Ga naar inhoud

Finimal : 8 april 2011 : Dr. D'Hondt : Tongeren


Aanbevolen berichten

Bij mij zijn ze na ong. 3/4 wkn naar voren gekomen, bij het indalen.

Toen kwammen mijn tepels ook iets hoger te staan. Ze zijn daardoor wel in omtrek afgenomen ....??

Balen van die pleister allergie! Misschien kan je je bh-band aan de bovenkant van je borsten vastmaken (op laatste gaatje). Dan heb je een beetje het martelband idee. Dan heb je in ieder geval een beetje stevigheid .....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 130
  • Created
  • Laatste Reactie

Hé wat raar.. Kan het zijn dat jij nu al je vocht kwijt bent (mede door de drains), en dat ze daardoor nu iets gekrompen zijn, maar dat je prothesen nog de tijd moeten hebben om in te dalen en dan dus ook naar voren komen?

Jij hebt 50 cc meer dan mij, dus dat komt echt wel goed :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Finimal

Ik denk dat ze nog wel iets naar voren komen als ze helemaal ingedaald zijn!

Dat de omvang nu iets minder is, komt natuurlijk door de zwelling die afgenomen is!!

Je hebt 470cc....dus die móeten wel een stuk groter zijn dan vóór je borstvergroting!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook vertrokken van 94cm, had bij de eerste meting (met tape) iets van een 102, de tweede meting zonder tape zat ik op 100 en nu heb ik verdikke geen meetlint bij! De rand voel ik niet echt, maar ik kan wel ongeveer zeggen waar de prothese begint. Vermoedelijk loopt dat allemaal wel los wanneer ze helemaal zijn ingedaald.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas,hij heeft gezegd dat dit niet weg gaat,blijkbaar loopt mn borstkast op dat punt iets naar binnen waardoor de overgang van de prothese beter zichtbaar is:(.

En indalen doen ze ook niet,hij heeft ze al zo laag als mogelijk was geplaatst dus ze kunnen niet indalen.

Dat hele indalen is zowiezo flauwekul zegt hij,dit is de wereld ingeholpen door(de dames) op t internet,protheses dalen niet in, ze ontzwellen hoogstens volgens hem.

Kwestie van accepteren nu....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat vervelend meisje!!

Maar dat hij zegt dat dalen niet bestaat? zelf vind ik dit wel , de prothese zelf kan niet dalen mar de spier laat wel degelijk los zeg maar dus zakt hij nog wel!!!

Heb je foto's ben heel benieuwd hoe ze er nu uitzien :blush:

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het valt ook gelukkig niet echt op,het zit meer aan één kant,het gekke is dat de borst die het meest pijn doet wél de mooiste is,en bij die andere die lichamelijk geen problemen geeft ik allerlei onvolmaaktheidjes zie...(gelukkig geen ernstige)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.