Ga naar inhoud

MaVeTr : 17 december 2018 : Dr. Tanaydin : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

  • Reacties 156
  • Created
  • Laatste Reactie
2 minuten geleden, MaVeTr zei:

@Corry hoe bevalt het thuis? Lukt het een beetje om niet te veel te doen en de kids een klein beetje op 'afstand' houden?

En is het vocht een beetje weggetrokken inmiddels?

Ja op zich lukt het wel, maar leuk is anders, haha. Heb nog wel veel vocht helaas, heb jij daar ook last van, ze staan zo strak en gespannen, veel meer dan de eerste anderhalve dag. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@M&M&m is zeker een mooie locatie! Alles piekfijn in orde daar! Je kamer is net een hotelkamer maar dan alle gemakken van een ziekenhuis erbij...

Elke pc is wel anders in medicatie, die van mij heeft me ook preventief antibiotica voorgeschreven, maar begreep dat niet elke pc bij Bergman dat doet. Net als dat mijn pc me heeft ingetaped, dat doet ook niet elke pc. Dus is voor jou nog afwachten. En snap heel goed dat je tegen het onbekende opziet, hoeveel je hier ook leest, je weet het pas als je er zelf in zit. Maar wat ik wel een heel fijne gedachte vond is dat Bergman een naam hoog te houden heeft en er dus, naar mijn idee, geen prutswerk wordt afgeleverd. Maar dat was een gedachte puur om mezelf te beschermen.

Wel fijn dat je kinderen al groter zijn en dus zelfstandig en je zelfs kunnen helpen! Ik had van tevoren al wel gedacht dat ik mijn zoontje van 1,5 het moeilijkste van mn hele herstel zou vinden. Maar dat is over een week of 2 vast al weer heel anders. En mijn man is vanaf morgen 2 weken vrij dus dan komt het wel goed ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden, MaVeTr zei:

@M&M&m is zeker een mooie locatie! Alles piekfijn in orde daar! Je kamer is net een hotelkamer maar dan alle gemakken van een ziekenhuis erbij...

Elke pc is wel anders in medicatie, die van mij heeft me ook preventief antibiotica voorgeschreven, maar begreep dat niet elke pc bij Bergman dat doet. Net als dat mijn pc me heeft ingetaped, dat doet ook niet elke pc. Dus is voor jou nog afwachten. En snap heel goed dat je tegen het onbekende opziet, hoeveel je hier ook leest, je weet het pas als je er zelf in zit. Maar wat ik wel een heel fijne gedachte vond is dat Bergman een naam hoog te houden heeft en er dus, naar mijn idee, geen prutswerk wordt afgeleverd. Maar dat was een gedachte puur om mezelf te beschermen.

Wel fijn dat je kinderen al groter zijn en dus zelfstandig en je zelfs kunnen helpen! Ik had van tevoren al wel gedacht dat ik mijn zoontje van 1,5 het moeilijkste van mn hele herstel zou vinden. Maar dat is over een week of 2 vast al weer heel anders. En mijn man is vanaf morgen 2 weken vrij dus dan komt het wel goed ?

Bijna jammer dat je dezelfde dag alweer naar huis gaat dan.? Klinkt goed de kamer. Ik weet niet hoe dr Koopmann in de medicatie is, wil ik gaan vragen bij mijn tweede passessie. Ik heb ook om die reden voor Bergman gekozen, en omdat ik heb een heel goed gevoel heb bij dokter Koopmann. Het kan elders ook een stuk goedkoper, maar ben echt op mijn eigen gevoel afgegaan. Ook eerst open dagen bezocht bij Berman, voordat ik definitief de knoop had doorgehakt.

lijkt me pittig hoor met een kleintje van 1,5 erbij als je niet mag tillen. Je kan het ook nog lastig uitleggen. De oudste hier is bijna 17 en de jongste 15 , twee meiden, die snappen het prima als ik even niks mag doen;-) Geniet ervan als je man thuis is! En wel gezellig zo met de feestdagen en hij kan hopelijk een hoop werk uit handen nemen. ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, MaVeTr zei:

@Corry ik heb geen vocht tot nu toe. Maar misschien is dat intapen ook wel bedoelt om dat te voorkomen of te minimaliseren...

Maar lijkt me wel een beetje normaal dat ze wat gespannen en strak zijn toch?

Hoe gaat het slapen? 

Ja dat zal denk ik wel veel schelen dat het goed strak ingetaped is, het hoort er ook wel bij als ik dat zo overal lees.

Slapen gaat beter dan verwacht, mis wel het lekker op mn buik in slaap vallen, maar op zich slaap ik zo ook prima! En jij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@M&M&m dochters van 17 en 15, dat is wel ideaal, die snappen het echt volledig en kunnen ook nog eens heel goed helpen.

Ben benieuwd hoe het mijn man gaat bevallen dat hij alles moet doen in huis ?

Ik had je trouwens al toegevoegd aan mijn album maar weet niet of alle foto's die ik er in heb gezet zichtbaar zijn, want het lijkt steeds niet te lukken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MaVeTr ja grote meiden zijn het al. De oudste staat ook regelmatig te koken, en rond en om het huis maak ik mij niet druk. Wel als ik alleen thuis ben en niet overal bij kan. Ik ben niet zo groot? Maar komt ook goed.  Hihi, ja die mannen doen het allemaal net even anders dan wij, maar dat hij er voor je is, is super fijn. Hier ook een lieve man die met liefde alles uit mijn handen wil nemen, maar we hebben een eigen zaak, dus even aankijken hoe we het gaan regelen als hij vrij neemt. Kids moeten wel gewoon naar school overdag, maar de roosters zijn wel redelijk fijn van de meiden. En ik moet natuurlijk niet verwachten van twee pubers dat ze voor hun moeder alles laten vallen. Dat wil ik ook niet! Ben al blij dat ze het snappen en helemaal blij voor me zijn dat ik dit ga doen. Zal ze tegen die tijd wel tegenvallen als ze merken hoeveel ik voor hun doe, moeten ze even zelf doen?

Hoe bevallen je borsten tot nu toe. Lijkt mij heel raar om inene een volle boezem te hebben. Ik ben 'al' 43 jaar met kleine borsten, dus zal wel wennen worden. Ook voor mijn man denk ik. We zijn al 22 jaar samen, heeft hij inene een vrouw met, haha.?

Ik ga kijken of ik in je album kan. Ik heb er geen melding van gekregen, maar weet ook eigenlijk niet of je dat krijgt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@M&M&m ja gek ik kan je niet toevoegen aan mn album omdat hij je naam dan niet kan vinden, heel raar. Zal het nog wel een paar keer proberen...

 

Ik ben ook niet al te groot maar heb mn man de dingen klaar laten zetten op het aanrecht waarvan ik dacht dat ik ze nodig zou hebben. Ook plakjes kaas laten schaven alvast omdat je daar nog best wat kracht voor nodig hebt, haha.

Ik vind het reuze meevallen hoe goed ik me kon redden, maar ik deed de eerste dagen ook echt niet veel meer dan netflixen ?

Maar je man en kinderen gaan er idd nog wel achter komen hoeveel moeders doet ? Het wordt hier inmiddels ook al langzaam een huishouden van Jan Steen maar dat moet maar even...

 

Ja dat zal wel even wennen zijn om straks ineens een volle boezem te hebben. Ik denk dat ik met de vergroting heb bereikt wat ik met maximize bh's ook bereikte, misschien iets meer. Dus ben heel blij! Maar wel gek om nu ineens echt borsten te hebben, mn man vindt het iig erg interessant haha. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden, MaVeTr zei:

@M&M&m wil je even laten weten of je nu wel in mn album kan?

Ja het is gelukt. Mooie maat zo! Dat is hoe ik het uiteindelijk ook wil bereiken in mijn kleding. Ik zie twee foto's. Klopt dat?

Haha, ja zie je, dat dacht ik al dat het wel gek is inene. En snap ik van je man. Hier ook hoor. En dan heb ik ze nog niet eens  ?? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 25-12-2018 om 08:52, MaVeTr zei:

@M&M&m dankjewel, ben er heel blij mee ook al zitten ze nog niet helemaal op hun plek. Heb nu een borstband gekregen om met name de rechter prothese naar beneden te duwen...

Oh, oke... vind de pc ook dat je rechter borst niet helemaal op zijn plek zit? Hoe kan dat dan? Te kleine pocket, of juist te groot? Lijkt me geen prettig gevoel trouwens, dat de band je borstprothese naar beneden moet duwen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@M&M&m ik kwam om de knoopjes van mn hechtingen door te laten knippen en toen gaf ik aan dat ik mn rechterborst nog hoog vond zitten. Toen heeft de verpleegkundige er een pc bij geroepen die aanwezig was (niet mn eigen pc) en die zei ook dat rechts de prothese nog te hoog zat en dat ik daarom die band moet dragen.

Het is voor een goed doel dus dan is het prima maar in mn oksels zit het niet fijn...

Heb niet gevraagd hoe het kan dat de rechter nog hoog zit... rechts heeft mn pc er ook meer in gedaan omdat die borst kleiner was dus dacht dat het daar aan lag...

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MaVeTr ja dat zal best kunnen. Of hij is minder snel aan het zakken, uiteindelijk is elke borst een aparte operatie, dus loopt het niet altijd gelijk op. Lijkt me idd ook niet heel prettig zo strakke band, maar wat je zegt het is voor een goed doel?x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi, ik ben zelf 15maanden po. Ik moet donderdag helaas voor een herstel gaan. Ik vind het soms fijner om wat te vergelijken met mama’s die een bvg hebben gehad.. want ik vind Het eindresultaat toch een verschil als je al kinderen hebt gekregen ? 

maar ik zie van jou geen album? Ik zelf heb er geen. Als ik donderdag een goeie afloop heb, dan zet ik het erop met alle foto’s en vorderingen van het afgelopen jaar. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Bushaju wat vervelend dat je voor een herstel moet. Mag ik vragen wat er aan de hand is?

Als het goed is, kun je in mn album. Volgens mij moet je wel op 'lees verder' klikken om het resultaat te zien. Wil je me even laten weten of je het kunt zien?

Mn rechterborst (voor de kijker links) zit nog wat hoger dan de andere borst. Hopelijk zakt die wat meer met mn borstband..

Laatste foto is van 2 weken po.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, MaVeTr zei:

@Bushaju wat vervelend dat je voor een herstel moet. Mag ik vragen wat er aan de hand is?

Als het goed is, kun je in mn album. Volgens mij moet je wel op 'lees verder' klikken om het resultaat te zien. Wil je me even laten weten of je het kunt zien?

Mn rechterborst (voor de kijker links) zit nog wat hoger dan de andere borst. Hopelijk zakt die wat meer met mn borstband..

Laatste foto is van 2 weken po.

Ik had mijn rechterborst ook hoger zitten.. maar toch opmerkelijk erger dan bij jou. Ze gaan dat nu herstellen.. maar ik zie dat vaker voorbij komen en meestal komt dat ook vanzelf goed.. ze genezen apart dus ze hebben ieder hun eigen manier ? ze zijn bij jou al heel mooi.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.