

Vandaag gaat het alweer veel beter... als ik stap voel ik haast geen last meer. Ik heb gisteren heel de dag geen pijnstiller genomen. Ik ben ook zonder pijnstiller gaan slapen. Ik heb een zacht kussen deze nacht bij mij genomen, en als ik op mijn zij wou slapen, dit zachtjes tegen mijn borst gedrukt, zo kon er niet veel bewegen... :D en ik heb vrij goed geslapen.

Deze morgen wel wat pijn aan de rechterzijde... (die ziet ook vrij blauw) en dan heb ik één pijnstillertje genomen. Nu heb ik af en toe een steekje en in mijn linkerborst zit er af en toe precies een zoemend/zinderend bij'tje :D :D :D ... ik vermoed dat dit gewoon een zenuw'tje is die wat tintelingen geeft :D :D :D:154:

Voor de rest alles tip top in orde!!! Straks naar de dokter op consultatie... ben reuze-benieuwd!!! En daarna een sportbh'TJE gaan kopen. Ik denk dat ik het komende weekend die grote oude bh's maar eens ga wegdoen :159:

Ik laat jullie nog iets weten straks of morgen!

Groetjes

Dolfijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Dolfijn ,

goed dat je lekker geslapen hebt vannacht, en dat je gisteren zonder pijnstiller kon.

Nu die kussen deze tip zal ik ook bijhouden wie weet word ik er ook mee geholpen.

Nu , hopelijk is alles oke, bij de pc vandaag.

groetjes en doe verder rustig aan he .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey allemaal

Ben net terug van bij de pc èn de lingeriewinkel.

Alles ziet er echt super goed uit èn mooi, echt heel mooi. Mijn borst draagt zichzelf (!), is niet te groot, niet te klein... en fijne C-cup wordt het!!! :43:

Ik ben na de pc onmiddellijk naar een lingeriezaak gegaan, en mij een sportbh laten aanmeten. Alles is nog gezwollen (zeker de zijkant) en moet nog tot rust komen. Momenteel heeft ze mij een 80D aangemeten. Maar die mevrouw vroeg mij volgende week (opnieuw na de consultatie) opnieuw langs te komen, zodat ze de sportbh onmiddellijk wat kon innemen, want op die week tijd zou dat blijkbaar zeker al nodig zijn (zwellingen die afnemen).

Volgende week dus opnieuw bij de pc op consultatie. Ik heb nu stickers op de snijwonden, wat gaasjes over de tepels, en voor de rest doorkijkende stickers waarmee ik mag douchen! Wat een verschil, als je die bh aanhebt! Ik ben zooooooooo blij, kan het niet laten om constant in de spiegel te gaan piepen!!! :67: Het lijkt wel een droom..........

Mijn huid rondom is wel rood door de stickers die de pc er zojuist afgehaald heeft. Straks even douchen en dan insmeren...

Groetjes van een dol-blije Dolfijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow wat goed dat alles lekker verloopt...Gefeliciteerd met je nieuwe C Cup :1bouncingboobs: ..geniet lekker van je douche..en laat je zekerz nog ff verwennen :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo iedereen

Dag 4 na de operatie. Ik voel mij echt héél goed!!!

De uitdaging voor de komende week worden wel de "doorkijk-douche-stickers" op mijn borsten: die jeuken!!! :(

Ik heb gisteren stiekem even een bikini gepast :11: (ik had die jaren terug eens gekocht - maar eigenlijk was die gewoon vééééééél te klein - omdat ik die gewoon leuk vond)... ik kon het niet laten om hem even aan te trekken... super gewoon!!! Nu hoef ik eigenlijk geen bikini meer te kopen die mijn borst ondersteunt, draagt en zoveel mogelijk verbergt...

deze past al héél fijn! :P

Ik heb vandaag nog niet echt gerust... en voel mij goed. Weinig of geen pijn. Afgelopen nacht (met zacht kussen) heb ik heel goed geslapen. Af en toe wel eventjes wakker als ik te fel op de blauwe plekken ga liggen, maar dat valt allemaal reuze mee. Iemand die mij niet dagelijks ziet, merkt niet dat ik geopereerd ben. En ik loop nu met dikke sweater rond... dus niemand merkt iets! Mijn man zegt ook dat het héél mooi is, niet te weinig, niet te veel, gewoon héél goed :35: Mijn ouders zeggen ook dat je wel hééééééééééééééééél duidelijk het verschil ziet. Ik zie onze oudste dochter (5) af en toe wel eens kijken richting mijn borsten, maar ze zegt niets... ik denk wel dat ze ziet dat er iets veranderd is. :lol: Ze zal het nog even bekijken... en wellicht zal de eerste opmerking niet lang meer uitblijven :D :D :D (Ik vermijd dat ze mij zonder t-shirt kan zien momenteel).

Groetjes aan iedereen en geniet van het lentezonnetje!!!

Dolfijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Suzan: knuffelen lukt wel (zachtjes), optillen niet. Maar doordat ik voorheen veel last van nek- en rug had, is dit voor de kindjes niet zo erg vreemd dat ik ze niet kan optillen. Dus daar stellen ze zich voorlopig allemaal geen vragen bij :D

Gisterenavond de eerste keer sinds donderdag toch een pijnstillertje genomen voor het slapengaan. Ik had het gevoel dat ik de snijwonden plots voelde (akelig :107: ). Aan de linkerborst zie ik onder de sticker op het verbandje een kleine bloedvlek (ter hoogte van waar de bovenste snijwonde op de onderste snijwonde komt). Maar pijn heb ik niet. Dus ik maak mij ook geen zorgen hierover. :)

Ik ben er van verwonderd hoe vlot het allemaal verloopt... waarom heb ik dit toch zo lang uitgesteld ????

Gisteren heb ik alvast al mijn oude bh's uit de kast gehaald. Ik wist niet eens meer dat ik er zoveel had :D

En nu heb ik plaats voor vele nieuwe andere :D :D :D Nog even geduld... :124::131:

Groetjes

Dolfijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

HEhehe hop naar een nieuwe BH tic voor dolfijn...wat fijn dat alles zo goed verloopt :101:..k ga denk mijn oude bh's ritueel verbranden...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey

Zonet even met de auto gereden... lukt aardig. Ik moet gewoon zachtjes rijden. Morgen moet ik immers de kids naar school brengen (slechts paar minuutjes rijden). Voor de kleinste even gecheckt of zij alleen in haar autostoeltje kan klimmen... en het lukt :D

Groetjes

Dolfijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pff, dat scheelt! Als ze er in getild moeten worden sta je toch al zo te hannessen, helemaal na een bvk denk ik zo.

Goed hoor, weer autorijden is toch een mijlpaal hè, fij dat het goed ging.

Liefs Suzan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.