Ga naar inhoud

Dolfijn : 22 maart 2011 : Dr. Heintz : AZ Sint-Lucas in Gent


Aanbevolen berichten

Hey dolfijn

Aangezien ik niet veel meer op het forum ben, wil ik je alvast veel succes wensen voor volgende week, moest ik er niet meer geraken. Ik weet dat het makkelijk gezegd is, maar je hoeft je eigenlijk nergens zorgen om te maken hoor, na 24 uur was ik al vergeten dat ik geopereerd was ;) Gewoon aan die nieuwe lingerie en kledij denken.

Ik heb deze week ook nog een kleedje gekocht dat ik voor de operatie nooit had kunnen dragen, en met de zomer in zicht ... :D

Succes en ik kom zeker je verslagje nog lezen

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 223
  • Created
  • Laatste Reactie

@ Kinky: ik heb er héél goed over nagedacht... al meer dan 20 jaar... ik weet héél zeker dat ik nooit meer iets boven een C-cup wil hebben... echt nooit meer!!! Toch bedankt voor je berichtje :D

Ja, nu begint het echt wel te korten... de week is haast voorbij... en dinsdag is het zover. Ben vrij nerveus, maar ik probeer er dit weekend toch eventjes niet teveel aan te denken. Maandag is nog tijd genoeg om mijn spullen bij elkaar te nemen...

Ik had nog even contact opgenomen met de pc ivm die sportbh. En ik moet dus inderdaad wachten tot bij de eerste consultatie. Dat zal volgende week vrijdag of zaterdag zijn. Dan haalt hij het steunverband eraf en mag ik gelijk na mijn bezoek aan hem, naar de lingeriewinkel rijden om een goede ondersteunende sportbh te laten aanmeten.

Nerveuse groetjes

Dolfijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Dolfijn,

Wat gaat de tijd nu snel!!!!!!

Het gaat je vast mee vallen, lekker diep slapen,... daarna wakker worden met je nieuwe kleine C!!!!!!

Ik duim vast voor je, liefs, Suzan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey allemaal

Morgen is het zover... ik ben zo blij!!!

Alleen die verdoving kan ik ècht niet uit mijn hoofd krijgen... hopelijk kan ik ontspannen in slaap vallen en mooi dromen... en dan na de operatie snel terug wakker worden :)

Ik laat jullie zo spoedig mogelijk mijn operatieverslag weten... woensdag of donderdag!!!

(beetje bange) Groetjes

Dolfijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Dolfijn

Ik wens je heel veel succes voor morgen.

denk er niet te veel aan voor de narcose.

Alles zal wel vlot verlopen.

En ik kijk al uit naar uw verslagje.

Hou u goed, geniet nog van je dag , vandaag met de :1boobs: die je nu hebt.

Want morgen heb je nieuwe :1boobs: en kun je genieten , dan ben jij de nr. :136:

Denk eraan voor je naar de ok gaat morgen, als ik wakker ben kan ik pronken.

Veel liefs en hou je goed.

Cindy

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Dolfijn

Ik wens je heel veel succes voor morgen.

denk er niet te veel aan voor de narcose.

Alles zal wel vlot verlopen.

En ik kijk al uit naar uw verslagje.

Hou u goed, geniet nog van je dag , vandaag met de :1boobs: die je nu hebt.

Want morgen heb je nieuwe :1boobs: en kun je genieten , dan ben jij de nr. :136:

Denk eraan voor je naar de ok gaat morgen, als ik wakker ben kan ik pronken.

Veel liefs en hou je goed.

Cindy

Hey Prutseke

Bedankt voor de lieve woorden... ik ga er proberen aan te denken...

Groetjes

Dolfijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haai Dolfijn,

Heel veel succes morgen ochtend!!!!!!

Ik hoop dat je lekker zen wakker wordt en relaxed onder zeil gaat.

Heel veel liefs en sterkte etc. Suzan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super veel succes morgen:D en kei veel sterkte voor je nieuwe boobs:D...en met de verdoving komt het ook helemaal goed:D...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ook!

Eerst maar naar huis morgen(?) dat verslagje zien we daarna wel!

Ik hoop dat je super blij bent met je nieuwe maatjes

Liefs suzan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal

Ik ben suppppppppppppppppperblij!!!!!!!!

Ik ben deze morgen om iets voor 10u ontslagen uit het ziekenhuis... ben nog moe... maar ga toch verslagje schrijven.

Maandagavond kindjes bij mijn ouders gebracht (traantje weggepinkt), nadien redelijk rustig gaan slapen, maar rond 4u was ik al wakker... de zenuwen kwamen wat opsteken. Rond 7u zijn we richting Gent vertrokken, was weinig verkeer, dus om 8u waren we al in het ziekenhuis. Ingeschreven, naar kamer gebracht (mooie kamers). De verpleegster zei dat ik om 10u gepland stond. En ja hoor, rond 9u20 kwamen ze mij op de kamer al halen (met anti-flubitkousen), dan de pc nog komen aftekenen en tegen kwart voor 10 lag ik al op de operatietafel. Even de tafel getest of die goed omhoog kon, ondertussen infuus gekregen en ik begon al lichtjes te draaien. Nog even een "welterusten" en dan heb ik mijn ogen maar dichtgedaan... en weg was ik.

Plots voelde ik ze aan mij duwen en trekken (blijkbaar van operatietafel terug in bed gelegd)... voelde mij wat misselijk... ik dacht "waarom maken ze mij nu alweer wakker?" :D Blijkbaar was de operatie al gedaan (het leek amper of ik 2 minuutjes geslapen heb). Toen was het al 12u50 (de eerste klok die ik zag). Ik heb toen wat gekregen tegen de misselijkheid, en dat was dan ook meteen over. Had wel pijn. Maar de anestesist wou wel nog wat morfine geven, maar dan zou ik weer misselijk worden... dus heb ik voor de pijn gekozen. Even later was het misselijk zijn helemaal weg, werd ik meer en meer wakker en bewuster en kreeg ik nog wat pijnstillers. Tegen 15u20 mocht ik dan eindelijk naar mijn kamer (gelukkig want er waren daar hééél véél mensen op de recovery en wou liever rustig en alleen zijn). Ondertussen is de pijn ook al flink weg, maar ik durfde niet veel te bewegen. Mijn rug deed eigenlijk het meeste pijn, van er heel de tijd op te liggen. Rond 16u mocht ik eerste keer slokje water drinken. Tegen 17u kon ik al veel meer bewegen, eens rechtzitten (oef mijn rug),... Heb toen ook 2 beschuitjes en een youhurt gegeten.

De pc is rond 18u30 langsgeweest. Hij kon het niet met zekerheid zeggen, maar links 400gr en rechts 480gr eraf (ofzoiets) en alles was vlotjes verlopen. Niet "te klein" zei hij (en keek naar mijn man al lachend), maar heel mooi gevormde borsten nu. Ik moet zeggen, hetgeen ik kan zien van in mijn bed, vind ik al wel heel goed...

Ik kan de slaap niet vatten. Mijn man vertrekt rond 22u naar huis. Ik ben héél moe, maar kan niet slapen. Tussen 12 en 2 even gedut, dan wakker. Alleen naar toilet geweest (met baxter-kar en 2 potjes van de drains :D grappig zicht, maar is goed gelukt). Rond 3u20 kwamen de verpleegster nieuwe baxter en pijnstiller brengen en daarna heb ik toch even kunnen slapen tot 6u45...

Om 8u ontbijt en om 8u10 is de pc al terug om te kijken of alles goed gaat. En ja hoor, pijn is al veel beter, ik heb alleen zo'n koppijn van tè weinig slaap (vermoed ik).

Rond 9u15 gaan de drains eruit (rechts lichtjes pijn, links niets van gevoeld)... en dan mag ik naar huis. Ik doe gewoon mijn t-shirt aan!!! (met behulp van mijn man). Het lukt echt! Wauw, ik kijk in de spiegel en zie dat het goed is... :D :D :D

Aanstaande vrijdag op consultatie en aansluitend een passende sportbh halen.

De terugrit naar huis was minder leuk. Putjes in de baan, doen wat pijn. Maar ik was vooral wat misselijk door de barstende hoofdpijn en vermoeidheid.

Ik ga nu nog wat rusten... als jullie nog vragen hebben, laat het maar weten... misschien vergeet ik hier wel een aantal dingen te vertellen (moeite speelt parten).

Lieve en super-blije groetjes

Dolfijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.