Ga naar inhoud

Finimal : 8 april 2011 : Dr. D'Hondt : Tongeren


Aanbevolen berichten

  • Reacties 130
  • Created
  • Laatste Reactie

Gefeliciteerd met je nieuwe borsten! Ben je blij dat het 470 is geworden, of vind je ze te groot?

Wat moet je die drains dan lang in hebben .... Ik hoefde ze maar een nachtje.

Een goed herstel!

Groetjes Xanaa

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Van harte gefeliciteerd met je mooie boobies!!!

Dafalgan is hetzelfde als paracetamol he, ik wordt ook misselijk van de smaak gewoon, maar tegenwoordig heb ik die met zo'n suikerlaagje eromheen, en dan heb ik geen last. Misschien die eens proberen? Zijn de drains er nu uit? Vervelend is dat he, overal die stomme dingen mee naartoe zeulen... Ik had t met mijn buikwandcorrectie ook, die mochten er toen na een kleine week uit. De borsten de dag nadien al.

Als de drains eruit zijn mag je ook lekker weer voluit douchen, dat doet ook zo goed!

Laat jezelf soigneren he!

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat op zich wel iets beter, alleen heb ik nog drains en dat is geen pretje,zonder pijnstiller red ik het nog niet maar mét is het goed te doen.

Ik zorg er nu voor dat ik iets eet als ik ze neem dan is de misselijkheid ook weg...

Met de maat ben ik tevreden,ik heb nog steeds veel tape erom heen dus veel zie ik nog niet maar ik vindt ze zeker niet te groot of te klein(op dit moment dan:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Over dat soigneren Ingrid, mijn partner is niet zo heel attent,dit is iets wat ik mezelf heb aangedaan zegt hij dus veel medelijden hoef ik van hem niet te verwachten??

Boooeee,het is goed dat ik een lieve dochter heb ...mannen :93:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Over dat soigneren Ingrid, mijn partner is niet zo heel attent,dit is iets wat ik mezelf heb aangedaan zegt hij dus veel medelijden hoef ik van hem niet te verwachten??

Boooeee,het is goed dat ik een lieve dochter heb ...mannen :93:

Finimal, hier is dat ook zo hoor. Hij is er nog steeds op tegen. Dan zijn ze niet meer van "mij" zegt hij. Hij staat er alleen achter omdat ik dat zo graag wil. Maar ik verwacht ook geen medelijden. Hij zei al, hoe ga jij dat doen met de kinderen? ( 5 jaar en 14 maanden). Tja dat zullen we dan wel zien hé.

Ik ga dus op de tandjes moeten bijten.

Groetjes en hou er de moed in hé...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi lieverd,

Gek ik ga er zo maar van uit dat al wat mijn schatje doet voor me, niet meer dan normaal is, maar als ik dit zo lees moet ik hem nadien toch eens serieus in de bloemetjes zetten om mij zo prinsesjesheerlijk te verwennen.

Klinkt hol natuurlijk, maar als er iets is wat ik voor je kan doen meid laat maar horen he!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag lijkt hij een beetje bijgedraaid,hoop dat het zo blijft....

Ook ben ik net terug van de pc,tape is eraf en die akelige drains ook, aan een kant waren ze verkleeft en heb ik moeten gillen toen hij ze verwijderde ook heb ik er een grote bloedblaar zitten,bij de andere kant was ik op t ergste voorbereid en zat ik op mn tanden te bijten maar die ging er gelukkig normaal uit pffft,hebben we dat ook weer gehad:)

Ik moet wel erg aan mn nieuwe boobs wennen...ik vindt ze niet te groot of te klein maar ook nog niet echt van mezelf...

Ik zal straks of morgen nieuwe fotos plaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oooh wat ontzettend naar Finimal, dat is toch niet terecht hé, zeggen dat het je eigen keuze was, en daardoor geen medelijden krijgt en genegeerd word..

Hoop ook voor jou dat je man bijgedraaid blijft!

Brr dus 1 van de drains was verkleeft?? :blink:

Maar lekker genieten van het douchen! :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Fijn dat je drains er uit zijn. Ben heel benieuwd naar het resultaat.

Wat zijn mannen af en toe toch ongevoelige wezens he.

Nou trek het je maar niet aan.Zou hem straks ook maar even fijntjes herinneren dat hij ze niet wilde.

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blijkt dat ik een allergie tegen pleisters heb, heb nu al 3 bloedblaren aan mn lijf waarvan een hele grote die open is,en een huid die vuur en vuurrood is eromheen.

Heb er fotos van maar die zal ik maar niet plaatsen...

Die wond moet aan de lucht droog worden maar zit precies onder mn bh??

Dus nu maar noodgedrongen zonder bh zitten.:unsure:

Dus helaas nog maar niet douchen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

1WEEK POST OP:

De wond van de bloerblaar wil maar niet drogen,gisteren 2 uur met de koude fohn erop gezeten helaas zonder resultaat...

Met de pijn gaat het al iets beter,nog wel steeds pijnstilling nodig maar ik kan alweer wat dingen doen in huis zoals afwassen enz.

De bovenwijdte is nu 100cm bij een onderwijdte van 83cm.

Ben benieuwd hoeveel er nog bij gaat komen,hoewel ik de borst an sich wat groot vind vindt ik de projectie wat tegenvallen,ik hoop dus wel dat ze nog wat naar voren zullen komen.

Straks wat gaan wandelen met de kids...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.