Ga naar inhoud

Finimal : 8 april 2011 : Dr. D'Hondt : Tongeren


Aanbevolen berichten

*** Nog maar 2 dagen he, dan is het zover! Heb je je zenuwen onder bedwang? Fijn dat je vroeg geholpen wordt.

Ik heb nog eens in de maattabel van eurosilliconen gezocht, en dan zou ik diameter 12.5 cm hebben en 5.1 projectie.

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 130
  • Created
  • Laatste Reactie

Okee,bedankt nog voor t opzoeken,tja,dat bevestigd mijn gevoel dat ik niet té breed moet gaan,jij hebt ook dezelfde onderwijdte mals mij en jouw borsten/maat vindt ik heel mooi.

Als ik de 470MF neem worden ze 14 cm breed en dat is denk ik té.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had op de dag van de operatie 420 en 460 cc klaar liggen, maar die 460 zou te breed worden, dan was 470 een optie zei Bruno.

Maar zelfs dan zou hij toch de 420 adviseren, ben dan ook heel blij met 420, precies goed!

Heb het net ook al in mijn eigen forum gezet :

Style 410 MF, 420 cc, breedte 13.5 cm, hoogte 12.5 cm, projectie 5.3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi finimal,

nog even en dan zijn wij aan de beurt he?

haha begin je al zenuwen te krijgen?

hoeveel laat je doen? 400cc of 420cc?

Ik krijg 425cc en hoop ook op een mooie D uit te komen

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg iets tussen 420 en 470cc afua89.

Met de zenuwen valt het reuze mee,ik zit alleen in de stress omdat ik voor mijn gevoel ALLES geregeld wil hebben voor vrijdag.

Ik werk echt met lijstjes die ik afstreep,alles moet in orde zijn omdat ik er niet tegen kan als ik straks op de bank zit en niets kan doen aan een situatie.

Ik kan nml erg slecht tegen stil zitten en ben dus nu niet de allerleukste partner(sorry vriendlief:) :155:

Herkenbaar??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Finimal,

Nog 2 nachtjes ..... spannend!

Heel herkenbaar hoor, dat je alles geregeld wilt hebben :blush:

Loslaten, daar zijn wij vrouwen niet zo goed in. En onze mannen doen zo hun best hihi....

Succes vrijdag!

Groetjes Xanaa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.