Ga naar inhoud

Finimal : 8 april 2011 : Dr. D'Hondt : Tongeren


Aanbevolen berichten

  • Reacties 130
  • Created
  • Laatste Reactie

Hier dan mijn verslagje....

S'ochtends vroeg vertrokken(08.00u) en gelukkig op tijd,nee zelfs bijna een half uur te vroeg daar(Dat gebeurd me normaal gesproken bijna nooit :blink: )

Met de zenuwen viel het gelukkig mee,en met het nuchter blijven ook.

Ik heb lang getwijfeld over het aantal cc's maar hoe korter het tegen 8 april aanliep hoe meer ik overtuigd raakte dat ik voor de 420cc wou gaan,dus die ochtend in zn kantoor

gevraagd of hij niet ook de 420cc op voorraad had, maar.....NEE dus,oeps,eigen schuld dikke bult(hahah hoe toepasselijk :159: )ik had nml zélf bij mn vorige consult gevraagd voor iets grotere en het erop aanlaten komen en gegokt/gehoopt dat hij beide maten zou hebben liggen,zodat ik alsnog zou kunnen kiezen voor minder.

Maar nu was het lot beslecht en zouden het 470cc worden :18:

Goed... beneden aangekomen naar de kamer geleid waar ik mn kleren kon uittrekken en een operatie schortje aan kreeg,op de kamer was net een andere patient aan t ontwaken en

was nog helemaal high,en aan t lallen....Hallo, waar ben ik...IK HEB TIETEN...echt keihard zodat het hele pand het kon horen :159: ze ging maar door en door met halfdronken gebrabbel over haar borsten haha.

Toen was het tijd voor mij,de anesthesist had veel moeite om mijn aderen te vinden vanwege mn lage bloeddruk,uiteidnelijk een piepklein adertje in mn hand gevonden waar de narcosevloeistof doorheen moest,nou dat deed echt enorm veel pijn,en duurde heel lang,ik voelde echt hoe het spul naar mn boenarm KROOP terwijl het voelde alsof mn arm in brand stond,echt ik ben niet kleinzerig maar dit DEED PIIJN.

Daarna lekker wakker geworden op mn kamer(lizz en sendai..het rechterbed :141: ).

Wel viel de pijn me tegen maar kreeg van Veerle meteen een Dafalgan die zn werk goed deed,ik wordt echt zó suf van dat spul joh?

Ik denk dat ik weer in slaap ben gesukkeld want daarna kwam de volgende patient al weer naast me liggen,zij was al heel gauw fit en ging zelfs eerder naar huis dan mij?

Ik had echt zoiets van,gotverde,waarom ben ik zo zwak en kan ik dat niet,maar ik denk gewoon dat het mn bloeddruk is in combinatie met een wissel(had zij waarschijnlijk niet) én

ze zal misschien ook nog eens flink jonger dan mij zijn geweest.

Elke keer dat ik recht ging zitten moest ik bijna overgeven en brak het zweet me uit,dus maar ff wat langer de tijd genomen.

Tegen 16.00u zat ik dan in de auto terug naar huis.

De pijn valt nu best mee,alleen heb ik loodzware armen en schouders en trekt die tape natuurlijk maar dat hoort er nou eenmaal bij,

Ik ben nu al hééél tevreden over het resultaat,en ben heel benieuwd hoe t eruit ziet als de tape er af is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ow ja, ben ik nog vergeten te melden,KOUD gehad bij t wakker worden,echt niet mer normaal,echt klappertanden en schudden,gelukkig was Veerle daar weer snel bij met een warmteblower...HEERLIJK!toen uitgedaan maar toen gebon het geklapper weer,dus nog een keer aan,en daarna was t goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha Finimal, je kan je post ook nog bewerken hé :P

Vervelend dat je amper geslapen hebt, en dat jij niet op je rug kan slapen..

Ik kan nog steeds niet op mijn zij slapen, maar slaap er niet minder om.

Hoe gaat het verder met de pijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meid,

aaah te laat maar ik wil je ook nog even feliciteren!

Hihi is even schrikken zeg als je hoort dat 420 er niet meer is maar geen schrik die 50 cc zal je geen balonnen geven hihi! Vind het zelfs wel een mooi maatje :136:

Wat vervelend dat je zon rotte nacht hebt gehad zelf heb ik dit ook zeker de eerste 3 dagen gehad. wakker worden doezelen maar gewoon niet in slaap kunnen vallen en je niet kunnen bewegen. Mischien je bedje iets hoger brengen met kussens en als je niet kan slapen even lekker wat tv kijken werkte bij mij heel goed!

Ik ben heel benieuwd naar hoe je boobies er zonder tape uitzien, maar ze zijn nu al prachtig :136:

Rust lekker uit meid :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gelukkig een electrisch verstelbaar bed,normaal maak ik daar nooit gebruik van maar nu komt het echt handig uit.

Tv kijken zal nu niet lukken,ik kom nml nog niet zonder hulp mn bed uit en de tv staat niet op mn slaapkamer maar beneden.

Ach, ik neem voor vanacht een goed boek mee,maar hoop t niet nodig te hebben want gelukkig heb ik wat diazepam in huis....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Finimal,

Van harte gefeliciteerd met je nieuwe boobs :1big_boobs:

Leuk om je verslagje te lezen en minder leuk van die pijn in je arm tijdens de narcose-toediening (heel herkenbaar) en je misselijkheid.

Echt relaxt dat je een verstelbaar bed hebt :)

En ik hoop dat je vannacht beter zult slapen met je diazepam (moet lukken lijkt me :35: )

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanacht lekker geslapen,alleen die drains are killing me!!

Ik hoop echt dat ze er vandaag of morgen uit kunnen,dat zal een stuk helpen alleen ben ik dan bang dat mn buikt nog verder opzwelt,ik sta nu al op ploffen?

Hadden jullie dat ook?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja,ik moet gaan om de drains uit te nemen en dan vrijdag weer om de tape eraf te laten halen, het vervelende is dat mn vriend geen rijbewijs heeft en ik dus afhankelijk ben van de goodwill van anderen(mn ouders en één vriendin)Die andere vriendinnen heb ik nog niets verteld,ik vindt t zo moeilijk om anderen te belasten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig is het bijna om de hoek, het is net iets minder dan 25 km...maar toch.

Ik heb de hele morgen al last van mn rechterborst,ga ik net voor de spiegel staan om te kijken of ik toch niet iets kan ontdekken zie ik dat de drain helemaal afgekneld is!

Er zat een knoop ingedraaid, die ik nu eruit heb maar het plastic is zeg maar helemaal plat nu en nog steeds iets gedraaid,ik ga ff de pc bellen,om te horen of het kwaad kan...grrr.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.