Ga naar inhoud

Dolfijn : 22 maart 2011 : Dr. Heintz : AZ Sint-Lucas in Gent


Aanbevolen berichten

Hallo

Ik ben helemaal nieuw op dit forum, en ken de werkwijze ook niet echt van forums... blush.gif

Een aantal weken terug kwam ik op deze website terecht. Als ik de verhalen lees (over Bvk) komen deze zo bekend voor... ik ben inmiddels 35jaar en voel mij dus al zo'n 20 jaar slecht in mijn vel. Maar vorige week heb ik een besluit genomen en contact genomen met pc Dr. Heintz. Volgende week mag ik al op een eerste consultatie gaan. Sindsdien loop ik op wolkjes... De dagen kunnen nu niet snel genoeg gaan!

Zijn er dingen die ik zeker moet vragen, weten,... ivm Bvk? Ik ben uiteindelijk niet bang voor de pijn enzo... enkel de algehele narcose, daar ben ik toch wel wat bang voor.

Ik heb hier op het forum vooral de verhalen van de mensen gelezen die ook bij Dr. Heintz geweest zijn/of nog moeten gaan. Ikzelf heb momenteel een E/F cup en zou zeker naar een kleine C cup willen. Ik weet niet hoe een C cup er zelf uitziet, maar weet nu al dat ik mij daar superblij mee zou voelen !!! :rolleyes:

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 223
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey Dolfijn,

Welkom! :D

Veel succes met je consult volgende week! De dames die een BVK gehad hebben kunnen je vast beter antwoorden wat je kunt vragen, enz. Maar wat de narcose betreft, de meesten zien daar echt tegen op, en juist dat blijkt achteraf reuze mee te vallen, dus niet te veel zorgen om maken! :)

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Dolfijn,

wanneer moet je precies gaan? Ik mag maandag om 16u gaan :) :) 'k verlang al, 't is eens iets speciaals, op bezoek gaan bij een p.c. op valentijn :P

Dit zijn de dingen die ik alvast zal vragen:

Hoeveel kost het? Hoeveel is mijn eigen aandeel, ereloon, etc. (denk dat dit wel belangrijk is, want ik hoor zoveel verschillende bedragen)

Welke techniek wordt gebruikt? Borstvoeding achteraf? Hoe lang moet ik eigenlijk wachten na mijn borstvoeding? (Want ik ben nog maar sinds 11 december bevallen)

Hoe lang duurt de opname? (dit verschilt blijkbaar ook van de ene kliniek tot de andere)

Hoe lang ben ik werkonbekwaam? (mijn baas gaat er zoizo al niet kunnen mee lachen :P)

En hoe lang is de wachtlijst.

Er zijn mss nog wel dingen die je te binnen zullen schieten, waar je graag wat meer info over zult willen hebben.

Ik denk dat het belangrijk is dat je alles durft te vragen op dat ene moment, zodat je niet met twijfels of vragen blijft zitten!

Ik ga allezins alles opschrijven en meenemen zodat ik zeker nix vergeet.

groetjes, xxx

Tracy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihihi op een aantal dingen kan ik alvast antwoorden daar ik op 21 januari door hem geopereerd werd.

Je komt de dag van je operatie binnen en de volgende dag mag je naar huis. Je eigen aandeel is 1500 euro dat een week voor de operatie op de rekening moet staan. Werkonbekwaam is afhankelijk van welk werk je doet... Ongeveer tussen de 3 en 6 weken mag je rekenen... En de wachtlijst is ongeveer 2 à 3 maand. Je kan al je vragen opschrijven maar mocht je iets vergeten zijn kan je hem altijd mailen, hij reageert altijd vrij direct terug...

Mochten er nog vragen zijn dan laat je het maar weten... Je kan ook mijn topic bekijken en mijn foto 's...

Gr. Sanka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Dolfijn

Ik ben zelf ook geopereerd door dr heintz op 26 november 2010, nu dus ong 2,5 maand geleden en het is de beste beslissing die ik in mijn leven gemaakt heb. Ik ben van een D/E-cup naar een kleine C gegaan en voel mij gewoon helemaal herboren. Ik had ook enorm veel last van mijn nek, en eigenlijk vanaf het eerste moment voelde ik direct beterschap. Normaal moet je 1 nachtje in het ziekenhuis blijven en rond de middag mag je normaal naar huis. Vanaf de 2de nacht (de eerste nacht thuis dus) heb ik eigenlijk al direct op mijn zij kunnen slapen (ben een echte buikslaper, dus op mijn rug slapen was voor mij een echte marteling). Ik had dit wel eerst gevraagd aan de dokter en hij zei dat dat geen probleem was voor de genezing van de wonden en zo, en dat ik zelf wel zou voelen of het zou gaan of niet. Na een week reed ik rond met de auto en kon ik eigenlijk bijna praktisch alles al terug doen, alleen heffen of echt reiken heb ik wijselijk vermeden.

De dokter had mij 4 weken thuis geschreven van het werk, maar na 3 weken ben ik gewoon weer begonnen, ik had nergens last van, behalve van het thuiszitten ;-)Ik heb er echt nog geen minuut spijt van gehad.

Ik ben benieuwd meer van je te lezen, en moest je nog vragen hebben, stel ze gerust, we zullen je graag helpen

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo

Bedankt voor al jullie lieve reacties!

Ik ben zo blij dat ik de eerste stap naar die BvK gezet heb... ik lijk wel in een droom te leven!!! Misschien kan ik komende zomer eindelijk een leuk badpak of bikini kopen en ongestoord met ons gezinnetje gaan zwemmen,...

Aanstaande maandag voormiddag mag ik op consultatie gaan. Wie weet wordt het wel mijn mooiste valentijnsgeschenk ooit :38: !

Zelf heb ik nog niet zoveel vragen opgeschreven... vooral over de narcose en de wachttijd wil ik graag meer weten.

Ik heb hier op het forum al zoveel over Dr. Heintz gelezen, dat ik er al een goed gevoel bij heb. Hopelijk denk ik er maandag nog zo over :rolleyes:

Ivm het ziekenfonds. Wanneer maakt het ziekenfonds problemen over een tussenkomst?

Voor mij kan het weekend niet snel genoeg voorbij zijn nu... :blush:

Groetjes en ik laat zeker weten hoe het geweest is op de eerste consultatie!

Dolfijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihihi op een aantal dingen kan ik alvast antwoorden daar ik op 21 januari door hem geopereerd werd.

Je komt de dag van je operatie binnen en de volgende dag mag je naar huis. Je eigen aandeel is 1500 euro dat een week voor de operatie op de rekening moet staan. Werkonbekwaam is afhankelijk van welk werk je doet... Ongeveer tussen de 3 en 6 weken mag je rekenen... En de wachtlijst is ongeveer 2 à 3 maand. Je kan al je vragen opschrijven maar mocht je iets vergeten zijn kan je hem altijd mailen, hij reageert altijd vrij direct terug...

Mochten er nog vragen zijn dan laat je het maar weten... Je kan ook mijn topic bekijken en mijn foto 's...

Gr. Sanka

Hey Sanka

Jouw verhaal had ik vorige week volledig gelezen op dit forum. Het is dankzij jou (en nog een aantal mensen hier die bij Dr. Heintz geweest zijn), dat ik ook voor hem in eerste instantie gekozen heb. Om naar de foto's te kijken, krijg ik helaas geen toegang.

Mag ik vragen naar welke cup u gegaan bent? Ik wil graag naar een kleine C cup gaan, maar kan het mij eigenlijk niet echt voorstellen. Een B vind mijn echtgenoot te klein worden (ik heb nu E/F).

Alvast bedankt !

Gr. Dolfijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Dolfijn,

Welkom op het forum.

Ik heb mijn BVK op 8april.

ben nu zeer zenuwachtig en tel al de dagen af.

nu is het nog 8w , maar het gaat redelijk vlot hoor. (vind ik dan toch )

Wel ben ik er nu ook nog dagelijks mee bezig, ben niet bang voor de narcose of pijn, daar ik nog geopereerd ben geweest.

wel dan aan de baarmoeder.

Het is ook al een 15j dat ik daarmee bezig was voor een bvk maar ja, het kwam er maar niet van.

Tot ik in dec 2010 een stap naar een pc heb gezet.

en ik moet zeggen ben zeer blij dit gedaan te hebben.

Want ik kan soms niet uit de voeten van pijn in mijn rug, nek en ook van pijn in mijn boobies.

dus ja,

ik heb nu een 80D/E en ga normaal naar een 80B zo heb ik het aan mijn pc gevraagd.

daar ik met een groot verschil zit tussen links en rechts.

grt.

Prutseke.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor de narcose hoef je echt geen schrik te hebben hoor, ik ben al eerder onder volledige narcose geweest en het houd nix in.

Ik verlang zelfs al stiekem een klein beetje :68:

Ik lag zo op mijn gemak op die operatietafel, ze zetten een zuurstofmasker op, toen spoten ze de verdoving in, ik voelde mijn arm helemaal warm worden en tintelen, de verpleegsters zeiden heeltijd wat er ging gebeuren, dus ik wist dat het normaal was, toen zeiden ze, slaapwel en tot straks en ik voelde me in een roes gaan, alles werd wazig en mijn ogen vielen dicht.

(ik ervaarde het als een moment van pure ontspanning, lekker slapen, zonder zorgen)

Toen ik wakker werd voelde ik me nog wat slaperig, maar toch zoooooo op mijn gemak, net of ik high was :D

Dusja, ik kijk toch weer een beetje uit naar de narcose :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Dolfijn,

Welkom op het forum.

Ik heb mijn BVK op 8april.

ben nu zeer zenuwachtig en tel al de dagen af.

nu is het nog 8w , maar het gaat redelijk vlot hoor. (vind ik dan toch )

Wel ben ik er nu ook nog dagelijks mee bezig, ben niet bang voor de narcose of pijn, daar ik nog geopereerd ben geweest.

wel dan aan de baarmoeder.

Het is ook al een 15j dat ik daarmee bezig was voor een bvk maar ja, het kwam er maar niet van.

Tot ik in dec 2010 een stap naar een pc heb gezet.

en ik moet zeggen ben zeer blij dit gedaan te hebben.

Want ik kan soms niet uit de voeten van pijn in mijn rug, nek en ook van pijn in mijn boobies.

dus ja,

ik heb nu een 80D/E en ga normaal naar een 80B zo heb ik het aan mijn pc gevraagd.

daar ik met een groot verschil zit tussen links en rechts.

grt.

Prutseke.

Hey Prutseke

Ik kan het mij zo voorstellen... ik ben nu al zo zenuwachtig (maar wel van blijdschap) omdat het gewoon niet snel genoeg daar kan zijn (en dit is nog maar voor een eerste consultatie)! Eigenlijk best grappig! Inderdaad de pijn is niet draagbaar. Ik heb draag dan ook nog de gevolgen van een auto-ongeval (nekletsel: alle spieren van schouders, nek,... zijn zo verkrampt en pijnlijk) en als ik rechtop loop en mijn bh-bandjes het gewicht van mijn borsten moet dragen... leuk is anders! Dat is uiteindelijk ook een reden waarom ik de BvK wil, maar vooral ook dat ik mij eindelijk goed wil voelen!

Ik las hier ergens een topic (van Tracy geloof ik) ivm de aanvraag voor het ziekenfonds. Weet jij daar misschien meer over?

Groetjes

Dolfijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor de narcose hoef je echt geen schrik te hebben hoor, ik ben al eerder onder volledige narcose geweest en het houd nix in.

Ik verlang zelfs al stiekem een klein beetje :68:

Ik lag zo op mijn gemak op die operatietafel, ze zetten een zuurstofmasker op, toen spoten ze de verdoving in, ik voelde mijn arm helemaal warm worden en tintelen, de verpleegsters zeiden heeltijd wat er ging gebeuren, dus ik wist dat het normaal was, toen zeiden ze, slaapwel en tot straks en ik voelde me in een roes gaan, alles werd wazig en mijn ogen vielen dicht.

(ik ervaarde het als een moment van pure ontspanning, lekker slapen, zonder zorgen)

Toen ik wakker werd voelde ik me nog wat slaperig, maar toch zoooooo op mijn gemak, net of ik high was :D

Dusja, ik kijk toch weer een beetje uit naar de narcose :P

Grappig :126:

Ik ben net bang dat ik niet meer zou wakker worden... maar de narcose tegenwoordig is wellicht niet meer wat het zoveel jaar terug was zeker???

Het zal toch even een moment zijn dat ik "verstand op nul" moet zetten en hopen dat ik paar uur daarna de pijn kan voelen ;)

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Dolfijn;

Voor de aanvraag van het ziekenfonds, zal je bij je eerste consultatie een

verslag krijgen van je pc. Die moet je indienen of opsturen naar je ziekenfonds.

Als ze dit hebben gehad,( woon je in Belgie) dan normaal word je opgeroepen door de adviserende geneesheer.

Ik ben moeten gaan, Daar zei hij me direckt dat het geen probleem was en ong. een week later had ik de brief in mijn Bus.

Nu dan moest ik toch mijn 2de consultatie bij de pc gaan en nam ik de brief mee van de adviserende geneesheer.

zo werd dan ook een operatiedatum vast gesteld en ook het uur wanneer ik in het ziekenhuis moet zijn.

dus van mij 8april om 11u zo ik juist na de middag zal worden geopereerd denk ik .

de volgende dag mag ik naar huis.

Als alles goed is natuurlijk maar daar ga ik wel van uit

want ik heb hier ook 3 zonen.

Ja door uw ongeval is het dan wel nog slechter waarschijnlijk voor de pijn.

Nu ik heb zelf ook lichte artrose in mijn nek ; en dat doet soms ook zeer veel pijn,

en zeker als het dan al samenvalt he.

grt

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Dolfijn;

Voor de aanvraag van het ziekenfonds, zal je bij je eerste consultatie een

verslag krijgen van je pc. Die moet je indienen of opsturen naar je ziekenfonds.

Als ze dit hebben gehad,( woon je in Belgie) dan normaal word je opgeroepen door de adviserende geneesheer.

Ik ben moeten gaan, Daar zei hij me direckt dat het geen probleem was en ong. een week later had ik de brief in mijn Bus.

Nu dan moest ik toch mijn 2de consultatie bij de pc gaan en nam ik de brief mee van de adviserende geneesheer.

zo werd dan ook een operatiedatum vast gesteld en ook het uur wanneer ik in het ziekenhuis moet zijn.

dus van mij 8april om 11u zo ik juist na de middag zal worden geopereerd denk ik .

de volgende dag mag ik naar huis.

Als alles goed is natuurlijk maar daar ga ik wel van uit

want ik heb hier ook 3 zonen.

Ja door uw ongeval is het dan wel nog slechter waarschijnlijk voor de pijn.

Nu ik heb zelf ook lichte artrose in mijn nek ; en dat doet soms ook zeer veel pijn,

en zeker als het dan al samenvalt he.

grt

xxx

Bedankt voor de informatie over ziekenfonds.

Ja, ik woon ook in België, dus zal het ziekenfonds mij dan ook wel oproepen.

Ja, de operatie zelf is altijd een beetje een risico nemen (zo voel ik het toch aan). Wij hebben zelf ook 2 kindjes (5 en 2jaar).

Voor jou komt het allemaal al een beetje dichterbij... en tegen dat de zomer begint, kan je al genieten van het nieuwe resultaat!!!

Ja, de pijn is soms niet te harden hé?!

In mijn schouders heb ik zo'n 2 kuiltjes (van de bh-bandjes), is dit ook bij jullie? Zou dit nadien weer wegtrekken, of is dit iets dat blijft?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja , een operatie is altijd een risico, maar ja, daar mag je nu niet van uit gaan vind ik.

Als je ,jezelf nu bang maakt is het mss. denk ik minder leuk om binnen te gaan.

Mijn zonen zijn (19j-16j-15j)

dus al grote maar ja, toch nog werk aan he, al kunnen ze mama helpen.

Ja, ik hoop het dat ik er tegen de zomer van kan genieten, beter in topjes kunnen

daar ik zo zwaar was moest ik een grotere maat van kledij kopen en kan ik dan

nu mss. een maat minder kopen.

Ja die kuiltjes heb ik ook en dat kan ik u nu niet zeggen of dit zal blijven.

Oja, vergeten bij te zeggen, als je een hospitalitatie verzekering hebt

kan het zijn dat die ook gans je operatie en zo vereffend

zoals het bij mij het geval zal zijn.

groetjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Prutseke

Neen, we mogen inderdaad niet teveel aan het risico of complicaties denken...

Dat nemen we dan maar zoals het komt achteraf.

Ik kijk er ook zo naar uit om nieuwe kleren te kunnen kopen. Je koopt nu inderdaad kleren die maten te groot zijn, omdat je borsten er moeten inpassen hé. En eindelijk zullen we dan mooie bh'tjes kunnen kopen, met dunne bandjes en wellicht héél véél keuze !!!

Je kinderen zijn inderdaad al beetje ouder, maar "de mama" is meestal nogal de draaiende spil in het gezin hé! En zoals je zelf zegt, ze kunnen jou al beetje helpen hé!

Ja, wij hebben ook een hospitalisatie-verzekering. Moet ik dan best eens navragen of zij zo'n operatie willen betalen. Is normaal een erg uitgebreide verzekering bij DKV... dus misschien wel eens de moeite waard om na te vragen.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sanka

Jouw verhaal had ik vorige week volledig gelezen op dit forum. Het is dankzij jou (en nog een aantal mensen hier die bij Dr. Heintz geweest zijn), dat ik ook voor hem in eerste instantie gekozen heb. Om naar de foto's te kijken, krijg ik helaas geen toegang.

Mag ik vragen naar welke cup u gegaan bent? Ik wil graag naar een kleine C cup gaan, maar kan het mij eigenlijk niet echt voorstellen. Een B vind mijn echtgenoot te klein worden (ik heb nu E/F).

Alvast bedankt !

Gr. Dolfijn

Hey dolfijn,

Heb even gekeken en normaal moet je nu wel toegang hebben naar mijn foto's. Ze staan nu gewoon bij mijn gallerij... Ik ben van een E naar voorlopig een B gegaan. Ik had zelf naar een c gevraagd. Maar blijkbaar veranderen je borsten nog gedurende 6maand dus ik ga uiteindelijk uitkomen op een c volgens hem...

Gr. Sanka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Dolfijn

Ik denk dat het allemaal een beetje afhangt van bij welk ziekenfonds en welke mutualiteit je bent aangesloten. Ik heb maandag mijn brief van de pc binnen gedaan en dezelfde week nog zat er vrijdag al een brief in de bus dat de aanvraag was goedgekeurd, ik ben ook helemaal niet opgeroepen geweest of zo.

En inderdaad, kleren kopen is een heeeeeeeeel pak leuker nu :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Kitte,

ja dat zou wel kunnen bij mij (bond moyson) is er een tijd verlopen.

en ben ik moeten gaan.

Nu zonder probleem is het goed gekeurd geweest dat niet .

Ja, ik verlang ook al eer ik dan nieuwe kleren zal kunnen kopen,

nu 2w na mijn BVK is het pasen dus zal het nog niet voor dan zijn .

maar ja, wel tegen de zomer dan.

groetjes.

Prutseke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey dolfijn,

Heb even gekeken en normaal moet je nu wel toegang hebben naar mijn foto's. Ze staan nu gewoon bij mijn gallerij... Ik ben van een E naar voorlopig een B gegaan. Ik had zelf naar een c gevraagd. Maar blijkbaar veranderen je borsten nog gedurende 6maand dus ik ga uiteindelijk uitkomen op een c volgens hem...

Gr. Sanka

Hey Sanka

Bedankt dat ik je foto's mocht bekijken. Het ziet er wel pijnlijk uit, maar toch wel héééééél erg geslaagd vind ik!!! Echt heel mooi! Dat is de cupmaat die ik ook wil :3:

Wellicht dat de borst hem nog een beetje moet "zetten" en daardoor pas na 6 maand de uiteindelijke maat zal weergeven?

Heb je nu nog veel pijn? Geneest het allemaal goed?

Wie verzorgt er eigenlijk de wonden, eens je terug thuis bent? Moet of kan je dit zelf doen?

Morgenvroeg mag ik op consultatie... ben zo benieuwd en eigenlijk ook wel een beetje zenuwachtig... :9:

Groetjes

Dolfijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ prutske:

Raar eigenlijk dan, dat jij wel op controle moest en dat er een tijdje over is gegaan, want ik ben nl ook aangesloten bij bond moyson. Mssn pikken ze er dan gewoon af en toe iemand uit. Maar gelukkig voor jou is de goedkeuring dan toch ook zonder problemen toegekend.

Ik had geluk met de periode (ook wel een beetje uitgerekend ;) ) Ik ben eind november geopereerd, en de dokter had gezegd dat ik na een maand ongeveer zou mogen gaan kijken voor nieuwe lingerie, juist in de soldenperiode dus ;)Pasen zal bij jou idd waarschijnlijk nog wat vroeg zijn he

@dolfijn:

we zullen morgenvroeg aan je denken hoor ;)

dat je ook wel een beetje zenuwachtig bent is wel normaal, ik had dat ook, die eerste keer daar in de wachtzaal,... Maar uiteindelijk is het echt nergens voor nodig. De dokter stelt je zo op je gemak

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Dolfijn,

Ja normaal wel dat je de brief zal meekrijgen,

Bij mijn eerste consultatie heeft hij alles genoteerd en dan de brief opgemaakt

maar heb hem maar een week nadien thuisgestuurd gekregen van de pc.

Nu ik heb hem dan binnen gedaan, maar ja, waarom zouden ze dit niet goedkeuren.

en heb je een hospitalitatieverzekering. Die kan er ook nog intussen komen.

alle beetjes helpen he, en je hebt gelijk.

ik had ook mijn beslissing genomen en zet volledig door nu.

want ik wil ook van die pijnen vanaf.

groetjes

Prutseke.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ prutske:

Raar eigenlijk dan, dat jij wel op controle moest en dat er een tijdje over is gegaan, want ik ben nl ook aangesloten bij bond moyson. Mssn pikken ze er dan gewoon af en toe iemand uit. Maar gelukkig voor jou is de goedkeuring dan toch ook zonder problemen toegekend.

Ik had geluk met de periode (ook wel een beetje uitgerekend ;) ) Ik ben eind november geopereerd, en de dokter had gezegd dat ik na een maand ongeveer zou mogen gaan kijken voor nieuwe lingerie, juist in de soldenperiode dus ;)Pasen zal bij jou idd waarschijnlijk nog wat vroeg zijn he

@dolfijn:

we zullen morgenvroeg aan je denken hoor ;)

dat je ook wel een beetje zenuwachtig bent is wel normaal, ik had dat ook, die eerste keer daar in de wachtzaal,... Maar uiteindelijk is het echt nergens voor nodig. De dokter stelt je zo op je gemak

groetjes

Hallo Kitte,

Ja, ik ben op controle moeten gaan, maar ja, er is inderdaad een tijd overgegaan.

op 28dec 2010 heb ik de brief binnen gedaan; daar ik op 11/01 nog niets had gehoord heb ik dan contact met hen opgenomen.

er was teveel werk en zo stonden ze wat achter, dan ben ik de 19de mogen gaan en hij zei direckt dat het oke was

nu ja, het zou kunnen dat het verschillend is , ofwel is het per kantoor anders.

dat zou ook kunnen, van mij was het kantoor Roeselare!

Ben wel blij dat het oke was en verlang enorm naar 8 april al.

Tel nu de dagen enorm af hoor.

Groetjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey allemaal,

Fijn dat jullie allemaal zo lief zijn èn meevoelen, meedenken,... super !!!

Ja, ik heb ook een hospitalisatieverzekering. Dus dat moet ik nog even navragen, maar als het ziekenfonds akkoord gaat, zal de hospitalisatieverzekering ook wellicht geen bezwaar maken?

Ja, natuurlijk, hetgeen kan terugbetaald worden, is zeker meegenomen!

Ben ook bij Bond Moyson... dus ik hou jullie zeker op de hoogte hoe het bij mij verloopt (duimen dat het de snelle manier is) :)

Groetjes

Dolfijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey dolfijn,

sorry dat ik nog niet eerder op je topic gereageerd heb! proficiat met je beslissing! ik ga mijn bvk ook bij dr Heintz laten doen, maar waarschijnlijk in de zomervakantie omdat ik nog studeer en dus niet zomaar tijdens het academiejaar kan... Hou ons op de hoogte en succes bij de consultatie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.