Ga naar inhoud

Finimal : 8 april 2011 : Dr. D'Hondt : Tongeren


Aanbevolen berichten

Idem hier. Rechts geeft absoluut geen pijn of ongemak maar lijkt toch nog steeds wat zwelling te hebben. Links heeft nog altijd die blauwe plek en wanneer ik een pijnscheutje voel (met de nadruk op tje en gelukkig gebeurt dit niet vaak) lijkt dit altijd vanuit die blauwe plek naar de binnenkant te trekken, maar links lijkt ook meer ingedaald/ontzweld/whatever en dus natuurlijker/mooier. Als ik het me goed herinner had Apollon dat ook.

Dat die borst gelijk lijkt te lopen met het litteken komt volgens mij ook zoals Ikke al zei doordat het nu nog hard is, eens dat soepeler wordt gaat je huid rondom ook mooi de ronding meevolgen vermoed ik.

En die randen... Meissie ik vind ze in het echt, ècht niet opvallen. :141:

Weet jij trouwens vanaf wanneer we littekenzalf mogen smeren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 130
  • Created
  • Laatste Reactie
  • 2 weeks later...

Ben nu 5 wkn PO en doe eigenlijk ALLES weer zelf(en meer).

Zo heb ik eerder deze week een 2 meter hoge liguster geruimd en zelf afgevoerd,en omdat mn vriend geen auto rijdt ben ik ook genoodzaakt om alle (zware)boodschappen gewoon zelf te doen.

Nu is mijn vraag...wat kan er eigenlijk fout gaan als je teveel doet?

Ik heb antomische protheses achter de spier...

Vandaag trouwens wel behoorlijke steken in mn boobs,dus dat dan weer wel maar voor de rest?kans op draaien?

Wie maakt me wijzer?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

FF update.

Ben nu 8 wkn en voel bijna geen pijn meer.

Wel vindt ik het erg vervelend dat ik recht nog steeds een afgeplatte borst heb bij t litteken.

Ik betwijfel of dat ooit nog overgaat.

ER zijn dagen dat ik mn boobs mooi vindt maar eerlijk gezegd zijn er ook genoeg dagen dat ik helemaal niet zo tevreden ben en van alles zie wat ik liever anders had gezien.

Zoals:

Mn boobs staan té dicht bij elkaar(had ik nou toch maar dat maatje kleiner genomen!!)

Ik stoor me regelmatig er aan dat ik de rand boven aan mn rechterborst kan zien zitten,grrrr,links heeft dit niet.

En,ze lopen niet mooi rond onder mn tepels.links wel, rechts niet.

Al met al, té veel dingen om niet zo tevreden te zijn,geld voor een wissel heb ik zeker voor een hele tijd niet(trouwens mn vriend ziet me aan komen zeg).

Accepteren gaat de ene dag beter dan de andere...zucht!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.