Ga naar inhoud

MaVeTr : 17 december 2018 : Dr. Tanaydin : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

  • Reacties 156
  • Created
  • Laatste Reactie
59 minuten geleden, MaVeTr zei:

@Jenny1981 ik ga vooralsnog voor de 375cc. En de operatie staat gepland op 17 december. Nu druk met nazorg en opvang voor de kids regelen. En ondertussen in de galerij kijken naar resultaten van 375cc met vergelijkbare voorsituatie maar dat verschilt heel erg zie ik...

Hoe gaat het met de pijn?

Hoi, eigenlijk heb ik alleen tijdens het slapen wat last van steken in mijn borst, overdag nagenoeg geen last gelukkig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎24‎-‎11‎-‎2018 om 13:33, MaVeTr zei:

@Jenny1981 ik ga vooralsnog voor de 375cc. En de operatie staat gepland op 17 december. Nu druk met nazorg en opvang voor de kids regelen. En ondertussen in de galerij kijken naar resultaten van 375cc met vergelijkbare voorsituatie maar dat verschilt heel erg zie ik...

Hoe gaat het met de pijn?

Hey
Ik zie dat je een datum hebt!
Ik wilde je topictitel aanpassen, maar kan even niet vinden of je bij de pc uit je andere gaat of niet?
Zal ook dat topic hier even bijvoegen, dan heb je alles bij elkaar staan.

Als jij ons dan vertelt wie jouw pc is en in welke kliniek, passen wij je titel aan, en kun jij straks hier ook je ervaring delen :) Heb je alles netjes bij elkaar staan :35: 

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, MaVeTr zei:

@best_boobie volgens mij werkt nog lang niet iedereen bij Bergman met Motiva hoor. Maar dr. Tanaydin is er groot 'fan' van :-)

 

Ja 17 december komt al snel dichterbij, spannend!

Oh oke! Ja ik ken onderhand verschillende pc's die er groot fan van zijn, en als ik alles zo lees, over hoe de gel in elkaar zit, over de blueseal, over de hoeveelheid lagen bij de envelop, enz enz... dan spreekt het mij ook enorm aan!!

Idd, spannend!! Maar komt helemaal goed :) 

 

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik ben ook wel benieuwd hoe ik er met kerst bij zit, het is dan 1 week na de operatie en heb het familie niet verteld, zouden ze het gaan merken?? En jij @oussie23 gaat echt de kerstdagen herstellen, op zich best een lekkere tijd om straks te herstellen, zijn we rond de zomer helemaal klaar voor leuke bikini's :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, oussie23 zei:

Hee @Corry 

wat is de reden dat je het je familie niet hebt verteld?

 

mijn ouders hebben er heel goed opgereageerd. Misschien valt het uiteindelijk mee?

 

en inderdaad!!!! Leuke bikini's kopen lijkt me zo fantastisch. Ik heb een hekel gehad aan bh's en bikini's kopen.....

nog 4 weken

Nou ik vind het heel lastig om het mn schoonouders te vertellen, het zijn super lieve mensen maar vind het zooo ongemakkelijk om het ze te vertellen. En mn eigen familie ziet een borstvergroting als iets negatiefs, alsof je het doet om aandacht van de mannen te krijgen. Ze zouden het toch nooit begrijpen. Ik doe het echt voor mezelf, om me weer wat zekerder en vrouwelijker te voelen, dus dacht dan vertel ik maar niets. dus dat gedeelte is ook wel spannend voor me, wat als iedereen het gaat zien en er vragen over gaat stellen, terwijl ik het dus het liefst voor mezelf hou.

Fijn dat je ouders er goed op reageerde, hoe heb je het verteld? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden, Corry zei:

Nou ik vind het heel lastig om het mn schoonouders te vertellen, het zijn super lieve mensen maar vind het zooo ongemakkelijk om het ze te vertellen. En mn eigen familie ziet een borstvergroting als iets negatiefs, alsof je het doet om aandacht van de mannen te krijgen. Ze zouden het toch nooit begrijpen. Ik doe het echt voor mezelf, om me weer wat zekerder en vrouwelijker te voelen, dus dacht dan vertel ik maar niets. dus dat gedeelte is ook wel spannend voor me, wat als iedereen het gaat zien en er vragen over gaat stellen, terwijl ik het dus het liefst voor mezelf hou.

Fijn dat je ouders er goed op reageerde, hoe heb je het verteld? 

 

Hi Corry,

 

Ik snap dat gedeelte van je schoonouders wel. Ik heb mijn vriend zijn ouders laten bellen. Ik vond het heel ongemakkelijk om het zelf te doen.

 

Mijn eigen ouders weten dat ik al 8 jaar psychische klachten heb, omdat mijn uiterlijk totaal niet overeen komt met mijn lichaam. Mijn lichaam ziet er letterlijk uit als een meisje van 14, zonder borstontwikkeling, ik ben heel dun, en wordt ook dagelijks gezien als 'schoolmeisje'  terwijl ik leerkracht ben.

Mijn ouders kon ik dus uitleggen dat het voor mij is om mijn leeftijd en lijf niet vind passen bij elkaar, en dat ik graag als een 26jarige vrouw eruit wil zien. 

 

Daarnaast heb ik aangegeven dat het mijn lijf is, en dat het voor mij heel belangrijk is. 

En dat het heel erg kan zijn voor een vrouw als je geen borstontwikkeling hebt... Dat snapten mn ouders heel goed.

 

Ik denk dat het belangrijk is dat je niets invult voor je ouders. Uiteindelijk willen ze niets liever dan het beste voor hun kind. En willen ze het liever vooraf, dan achteraf weten.

 

Ik hoop dat het je iets helpt. Succes, mocht je het nog gaan vertellen.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, MaVeTr zei:

@Corry ik denk dat jij met je herstel al wel redelijk ver bent met de kerst. Dus als je niks hoeft te tillen of je armen hoger dan je schouders hoeft te doen dan hoeven ze niks te merken denk ik... maar gaan ze het niet sowieso zien dat je borsten groter zijn?

Geen idee of ze het gaan zien, ik draag nu altijd dikke maximizer bh's, en hoop uiteindelijk die maat zo'n beetje te krijgen alleen dan met mn eigen borsten zonder dikke kussen bh's, haha. Dus ik denk dat het wel mee gaat vallen, hoor sowieso van veel mensen dat het met kleding heel erg wegvalt..en mochten ze het wel zien, dan zal ik het gewoon vertellen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, MaVeTr zei:

@Corry ja dat wil ik ook bereiken, iets groter dan wat ik nu heb met die maximize bh's. Maar ligt er denk ik aan wat je aan hebt of het goed te zien is.

Hoe heb je de nazorg geregeld dan als je familie niks weet?

Nou mijn vriend is 3 weken thuis, dus hij gaat hier alles regelen, benieuwd hoe dat zal gaan, hihi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.