Ga naar inhoud

MaVeTr : 17 december 2018 : Dr. Tanaydin : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

  • Reacties 156
  • Created
  • Laatste Reactie
15 uur geleden, MaVeTr zei:

@M&M&m ik heb niet het idee dat de borstband veel doet maar misschien is er al wel een heel klein beetje verschil met wat het was... ben benieuwd wat de pc zegt volgende week woensdag.

 

Ja, ben ook benieuwd. Lijkt me dat het wel iets moet doen, amders zullen ze het je niet geven toch. En zelf zie je je zelf elke dag, dan valt een klein verschil minder op. Sowieso nog een weekje. ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat gaat ook in orde komen bij jou. Nee ik heb verband om.. Ik zie natuurlijk wel dat de herstellende borst gezwollen is, maar dat is normaal.. zal ook weer zijn tijd moeten hebben.. het is natuurlijk minder pijnlijk nu en met de linkerkant kan ik nu gewoon alles doen wat ik wil ? dat is best wel fijn.. 

Hoe is het nu bij jou met de pijn? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou hopelijk ben je helemaal happy als het verband eraf mag! Nog even geduld dus...

Ik heb eigenlijk vrijwel nooit pijn. Alleen schakelen in de auto is beetje pijnlijk en merk nu na een dag werken dat ze wel wat pijnlijk zijn, maar dat komt denk ik ook doordat ik zonder bh loop de hele dag (dan kan de borstband beter zn werk doen zei de pc).

Link naar reactie
Delen op andere sites

@M&M&m ik heb een vrij recente foto toegevoegd en heb nu gelukkig wel het idee dat het verschil tussen links en rechts kleiner is geworden, ben benieuwd wat de pc zegt woensdag. Of de band af mag blijven of niet... een hele dag zonder bh, met alleen zo'n band om is niet altijd even fijn haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, ik had snel in je album gekeken. Het gaat zeker de goede kant op. Heel fijn voor je. Ik heb het verband al af.. ik kon het niet uithouden. Veel te jeuk ? 

het ziet er nu wel een beetje vreemd uit, maar het bobbeling vanboven is wel WEg, nu zal ze toch wat haar weg moeten zoeken zodat ee mooi in de plooi gaat vallen zal ik maar zeggen ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MaVeTr @Bushaju zou ik eens met jullie mee mogen kijken? Ik ben begin okt 2018 geopereerd en eind november al een her ok ivm 1 borst die te hoog bleef zitten. Helaas nog steeds een verschil nu. Heb nu al 3 maanden een borstband om. Ben hem echt zat.. vandaag op controle geweest bij de chirurg. De chirurg legt de keuze bij mij of ik de band nog blijf dragen of hem af doe. Twijfel echt..

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MaVeTr ja het verschil was groot. Ik heb zelf nog geen album gemaakt, omdat het alleen nog maar ongelijk is.. Ik moest eerst 6 weken de band, daarna voor her ok en weer 6 weken de band.. dus dan zit je er al op. Naja hij gaf niet echt antwoord. Hij zegt dat niemand weet of het echt nog iets gaat doen ma zo'n tijd... Ik ga even in je album kijken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lisanne015 ik ben wel heel erg benieuwd hoe groot het verschil bij jou was, dus als je me een pbtje wil doen dan graag. Ik maak me sms nog weleens zorgen namelijk.

Ik zal even checken of het toevoegen goed is gegaan, je moet wel op 'lees verder' klikken om meer foto's te kunnen zien in mijn album..

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lisanne015 ik heb zelf ook geen album omdat ik me heel onzeker voel.. 

ik heb ondertussen ook al een herstel operatie achter de rug sinds afgelopen donderdag. En weer de band om..

je mag er vanuit gaan dat die band na 3maanden niks meer afdoet.. dit wil niet zeggen dat je borst niet meer verandert.. ik heb mijn band ook lang gedragen, ook een dikke 3maanden maar zonder effect. Je mag mij gerust een pb sturen.. 

 

liefs -x- 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden, MaVeTr zei:

@M&M&m ik heb een vrij recente foto toegevoegd en heb nu gelukkig wel het idee dat het verschil tussen links en rechts kleiner is geworden, ben benieuwd wat de pc zegt woensdag. Of de band af mag blijven of niet... een hele dag zonder bh, met alleen zo'n band om is niet altijd even fijn haha

@MaVeTr ik heb je foto's weer bekeken.? Ik vind je borsten mooi! Ik zie idd wel dat je rechterborst hoger zit, maar ik zie echt wel verschil in de foto's. Het is zeker minder geworden, de band doet zijn werk. ? Ben ook benieuwd wat de pc zegt woensdag. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@M&M&m de pc was woensdag erg tevreden, hij vond ze er goed uit zien. Er zit nog een halve cm verschil, dat is niet veel. Hij adviseerde de band nog 2 weken te dragen en hij dacht dat dat nog wel een klein beetje effect zou kunnen hebben. Ik draag hem nu niet meer consequent dag in dag uit, wil nu ook wel weer kleding aan wat ik leuk vind en niet kleding wat de band verbergt maar ben al heel blij met hoe ze er nu uitzien en dat ik mooie bh's (zonder beugel) aan kan ?

Jouw operatie komt al snel dichterbij hè?! Zin in? Spannend?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.