Ga naar inhoud

Finimal : 8 april 2011 : Dr. D'Hondt : Tongeren


Aanbevolen berichten

Hoi,

Ik ben een vrouw van 43 jaar en heb in 1988 een bv gehad,omdat er toen totáál geen info gegeven werd bij de pc in t ziekenhuis en ik niet te groot wilde

(was toen 19 jaar en onzeker over het eindresultaat)heb ik denk ik maar iets van 120cc??gekregen.

Nu na 23 jaar is het dan eindelijk tijd voor een wissel.

Tot nu toe ben ik helemaal klachtenvrij en hoop dit ook te blijven!

Maar het idee dat mijn protheses al zo oud zijn staat me nu tegen en het lijkt me wel zo fris om de boel eens goed te updaten.

Ook stoor ik me een beetje aan het model van mn borsten,de protheses zijn namelijk alleen maar aan één kant geplaatst dit om mij iets van decolleté te geven.

Toendertijd was er helaas totaal geen info te krijgen over borstvegrotingen en had de PC dus géén fotos en géén (pas)protheses,voor mij was het dus een griezelige sprong in t diepe.

Hierdoor is het resultaat niet echt geweest wat ik me had voorgesteld maar ik heb het er toch maar al die tijd mee gedaan.

Wat een enorme tegenstelling met nu.Geweldig dat je nu tot in t kleinste detail info kunt vinden en er zo openlijk mee om wordt gegaan.

Nu ben ik bij dr D'hondt in Tongeren geweest en heb een 400cc advies gekregenen hoop dan uit te komen op een volle 80D . Nu twijfel ik over de mcghan MM400cc of de mcghan MF420cc.

Wie o wie heeft de MF420cc en ziet dit er toch nog natuurlijk uit?

Ook twijfel ik over de manier waarop ze geplaatst gaan worden,wordt het dual plane of toch helemaal onder de spier?

Wie kan mij wat adviseren?

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 130
  • Created
  • Laatste Reactie

Fijn om nog iemand op 't forum te hebben die NU al zolang met dezelfde protheses rondloopt , dat geeft mij een gerust gevoel . Ik koester nml de hoop dat ik mijn protheses - spreekwoordelijk - mijn graf in neem . En eigelijk hoef je (door problemen met de protheses) geen wissel te doen wat niet wegneemt dat ik zeer zeker begrijp over het waarom . Dat gaat ontegensprekelijk dag en nacht verschil zijn ja . Ben wel benieuwd hoe je dit allemaal gaat ervaren en zal zeker je verhaal volgen .

Kan je ook even op de poll stemmen ? Thx :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Finimal,

Welkom! :D

De prothese van 420cc zal gewoon iets meer projectie naar voren hebben dan de 400cc, maar heb al veel resultaten van dr. D'Hondt gezien en hij kan wel goed inschatten wat iemand kan hebben is mijn indruk, hij zou niets doen wat er niet meer natuurlijk uitziet! Geloof dat dr. D'Hondt gewoonlijk volledig onder de spier plaatst, denk niet dat ie dual plane doet.

Hoop dat je reacties zult krijgen van mensen die vergelijkbare prothesen/cc's hebben zoals jij krijgt, maar houd er rekening mee dat het bij iedereen anders uitvalt.

Heb je al beslist om bij dr. D'Hondt te gaan of ga je ook nog bij anderen op consult?

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi..welkom hier!:1bouncingboobs:

Zo das meteen een mooi voorbeeld van hoe lang je ermee kunt doen zeg! en 120CC..woooh wist niet eens dat dat bestond,das nix hihi.:unsure:

Zag je wel verschil dan?

Maar dat je t zo lang ermee hebt gedaan,vind ik wel knap hoor,omdat de meesten toch al eerder voor een wissel gaan.

Die je nu gaat krijgen zal je vast heel mooi gaan staan!

ben benieuwd hoe je oude er nu uitzien,na zoveel jaren!:rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hallo,

Aangezien ik blijf twijfelen over het aantal cc's en ik toch neig naar 450cc heb ik een nieuwe afspraak gemaakt met dr d hondt.

Op 23 maart een 2e consult en hoop dat ik dan een goed idee krijg over hoe het zal gaan uitzien met 450cc.

Ik hou jullie op de hoogte.

gr,finimal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Omdat ik lees dat bijna iedereen zegt dat het zo snel went en dat de meiden met een iets smallere omvang dan mijzelf naar mijn mening met 450cc de mooiste borsten hebben,omdat ik dus iets bredere omvang heb(82cm ipv de meer gebruikelijke 75cm)zullen ze bij mij toch al iets kleiner ogen.(of niet?) :blink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo,vandaag nog eens op consult geweest omdat ik pas na mijn eerste consult ben gaan lezen,had ik nu toch een hoop vragen én fotos meegenomen.

Nogmaals opgemeten en gelukkig ging hij akkoord met mijn wens om ze iets groter te nemen.

420cc was het eerste advies maar hij zei vanmiddag dat ik ruimte genoeg heb om er ook 470cc in te plaatsen.

Dus dat gaat t worden,470cc pffff,nu denk ik weer,jee,wil ik dit wel,wordt het niet nu te groooot?

Vreemd genoeg was ik op de terugweg een brok spanning ipv dat ik me nu geruster erop zou voelen.

Nu gaat het gelukkig weer en denk ik dat dit een goede(de beste?)keuze is.

Gatverdamme ik ben blij als het dadelijk achter de rug is hahaha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

*** Goed dat je nog een consult hebt geplant, zou zo jammer zijn als je ze achteraf toch te klein zou vinden... Ik heb ook een onderwijdte van 80 centimeter, maar pas vaak ook in bh maat 75, 80 is dikwijls iets te groot, is maar net welk merk ook. Het ligt ook wel aan je schouderbreedte vind ik of het te groot is of niet. Als je hele kleine fijne schouders hebt lijken je borsten ook groter. Ikzelf heb een brede schouderpartij (108 cm omvang), en die 450 past mooi in proportie vind ik, ik heb een 80E of 75F overgehouden.

Nog een paar daagjes wachten en dan zie je t resultaat, spannend he!

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn precieze maten zijn:

onderwijdte 83cm

bovenwijdte 94cm

schouders 106cm

Lengte 1.69m

gewicht 62kg.

de taille krijgen jullie niet van me :153:

De pest is dat ik niet weet wat er nu inzit,ik weet dus niet wat ik moet aftrekken?

Stel er zit nu 150cc of minder in dan wil ik graag de 420cc,zit er bv 200c in dan wil ik er 270cc bij tot max 470cc.(en alles daartussen mag de pc zelf bepalen)

Die regel ga ik nu aanhouden,het blijft dus spannend tot vrijdag...zucht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Whaaa, voor je het weet is het vrijdag!!! :63:

Maar niet gaan denken dat je dan geen zorgen meer hebt, pfff

Maar jij bent al eerder onder het mes geweest, dus jij weet al dat druk maken geen zin heeft.. En dat alleen geduld hebben helpt!

Ik tel mee af Finimal! :7:

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hey Finimal, je vroeg om mijn maat protheses, de diameter weet ik niet precies, ik zal eens kijken of ik dat ergens kan vinden.

Ik weet alleen dat het van Eurosilliconen is, 450 cc, en dan de ronde, en hoog profiel. Meestal lees je hier dat ze high profile plaatsen bij hele slanke meiden, maar bij mij is het dus ook geplaatst :-)

Ik heb best wel veel projectie naar voren, maar ben daar erg blij mee!

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor mij is die 10.45 ècht het meest verschrikkelijke uur dat het maar had kunnen zijn. Omdat ik de volgende weken al net iets te veel op mams ga moeten rekenen, moet ik dus die ochtend zelf de winkel nog openzwieren. Eerst werken van half zeven tot acht, dan twee uur de auto in... Ik ga die operatietafel op met een leren lap in mijn mond en een woeste beer in mijn maag <_<

Moet jij lang rijden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tjeeje, moet jij eerst nog werken voor de operatie???

Dat is echt balen zeg,kun je de winkel niet voor eé'n keertje sluiten wegens 'omstandigheden'??

Nee, ik hoef helemaal niet ver te rijden,nog geen 25km!!

Maar omdat manlief geen rijbewijs heeft wordt het wel een taxi:(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Finimal,

Wat fijn dat je al zo vroeg aan de beurt bent :35:

Dan hoef je ook niet al te lang te hongeren :D

Hoe is het met de zenuwen?

Succes nog met aftellen van die laatste paar dagen :71:

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.