Ga naar inhoud

MaVeTr : 17 december 2018 : Dr. Tanaydin : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

Hoi hoi,

 

Ik ben vanmiddag op 2e consult geweest voor mn bv en we kwamen er op uit dat ik 375cc het mooist vind.

Ik heb nu een kleine b75 en vind het heel moeilijk in te schatten hoe het eruit komt te zien.

Wie heeft nog meer ong 375cc gekregen en kan mij misschien laten zien hoe dat eruit komt te zien? Dan kan ik me er hopelijk meer een beeld bij vormen dan alleen in zo'n pas bh...

 

Groetjes Martine 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 156
  • Created
  • Laatste Reactie

Dankjewel @e.e.f. en @jewel88 nu heb ik er meer een beeld bij. Heel mooi geworden bij jullie! Jullie zijn vast tevreden over het resultaat!

Vind het verschil met de maat die ik nu heb best groot maar vergeleken met de grootte van mijn borsten in een maximize bh is het verschil niet zo groot dus denk dat ik rond de 375cc wel goed vind.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20-11-2018 om 15:59, MaVeTr zei:

Hoi hoi,

 

Ik ben vanmiddag op 2e consult geweest voor mn bv en we kwamen er op uit dat ik 375cc het mooist vind.

Ik heb nu een kleine b75 en vind het heel moeilijk in te schatten hoe het eruit komt te zien.

Wie heeft nog meer ong 375cc gekregen en kan mij misschien laten zien hoe dat eruit komt te zien? Dan kan ik me er hopelijk meer een beeld bij vormen dan alleen in zo'n pas bh...

 

Groetjes Martine 

Hoi ik ben vandaag geopereerd en heb 380cc gekregen ik heb een album alleen mijn profiel doet moeilijk, stuur me even een Pm dat ik het niet vergeet... xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, MaVeTr zei:

@Jenny1981 via je account kan ik het niet zien maar via de galerij wel, lijkt mooi geworden of niet dan! Maar je voorsituatie was niet a of b cup denk ik hè?! 

Ik had altijd van die maximizers aan cup c , dus had wel iets ja, ik heb net een nieuwe foto erbij gezet openbaar dus kun je zo zien! Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21-11-2018 om 23:13, Slien zei:

@Jenny1981 @jewel88 zou ik ook mee kogen kijken in je album?? 

Ik ben zelf 8 januari aan de beurt. Voor welke prothese zijn jullie gegaan??

Ik heb demi 380cc round van motiva en net een nieuwe foto geplaatst staat openbaar dus kun je even spieken.. ik heb vooraf ook zo getwijfeld, ben wel echt blij met mijn keuze! Succes! Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.