MaVeTr

MaVeTr : 17 december 2018 : Dr. Tanaydin : Bergman Clinics

Recommended Posts

Hoi hoi,

Ik ben vanmiddag op 2e consult geweest voor mn bv en we kwamen er op uit dat ik 375cc het mooist vind.

Ik heb nu een kleine b75 en vind het heel moeilijk in te schatten hoe het eruit komt te zien.

Wie heeft nog meer ong 375cc gekregen en kan mij misschien laten zien hoe dat eruit komt te zien? Dan kan ik me er hopelijk meer een beeld bij vormen dan alleen in zo'n pas bh...

Groetjes Martine 

Hoi @MaVeTr

Ik ben  ong.172 en weeg ong. 63 kg. Ik heb anatomisch 350cc dual plane. Mijn album staat openbaar dus neem gerust een kijkje :D

Lieve gr Eef... 

Dankjewel @e.e.f. en @jewel88 nu heb ik er meer een beeld bij. Heel mooi geworden bij jullie! Jullie zijn vast tevreden over het resultaat!

Vind het verschil met de maat die ik nu heb best groot maar vergeleken met de grootte van mijn borsten in een maximize bh is het verschil niet zo groot dus denk dat ik rond de 375cc wel goed vind.

@MaVeTr Dank je!!!

Fijn dat je nu ff een beeld hebt.

Ben tevreden maar de grote went heel gauw hoor. Achteraf had ik wel iets meer volume naar voren willen hebben maja is niet anders ;) 

Heel veel succes met het maken van je keuze meid...

Lieve gr Eef...

@e.e.f. ik zit ook in mn hoofd dat ik geen spijt wil krijgen dat ze te klein zijn en ik alsnog weer naar opgevulde bh's ga grijpen. Maar ben ook wel bang dat ze te groot worden dus een moeilijke afweging...

Thanx iig voor je reacties!

Hoi ik ben vandaag geopereerd en heb 380cc gekregen ik heb een album alleen mijn profiel doet moeilijk, stuur me even een Pm dat ik het niet vergeet... xx

Echt bizar hoe goed ik me voel, alleen een klein beetje druk op mijn borst en een beetje spierpijn in mijn onder rug. Maar hoor van veel meiden dat dag 2 en 3 het heftigst zijn dus we wachten maar af... xx