Ga naar inhoud

Dolfijn : 22 maart 2011 : Dr. Heintz : AZ Sint-Lucas in Gent


Aanbevolen berichten

Hallo

Bedankt voor al jullie lieve reacties!

Ik ben zo blij dat ik de eerste stap naar die BvK gezet heb... ik lijk wel in een droom te leven!!! Misschien kan ik komende zomer eindelijk een leuk badpak of bikini kopen en ongestoord met ons gezinnetje gaan zwemmen,...

Aanstaande maandag voormiddag mag ik op consultatie gaan. Wie weet wordt het wel mijn mooiste valentijnsgeschenk ooit :38: !

Zelf heb ik nog niet zoveel vragen opgeschreven... vooral over de narcose en de wachttijd wil ik graag meer weten.

Ik heb hier op het forum al zoveel over Dr. Heintz gelezen, dat ik er al een goed gevoel bij heb. Hopelijk denk ik er maandag nog zo over :rolleyes:

Ivm het ziekenfonds. Wanneer maakt het ziekenfonds problemen over een tussenkomst?

Voor mij kan het weekend niet snel genoeg voorbij zijn nu... :blush:

Groetjes en ik laat zeker weten hoe het geweest is op de eerste consultatie!

Dolfijn

Dolfijn,

Heel veel succes met je consultatie vandaag... Geniet ervan...

Gr. Sanka

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 223
  • Created
  • Laatste Reactie

@ prutske:

Raar eigenlijk dan, dat jij wel op controle moest en dat er een tijdje over is gegaan, want ik ben nl ook aangesloten bij bond moyson. Mssn pikken ze er dan gewoon af en toe iemand uit. Maar gelukkig voor jou is de goedkeuring dan toch ook zonder problemen toegekend.

Ik had geluk met de periode (ook wel een beetje uitgerekend ;) ) Ik ben eind november geopereerd, en de dokter had gezegd dat ik na een maand ongeveer zou mogen gaan kijken voor nieuwe lingerie, juist in de soldenperiode dus ;)Pasen zal bij jou idd waarschijnlijk nog wat vroeg zijn he

@dolfijn:

we zullen morgenvroeg aan je denken hoor ;)

dat je ook wel een beetje zenuwachtig bent is wel normaal, ik had dat ook, die eerste keer daar in de wachtzaal,... Maar uiteindelijk is het echt nergens voor nodig. De dokter stelt je zo op je gemak

groetjes

Hey kitte,

Heb jij eventueel foto's van je bvk? Ik ben benieuwd hoe het er nu uitziet....

Gr. Sanka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

Vandaag is echt wel mijn geluksdag!!! :136: Hopelijk blijft het zo !

Ben deze morgen op eerste consultatie geweest. Dr. Heintz is inderdaad iemand die je onmiddellijk gerust stelt. Na even gekeken te hebben, gaf hij ons een duidelijk beeld van wat er zou moeten gebeuren, alle vragen besproken, ...

Mijn borsten zijn ook niet gelijk (ene is groter dan de andere) en ze vallen nogal breed uit naar buiten. Dus zal er ook nog aan de zijkanten wat weefsel moeten weggezogen worden.

Hij wou zelfs al een VOORLOPIGE datum vastprikken in zijn agenda voor de operatie: dinsdag 22 maart ! (mijn man had grapje gemaakt over het feit dat ik het nu beslist had, en het plots niet snel genoeg meer kon gaan). Maar we moeten dus nog even wachten op het resultaat van het ziekenfonds.

Ik heb dus ook "de brief" voor het ziekenfonds meegekregen. We zijn dan na de consultatie onmiddellijk naar het ziekenfonds doorgereden om de brief af te geven. Omdat ik hier al een paar verhalen van lange wachttijden gelezen had, heb ik de brief persoonlijk aan de bediende aan het loket afgegeven. Die bediende deed de brief open... en ik DACHT "Waarom moet jij nu zo nieuwsgierig zijn? Deze is wel voor de adviserend geneesheer!" :blush:

Maar die man was zo vriendelijk... "mevrouw, kom woensdagmorgen om 9u naar hier, en ik zorg dat de dokter u tussen 2 visites tussen neemt. Dan is de brief onmiddellijk bij de juiste persoon, en moet u niet zitten wachten op een afspraak." Super !!! Ik zal dus woensdag zeker op tijd daar zijn!!!

Amaai... wat een dagje! Deze valentijn kan alvast niet meer stuk!

Ik hou jullie woensdag zeker verder op de hoogte!!!

Veel liefs en ook voor jullie allemaal nog een happy valentine's day :148: ,

Dolfijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Dolfijn,

leuk dat het meegevallen is je eerste consultatie.

en ook leuk dat je al naar de adviserende geneesheer kan.

Daar nu nog goed nieuws en als je voorlopige datum dan nog openstaat

zou het nog kunnen dat u een 2w voor mij de operatie zou kunnen doorgaan.

Wel leuk dat je alles goed hebt beleeft.

Het zijn toch grote beslissingen he.

Nu van mij zijn mijn borsten ook niet gelijk hoor, rechts is ze 8.5cm groter

dan links dus zit er van mij een groot verschil in he.

Nu dit alles zal ook samen met mijn BVK weggewerkt worden.

grt en veel succes woensdag.

Prutseke.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey dolfijn

Ik was beniewd om vandaag je verslagje te lezen ;)

Eens de beslissing gemaakt is, kan het idd niet snel genoeg gaan he. Zo was het bij mij ook hoor. Eerst 10 jaar met twijfels gezeten, en vanaf ik de telefoon had genomen om de afspraak te maken voor het eerste consult, was iedere dag er 1 te veel. Eerst wou ik het omwille van professionele redenen in januari laten doen, maar dat leek nog zoooooooo lang, dat ik toch maar gegaan ben voor eind november. Dan kon ik in januari ook direct naar de solden :)

we zullen voor je duimen woensdag, geniet er nu nog maar een beetje van

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sanka

ik heb geprobeerd een foto te posten, maar ik weet niet of het nu eigenlijk gelukt is of niet, want ik heb nogal wat probleempjes gehad bij het posten. Dit is de foto die de dokter gemaakt heeft bij de laatste controle op 13 januari. Dat is nu alweer een dikke maand geleden, dus ze zien er ondertussen wel weer wat anders uit. Ik merk dat ze toch nog altijd een beetje veranderen, dus de periode van een 6-maand zal echt wel nodig zijn eer ze hun "definitieve" vorm gaan hebben ;)

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sanka

ik heb geprobeerd een foto te posten, maar ik weet niet of het nu eigenlijk gelukt is of niet, want ik heb nogal wat probleempjes gehad bij het posten. Dit is de foto die de dokter gemaakt heeft bij de laatste controle op 13 januari. Dat is nu alweer een dikke maand geleden, dus ze zien er ondertussen wel weer wat anders uit. Ik merk dat ze toch nog altijd een beetje veranderen, dus de periode van een 6-maand zal echt wel nodig zijn eer ze hun "definitieve" vorm gaan hebben ;)

groetjes

Hey Kitte

Ik kan alvast de foto's niet zien in je album...

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kitte, geen foto's te zien, ik ben ook wel nieuwsgierig naar het resultaat!.

Hey dolfijn,

ik ben zo blij voor je dat alles zo snel gaat! Hopelijk krijg je woensdag onmiddelijk groen licht!

mijn borsten zijn ook verre van gelijk, hij schat dat er zo'n 100 a 200 gram aan de linker kant en zo'n 500 a 700 aan de rechter kant zal weggenomen worden, ik wist dat er een groot verschil was, maar toch ff verschieten dat het zoveel is!

Ook vallen ze bij mij breed uit en hij sprak ook van het overtollig vet langs de zijkanten weg te zuigen, dat vind ik wel een pluspunt, dan zijn die uitstulpingen tegelijk ook weg! :) Ik weet niet of die andere p.c's dit ook zouden doen, maar 'k ga het toch ook bevragen als ik ga.

Ik kijk al uit naar woensdag om te horen hoe je het gesteld hebt bij de adviseur!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sanka

ik heb geprobeerd een foto te posten, maar ik weet niet of het nu eigenlijk gelukt is of niet, want ik heb nogal wat probleempjes gehad bij het posten. Dit is de foto die de dokter gemaakt heeft bij de laatste controle op 13 januari. Dat is nu alweer een dikke maand geleden, dus ze zien er ondertussen wel weer wat anders uit. Ik merk dat ze toch nog altijd een beetje veranderen, dus de periode van een 6-maand zal echt wel nodig zijn eer ze hun "definitieve" vorm gaan hebben ;)

groetjes

Het is gelukt! Ik heb ze gezien... Hoe mooi... Lijken erg van vorm op de mijne hi hi hi

Welke cup had je eerst? En welke cup heb je nu?

Ik ben ook benieuwd naar mijn foto maandag... Ga dan ook direct shoppen als ik van bij hem kom maandag en groen licht heb...

Gr sanka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey allemaal

Ben net terug van de adviserende geneesheer en......... ik heb de goedkeuring!!! :35:

Ik mocht dus inderdaad gewoon tussen 2 patienten tussenin.

Ik deed mijn verhaal, en hij vroeg welke maat ik nu had, en of ik daar echt zoveel last van had??? Ik zei "ja, dagelijks: nek, rug, schouders,...". En toen ging hij meteen akkoord, heeft niet eens moeten kijken :126:

Ik heb een kopie van de getekende akkoordbrief gekregen en hij ging het origineel aan de pc bezorgen. Wat ben ik blij !!!! :45::43:

Nu nog even een nieuwe afspraak maken met de pc en hopelijk wordt 22 maart dan definitief! :)

Van zodra ik meer nieuws hebben, horen jullie het onmiddellijk!

Lieve groetjes

Dolfijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Proficiat! Een pak van je hart zeker? Ik ben blij voor je dat alles zo snel gaat... Is een kwestie van een paar weken meer! Ik moet maandag voor mijn laatste controle, normaal mag ik dan de sportbh uitlaten... En gaan shoppen voor nieuwe mooie lingerie!!!

Gr. Sanka

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo Dolfijn,

gefeleciteerd he, met je goedkeuring,

wat leuk , dat hij er direckt mee akkoord wilde gaan.

en zonder te kijken, je ziet he, als je iemand goeds hebt. :43:

Alle als het nu nog 22 maart blijft ben je nog 2w voor mij ik kan maar de 8ste april.

en dit juist voor de paasvakantie. Nu ja, dan tijd om te herstellen he.

ik tel het al af hoor, weet dat het vandaag nog 51d is voor ik aan de beurt kom

en telkens mijn tientallen veranderen ben ik opgelucht.

zo ik weet dat we weer 10d verder zijn , vind dat het wel redelijk rap gaat

gelijk ik er naar toe leef, voor mijn bvk.

grt :75::)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Proficiat! Een pak van je hart zeker? Ik ben blij voor je dat alles zo snel gaat... Is een kwestie van een paar weken meer! Ik moet maandag voor mijn laatste controle, normaal mag ik dan de sportbh uitlaten... En gaan shoppen voor nieuwe mooie lingerie!!!

Gr. Sanka

Sanka

Ja, deze morgen kreeg ik geen hap naar binnen. Was best wel zenuwachtig, maar dat was dus nergens voor nodig. Ik heb inmiddels een mailtje gestuurd naar Dr. Heintz, dus wellicht krijg ik straks nog wel antwoord van hem. Ik laat het jullie weten...

Ik zal maandag even aan je denken!!! Ik ben er zeker van dat je massa's leuke dingetjes zal vinden!!! Ben blij voor jou dat je al zover bent! super hé!!!

Groetjes

Dolfijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo Dolfijn,

gefeleciteerd he, met je goedkeuring,

wat leuk , dat hij er direckt mee akkoord wilde gaan.

en zonder te kijken, je ziet he, als je iemand goeds hebt. :43:

Alle als het nu nog 22 maart blijft ben je nog 2w voor mij ik kan maar de 8ste april.

en dit juist voor de paasvakantie. Nu ja, dan tijd om te herstellen he.

ik tel het al af hoor, weet dat het vandaag nog 51d is voor ik aan de beurt kom

en telkens mijn tientallen veranderen ben ik opgelucht.

zo ik weet dat we weer 10d verder zijn , vind dat het wel redelijk rap gaat

gelijk ik er naar toe leef, voor mijn bvk.

grt :75::)

Lieve Prutseke,

Dank je wel! Het is inderdaad allemaal heel snel gegaan bij mij... buiten verwachting!

Ik hoop dat het inderdaad nog op 22 maart mag blijven...

Eens het 22 maart is, is die 8 april ook niet ver meer hé!!! Tegen dat ik een verslagje kan schrijven over het resultaat, zal het jouw beurt zijn! Spannend he!

Ja, de paasvakantie is dan, maar misschien is dat wel beter zo... hoef je niet met de auto de kinderen af te halen ofzo... en kunnen ze hun mama de hele dag in de watten leggen :3:

Ik ga samen met jou aftellen... en dan komen we er wel :51:

Groetjes

Dolfijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Dolfijn,

Thanks dat u met me mee zal aftellen , 1 voor u en en voor is het wel leuker

ik maak dan ook van mijn dagen dat ik aftel een dagboek , zo ik het later nog eens kan bekijken

hoe ik was voor mijn BVK en de dagen dat ik aftelde.

Nu ik moet mijn kinderen niet meer naar school voeren hoor dolfijn, want ze zijn al groot

ik heb 3 zonen, 19j-16j en 15j de oudste gaat met de lijn naar school van Tielt naar Rumbeke

en de andere 2 zitten in Tielt in school een 5min van onze deur.

Nu ik ben er zeker van zoals u zegt dat ze de mama in de watten zullen leggen.

Want met de de operatie doorgaat in Gent van mij, zeiden ze al mama we kunnen niet komen maar

neem mijn laptop maar mee, als je goed bent kunnen we via msn dan een videogesprek houden

zo zien we u eens en weten we hoe het met u is .

dus is dit ook wel lief he,

en tegen dat u thuiskomt he, zal gans het huisje gekuist zijn , wij gaan dat wel doen.

Al zijn we knechten, we kunnen dat ook he;

Nu ja, het word wel spannend als ik dit zie, want ik tel al af sinds 24 jan; toen was het 72d en nu nog 51

groetjes, en ik zal voor u meeduimen dat het nog de 22ste maart is voor u .

xxx

dus gaat het wel vlot he .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Dolfijn,

leuk dat je je datum hebt.

en ja he, nog een 2w voor mij, zal al uw verslagje kunnen lezen

voor ik mijn BVK heb.

Leuk hoor, om weer een nieuw topic te lezen hoe of wat me na de operatie

te doen en laten zal staan.

Ik ben enorm tevreden voor u , dat alles zo rap kan verlopen.

Dat zal zeker een opluchting geweest zijn voor u .

en weet je ook al het uur van opname of word dit volgende week meebesproken tijdens uw

consutatie.

Groetjes

Prutseke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Dolfijn,

leuk dat je je datum hebt.

en ja he, nog een 2w voor mij, zal al uw verslagje kunnen lezen

voor ik mijn BVK heb.

Leuk hoor, om weer een nieuw topic te lezen hoe of wat me na de operatie

te doen en laten zal staan.

Ik ben enorm tevreden voor u , dat alles zo rap kan verlopen.

Dat zal zeker een opluchting geweest zijn voor u .

en weet je ook al het uur van opname of word dit volgende week meebesproken tijdens uw

consutatie.

Groetjes

Prutseke

Hey Prutseke

Ja, ben inderdaad heel blij, hele opluchting. En als je de kalender bekijkt, is dat helemaal niet zo lang meer. Nog 1 week en de maand februari is al voorbij!!!

Ik moet volgende week donderdag op consultatie en dan zal alles besproken worden. Ik ben benieuwd...

Ik hou jullie zeker op de hoogte!

Groetjes

Dolfijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee he nog een 4tal weken,

en je bent al aan de beurt . Dus ja, als ik dan zie

voor mij is het ook maar een 7w nie meer

ofwel een 49d dit telt makkelijker af vind ik,

eens je telkens een ander tiental hebt

is dit wel leuk he .

Zo het dan ook vlotter gaat , Nu ik

ben gestart met aftellen sinds ong. 20 Jan.

Dus ja, toen zat ik aan 72d en als ik nu kijk

Nog maar 49 nie meer gaat het toch wel vlot hoor.

Groetjes

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey

Vandaag op 2de consultatie bij de pc geweest, en de operatiedag besproken.

22 maart ... het kan nu niet snel genoeg gaan!

Ik zal die dag de tweede aan de beurt zijn, dus rond 10u à 10u30 en de dag erna (in de voormiddag) zou ik al terug naar huis mogen.

Nog 1 maandje te gaan...

Groetjes

Dolfijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.